oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja, ik ben in Mei uitgerekend dus inderdaad volgend jaar met zijn 4-en kerstvieren. Keano heeft nu maar 86 (blijft een kleintje haha).

    Mijn zusje en haar vriend kwamen net nog even langs, we hadden de wi geleend en die kwamen ze nu weer ophalen. Keano lag op bed dus die hebben ze gemist.
    Mijn man gaat straks als Keano uit bed is weer verder met Keano zijn nieuwe kamertje begint al aardig shot in de komen gelukkig!
    Fijne dag nog verder.

    Liefs, misspuma
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Wow! Tymen heeft van broekjes maat 98. Nog wel wat lang, maar dan sla ik de pijpen om. 92 is net wat te kort. Van truitjes heeft hij 104. Die vallen dan mooi ruim.
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Setteke: Ja, hij wil maar niet groeien haha! Ach ja zal nog wel komen.

    Vanmorgen boodschappen gehaald, was lekker rustig in de winkels.
    Keano is nu bij Opa en Oma aan het slapen zodat mijn man verder kan aan Keano zijn nieuwe kamertje.
    We gaan hem zo ophalen.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke ja was de 1e nacht idd spannend helaas ging het smiddags weer mis en moesten we weer terug komen in het sofia. inmiddels hebben ze hem opgerekt en mag ie morgen weer naar huis gelukkig het oud en nieuw thuis.
     
  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Jeetje meid! dat is ook wat! Hadden ze voorspeld dat het weer voor zou komen? En moest je hem nou weer beademen? het is niet niks hoor. Ik zou het doodeng vinden geloof ik! Sterkte ermee!
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ach jeetje meissie het zit jullie niet mee hé. Denk veel aan je hoor, lijkt me zo moeilijk om dit mee te maken. Hopelijk gaat het nu snel goed met Robin en wordt het een gezonde jongen.

    Ik heb gisteren heerlijk inkopen gedaan:

    - Een nieuwe kledingkast voor Keano
    - Maxi-Cosi voor de baby
    - Autostoel voor Keano (voor als hij uit deze groeit)
    - Matras voor Keano
    - Lamp voor de baby
    - Schilderij voor de baby

    Dus flink geld uitgegeven :), maar goed we hadden het hoe dan ook gewoon nodig.
    S' middags nog bij mijn zus op visite geweest, die is pas verhuist dus hebben hun nieuwe huis bewonderd erg mooi hoor!
    En haar vriend heeft Thais gekookt (ze zijn van de zomer 2 maanden in Thailand geweest), was best lekker maar wel flink pittig haha.
    Vandaag verder niet veel bijzonders, oud&nieuw vieren we gezellig thuis met zijn 2-en (nou ja eigenlijk 4-en alleen 2 merken daar waarschijnlijk niks van ;)).
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Allemaal alvast:

    [​IMG]

    Liefs, Misspuma en een dikke knuffel van Keano!
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Voor jullie allemaal, lieve meiden, een heel spetterend 2009 gewenst! Hopelijk een jaar waarin al jullie dromen en wensen uit mogen komen. Een jaar met veel liefde, geluk en plezier! Hoop dat we het weer net zo gezellig hebben hier als de voorgaande jaren! Dikke knuffel Setteke
     
  9. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Lieve meiden, een superfantastisch 2009 toegewenst! Dat het een liefdevol, vruchtbaar, gelukzalig maar vooral geweldig jaar voor jullie allemaal mag worden! Dikke nieuwjaarsknuffel voor jullie allemaal!
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meiden gelukkig nieuwjaar. dat dit een rustiger jaartje mag worden. knuffels.

    robin heeft hier door geslapen en jullie kids? rene werdt wel wakker die vond het vuurwerk maar niks.
     
  11. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke nee heb hem niet weer moeten beademen. ze kunnen bij hem niet zeggen of het wel of niet meer voorkomt vandaar dat ze ook alle ouders de training voor reanimatie geven voor het geval dat het ooit voor komt. helaas was het bij ons nodig maar ben wel blij dat we het konden.

    rene vond het vuurwerk maar eng hij is heel even mee naar buiten geweest maar wilde al snel weer naar binnen en voor het raam kijken vond ie ook niet leuk. robin werdt pas rond 1 uur wakker voor zijn flesje die heeft gewoon lekker door geslapen en het heeft hier toch wat af geknald.
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Allemaal een heel mooi gezond en liefdevol 2009 gewenst!!!
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Setteke: Ja, laten we er net als de voorgaande jaren een leuk jaar van maken op het forum!

