Misspuma, tijd om te ontploffen zodat hij zich dood schrikt. Dan is hij ineens weer lief en jij kunt het op de hormonen gooien! ik vind het in ieder geval niet zo lief van hem.....
Goede morgen meiden, @ Setteke: Ik ontplof zo af en toe ook echt hoor, grrr wordt er zo gek van?! Vannacht ook, Keano werd om 03.15 wakker en ik dacht ik wacht even af of hij het zelf op kan lossen. Slaat mijn man ineens keihard de dekens weg en zegt: Nou dan doe ik het wel hoor?! Ik moet morgen toch pas om 07.00 werken...grrr kan daar zo kwaad om worden. Omdat hij moet werken vandaag, moet ik er ineens wel uit voor Keano als ik zelf al doodop en met een lichte griep op bed lig...als ik moet werken ben ik er ook vaak genoeg 's nachts ook uit gegaan voor Keano. Nou ja mannen ik wordt er af en toe echt gek van! Hey meiden zoals jullie kunnen lezen in het antwoord bij Setteke is het hier af en toe donder en storm in huis...ik wordt soms zo moe van mijn man...maar goed zo zijn bannen blijkbaar ( in ieder geval die van mij). Keano is nu op de psz dus heb even rust voor mezelf en daar maak ik gretig gebruik van doe vandaag eens even helemaal niks alleen lekker computer en straks nog even in mijn boek lezen laat het huishouden maar even voor wat het is. Nieuwe buikfoto (gemaakt met 23 weken zwangerschap vandaag dus ) Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
@ Misspuma, oh zo herkenbaar, dat hebben we hier ook gehad! Wat dat betreft moet je last krijgen van je bekken en niet meer je bed uit kunnen, dan moet hij wel! Vanaf dat moment deed en doet Hilbrand het zonder morren. Hij is ook zo van even eruit voor 1 van de kids en dan slaapt íe gewoon weer verder. Ik kan dat niet, dus hij vindt het niet meer zo'n probleem om eruit te gaan. Mannen zijn soms zo egoïstisch! Ok, hij moet er vroeg uit voor zijn werk, maar jij nog vroeger omdat Keano zo vroeg wakker is. Dus zo zielig vind ik hem niet! Maar dit is dus ook precies waarom vrouwen zwanger zijn en baren. Moet je je voorstellen dat hij zwanger is! Kun jij je lol op! Sterkte meid. En zeg hem af en toe maar flink de waarheid, dat hebben mannen soms nodig voor ze snappen dat het menens is! En kom hier maar lekker klagen, wij snappen je beter dan wie ook! *knuffel*
@ Setteke: Ja, gelukkig zijn wij vrouwen zwanger en baren wij kinderen want als een man dat moet doen komt het nooit goed stelletje zeikerds. Ik blijf het hem ook vertellen hoor, ik wordt er doodmoe van. Dus ik kom hier af en toe lekker klagen, dat lucht meestal erg op. Nee dat lijkt niet zo hoor, mijn buik is al flink (in ieder geval een heel stuk groter als bij Keano rond dit tijdstip). Bedankt voor je woorden! Liefs, misspuma
Dat belooft nog wat meid! Tymen was ook een kleintje uit een kleine buik, Silke een dikkerdje uit een grote buik...
@ Setteke: We zullen zien, hoop niet dat ze té groot is ben namelijk zelf ook maar smal... Liefs, misspuma
Och meid, dat zegt niks hoor! Mijn schoonzus weegt tussen de 45 en 50 kg en die heeft er eentje van ruim 8 pond uitgepoept! Wil niet zeggen dat het makkelijk ging, maar ja we weten allemaal dat geen enkele bevalling een pretje is! Ik ga vandaag een aantal mama's van het augustus2008forum ontmoeten. Lijkt me zo leuk, heb er echt zin in!
