oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuke foto's waar was je ook al weer geweest? is er veel te doen voor kids? we willen binnenkort ook ff weg als alles goed blijft gaan met robin.
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Tweety: Wij zaten in Center Parcs Het Heijderbos (Noord-Limburg), er is veel voor kinderen te doen het is echt een heel leuk park.

    Morgen komt mijn zusje logeren, heb er wel zin in! Ze wilde zo graag Keano een keertje naar de peuterspeelzaal brengen, dus gaan we hem vrijdag samen brengen.
    Als ik haar ophaal gelijk even langs de drukker voor wat boeken met geboortekaartjes hopelijk zit er wat leuks tussen.
    Binnenkort met mijn schoonmoeder gordijnen shoppen voor de babykamer (die krijgen we van mijn schoonouders :)).
    Fijne avond allemaal!
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Vandaag alweer 27 weken zwanger het gaat nu toch wel opschieten hoor.
    Keano is op de peuterspeelzaal, het was weer huilen toen ik wegging...maar de juf zei dat elk kind dat wel eens een paar keer heeft nou laten we hopen dat het snel over is want zo vind ik het niet leuk om hem weg te brengen.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  6. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    rene huilde gisteren ook toen we weg gingen maar na 5 min was het over vertelde de juf die belde nog om te zeggen dat het goed ging. geniet van je ochtend is ook wel lekker ff rust toch.
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ow dus Rene heeft dat ook wel eens dat hij huilend naar de psz gaat...? Het is altijd wel fijn dat ze dan even bellen dat alles oké is hé dan zit je thuis toch ook wat meer ontspannen.

    Vanmorgen heerlijk tot 08.00u kunnen slapen!
    Ik heb de laatste paar dagen last van mijn polsen/ellebogen...iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
    Verder alles goed, de kleine wordt steeds drukker in mijn buik. Krijg nu echt flinke trappen/stoten haha! Vanmiddag naar mijn schoonzusje toe, die heeft sinds vorige week een nieuw paard dus gaan we eens even kijken bij haar nieuwe paard.
    Mijn man en ik doen niks aan valentijnsdag, wij vinden het leuker om elkaar spontaan een keertje iets te geven dan op een verplichte dag.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Hoe is het met jullie?

    Gisteren naar mijn schoonzusje geweest, ze heeft een nieuw paard mooi beest hoor maar groot!
    Keano, mijn man en ik hebben nog op haar oude paard gereden, was echt leuk. Keano vond het super, ik heb maar een rondje gedaan want kreeg last van harde buiken dus denk dat de kleine meid het niet zo prettig vond dat gehobbel.
    Vanmorgen werd Keano ook weer pas om 07.30u wakker, zou hij het dan toch leren haha!
    Mijn man is aan het werken, dus lekker een dagje samen met Keano.
    Fijne zondag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  9. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    Goed weekend gehad?

    Gistermorgen zijn we naar de oudste van Hilbrand zijn broer geweest, ze werd 6. was weer gezellig. Gistermiddag kwamen Hilbrand zijn opa en oma langs, nog een verlaat kraambezoek voor Silke. Vanmorgen zijn we met vrienden en hun zoontje (net zo oud als Tymen, ik ken haar van de zw. cursus met tymen) naar het zwembad geweest. Jeetje wat was het druk! Voorjaarsvakantie en zondag, jeetjemina! Maar de kinderen vonden het prachtig!

    @ tweety, Rene ook al naar de PSZ! Wat leuk. Ik hoop dat Tymen ook gauw mag! Ik kan je het park waar wij zijn geweest ook aanraden. Roompot de Weerterbergen in Weert. Wat een supermooie foto van Rene!

    @ Misspuma, Ik moest toen ook op zwangerschapssuiker geprikt worden, dat schijnt tegenwoordig standaard te zijn als je BMI boven de 30 zit. Maar dat zal bij jou het geval niet zijn. Hoeveel ben je aangekomen? Dat van je polsen kan het carpale tunnelsyndroom zijn. Hebben veel zwangeren last van, moet je maar eens op googlen of dat het is. Wij doen ook niks aan Valentijn!
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke weerterbergen ken ik idd is een leuk park en niet duur.

    vandaag meeting gehad met de septembermama's 2008 was erg gezellig.
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Setteke: Nee, mijn BMI zit niet boven de 30. Ik ben nu in totaal 15 kilo aangekomen, maar hou ook veel vocht vast.
    Ja, zoals ik op internet lees kan het best carpale tunnelsyndroom zijn...
    Ow wat leuk dat jullie zijn wezen zwemmen, ja zal zeker wel druk zijn met al die vakanties.

    @ Tweety: Ow leuk dat je het naar je zin hebt gehad bij de meeting!

    Hier alles rustig eigenlijk, Keano ligt op een oor manlief zit voor de t.v.
    Ik ga straks Ghost Wisperer kijken samen met mijn man en daarna lekker naar bedje toe.
    Morgen samen met mijn schoonmoeder nog schilderen in Keano zijn nieuwe kamertje, dan kan hij hopelijk snel in zijn nieuwe kamertje.
    De tijd begint nu toch wel te tikken, moet immers nog maar 3 maanden...
    Fijne avond allemaal!

    Liefs misspuma
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Nou ik heb om 10.45u een afspraak met de tandarts voor mijn afgebroken kies...hopelijk gaan ze er niet teveel aan doen en doet het geen pijn...heb nog nooit iets met mijn tanden gehad zelfs geen gaatjes...
    Mijn schoonmoeder komt zo, die past op Keano en gaat proberen nog wat te schilderen (denk niet dat, dat gaat lukken met Keano om haar heen ;) haha).
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  13. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Meiden, ik kom jullie de groetjes doen van Jacoba. Ze is momenteel niet in de gelegenheid hier te komen door lichamelijke klachten en problemen in de privësfeer, maar als het allemaal wat beter gaat komt ze weer kletsen.
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Jacoba: Ik wil je heel veel sterkte wensen doe maar rustig aan meissie! Denk aan je.

    Nou ben terug van de tandarts...hij moest uitgeboord worden en gevuld.
    Ze vroeg of ik een verdoving wilde, ik vroeg wat doet er meer pijn ze zei dat is gelijk nou doe dan maar zonder verdoving hoor anders loop ik de hele dag met een half hangende lip...haha. Het was wel pijnlijk maar het duurde in totaal denk ik maar een kwartiertje, een bevalling is pijnlijker haha!

    Liefs, misspuma
     
  15. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma brrrr zonder verdoving moet er niet aan denken.

    @jacoba *knuff*

    rene heeft vanmiddag in het grote bed geslapen. hij wilde zelf in zijn grote bed slapen dus ok als je dat wil en ja hoor heb hem niet meer gehoord en hij heeft heerlijk geslapen zal later nog een foto spammen ervan. ben benieuwd of ie er straks weer in gaat en hoe het dan gaat vanacht.
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ach als het zonder verdoving evenveel zeer doet als de verdoving krijgen zelf, dan liever maar zonder verdoving hoor.
    Ow wat goed van Rene dat hij in het grote bed heeft geslapen :), ben benieuwd naar de foto's!
    Ik hoop dat hij het vanavond/vannacht ook doet, zou wel fijn zijn.

    Liefs, misspuma
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mijn man heeft net een nieuwe buikfoto gemaakt!

    27 weken zwanger:
    [​IMG]
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    En nog eentje met blote buik:

    [​IMG]

    Liefs, misspuma
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    aardig buikie hoor.

    [​IMG]
    rene in het grote bed.
     
  20. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoor net op het nieuws dat een peuterspeelzaal in dordrecht ook bedreigd is en dat de politie dit bewust heeft verzwegen lekker zeg je kind zou er op zitten. het is niet de peut van rene maar wel een van de orginisatie waar die bij aangesloten zit. brrr gekken.

    rene werdt vanmorgen om iets voor 5 uur wakker wilde niet meer slapen maar mama ging even bij hem liggen en daarna is ie weer lekker gaan slapen mama helaas niet want robin was al wakker. pff wat een nacht 4x eruit om half 12 krampen cinababy werkte gelukkig. half 2 honger dus fles en daarna rene o je zal weten dat je kindjes hebt zei ik tegen me man hihi. verder gaat het goed hier rene is verkuden en robin snotterd ook een beetje. gisteren foto's opgehaald van een foto shoot zal ze van de week ff showen. nou ga maar eens een bakkie thee maken.
     

Deel Deze Pagina