    @ Tweety: Wel fijn dat jullie een reanimatie training krijgen maar hopelijk hoef je het nooit meer toe te passen op je kindje!
    Dus Rene vondt het vuurwerk eng, Keano heeft lekker doorgeslapen.
    En Robin ook lekker er doorheen geslapen, alleen wakker geworden voor zijn flesje lekker hoor.

    Hier de oud&nieuw goed doorgekomen. We hadden wat siervuurwerk afgestoken voor Keano voordat hij naar bed ging hij vond het prachtig!
    Hij is verder niet wakker geworden van het vuurwerk dus hebben hem ook lekker laten slapen.
    Mijn schoonouders kwamen na 12 uur nog even langs, maar zijn niet lang gebleven. Wij lagen zo rond half 2 op bed, was gesloopt...haha!
    De baby vond al die harde knallen maar niks, had veel harde buiken.
    Vandaag alle nieuwjaarsvisite afgelegd, dus nu zijn we allemaal doodop en doen we vanavond even niks meer. Morgen ook een rustige dag houden.
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma jou banner klopt volgens mij niet helemaal keano is toch geen 2 jaar en 7 maanden?
     
  15. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Nou, hier hebben de kindjes ook lekker door het lawaai heen geslapen. We hebben rond een uur of 19 nog wat siervuurwerk met Tymen afgestoken en hij vond het schitterend. Ennn, er ligt hier al zoveel ijs, dat we op het kanaal hier vlak achter kunnen. Dus Tymen heeft schaatsjes gekregen en Hilbrand is gistermiddag met hem op het ijs geweest. Dat vond hij ook superleuk! Zal nog ff een foto spammen. Helaas is Tymen nu een beetje ziekjes. Hij was vanmorgen al niet zo vrolijk toen we bij mijn opa en oam op bezoek waren. Waren laat thuis en hij wilde niet meer naar bed, dus op de bank gezet met een dvd-tje. Later nog met papa op de bank en ineens had hij koorts. Hij zat ook steeds met zijn handen in zijn mond en zei dat het zeer deed. De laatste kies! Hopen dat hij morgen weer beter is, want we wilden gaan zwemmen met de kids morgen!

    We hebben vandaag het bed uit de woonkamer gehaald. Ik was het zo zat en zoveel gebruik ik het niet meer. Heerlijk mijn eigen huisje terug!

    @ Misspuma, ja inderdaad, je banner klopt niet!

    @ Tweety, pff, gelukkig dat je niet weer hoefde te reanimeren. Wel goed dat je die training hebt gehad! Hopen dat je het noooooit meer nodig hebt!
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke waar heb je schaatsjes gehaald?
    wil voor rene ook hebben
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ja, inderdaad nu je het zegt. De tijd gaat snel maar zo snel gelukkig ook weer niet haha! Zal zo mijn banner even veranderen!

    @ Setteke: Fijn dat de kids ook hebben doorgeslapen. En wat leuk dat Tymen schaatjes heeft gehad, ben benieuwd naar de foto's!

    Heb net alle kerstspulletjes weer opgeruimd (wat kaal en saai zeg), het is allemaal weer voorbij het gaat zo snel hé!
    Vandaag lekker een rustige dag thuis, mijn man is even de spullen aan het ophalen die ik heb besteld (kast Keano, de autostoeltjes en matras voor Keano).
    Verder houden we het heerlijk rustig vandaag, was Keano ook wel aan toe. Moest op den duur om alles huilen, nou dan weet ik dat het allemaal teveel is voor hem.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Heb mijn banner aangepast :) bedankt voor de oplettendheid!

    Liefs, misspuma
     
  19. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

    Sorry dat ik er zo weinig ben maar het is hier een flinke ziekenboeg.
    Als het hier weer wat rustiger is kom ik weer wat vaker langs.
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Heel veel beterschap voor de zieken bij jou thuis!
    En dat snappen we wel hoor dat je nu wat minder op het forum bent, je bent ook nog maar pas bevallen!

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina