oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Hier alles goed hoor, heb nog wel steeds last van mijn rug...maar ja ik kijk wel na de vakantie als ik het dan nog heb dan schakel ik de fysio maar eens in.
    We gaan volgende week dus een weekje naar Center Parks Het Heijderbos, heb er zin in!
    We gaan samen met mijn schoonouders, schoonzusje en haar vriend maar die blijven alleen een lang weekend de rest van de week samen met mijn schoonouders.
    Met de beeb ook alles oké hoor, ze schopt er aardig op los haha!
    Fijn weekend allemaal!

Liefs, misspuma

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Ik ben net even met Keano in bad geweest, had zo een last van mijn rug.
    Het is nu wel wat beter, maar nog niet helemaal weg.
    Het kliklaminaat ligt er bijna in, alleen nog de afwerking en de plintjes.
    Dus als Keano in zijn nieuwe kamertje is (zal na de vakantie pas zijn), dan gaan we aan de babykamer verder :) heerlijk heb er nu al zin in!
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou meiden waar zijn jullie allemaal?

Liefs, misspuma

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier ben ik!

Kom even gauw vertellen hoe het was op het cb met Tymen en dan moet ik hier de zwijnenstal gaan uitmesten. Er komt vanmiddag iemand van het gastouderburo voor een evaluatie.

Tymen was 96,5 cm (is + 2 in de curve) en 13,45 kilo (is -2 in de curve). Hij is nog niet te mager gelukkig. Hij heeft een goede spierontwikkeling vond ze en verder was ook alles ok. Tymen wilde alleen niet echt meewerken. Ze wilde even in zijn oortjes kijken, nou mooi niet dacht Tymen. Verder nog even over zijn (niet) eten gehad, ze zeggen: negeren. Nou doen we dat ook wel, maar het valt niet altijd mee. Nu zijn de kindjes bij de oppas en heeft mama even een bakkie voor ze aan de arbeid gaat!

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey Setteke joepie ben niet meer alleen :)!
    En hoe ging de evaluatie met het gastouderburo? Die Tijmen is wel goed gegroeid hoor, en inderdaad nog net niet te mager.
    En over dat eten, wij negeren het nu ook hoor. Als ze honger hebben eten ze echt wel hoor.

Nou Keano is bij de kapper geweest, hij bleef netjes stil zitten.
    Verder niet veel te melden, alles rustig hierzo.
    Fijne dag verder nog!

Liefs, misspuma

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

nou inmiddels is robin afgelopen vrijdag geopereerd. alles is goed gegaan alleen heeft het lang geduurd ongeveer 6 uur. het zou 4 uur duren mar door eerdere operaties en zijn eigewijse lever die in de weg zat hihi duurde het wat langer. als alles goed gaat mag ie eind van de week naar huis. hij krijgt wel een apparaatje voor snachts om als ie weer een keer zou stoppen en het zou snachts gebeuren dan meet die dat en laat het door een alarm weten.

slecht eten doet rene al ruim een jaar sinds 2 maandjes eet ie beter brood maar het avond eten is nog drama alleen vlees en de rest laat ie liggen wij negeren het ook.

@setteke tegen ons is er niets gezegt over het gewicht rene zit ook rond de 13.5 kilo. elk cb is weer anders.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Fijn dat Robin nu geopereerd is, duurde inderdaad wel lang maar het is voor een goed doel.
    Hopelijk mag hij snel naar huis toe, ik denk veel aan jullie!

Liefs, misspuma

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ tweety, wat mooi dat Robin geopereerd is! En nou moet het over zijn hoor met die enge dingen. gewoon een gezond mannetje worden! Wat betreft het gewicht. Tymen is heel erg lang en daarom is hij aan de magere kant. Hoe lang is Rene?

@ Misspuma, ach die evaluatie was piece of cake. Best wel overbodig want het verloopt super met onze gastouder. Daar hebben we het gastouderburo niet bij nodig....

Wat ik nog vergeten was te vertellen, wij gaan volgende week maandag een midweek naar Limbrug. Even ertussen uit met ons gezinnetje!

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Ow heerlijk een midweek weg! Wij gaan a.s. vrijdag voor een week naar Center Parks Het Heijderbos heb er ook ontzettend veel zin in!

Straks een ochtend proefdraaien op het kinderdagverblijf heb er zin in!
    Ik vertel jullie vanavond wel hoe het was.
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, het heijderbos? waar ligt dat? Wij gaan naar een Roompotpark. De Weerterbergen in Weert. Leuk met groot zwembad en indoor speelplezier. Succes op het KDV!

Vannacht hier weer een leuke nacht. Tymen was weer erg onrustig. Steeds huilen en om papa roepen (dat heb ik hem goed geleerd.... :) ) en dan was hij steeds erg boos en riep hij de hele tijd nee. Geen idee wat er was. Misschien nog van het cb, daar wilden ze in zijn oortjes kijken en dat was paniek.

Groot nieuws ook van Silke, haar eerste tandje is door!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke rene was laatst 13,6 kilo en 93 cm.

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Setteke: Het Heijderbos ligt in Noord-Limburg, ook leuk roompot parken ben ik ook een keertje geweest dat was in Drenthe geloof ik.
    Ja, dat heb je goed geleerd dat Tymen papa moet roepen 's nachts haha ga ik Keano ook eens leren want hier is het altijd MAMA MAMA MAMA haha!
    Goed zo, Silke haar eerste tandje door gaat snel zeg!

@ Tweety: Rene is wel flink in de lengte, Keano is nog maar 84 cm hihi. Hoe is het met Robin?

Zo meiden het proefdraaien was echt heel leuk, heerlijk hoor al die kleintjes rond je heen.
    De jongste was 7 maanden, dus echt weer zo een hulpeloos klein mensje in je armen wat kan ik daar van genieten kan niet wachten tot mijn meissie er is :D. Ik hoor over een tijdje meer over het contract etc hou jullie op de hoogte.
    Ik heb alleen weer wel teveel getild, mijn buik doet ontzettend veel pijn...dus straks maar even lekker in een warm bad en hopelijk gaat het snel over.
    Keano is nog steeds niet in orde, denk je dat hij er bovenop is gaat het weer mis...zoveel hoesten tis zonde!
    Toch morgen maar even langs de ha, want zo op vakantie gaan is ook niks.
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Tweety, Tymen was 96,5 cm, en dat was behoorlijk lang en dan in combi met gewicht is hij nog net niet te licht.

@ misspuma, hihi, kan ik bijna bij je op de koffie komen. Wij zitten ook in Limburg, ook het noorden, in Weert.

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Gezellig hoor, kom maar langs om de koffie :) haha!

Zo meiden vanmiddag om 15.50u met Keano naar de dokter, hopelijk hebben ze iets voor hem wat de hoest minder maakt.
    Vannacht zelf van 04.00-05.00 wakker geweest, verstopte neus en kriebelhoest...bah!
    Mijn man heeft gisteren eindelijk de baby gevoeld, hij kon haar nog niet voelen omdat mijn placenta aan de voorkant van mijn buik zit dus moet ze daar eerst doorheen trappen. Maar nu ze sterker wordt lukt dit haar al aardig en voelt mijn man haar ook goed!
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma had ik bij mijn zw scappen ook dat mijn placenta aan de buik kant lag.

grr belasting dienst of ik ff 872 euro terug wil betalen heb onlangs bericht gehad weet van niks al geprobeed te bellen maar zat ruim 30 min aan de lijn toen opgehangen nu al weer 20 min terwijl de wachttijd tussen de 5 en 7 min is. pfff. het is denk ik van de kdv toeslag maar vind het wel erg veel.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja robin mag vrijdag naar huis mits zuurstof meter er is grrr de aanvraag lag vandaag nog bij de verzekering

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Tweety: Ik wens voor je dat Robin morgen naar huis toe mag dan zijn jullie eindelijk weer compleet.
    Hopelijk is die zuurstofmeter snel geregeld.
    Jeetje dat is wel een hele hoop om ineens zoveel terug te betalen aan de belastingdienst.

Nou meiden ik kom jullie even een fijne week wensen, morgen gaan we namelijk voor een weekje weg en ik denk niet dat ik tussen het inpakken door nog tijd heb om op het forum te komen!
    Hier alles goed hoor!
    Fijne week en tot volgende week.

Liefs, misspuma

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    helaas was de meter er niet waarschijnlijk pas dinsdag dus nog ff gedult.

dat van de belasting was hun fout ik had de toeslag van het kdv stop gezet en hun gewoon uit betalen dus dat moeten we nu terug betalen ach ja het staat appart dus das geen probleem had het ff niet door dat het daar van was hihi.

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hé meiden,

Ik kom nog even zwaaien. Vanmiddag vertrekken we naar Limburg! Tot komend weekend!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    iedereen op vakantie wil ook ff rust van alles. pfff ben echt moe.

robin is gisteren thuis gekomen na bijna een maand in het zh we moeten weer helemaal opnieuw leren hoe die is heb ik het idee pfff wel huiltje was ook alweer waar voor.

Deel Deze Pagina