Hallo, @ Jacoba: Inderdaad heel veel plezier morgen bij de doop ! @ Yentl: Wat voor en pup zijn jullie wezen kijken ? @ miss Puma: Hij is echt schattig ! Kleintje wil graag gemasseerd worden ! ga dat maar even doen wordt ze lekker rustig van, en gaat ze lekker slapen..... Groetjes en tot morgen of straks !
@gabje20 we zijn bij een staffordshire bullterrier wezen kijken. Vince vindt masseren ook helemaal te gek wordt hij echt zo lekker ontspannen van.Hij ligt nu lekker te slapen had vandaag zijn dag niet hele dag huilen.Hij drinkt zo snel de fles leeg heb al vanalles geprobeerd,3-standen spenen,andere flessen,nutrilon forte ik weet het niet meer iemand nog tips?Hij heeft gewoon nog steeds honger. Groetjes Claudia
Ik gebruik nu de dodie speen 0 tot 4 maanden, daar doet ze het eindelijk goed mee ! Zelfs de difrax fles maat S ging te snel.... Gulzig he. Ga zometeen lekker me haar verven en lekker onder de zonnebank! Groetjes
Ja idd gulzig maar dat doet tie van mij ook en ook met de difraxfles! Ik had deze voor mijn dochtertje altijd en nooit geen last maar Vince tis niet normaal zo snel hij drinkt! Ik ga dan toch nog maar weer een andere speen proberen. lekker ff onder de zonnebank!Wat voor kleurtje ga je je haren verven? Ik ga zo lekker op visite,dus prettige middag allemaal! Groetjes Claudia
hehe haar lekker geverfd en lekker onder de zonnebank geweest ! Heerlijk ! Angelina is na de fles gelijk weer in slaap gevallen, geen krampjes niks. Ga zo even met mijn ouders naar mijn tante's verjaardag. @ Yentl: Heb je de dodie speen ook al geprobeerd die is toch anders. groetjes
goedemorgen allemaal lekker geslapen ik wel ben er maar 1 keer uitgeweest . Ze heeft er gister niks van gemerkt dat ze gedoopt is ze heeft de hele dienst geslapen. Normaal gesproken huilt ze om een uur of 7 nu dus niet. (ik heb gewoon een voorbeeldig kind ) liefs jacoba
Zo meiden ik heb lekker de bedden verschoond en boven schoongemaakt Tussendoor de kinderen vermaakt en martina de fles gegeven en verschoond. en die ligt nu weer heerlijk te slapen. Komt al een lekker ritme in.zo tussen de voedingen door houd ik lekker het huis op orde was me wel een rommeltje geworden hoor na de bevalling nog niet echt de moed gehad om goed schoonte maken maar is glukkig nu weer gebeurd. Ik ga de wasmachine maar weer even leeghalen en de was opvouwen. lukt het bij jullie nog een beetje. liefs jacoba
Hoi Hoi Wat een herfst weertje zeg! @jacoba:hoe was de doop van martina gister,leuke dag gehad? Vince zat de laatste dagen niet zo goed in zijn vel het wil met de voeding niet echt lukken.Ben al over gegaan op nutrilon forte omdat hij zo honger bleef houden.Sinds vandaag heb ik de hoeveelheid voedong op geschroefd dit lijkt tot nu toe (hij heeft pas 2 flessen gehad) te werken hij ligt nu lekker tevreden te slapen en komt niet om de 2 uur maar om de 3,5 uur dus het begin is er.Zal niet al te vroeg juichen! Groetjes Claudia
@claudia;het was een hele mooie dienst ikwas wel een beetje bang dat martina zou gaan huilen(huiluurtje7uur) maar ze heeft de hele tijd geslapen dus de hoofdpersoon heeft er niets van gemerkt. Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan met Vince want om de 2 uur komen is ook niks. liefs jacoba
hier gaat ook alles goed ! Ook lekker opgeruimd en de was gedaan... Zit alleen met een probleem, angelina wilt overdag echt niet in haar bedje. De nachten slaapt ze er super in maar overdag niet, alleen in de box of in je armen. Ze gaat nu wel steeds meer lachen, vanmorgen zelfs met geluidjes erbij... Vanmiddag onder de fles gaat ze poepen, gevolg helemaal onder het spoot eruit ! Zo zielig! Gelijk in bad gedaan en toen was alles weer goed. @ Jacoba: Fijn zeg dat ze lekker door heeft geslapen i.p.v. huiluurtje ! Heb je al foto's ? @ Yentl: Ben je op advies van CB overgestapt van voeding of niet ? Ik had via telefoon gevraagd kreeg ja te horen, kom ik bij het CB zeggen ze dat het voor baby's is die niet aankomen. Wel fijn dat hij nou niet elke 2 uur komt. Hoeveel CC gaf je dan, angelina zit ook op de 135/140 cc per fles. Groetjesssssss
Hallo, ik ben Marloes en ben 13 oktober bevallen van een dochter genaamd Chenoa. Alle oktobermama's gefeliciteerd met hun kleine! Groetjes Marloes
Hoi marloes Van harte gefeliciteerd met je dochter!Wat leuk mijn zoontje is ook op 13 oktober geboren! @Gabje20 Nee niet op advies van het cb,heb dat uit mezelf gedaan.Mijn dochter had ook altijd honger en toen ik overstapte op forte was het over dus dacht ga dit eerst eens proberen.Dit wordt de 3e week dat hij op forte zit,zijn ontlasting is goed en hij heeft ook geen last van krampjes alleen veel honger.Het is een klein holle bolle gijsje Groetjes Claudia
hallo allemaal hier ben ik weer even. pff wat een nacht rene is vanaf na zijn fles van 23.00 uur blijven huilen met haze slaapjes van 15 min tot 30 min. om 2 uur besloten om maar weer een flesje te geven dit helpt wel eens behalve nu hij heeft nog tot 3uur hal 4 liggen huilen weer met tussen pozes. pfff toen kwam ie om 8 uur vanmorgen dat was een kort heftig nachtje. hopen dat ie dit vanacht niet weer doet. hij ligt nu vanaf half 8 op bed en heeft nu weer liggen huilen om de 5 min en dan ff een min of 1 a 2 en dan weer 5 min stil het is nu al 10 min stil duijm duim dat ie nu blijft slapen. en ook dat ie dat vanacht natuurlijk doet. normaal slaapt ie zonder moeite verder na zijn flesje. verder gaat alles goed ben vandaag wezen wegen bij het cb en hij woog nu 4150 hij is 300 gram aan gekomen in een week tijd dus hij groeit als kool. zal van de week ff fototjes in mijn album plaatsen. nou dit was weer ff een updat van ons.
Ik heb een lekker nachtje gehad ! Alleen overdag is het bij mij een probleem ( nog steeds ). Angelina wilt helemaal niet in dr wieg/bed slapen op de dag, wel bij mij of in de box. Heb haar nu in dr wieg gelegd en al 2 x 15 minuten laten huilen. Ze is nu even stil, maar weet niet voor hoelang. Soms begint ze weer na 5 of 10 minuten. Hebben jullie daar geen last van ? Wil het wel volhouden zodat ze in dr bedje slaapt overdag, maar het is even moeilijk ! Doorbijten he zeggen ze dan. Groetjes gabje
gelukkig is het al wat beter gegaan vanacht hij heeft maar een half uurtje liggen jengelen. elke keer als ik hem dus in zijn bedje leg doet ie dat nu. ik laat hem dan gewoon jengelen max 10 min en dan ga ik ff naar hem toe geef zijn speen en zet het muziekje weer aan. meestal hoef dit niet want hij is al binnen de 10 min stil en dan even een min of 5 a 10 en dan begint ie weer ik laat hem dan ook liggen en ga niet naar hem toe zolang ie geen 10 min huilt. het is ook niet echt huilen meer mopperen en protesteren. het is moeilijk om niet naar hem toe te gaan maar hij valt steeds vanzelf weer in slaap en als ie eenmaal echt slaapt slaapt ie goed.
nee hier is het echt huilen, ze heeft vanmorgen toch nog 1,5 uur geslapen ! Nu net de fles gehad en ff knuffelen en dan zometeen weer naar bed. Ben benieuwd hoe het gaat zometeen. Ik vind het wel moeilijk maar ja beter nu dan straks over een paar maanden, dan is het probleem alleen maar nog groter. Verder gaat hier alles goed, als ze wakker is wilt ze ook echt aandacht ! Anders protesteerd ze wel even haha.... 6 December de eerste prik halen ! Groetjes gabje
Goede morgen De wijkverpleegkungige is net geweest om te wegen en ze weegt nu 3510 gr dus ze groeit lekker. verder is alles lekker rustig. Afgelopen maandag de bril van mn oudste dochter opgehaald Op het cb was een ogentest gedaan maar die was niet echt duidelijk dus naar het ziekenhuis toe voor nog een test. Daar kwam dus uit dat ze zeer slechte ogen heeft +7 en+ 6.75. ben blij dat ze nu haar bril heeft want ze is een heel ander meisje geworden . @gabje; hoe gaat het nu slaapt ze al wat beter. liefs jacoba
nou rene wilde dus vanacht ook niet meer slapen na zijn flesje terug in bed gelegd en toe was het huilen geblazen het ging zo goed. hopen dat het vanacht weer beter gaat.
Tweety, heeft rene niet zijn sprongetje van "Oei ik groei"? Deze is rond 5 weken. Chenoa heeft dit vorige week gehad, toen wilde ze ook de hele dag niet slapen en was ze vervelend zeg maar. Huilen als je haar in bed lag en stil wanneer je haar oppakte. Maar slapen ho maar. De dag erna was ze natuurlijk oververmoeid en heeft ze zowat de hele dag geslapen.
@bobenmarloes overdag slaapt ie wel alleen s nachts is het bal als ik heb zijn flesje heb gegeven en terug leg in zijn bedje. nu ligt ie ook weer heerlijk te slapen in zijn bedje. ik heb me opgegeven voor een mailtje over die sprongetjes ik heb er nog geen gekregen. wanneer zou die dan ongeveer moeten zijn en wat houd het precies in?