oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

    @ Jacoba: Ach meissie wat vervelend dat je ziek bent! Beterschap meissie.

    Gisteren bij mijn schoonouders kerst gevierd we zijn weer flink verwend hoor, ik heb nieuwe schakels voor mijn pandora armband gehad, en een nieuw telefoontasje. Mijn man heeft van mij van technisch lego een kiepauto gehad (is hij dol op, technisch lego hihi), en nog heel veel led-lampjes voor in de tuin.
    Keano is ook weer flink verwend:

    - Een doos vol Duplo (van ons)
    - Het piratenschip van Little People (van ons)
    - Een trainingspak van Bob de Bouwer (van opa en oma)
    - Een boek van Woezel en Pip met DVD (van zijn oom en tante)
    - Een fototoestel (nep maar o zo leuk)

    Dus dat was eerste kerstdag! Ik heb van mijn man ook nog 3 schakels gehad voor mijn pandora armband in totaal heb ik er nu 6 nieuwe bij...hij begint al aardig vol te raken haha!
    Keano is bij Opa en Oma blijven slapen, want om hem nou uit een warm bedje te halen en dan 4 straten verderop weer in zijn eigen koude bedje te leggen is ook geen doen dus we gaan hem zo ophalen en daarna gaan we gelijk naar mijn ouders toe voor de kerst dus nog druk druk.
    Ik ben op de helft van mijn zwangerschap! Alweer 20 weken zwanger van ons meissie :) de tijd vliegt!
    Fijne 2e kerst allemaal nog!

    Liefs, misspuma
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    Zo, de familieverplichtingen (wel leuk hoor) zitten er weer op. Aan het einde van de middag naar mijn ouders gegaan. Mijn moeder had een heel sitting dinner gemaakt. Heerlijk. Dit was het menu:

    Rundercarpaccio met parmezaans kaas (voor Tymen boterhamworst en komkommer)
    Tomatensoepje met schuim er bovenop
    Bruschetta's met tomaten-avocado tapenade
    Gevulde varkensrollade (met noten-cranberryvulling) met stoofpeertjes, cajun-aardappels, aardappelkroketjes en salade
    Bosvruchtenijs met verse frambozen en slagroom.

    Het was zo lekker! daarna de kadootjes.
    Silke kreeg een broekje met spencer, een jurkje, een voorleesboek, een tutlapje, een schaaltje met slabben
    Tymen kreeg pantoffels, kleurboek met stiften, een boekje, een puzzel, dvd's van Dribbel
    Hilbrand kreeg een slee, een cd van Guus Meeuwis, ruitenwisservloeistof, een luchtverfriser voor de auto en een horloge van SC Heerenveen
    Ik kreeg twee kussens met tijgerprint, een soort bonbonschaal op poot met waxinelichthouders en decoraties, pantoffels, hot socks, lampenkapjes, fotolijstjes in allerlei maten en een naamplaatje voor op de deur met al onze namen erop.

    Gisterochtend waren we vrij. Normaal gaan we dan naar mijn opa en oma van vaders kant maar zij heeft Alzheimer (beginnend) en dat is dan iets teveel drukte. Gitsermiddag naar mijn opa en oma van moeders kant. Erg gezellig en lekker eten. We hebben ook nog een 4 generaties foto gemaakt van mijn oma, mijn moeder, Silke en ik. Zo leuk!

    Vandaag lekker een dagje thuis. Lekker met onze nieuwe spulletjes aan de gang. Heerlijk omrommelen. Ik zal zo even wat leuke foto's van het fototoestel halen en uploaden.

    Zo even een hoto coco en dan maar eens een begin maken met ons kerstmenu voor vanavond. Dit staat er op het menu:

    Geitenkaasamuse met spek
    Rundercarpaccio (alweer ja, mijn mama en ik wisten het niet van elkaar. Maar geeft niet, lust het wel elke dag...)
    Varkenshaas in bacon met cranberrysaus, aardappelblokjes en die sugarsnaps waarvan ik het recept laatst al eens geschreven had.
    Mango-vanille ijs met verse mango.
     
  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    [​IMG]

    Tymen in zijn kerstoutfit.
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    [​IMG]

    Tymen heeft een ongelukje gehad met de gieter van oma. Gevolg: blauw oog!
     
  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    [​IMG]

    Silke in haar kerstoutfit van gisteren.
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    [​IMG]

    De 4 generaties foto!
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

    @ Setteke: Ow wat een leuke foto's zeker die ene met de 4 generaties. Dit zal bij mij helaas niet lukken, mijn Oma is er jammer genoeg niet meer. Maar goed kan altijd nog een 3 generatie foto :).
    Jullie zijn flink verwend zo te lezen! En die Tymen een blauw oog..oeps.
    En wat hebben jullie heerlijke dingen gegeten zoals ik lees! Jammer dat ik geen carpaccio mag...maar ja haha!