Goede morgen meiden, @ Setteke: Nee, dat is waar je weet het nooit. Maar de verloskundige schat dat het geen grootte wordt, we zullen wel zien. En inderdaad geen enkele bevalling is prettig. Ow wat leuk dat je mede augustus mama's vandaag gaat ontmoeten, geniet ervan. Lijkt me ook wel eens leuk om dat met de oktober 2006 mama's te doen maar helaas wonen we allemaal wel erg ver uit elkaar. @ Jacoba: Hoe is het met jullie meissie? Al een tijdje niks meer gehoord, gaat alles wel goed? @ Claudia: Hoe is het met jullie, ook al een tijdje niks van jullie vernomen, hopelijk gaat alles goed bij jullie. @ Tweety: Heb je al meer nieuws over Robin hoop zo dat het goed met hem gaat! Hier vandaag heerlijk uitgeslapen werd pas om 8.30 wakker, Keano ook. Mijn man was toen al lang naar zijn werk toe, dus heerlijk samen met Keano een rustige ochtend kan ik zo genieten. We zijn nog maar net aangekleed, dus lekker rustig de dag begonnen. Straks nog even strijken, de bedden heb ik al verschoond (is een werkje voor de zaterdag ). Fijne dag/weekend! Liefs, misspuma
Goede avond meiden, Vanmiddag nog een heerlijke wandeling gemaakt met Keano en Jada, lekker een eind over de dijk gewandeld. Ik spam nog even een foto van het resultaat van de commode: Mooi geworden hé al zeg ik het zelf . Liefs, misspuma
@ Setteke: Zat net even de lezen in het augustus mama forum, en zo te lezen heb je het erg naar je zin gehad op de meeting! Liefs, misspuma
Ja, het was super! Wij kunnen ook wel eens iets doen met ons cluppie. Wij zijn nu naar Lunteren geweest, het geografische middelpunt van NL. Degene die het langste moest rijden was een Belgische. Zij deed er twee uur over. Wij deden er 1,5 uur over. Als we zoiets willen organiseren komen we weer zo'n beetje in het midden van NL uit.... hoest met Vincent, is hij alweer een beetje lief.....
Goede morgen meiden, @ Setteke: Lijkt me echt wel heel leuk om elkaar een keertje te ontmoeten, we "kennen" elkaar nu eigenlijk al zo lang. We zullen het binnenkort eens voorleggen aan de mede-oktober mama's goed? Vincent is weer lief hoor, ik denk dat hij gewoon ook erg moe was. Nou Keano was vanmorgen helaas om 5.30 al wakker, dus heb ik de vaatwasser al leeggeruimd, de was opgehangen en opgevouwen en gestreken...tja je moet toch wat als je zo vroeg op bent. Straks naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, zal wel weer een druk dagje worden. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
hej leuk een meeting. heb met de september 2008 mama's al de 3e meeting in feb. in den bosch lekker met een high tea erbij hmm. hier gaat het zijn gangetje het ritme van het zh zit er weer in alsof het niet weg is geweest *zucht* rene is verkouden. robin doet het goed is ook wat verkouden en wacht nog steeds op de operatie. nou ga ook ff de was doen.
@ Tweety: Leuk, dus jij ziet het ook wel zitten een meeting met de oktober mama's? Vervelend zeg dat Robin nog steeds in het ziekenhuis ligt, hopelijk mag hij snel weer naar huis! Liefs, misspuma
We kunnen wel een keer naar Ballorig. Leuk voor de kids (en de papa's en mama's hahaha). @ Misspuma, wat vroeg! @ Tweety, jeetje, dat het zo lang moet duren allemaal voor ze Robin kunnen opereren!
