oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Tweety: Wat een lieve foto van Rene in het grote bed.
    Beterschap voor je mannetjes, hopenlijk zijn ze snel weer de oude!

    Nou meiden heb vannacht 3 uur wakker gelegen, de kleine meid in mijn buik was zo druk aanwezig ik kon op geen enkele manier liggen.
    Net nog even op de bank geprobeerd maar nee hoor, weer niet :cry:.
    We hebben het geboortekaartje gevonden, nu nog een keer een afspraak maken om alles door te spreken en een proefdruk te laten maken.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    Tymen is gisteren naar de kapper geweest en mocht een kleurtje voor in zijn haar uitzoeken. Hij is momenteel helemaal fan van geel dus dat moest het worden. resultaat:

    [​IMG]

    We worden hier weer snotterig. Leuk! Het sneeuwt hier nu ook.

    Drinken Keano en Rene eigenlijk al uit gewone bekers? Ik dacht, ik begin maar eens te oefenen en het ging in 1 keer goed. Tymen drinkt nu alles uit gewone bekers! Ben helemaal trots!

    @ Misspuma, brr, ik doe niks zonder verdoving, maar ik ben een eersteklas watje als het op de tandarts aan komt. Ik beval echt nog liever!
    Wat een buikje heb je al! Super! Hoeveel ben je gegroeid tot nu toe? Hoop voor je dat je geen zw.diabetes hebt, bah! Oh jeetje, nou al niet meer kunnen slapen! Je moet nog wel even....

    @ tweety, wat goed dat Rene nu wil in zijn grote bed wil! Wat heb je voor bed voor hem? Ik heb hier nu een meegroeibed staan, gekregen. Ik moet het eerst nog even schilderen, maar dan wil ik die binnenkort ook in Tymen zijn kamer zetten. Ben benieuwd wat hij ervan vindt! He jakkie, wat creepy dat het bij jullie in Dordt ook zo gebeurd is op een PSZ. Zieke figuren!
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Setteke: Wow wat een gave kleur heeft Tymen in zijn haar, wat een heerlijk mannetje is het toch.
    Ach ik dacht dat het wel zou gaan zonder verdoving maar de volgende keer kies ik toch ook maar voor een verdoving...
    Ik ben nu 15 kilo aangekomen. Ik weet nog toen ik zwanger was van Keano dat ik op het laatste ook niet zo best kon slapen, maar nu moet ik nog 3 maanden...

    Mijn suikerwaardes waren prima, vanmorgen (2 uur na ontbijt) was het 4.4 en vanmiddag (2 uur na de lunch) was het 6.4 dus al met al prima!
    En nog goed nieuws ik ben per 1 september aangenomen in de kinderopvang joepie!
    Kan ik eerst nog lekker van de beeb en Keano genieten en dan weer aan het werk.
    Fijne dag verder allemaal nog!

    Liefs, misspuma
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Keano is op de peuterspeelzaal, Vincent heeft hem gebracht en het was weer een drama...maar toen hij weg was heeft hij nog bij de deur geluisterd en toen was hij al stil.
    Vanmiddag waarschijnlijk met mijn schoonmoeder kijken voor gordijnen in de babykamer.
    Morgen naar mijn vader toe, die was gisteren jarig en die viert het morgen.

    Liefs, misspuma
     
  5. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

    Kom maar weer eens binnen vallen :oops: Tis alweer heel erg lang geleden.
    Het loopt hier allemaal niet zo lekker dus weinig tijd voor andere dingen.
    We hebben te horen gekregen dat Yentl een achterstand in haar Sensorische motoriek heeft(het komt er op neer dat haar hersenen bepaalde prikkels niet om kunnen zetten in handelingen). Gelukkig heeft ze therapie en kan er best iets aan gedaan worden maar nu wordt er wel veel dingen ook veel duidelijker ook wat betrefd haar gedrag .

    Als eerste ff wat eeen leuke foto's van jullie kids.

    @Misspuma,Aardig buikje heb je.Wat vervelend dat je niet kunt slapen en idd 3 mndjes is nog wel een pposjeHoop dat je snel weer kunt slapen.Gefeliciteerd met je baan in de kinder opvang.

    @Tweety,Hoe gaat het met jouw 2 mannen alles goed?

    @Setteke,Wat een gaaf kapsel heeft Tijmen :) Leuk die gele kuif!

    Yentl had vandaag carnaval op school.Morgen gaan we ook carnaval vieren Vince gaat dan ook mee als clowntje :)

    Liefs Clau
     
  6. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Oja nog vergeten te zeggen.Mag 5 maart eindelijk met Vince naar het cb voor controle en Vince mag vrijdag 13 maart voor het eerst naar de Psz \:D/
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Claudia: Leuk je weer eens te spreken op het forum! En thuis gaat voor hoor. Wat vervelend dat Yentl een achterstand heeft, hopelijk komt ze hier bovenop.
    Ow leuk dat Vince 13 maart voor het eerst naar de psz mag!
    Doe rustig aan en denk aan jezelf en je gezinnetje!

