oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    hier was ik ook weer eens. Ben gelukkig weer helemaal beter, wij allemaal. Nu moet Silke nog weer gewoon gaan eten, maar dat schijnt bij de leeftijd te horen.

    Tymen heeft heerlijk genoten van het winterweer en het schaatsen op natuurijs. Dat kan hier vlak achter, maar we zijn ook bij mijn ouders geweest en die wonen aan het water. Ideaal.

    @ tweety, hoe is het met Robin?

    @ misspuma, en, al gesolliciteerd? Nou maar hopen dat dat spul voor Keano gauw helpt!

    @ Claudia, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Tymen zijn laatste kiezen zijn nu bijna door. Oh jakkie, gedoe op je werk. Hier ook, maar dan heel anders. Ze zijn me nu al compleet vergeten terwijl ik er nog bijna twee jaar onder contract blijf. Vanmorgen vergadering, maar dat heeft niemand mij verteld. Dus, dwarse ik, doe dan ook net alsof ik van niets weet en ga niet. Ik weet ervan omdat een collega had gevraagd of ze me even moest ophalen. Dat is de enige die nog eens aan me denkt... :( Zal blij zijn als ik straks werk vind waar ze me wel leuk vinden!

    @ Jacoba, hoe is het in de ziekenboeg meid?

    Zal nog even wat foto's spammen!
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Schaatsen aan...

    [​IMG]
     
  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    En dan maar schaatsen met papa

    [​IMG]
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Wat kan ik het al goed he?

    [​IMG]
     
  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Samen spelen

    [​IMG]
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Setteke: Fijn dat alles weer oké is bij jullie! Nou maar hopen dat Silke ook snel weer beter eet. Wat een lieve foto's van je kids echt heel leuk!
    Heb mijn sollicitatiebrief opgestuurd en kreeg vandaag al een belletje de 22e op gesprek komen :) spannend!

    Keano is de laatste dagen echt een kleine draak aan het worden...een echte peuterpuber haha, wordt er moe van.
    Ik kreeg vanmiddag al een belletje voor een sollicitatie gesprek, de 22e spannend :)!
    Keano ligt lekker op bed, hij was wel erg moe die verkoudheid sloopt hem echt.
    Hij eet ook niet zo best, maar ja dat snap ik als je pijn in je keel hebt en je neus zit helemaal vol.
    Morgen ochtend mag hij weer naar de psz, dus even een rustige ochtend nou ja rustig mijn man en ik gaan de vloer leggen in Keano zijn nieuwe kamertje dus zoveel rust zal wel niet zijn :rolleyes: nou ja.
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vandaag gesprek gehad met de arts en ze denken toch dat het een reflux aanval is als ie in de problemen komt ze willen dit nu gaan verhelpen door een operatie. ze gaan het bovenste stukje van zijn maag om zijn slokdarm draaien. dit houd in dat ie dan niet meer kan spugen dus geen zuur aanvallen meer kan krijgen. een nissen plaatsen noemen ze het.
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Dus Robin moet weer geopereerd worden, hopelijk werkt het bij hem en hoeft hij nooit mee naar het ziekenhuis toe! Ik denk aan je hoor.

    Keano gaat vandaag maar niet naar de psz hij is nog steeds ziekjes, gisterenavond is hij de hele avond wakker geweest. Moest heel erg hard hoesten, dus het poedertje begint wel te werken alles komt nu los.
    Hij heeft daarom ook niet zo best geslapen, dus hou ik hem maar thuis is ook zo zielig om dan naar de psz te gaan als je niet lekker bent dan ben je toch liever thuis.
    Mijn man gaat straks de vloer leggen in Keano zijn nieuwe kamertje.
    Ik zal hier in huis maar een beetje aanrommelen en er voor Keano zijn, hij is erg aanhankelijk nu hij ziek is.
    Fijne dag allemaal!

    liefs, misspuma
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nog wat foto's van de brunch en de vlindertuin:

    Keano bij zijn Tante zitten:

    [​IMG]
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nog een keertje bij Tante zitten:

    [​IMG]
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Vincent met een vlinder op zijn arm:

    [​IMG]
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano met een vlinder op zijn arm:

    [​IMG]

    Dat waren ze.
     