    Zo meiden 2e kerst ook weer gehad, gaat toch wel snel.
    Was erg gezellig, we zijn ook allemaal weer flink verwend:

    Keano:

    - Vissen/dinosaurussen om mee te spelen
    - Een glazen bol met een sneeuwpop erin en sneeuw natuurlijk
    - Snoepjes (heel veel :rolleyes: ;))

    Baby:

    - Een knuffeltje
    - Een roze pakje :)

    Ik:

    - Een windlicht
    - Dove douchefris
    - Dove scrubgel

    Vincent:

    - Adidas douchefris
    - Adidas shampoo
    - Een doos zeevruchten chocolade

    Mijn moeder had een warm/koud buffet klaargemaakt, was erg leuk en gezellig om iedere keer weer je bordje vol te kunnen scheppen haha!
    Nou Keano is nu wel moe hoor van al die drukte dus houden we het vandaag lekker rustig.
    Hij werd vannacht ook een paar keer wakker, waarschijnlijk gedroomd van de drukte heeft hij snel last van als het een paar dagen druk is.
    Ik zal straks nog even wat foto's spammen, maar moet ze eerst even op de computer zetten.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier een paar kerst-foto's:

    Mama helpen met hapjes voor de kerst te maken:

    [​IMG]
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano in zijn kerst-outfit:

    [​IMG]
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Even gek doen:

    [​IMG]
     
  15. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Gezins foto:

    [​IMG]
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]

    Dat waren ze wel zo een beetje!

    Liefs, misspuma
     
  18. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen meiden,

    leuke foto's heb ik weer gezien. nou hier was de kerst geheel anders dan verwacht. robin is gisteren weer thuis gekomen. hij heeft een luchtweginfectie en daar is ie op vast gelopen waarschijnlijk. nu gaat het al weer een stuk beter hij hoest nog erg rot af en toe een hoestbui waar ie nog half in blijft maar gelukkig is ie nu weer thuis. we hebben met de kerst dus weinog bijzonders gedaan 1e kerstdag wezen eten bij mijn ouders en 2e kerstdag heeft rene bij opa en oma gespeeld en hebben we savonds thuis gefounduet ook net zo'n lekkere afloop mama zat de rest van de avond op de pot.

    gelukkig komen er nog meer keren kerst.
     
  19. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ow wat vervelend dat Robin met de kerst niet bij jullie was.
    Maar zoals je zegt er komen nog meer kerstdagen, maar leuk is het niet lijkt me sterkte!
    Gelukkig dat het wel iets beter gaat met Robin.

    We kregen gisterenmiddag nog onverwacht bezoek van een vriend van mijn man, was wel erg gezellig hij heeft gelijk een hapje mee gegeten.
    Verder is alles rustig, de baby is flink aan het trappelen in mijn buik zo een lekker gevoel is dat!
    Trouwens we hebben al een tijdje niks van Claudia gehoord merk in nu ineens :cry: zou alles wel goed gaan met haar?
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  20. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Nou, de kerstdagen weer overleefd hahaha! Wel lekker zo'n weekend er achteraan! Hier alles prima. Tymen zijn oog geneest prima, hij heeft er helemaal geen last meer van gehad. Met Silke ook alles prima. Die heeft vanmorgen voor het eerst met smaak fruit gegeten. Groente krijgt ze al een paar weken en ik was ook met fruit begonnen, maar dat lustte ze niet. Gestopt voor een week en nu weer geprobeerd en nu smaakte het wel gelukkig!

    @ Misspuma, toen ik zwanger was liep het water me in de mond van alles wat niet mocht. Ik ben nu de schade aan het inhalen, hahaha! WAt een leuke foto's! Leuke kleertjes had Keano aan met de kerst. Wat voor maat heeft hij nu? Volgend jaar kerst met zijn viertjes! Wanneer ben je ook alweer uitgerekend? Mei? Dus kleine meid is dan een maand of 7 met de kerst. Leuk! Geniet van dat getrappel in je bui meid. Zoooo speciaal!

    @ tweety, wat jammer dat Robin niet bij jullie kon zijn met de kerst. Maar gelukkig is hij nu weer thuis. Vind je het nou niet spannend, dat je hem extra in de gaten wilt houden?

    Idd, waar is Claudia? Zie haar nog wel eens online komen op msn trouwens.
     

Deel Deze Pagina