    De gordijnen uitzoeken is niet meer gelukt, mijn schoonmoeder had het te druk.
    Ik ben wel met Keano naar de stad geweest, heb nog wat leuke kleertjes voor de beeb en Keano gekocht.
    Verder eigenlijk alles rustig, dus daar zal ik maar van genieten.
    Ik ben vandaag alweer 28 weken zwanger, nog eventjes!
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  8. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke rene drinkt soms uit een beker maar meestal uit een anti lek beker. heb een gewoon 1pers bed staan. hij blijft ook veel beter onder de dekens liggen heeft nu een dekbed en geen een keer zonder dekens wakker geworden. normaal was ie elke nacht bloot getrappeld.

    @claudia he wat vervelend van yentl maar gelukkig dat ze er wat mee kunnen. met mijn mannen gaat het nu goed gelukkig.

    vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest was erg gezellig veel gescoord veel dingetjes van woezel en pip olvariten potjes en pyamapapjes en nog veel meer hihi ook ff op de hhbeurs geweest nmaar was erg druk en robin had honger.
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ow leuk de 9-maanden beurs, zou ook wel willen maar dat lukt niet meer hoor een hele dag slenteren. Fijn dat je nog wat leuke dingen hebt weten te scoren! Keano is ook helemaal gek van Woezel en Pip ik heb al de boeken en ook de knuffels van de hondjes die staan in Keano zijn bedje. Ik zelf vind het ook hele leuke verhaaltjes om voor te lezen.

    Ben ik eindelijk snel in slaap wordt ik 3x gewekt door Keano (en manlief had nachtdienst ). Nou ja, gelukkig viel hij iedere keer weer snel in slaap dus dat scheelt wel.
    Nu ligt mijn man te slapen, en vanmiddag gaan we naar mijn vaders verjaardag toe.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  10. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    gut wat een saaie dag! Hilbrand is bij mijn ouders aan het helpen met schilderen en ik ben dus alleen thuis met de kids. kan ook nergens heen, kan nog steeds niet autorijden en heb trouwens ook geen auto. En nu slaapt Silke en is tymen wakker dus wordt het ook niks om te gaan wandelen. Voor je trouwens twee kindjes in de jassen en wagen enzo hebt..... :rolleyes:

    Maar goed, ik hou op met klagen.

    Tymen is vanmiddag niet naar bed, hij gaat eigenlijk nooit meer slapen en ligt dan alleen maar lawaai te maken, dus dat heeft weinig zin. En als hij dan wel slaapt dan kan hij 's avonds weer niet slapen en is 's morgens ineens veel vroeger wakker. Dus dat doen we maar niet meer. Jammer voor mama! ;)

    @ Misspuma, mooi dat je suikerwaardes goed waren, ze zien er idd netjes uit. Dan zal je wel veel vruchtwater en een dikke baby hebben..... ;) Gefeliciteerd met je baan! Heerlijk lekker lang zwangerschapsverlof zeg!

    @ Claudia, daar was je al! ;) Jeetje, wat balen van Yentl haar achterstand. Hoe ontstaat zoiets? Maar het komt wel weer goed dus? Mooi dat Vince ook al naar de PSZ mag binnenkort. Ik wacht nog steeds op een uitnodiging... Veel plezier met carnaval.

    @ Tweety, Tymen is nu helemaal over op een gewone beker. Het gaat super! een dekbedje heeft Tymen al. Ik hoop binnenkort het bed te kunnen schilderen en dan kan het erin!

    Silke doet mee met de lekker toetje verkiezing van Olvarit met deze foto:

    [​IMG]

    Leuke foto, he? :D
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

    @ Setteke: Keano slaapt ook eigenlijk 's middags ook niet meer, want dan kan hij inderdaad 's avonds niet meer slapen of is hij 's ochtends nog vroeger wakker...!
    Ja, ik denk eigenlijk zelf dat ik veel vruchtwater heb en dat de baby niet zo heel groot is hoor.
    Wow wat een leuke foto van Silke echt een topper!

