Nou, we zijn alweer thuis hoor! Allemaal ziek! Het begon zondag met Tymen, maar die knapte maandag weer op. Maandag had ik zelf griepachtige verschijnselen, zulke zere spieren en gewrichten. Geen pretje tijdens een drie uur durende autorit! 's Avonds in bad geweest en met een hele stoot antigrippine in bed gegaan. Dinsdag ging het beter, en hebben we nog lekker gezwommen. Gisteren was ik weer hartstikke ziek, zo ontzettend hoesten dat ik de blauwe plekken op mijn ribben heb! Daar was ik zo beroerd van. De mannen zijn vreselijk verkouden en nou begon Silke gisteren ook al, dus we zijn vandaag maar naar huis gegaan. Nu is Silke dus ziek en lopen wij allemaal te snotteren! Balen! Tweety, wat super dat Robin weer thuis is! Wat zal het wennen zijn inderdaad! Ik maak me ook een beetje zorgen om tymen. Hij blijft maar zo wit met van die donkere kringen onder zijn ogen. Hij is ook zo moe, na een paar meter lopen wil hij in de buggy. Misschien nog de naweeën van het ziek zijn, maar als het nog lang duurt ga ik maar eens met hem langs de dokter!
@setteke he meis balen dat jullie allemaal ziek zijn geworden in de vakantie. hopenlijk is iedereen snel weer opgeknapt.
Goede avond meiden, @ Tweety: Ow wat fijn dat Robin weer thuis is, hopelijk hoeft hij nu niet meer naar het ziekenhuis toe. @ Setteke: Ach dat is balen dat jullie allemaal ziek werden in de vakantie, dat is niet leuk inderdaad! Hoe is het nu met jullie? Nou meiden de vakantie zit er weer op , ach vind het ook weer wel lekker om thuis te zijn ! We hebben echt een super leuke week gehad, lekker uit eten geweest, gezwommen en veel gespeeld met Keano heerlijk hoor! De kleine meid in mijn buik had het ook naar haar zin, zeker als we gingen zwemmen dan zwom ze ook rondjes in mijn buik hihi. Vandaag alweer 26 weken zwanger, mei komt steeds dichterbij . Ik zal zo wat vakantie-foto's plaatsen. Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
Zo dat waren ze, heb er nog veel meer hoor maar als ik die allemaal moet plaatsen ben ik morgen nog niet klaar hihi! Trouwens ben wel benieuwd hoe het met Jacoba, Claudia is... al zo lang niks meer van gehoord... Liefs, misspuma
Goede morgen meiden, Ow wat slaapt je eigen bedje toch lekker ! Keano werd om 07.15u wakker dus dat is ook netjes. De boodschappen heb ik net gehaald, dus dat is ook weer gedaan. De wasmachine draait overuren haha! Verder niet veel te vertellen, het is hier rustig. Fijn weekend! Liefs, misspuma
Goede morgen meiden, Nou Keano zit weer helemaal in zijn oude ritme hoor...het was vanmorgen 05.45u gaaaap! Net het huisje weer schoongemaakt met hulp van mijn man en gestreken. De laatste wasmachine staat nu aan JOEPIE!. Dinsdag weer naar de verloskundige toe, ben benieuwd hoe het met de kleine is. Fijne zondag allemaal! Liefs, misspuma
Hey meiden! @ Misspuma, wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. De foto's zijn ook erg leuk! En Keano sliep daar wel langer! Wat een klein draakje! @ tweety, geniet je alweer een beetje van je mannen? Hoe doet Robin het thuis? Nou, ik zal jullie nog even platspammen!