  13. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Setteke: Ik heb zeker gestemd, hopelijk komt zwangerschapspagina op nummer 1 :).
     
  15. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb ook gestemd.

    hier nog een stemvraagje willen jullie op robin stemmen ja mag zoveel stemmen als je wilt.

    http://www.ikbendeleukste.nl

    robin ooijen dordrecht
     
  16. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Daar doet Silke ook aan mee! Stemmen jullie ook op mijn meisje?

    Silke uit Akkrum (9 augustus 2008)
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ik heb op Robin gestemd, al 3x :)!

    @ Setteke: Ook heb ik al 3x op Silke gestemd :)!

    Hier gaat het wel, Keano is erg uit zijn doen door het vele hoesten.
    Moet om ieder klein dingetje huilen, dus dat is best wel vermoeiend.
    Hopelijk is hij er snel vanaf, want pffff zo zielig als je kindje ziek is.
    Hij zit nu t.v. te kijken naar Dora (vind hij heel leuk om te zien) dus nu even rust voor mama. Mijn man ligt nog op bed, is vrij vandaag maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij er eens uit gaat als Keano wakker is. Keano is namelijk altijd rond 06.00 wakker dus ik wordt er nogal moe van.
    Verder alles wel goed hoor, Vincent heeft de ondervloer gisteren gelegd in Keano zijn nieuwe kamertje dus binnenkort kan het laminaat erop :) en dan zijn we een heel eind!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  18. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    @ Misspuma, ik vind ook dat Vincent er wel eens uit mag gaan voor Keano. Wij deden dat op een gegeven moment om de beurt, bijv. in het weekend de ene dag ik en de andere dag Hilbrand. Helemaal nu je zwanger bent mag hij wel een beetje om je denken vind ik.

    Dus geef hem maar een schop onder zijn kont! :)

    Hilbrand was vannacht het spoor ook bijster. Op een gegeven moment begon Tymen te huilen, dus hij gaat eruit, gaat hij naar Silke! Ik hoorde een deur, maar Tymen bleef gillen. Stond hij bij Silke dus. Dus ik gauw naar Tymen. Die weer rustig, dus ik haal Hilbrand bij Silke vandaan en vraag wat doe jij nou? Tymen huilt, zij niet! Hij zo van, ja maar ik hoorde haar. Ik zei dat dat niet kon, want dan had ik haar ook wel gehoord. Dus ik zei, waarom ging je nou niet eerst naar Tymen terwijl die lag te krijsen. Zegt 'ie: Beschuldig jij mij ervan dat ik beide niet genoeg aandacht geef? :confused: Huh? Waar heb je het over? Werd hij nog boos ook! Wat een raar figuur! Hij had het laatst ook. Tymen brult, hij gaat overeind en probeert zijn wekker uit te drukken! :confused: Volgens mij is hij een goede kandidaat voor Alzheimer ofzo! :)

    Bedankt dat je gestemd hebt op mijn meisje!

    Leuke foto's van Keano!

    @ tweety, wanneer wordt Robin geopereerd?
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke dat is nog niet precies bekend denk begin volgende week.
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Setteke: Nou die schop onder Vincent zijn kont heeft niet gewerkt hoor...ik zit hier alweer vanaf 5.30u beneden met Keano grrr...hij ligt nog op bed.
    Die Hillbrand...even het spoor bijster zo te lezen :rolleyes: mannen?!

    Nou meiden wat ben ik moe, ik zit er echt doorheen.
    Zit nu alweer vanaf 5.30u met Keano beneden, en nu gaat mijn man vandaag nog doodleuk met zijn vader naar een beurs toe fijn hoor... :rolleyes:.
    Hopelijk slaapt Keano vanmiddag wel, dat deed hij gisteren dus niet. Maar als hij slaapt kan ik ook nog even op de bank tukken want zo hou ik het niet vol hoor.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina