oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Silke haar tweede tandje is ook door inmiddels!

    Zijn die van jullie ook zulke draakjes op het moment? Tymen is zoooo aan het peuterpuberen! Echt heel erg vervelend doet hij. Er is echt bijna niks goed en ik word er gek van! :rolleyes: hoop dat hij gauw naar de PSZ mag!
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke ook leuke foto's hoelang zit silke al in de loopstoel? zag de foto op hyves.

    met robin gaat het goed hij eet als een dijker nu 5x180/6 maar red alleen niet om de 4 uur fruit vind ie ook lekker groente das nog een twijfel maar bruinebonen met appel is wel erg smullen haha. morgen weer naar het cb ben benieuwd of ie nu eindelijk eens gaat groeienen door alhet ziek zijn is ie in gewicht niet erg zwaar nog pas 6200 vorige week maar ja wat wil je als je steeds nuchter moet zijn en je energie nodig hebt voor opknappen na de operaties. vergeleken met rene is het iig een scharminkel haha rene zat al rond de 7,5 kilo op deze leeftijd hihi. hij heeft wel moeite met wennen thuis nog merk ik het slapen over dag is een drama. meneertje is al om 5 uur wakker en wil niet meer slapen ja na de 2e fles 2 uurtjes en daarna niet meer toevallig vanmiddag ff 1,5 uur dus wie weet snapt ie het nu.
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Silke zit nu sinds een paar weken in de loopstoel. Ze kan al bijna zelf zitten en is heel erg sterk in haar ruggetje.

    Netjes dat je Robin al op 180/6 hebt. Die heeft ook wel wat in te halen he? Ter vergelijking, Silke woog de laatste keer al 8,5 kilo. Morgen weer naar het cb en ik denk dat ze de 9 kilo wel voorbij is!

    Pff 5 uur :confused: ! Ik knijp mijn handjes dicht met mijn kleine slaapkoppie! Ze slaapt heel erg veel! Kun je eventueel de vijfde fles niet wat indikken met nutrix of maakt dat niet uit? Of ophogen naar 210/7?
     
  9. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    5e fles deed ik al 2 scheppen nutrix in maar maakt niks uit voor hem 210/7 en dan 2 scheppen drinkt ie niet leeg. maar vanmorgen was het opeensa 7 uur heb hem wel 2x speenje gegeven en goed gelegd maar hij is toch gaan slapen pfff scheelt weer.
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Setteke: Wow wat een leuke foto's! Wat heb je toch prachtige kinderen.

    @ Tweety: Fijn dat het nu goed gaat met Robin, en hopelijk slaapt hij snel wat langer door...want 05.00u is wel errug vroeg.

    Zo meiden Keano was weer lekker vroeg vandaag...06.00u.
    Net de schrik van mijn leven gehad, Keano kwam ineens huilend naar me toe en wees naar zijn neus en zei heel de tijd appel bleek het dat hij een groot stuk appel in zijn neus had gestopt dus ik heb het stuk appel met een pincet eruit gevist...pfff toch maar goed in de gaten houden dan hij niks meer in zijn neus stopt.
    Vanmiddag op de koffie bij mijn ouders die zijn gisteren terug gekomen van vakantie, de Canarische Eilanden.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  11. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Goedemorgen meiden!

    Wat een klein ploegje hebben we tegenwoordig he?

    @ Tweety, aha, dus hij kan het wel. Hij zal ook wel weer even een nieuw normaal ritme moeten ontwikkelen na die tijd in het ziekenhuis!

    @ Misspuma, dankjewel! Oh jakkie, wat een actie van Keano. Zo stikte Tymen op vakantie bijna in een krieltje. Kreeg een hartverzakking! Mooi hoe kids er mee omgaan, even troosten en toen ging hij weer lekker verder eten!
     
  12. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o o o die keano hoe krijgt ie het voor elkaar.
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Setteke: Ja, jeetje ik schrok me ook een hoedje toen hij die appel in zijn neus had. Dat is waar, kinderen zijn er zo weer overheen nou ik niet hoor kijk nu elke keer goed of hij niks in zijn neus stopt.
    En het is zeker een klein ploegje, ach kunnen we goed op elkaar reageren :)!

    @ Tweety: Wat een oellewapper hé die Keano met zijn appel pffff.
    Hoe is het met Robin?

    Keano is op de psz, hij vondt er niks aan was heel de tijd aan het huilen. Maar de juf belde net dat hij lekker aan het spelen was.
    Ik haal hem rond 10.30u op, want heb om 11.00u een afspraak bij de verloskundige en het is de verloskundige die bij Keano zijn bevalling was dus neem ik hem gezellig mee!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma robin is een beetje snotterig aan het worden en slaapt veel verder doet ie het goed.

    rene mag vanmiddag ook weer 2 uurtjes naar de peut.
     
  15. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Tweety: Gelukkig dat het nu goed gaat met Robin, daar ben ik echt blij om.
    En hoe was het met Rene op de peuterspeelzaal heeft hij het naar zijn zin gehad?

    Alles was goed bij de verloskundige, baarmoeder zit netjes hoog zoals hij hoort.
    Het hartje was ook prima te horen, en klopte mooi zei de verloskundige.
    Alleen kom ik toch wel té veel aan, dus moet van de week mijn suikerwaardes laten controleren (denkt misschien aan zwangerschapsdiabetis... :sad:).
    Ze vond het leuk om Keano weer eens te zien, vrolijk lief mannetje vind ze het (is hij ook :thumbup:).
    9 maart weer een afspraak, moet dan urine meenemen voor eventuele eiwitten in je urine (moet vanaf week 30 ongeveer).
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    rene had vorige week schoolfoto op de peut. oef wat wordt ie groot zeg. hier het resultaat.

    [​IMG]

    volgende week kunnen we een serie van hem en robin ophalen ben benieuwd hoe die zijn geworden.
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Wow wat een mooi koppie heeft Rene, echt een hele leuke foto!

    Hier alles rustig, heb lekker geslapen.
    De kleine in mijn buik is druk aanwezig (vooral als ik net op bed lig :rolleyes: haha).
    Verder geen nieuws!
    Fijne dag allemaal.

    Liefs, misspuma
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mijn schoonzus kwam net nog wat vakantie foto's brengen zal ze even plaatsen:

    [​IMG]
     
  19. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina