Ja ik ga morgen de huisarts even bellen...want ben er eigenlijk niet echt gerust op , dacht het gaat wel over, maar ben nu al ruim 3 maanden geleden bevallen en heb het nog steeds iedere dag...de ene keer meer als de andere keer... liefs, misspuma
Ja vind ik ook, maar misschien komt het ook wel omdat mijn bevalling zo snel ging...4 uurtjes...maar lijkt mij ook sterk hier na 3 maanden nog last van te hebben... liefs,misspuma
Lijkt mij ook sterk.De bevalling van mijn dochter was in 6 uurtjes ook niet lang maar dat is alweer 4 jaar geleden.Had er toen wel last van maar volgens mij niet zolang.Toch maar ff checken!
heej dames, De kraamvisite vanmiddag was wel gezellig. Een jong stel die we kennen van de kerk. Ze hebben een meisje van bijna 1 jaar en vertelden vandaag dat ze in juli weer een kleintje krijgen. Best vlot achter elkaar dus. Jayna wilde vanmiddag niet slapen vlak voordat de visite kwam. Om 17.00 viel ze na de voeding in slaap. Heb haar om 20.00 wakker gemaakt, gevoed, pyama aan en nu ligt ze weer te slapen. Slaap inhalen denk ik. Ze heeft een hele leuke pyama met mini mouse erop gekregen. @ Gina: beterschap meid! @ Miss puma: ik heb verder geen klachten meer gehad na de bevalling. Ben daar en tegen ook nog niet weer ongi geweest. Geef wel BV dus kan langer duren, maar ben benieuwd hoe lang. Als ik jou was zou ik wel even naar de HA gaan, die kan je vast meer vertellen. Nou fijne avond nog allemaal en werkse voor degene die morgen moeten weken!
@Semmi,idd vlot achter elkaar maar kan ook heel leuk zijn hoor,mijn nichtje heeft er ook 2 snel achter elkaar maar die wil er vier dus.... @Misspuma,Gelijk heb je, laat je het morgen even weten wat de ha gezegd heeft. Ik ga nog eventjes wat romelen in de keuken en dan naar bed,vanacht niet al te goed geslapen onze buren hadden een feestje (partytent in de tuin )Ging door tot half 4 Dus ga zo lekker naar mijn bedje en Vince is de hele dag ook niet zo in z'n hummetje huilt veel en spuugt veel hoop dat hij wel een beetje doorslaapt vanacht!Manlief heeft nachtdienst en ik moet morgen werken! Weltrusten voor straks allemaal Liefs Claudia
@misspuma ik zou idd ook de ha bellen laat het ff weten als je wat weet. @yentl fijn zulke feestjes weltruste voor vanacht. nou ben net weer aan het kokerellen gagaan voor rene haha heb een bloemkool geslacht haha ben altijd aan het vechten met die dingen pff. en al dat werk gedaan geklookt en gepureerd en wat hou ik over 3 porties hihi veel werk voor weinig maar ja het scheelt wel een potje kost 95 cent. had ook aarbeien die heb ik ook gelijk maar even klaargemaakt en hup in de vriezer en eens kijken of ie het lust van de week. ben nu nog met de bruine bonen bezig met appeltjes niet echt een combi vind ik maar hij vind het lekker. nou ik ga nog ff tv kijken en om 22.00 uur nog ff flesje geven en dan slaapie doen. o het hagelde hier net joh niet normaal meer zou het dan toch echt nog winter gaan worden? nou ja ik ga nu echt maar. trusten iedereen voor straks.
goede morgen allemaal even een kort berichtje iedereen is ziek hier en ik ben eigenlijk te ziek om achter de pc te zitten als ik me weer wat beter voel post ik wel weer. liefs een zieke jacoba
Gisteren bijna de hele dag visite en 's-morgens mee gaan kijken bij het zwemmen dus Quinn was een beetje ontregeld en heeft weinig geslapen. Geukkig vanacht wel goed geslapen. @Misspuma, iets wijzer geworden bij de ha. @semmi, babyzwemmen mag geloof ik vanaf drie maanden ongeveer maar ga vanaf 6 maanden met hem zwemmen. Bij m'n eerste wel met drie maanden begonnen maar vind zelf dat ze er dan nog niet zoveel aan hebben (dan kunnen ze nog niet zoveel). Silly
@ MissPuma : Ik heb ook nog elke dag buikpijn ! Zo erg geweest dat ik pijnstillers kreeg, hielpen niet. Nu geen zin meer om naar de dokter te gaan. Bij mij kon het komen omdat ze eerst me placenta eruit wilde trekken, toen brak de navelstreng en toen hebben ze het onder narcose verwijderd. Ze zijn nooit zo zacht als je onder narcose ligt zei de dokter. Dus even afwachten hoelang het blijft anders ga ik ook weer. Hier gaat alles goed, ze lacht de hele dag. Drinkt slecht, maar wil de fles niet lijkt het wel. Alles al geprobeerd. Begin ook maar even niet met fruithapje als ze de fles al niet wilt. Het badderen vind ze echt super leuk, lacht dan ook heel de tijd heel hard ! Zo liefffff. Naja was het wel weer ff groetjesss
Nou het was gelukkig niks ernstigs...het is een verkrampte dikke darm...dus nu tabletjes gehad en die 2x daags een maand lang innemen... liefs, misspuma
@Misspuma,gelukkig maar dat het niks ernstigs is! @Jacoba,Beterschap meid! @Gabje20,Zeker lief als ze zo'n schil hebben vince kan ook van die big smiles geven zo vertederend!Jammer dat het met het drinken niet goed gaat,ik zou ook eventjes wachten met het fruithapje en eerst weer afwachten tot ze de fles weer beter gaat drinken. @Gina,lekker dat het weer wat beter gaat nu ben ik aan het snotteren Kan ook bijn niet anders met dat wisselende weer! De Creme die ik van de kinderarts heb gekregen voor Vince werkt uitstekend!Zijn gezichtje is weer helemaal gaaf en z'n armpjes en beentjes gaan ook goed.Nu maar hopen dat het zo blijft. Liefs Claudia
@Yentl, fijn dat de creme werkt. Dus Vince heeft nu echt weer z'n babyzachte huidje . @Gabje, bij mij hebben ze na de bevalling flink op m'n buik zitten duwen omdat de placenta niet los wilde komen. Die is toen alsnog operatief verwijderd. Heb daarna ook lang hevige buikpijn gehad maar daar ben ik nu toch al wel weer een tijdje vanaf. Bij jou duurt het wel erg lang. Goh wat is het koud buiten hè dames; het lijkt wel winter . Vind de kou niet zo geweldig maar het hoort rond deze tijd van het jaar. Ga direct de kou trotseren want ik moet boodschappen doen. Dus Quinn goed inpakken want hij mag mee. Silly
Ja, het is echt koud. Ik kom de deur niet uit hoor! Alleen vanmiddag om 15.30 uur om de kindjes op te halen. Zij blijven vandaag over. Ga nu lekker Nona in badje doen en voeden. Gina
Ja duurt inderdaad lang die buikpijn bij mij ! Weet ook niet waarom kijk het nog even aan en ga anders weer naar de huisarts. Ga zo even CB bellen, ze gaat steeds minder drinken en geeft ook niet aan dat ze honger heeft. Ze wilt de fles gewoon niet. Heel raar... Het is inderdaad heel erg koud, ga wel even wandelen zolang het droog blijft buiten. Vanavond weer lekker paardrijden. Als ik dan thuis kom dan ligt de kleine al op bed, dat is wel jammer hihi. Groetjes
bbbbbrrrrrrrrr koud buiten zeg bleee we zijn erg verwend de afgelopen tijd. @gabje wat zeiden ze bij het cb over het drinken hoop dat het snel wat beter gaat. @yentl gelukkig dat die creme helpt. rene kwam vanmoregn pas rond een uur of 6 voor zijn speentje. om half 7 flesje en toen dacht meneer om 8 uur heb geen slaap meer grrr. mama wel toen om een uur of 9 was meneer weer moe en viel in zijn box inslaap grrrrr. mama had nog wel ff kunnen slapen maar na dat ze de hond had uitgelaten was ze klaar wakker brrrrr. heb het weer toch getrotseerd samen met rene boodschapjes wezen doen. heb worteltjes voor hem gekocht en ben ze nu aan het koken en ga ze zo pureren en invriezen. verder gaat alles goed hier. tot latersss
Ben net geweest op het CB ! Ik moet gaan beginnen met fruit en groente hap ! Ze is er volgens hun aan toe om te happen enzo... Ze groeit verder goed ze was nu 6050 gram en 62 cm. Net snel naar de winkel geweest om groete en fruit te halen voor mijn meisje ! Hehe ben benieuwd hoe het gaat. @ Tweety: Hoe doe jij het met Rene met eten... Een paar hapjes half potje ? En in z'n wippertje of stoel ?
@gabje ik geef het gewoon in zijn wipstoeltje hij kan nog niet zelf zitten en vind het dan zielig om het al in de stoel te zetten dat komt vanzelf wel. ik ze gewoon de rugleuning van zijn wipper omhoog. ik gaf in het begin smorgens een paar hapjes ik gaf ongeveer 1/3 van het potje. dit omdat je het 48 uur mag bewaren na opening in de koelkast. dus als ik het openmaakte 1/3 en de 2 dagen erna ook. tot nu toe heeft ie nog nergens last van gehad ja van de banaan een beetje hard poep hihi maar ja dat hebben wij ook hihi. ik heb nu al worteltjes,bloemkool,en bruinebonen gegeven uit een potje verder fruit: appel peer en banaan en liga heeft ie ook gekregen. nu maak ik het vers en vries het in het is wat werk maar scheelt in de knip heb nu als voorbeeld bij de super een zak worteltjes kant en klaar 1 kilo voor 1 euro en heb er ongeveer 7 a 8 bakjes mee gevult a 125 gram. een potje kost 95 cent a 125 gram dus reken maar uit. (toevallig is de groente in de aanbieding nu) vers fruit heb ik wat liga door gedaan en hij vreet als een dijker hij wordt boos als het op is. vandaag heeft ie voor het eerst een heel potje fruit gekregen en nog boos worden haha. als je nog wat wil weten hoor ik het wel. groetjes en suc6.