Goede middag meiden, @ Setteke: Ja, lijkt me wel leuk om een keertje naar Ballorig te gaan heb er veel over gehoord. @ Tweety: En weet je al wanneer Robin geopereerd kan worden, ik hoop snel denk aan je hoor. Zo meiden het is rustig op het forum, waar zijn Jacoba en Claudia eigenlijk? Ik begin nu snel last te krijgen van harde buiken en mijn onderrug doet ook erg veel pijn... Morgen naar de verloskundige toe, ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen... En daarna heb ik mijn sollicitatiegesprek, ben tot nu toe nog niet zenuwachtig maar dat zal morgen wel anders zijn. Keano is gelukkig weer helemaal opgeknapt, dus kan 's nachts weer lekker doorslapen. Alleen 's ochtends is nog steeds een drama hij wordt zo rond 5.30 altijd wakker en is dan niet meer van plan te gaan slapen en zet het op een krijsen wat dit nu weer is geen idee?! Maar ik wordt het zo langzamerhand beu... Nou genoeg gezeurd haha. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Hallo meiden, wat een rust hier! Hier hebben we weer een ziekenboeg gehad. Tymen begon van zondag op maandagnacht te spugen. Ik heb wel 6 keer zijn bed moeten verschonen. De hele maandagochtend bleef hij ziek en overgeven. Zo zielig. 's Middags knapte hij weer wat op. Dinsdag had hij nog wat diarree, maar het ging een heel stuk beter. Toen Hilbrand dinsdag thuis kwam moest hij overgeven en later op de avond weer. Ik werd ook steeds beroerder en heb 's nachts van 12 uur tot 3.15 uur op de wc gezeten. Spugen en diarree. Gisteren de hele dag lamlendig, nou gaat het wat beter. Tymen had gisteren steeds van die waterdunne diarree. Dat is nou weer wat beter. Hij had vanmorgen lekker gegeten en gespeeld, maar de lucnh ging er niet in, er kwam zelfs een beetje melk terug. Dus gauw weer in bed gelegd. Silke drinkt ook ietsje minder goed, maar nog niet zorgwekkend. Dus erg gezellig hiero! @ Tweety, stil van jouw kant! Ik hoop dat het komt doordat Robin geopereerd is en je daar nou druk mee bent. Zou een goed teken zijn, dan kan hij beter worden en weer bij jullie zijn. Sterkte! @ Jacoba, las op je hyves dat jullie ook een ziekenboeg hebben. Beterschap en sterkte voor iedereen! @ Claudia, bij jou ook zieken las ik op hyves. Ook voor jullie beterschap en sterkte! @ Misspuma, hoe is het met je rug? Heeft de vk nog wat oefeningen voor je meegegeven? Anders eens cesartherapie proberen. Dat heeft mij erg geholpen! Succes met je sollicitatiegesprek! Duim voor je! Oef half zes! Dat is erg vroeg! Helpt het niet als je hem later in bed legt 's avonds?
Goede middag allemaal, @ Setteke: Jeetje meissie wat vervelend dat jullie allemaal zo ziek zijn geweest hoe is het nu in de ziekenboeg? Nee, het helpt niks als we hem later op bed leggen maar we laten hem nu 's middags maar een uur hooguit anderhalf uur slapen dit lijkt te werken. @ Tweety: Ik hoop zo dat Robin geopereerd is, of binnenkort geopereerd kan worden en dat hij snel beter wordt. Nou mijn sollicitatie heb ik achter de rug, maandag pas ik een ochtend proefdraaien op het kinderdagverblijf het gesprek ging erg goed daarna een tweede gesprek dus nog even spannend. Ik kan als ik aangenomen wordt zo midden augustus beginnen, ben ik lekker 3 maanden thuis met de kleine. En ik heb gezegt dat ik max 16 uur wil werken, meer niet minder is goed maar absoluut niet meer. Bij de verloskundige ook alles oké, baarmoeder en beeb waren goed gegroeid ik ook ik moet nu wat rustiger aan doen mag niet al teveel meer aankomen (vandaar ook die rugpijn) dus moet ik overstappen op water en thee (erg vervelend als je ineens een verslaving hebt aan Cola Light). Fijne dag en avond nog allemaal! Liefs, misspuma
Goede avond meiden, Joepie vandaag alweer 24 weken zwanger de tijd vliegt ! Ik heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt: