oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Liefs, misspuma

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano is nu al anderhalf uur constant aan het huilen...zijn neus is verstopt hebben al gesprayt het zeezout oplossing maar het helpt nog niet echt...pfff weet ook ff niet meer wat ik moet doen.

Liefs, misspuma

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik blijf bij een meisje voorlopig Misspuma! :D Mooi buikje heb je! Zo zag die van mij er ook ongeveer uit met 17 weken. Tymen wil ook niet altijd meer slapen 's middags. Maar hij moet van mij sowiewo een uur in bed blijven. Even chillen! ;) Dankje voor je compliment. Vind zelf ook dat ze zo'n lekker bekkie heeft! Ik droomde in de zwangerschap ook vreemd hoor. Nu nog steeds wel soms. Wat ik doe als Tymen maar overstuur blijft is er even uit halen. Dat doe ik alleen bij echte paniek. Even mee naar beneden voor wat drinken en even op schoot, en als hij dan weer wat bedaard (en praatjes krijgt) is breng ik hem weer naar boven. Meestal huilt hij dan nog wel even zo gauw hij in de gaten heeft dat hij naar boven moet maar gaat dan meestal wel lekker slapen.

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: We zullen vrijdag zien of je gelijk hebt ;) hihi, als de kleine mee werkt natuurlijk haha.
    Gelukkig is hij weer in slaap gevallen, ik ben een tijdje met hem op zijn kamertje gebleven en toen zei hij mama naar bed dus toen heb ik heb naar bed gebracht en tot nu toe is het nog stil.

Liefs, misspuma

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba ik snapte er ook niet veel van zit nu bij psp mama op een forum en daar heb ik veel geleerd. het is echt heel leuk om te doen en erg verslavend hihi.

@setteke rene heeft de speen eigenlijk ook alleen maar als ie moe is dus hij goot hem als ie beneden komt neer nu leggen we hem op de kast dus kan ie niet meer kwijt raken. ik zou in jan beginnen idd maar dat gaat niet ivm met robin hij mag niet naar een gewoon kdv dus moet naar een med kdv die heb je niet hier in dordt 1e is in rotterdam dus das geen optie nu zijn we aan het bekijken wat we met het pgb(persoonsgebondenbudget)kunnen doen en dan zalik volledig thuis blijven.

@misspuma dromen kan idd van de hormonen. aardig buikje al weer zeg. spannend vrijdag zeg ben benieuwd hihi.

doorslapen hihi wat is dat? robin slaapt nog steeds niet door het is me wel opgevallen dat of ik de laatste fles om 21.00 uur geef of om 23.00 rond 3 uur wordt ie wakker. vanacht ook weer pff en dan om half 4 kwart voor 4 ligt ie weer in bed en dan tussen 5 en 6 is ie er weer en helemaal klaar wakker. oef das toch best balen op z'n tijd haha. al zou ie maar tot 7 uur slapen maar ja het is niet zo. wie weet over een paar daagjes weekjes. verder gaat het allemaal goed gisteren voor co in het zh geweest uitslag van de ph meting was goed geen reflux verschijnselen dus mogen stoppen met de med. jippie. rene rent en springt nog vrolijk rond wilde gisteren in de box bij robin haha heb hemff erin gezet maar ben zo bang dat de bodem het niet houd en ze beneden liggen. nou ga maar eens ff een bakkie thee pakken.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

@ Tweety: Jammer dat Robin nog niet doorslaapt, maar dat zal niet zo lang meer duren denk ik en hoop ik ook voor je.
    Ja, mijn buik begint aardig vorm te krijgen hihi, wij zijn ook zo benieuwd :).

Nou zit hier met een snotverkouden Keano, hij is echt flink verkouden.
    Was om 06.00 al klaarwakker en wilde perse naar beneden toe.
    Straks om 10.00 Milene party bij mijn schoonmoeder, hopelijk gaat het een beetje met Keano.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o lekker mylene die hebben echt heerlijke bad dingetjes appart dat je het smorgen hebt wij hebben het meestal savonds.

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Mijn schoonmoeder die doet het, eerst deed haar moeder dat maar die werd er te oud voor dus nu houdt mijn schoonmoeder het bij haar en er komen nogal wat oudere dames dus vandaar dat het 's ochtends gehouden wordt.
    En ze hebben inderdaad hele lekkere spulletjes!

Nou de Mylende party was gezellig, en Keano heeft weer heel wat harten gestolen haha.
    Ik heb nog wat lekkere badspulletjes gekocht en oogpotloden en boddybutter dus kan er weer tegenaan haha.
    Met Keano gaat het ook wel, hij is nog wel verkouden en heeft nog steeds een beetje koorts hij heeft vanmiddag weer wel 3 uur geslapen het is een wonder haha.
    Ik heb vanmiddag nog op de buitenschoolse opvang gewerkt was erg gezellig.
    Verder alles rustig hierzo.

Liefs, misspuma

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Je kunt nu ook niet meer autorijden zeker...? Jammer zeg.
    Maar wij hebben helaas geen auto nodig.

Vanmorgen houden we het hier rustig, Keano is nog steeds een beetje ziekjes. Oma komt vanmiddag hier oppassen want ik moet naar de psycholoog toe. En vanavond komen andere Opa en Oma oppassen want ik ga samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje een kerststuk maken (workshop), en Vincent gaat samen met zijn vader en schoonbroer naar de nieuwe James Bond film.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Hoe is het met jullie?
    Hier gaat het wel, Keano begint weer een beetje de oude te worden.
    Hij speelt in ieder geval weer, dat was de afgelopen 2 dagen wel anders...alleen maar aan Mama hangen en meer niet.
    Morgen is het zover de 20 weken echo! Heb er echt zin in.
    Gisterenavond samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje een kerststuk gemaakt is heel mooi geworden.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Over 2 uurtjes is het eindelijk zover de 20 weken echo!
    Heb er echt veel zin in, hopelijk is alles oké met de kleine.
    Keano die is nog steeds flink verkouden, en hij was gisteren ook aan de diarree...dus heb de peuterspeelzaal maar afgebeld ze hadden ook kerstfeest dus extra druk en als je je dan niet lekker voelt heb je daar al helemaal geen zin in dus hou hem vandaag lekker thuis.
    Mijn schoonmoeder die past op Keano als wij bij de echo zijn, is niet echt handig met een kleintje erbij die ziek is.
    Jullie horen ervan!
    Fijne dag allemaal.

Liefs, misspuma

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb nog een foto gemaakt van mijn zelfgemaakte kerstuk:

Liefs, misspuma

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

He Misspuma, wilde je nog even veel plezier wensen bij de echo! Geniet ervan. Ben erg beneiuwd of mijn voorspelling uitkomt.... ;)

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bedankt! Ja, ik ook ;)! Als je het wilt weten moet je me pb-en hé!

liefs, misspuma

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat dacht je, echt wel.... :D

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HaHa :)

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

Nou we hebben de 20 weken echo gehad...maar moeten helaas nog een keertje terug komen de kleine lag helemaal op een dotje ze kon niks zien of meten. Maar aangezien mijn man en ik heel graag wilden weten wat het werd hebben we gelijk een pretecho laten maken (gelukkig was er nog plaats). En die vrouw heeft net zo lang gezocht tot ze het zag en het is voor 200% zeker een:

MEISJE

Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sorry dat ik even inbreek ik lees wel mee met jullie. Misspuma wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd!
    Groetjes Sens

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

JAAAAA, een meid! Van harte gefeliciteerd!

Ik had gelijk! ik had het laatst bij een vriendin ook al goed. Leuk!

Geniet ervan! En nou als een gek shoppen voor ROZE!!!

Deel Deze Pagina