    Het feestje van mijn pa was gezellig! Mijn zus kwam nog met een mededeling, ze is ZWANGER ik wordt dus TANTE olé olé!
    Ze is op 6 september uitgerekend, spannend want mijn man is de 4e jarig.
    Met mij alles oké, wel moe maar dat hoort erbij.
    Keano is net opgehaald door Oma, hij blijft daar vannacht slapen zodat mijn man en ik de laatste hand kunnen leggen aan zijn nieuwe kamertje.
    En dan kan hij ons dinsdag helpen met verhuizen, zal hij wel leuk vinden.
    Nou gisteren rond 11 uur naar bed gegaan, hoor ik opeens mijn man vloeken ik denk wat is er aan de hand dus ik kijk op mijn wekker doet die het niet...nou bleek dat over ons hele dorp de stroom uitgevallen was. En mijn man heeft een vijver met Koi-vissen en die hebben echt het filter nodig dus vandaar dat hij zo aan het vloeken was. Maar goed na 5 min deed de stroom het weer gelukkig!
    Fijne zondag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    Nou Keano zijn kamer is bijna klaar! Olé Olé, mijn man en ik zijn er nu mee gestopt ik was doodop en mijn man zelf ook.
    Morgen de laatste puntjes op de i zetten en dan zijn we klaar, en kan Keano dinsdag verhuist worden spannend!
    Nou fijne dag verder allemaal, ga gezellig bij mijn man op de bank zitten heerlijk even tijd voor zijn 2-en want Keano is bij Opa en Oma aan het logeren.

    Liefs, misspuma
     
  13. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke leuke foto

    @misspuma o lekker ff rust hihi. gefeliciteerd met je zus leuk tante. spannend hoor.
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier net de schrik van me leven. rene op bed gelegd en ik ging op zolder nog ff wasje oiphangen. de klink van zijn kamertje staat omhoog beneden kan ie de deur niet openmaken die staat net zo. hoor ik dus opeen klik maar dacht das reclame in de brievenbus. hoor ik dus 5 sec later "mama?" :confused: staat rene dus op de overloop had het traphekje nog niet dicht gedaan want ik was nog boven bezig schrok me kapot weer terug in bed gelegd dit nog 3x pfff hij heeft nu dus ondekt dat ie uit zijn bed kan en de deur open krijgt grrr.
     
  15. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

    Zo de carnaval zit er weer op!Vince vondt het geweldig al dat verkleden en schminken. :)
    Vince slaapt de ene dag nog wel smiddags en dan weer niet.Het slapen is ook een beetje een drama :cry: Hij gaat lekker slapen maar zodra hij ons maar op de gang hoort hup wakker maar ja dat zal ooit wel goed komen hoop ik.

    @Tweety,Jeetje idd schrikken als het traphekje nog open staat.

    @Misspuma,Gefeliciteerd leuk hoor dat je tante wordt!En idd een stroomstoring met een vijver vol karpers is niet grappig.Ben benieuwd wat Keano van zijn kamertje vindt.

    Vince slaapt sinds dec in een peuter bedje hij vindt het helemaal geweldig maar kan er dus ook zelf in en uit klimmen dus hebben we nu een haakje op de deur gemaakt.

    Liefs Claudia
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia ja das ook noe een idee een haakje.

    nou geen enkele deuris meer veilig voor rene ook de huiskamer deur maakt ie open en hup zit zo boven ik ging net robin even op bed leggen en toen stond ie dus achter me grrr. heb al tegen hubbie gezegt dat er beneden nu ook een hekje moet komen.
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Tweety: Jeetje dat was zeker schrikken toen Rene ineens zijn kamer uitkwam...!
    Inderdaad net wat Claudia zegt, een haakje op de deur kan hij die in ieder geval niet meer openmaken...!

    @ Claudia: Owjeeh dus het slapen van Vince weer een drama, grrr sterkte!
    Nee, een stroomstoring met een vijver vol koi-karpers is niet grappig...

    Nou Keano gaat vanavond voor het eerst in zijn nieuwe kamer slapen spannend!
    Hij heeft vanmiddag al even in zijn nieuwe kamer geslapen en dat ging goed.
    Keano heeft heel goed geholpen met verhuizen, hij vond het erg leuk om te doen!
    Vanmiddag heeft hij al vol trots zijn nieuwe kamertje aan Opa en Oma laten zien.
    Donderdag middag komen andere Opa en Oma om te kijken.

    Met mij gaat het jammer genoeg iets minder, heb 2 ontstoken handen/polsen (peesontsteking) en dat doet ZEER!
    Ik mag helaas geen ontstekingsremmers gebruiken i.v.m. de zwangerschap dus het moet vanzelf overgaan.
    Mag wel zonodig paracetamol innemen.
    Verder met de zwangerschap alles oké, de kleine meid zit nu tegenwoordig nogal eens vast onder mijn ribben...niet echt lekker maar ja!
    Fijne avond allemaal nog!

    Liefs, misspuma
     
  18. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma ja er komt ook een haakje want hij stind vanmiddag dus weer buiten zijn kamertje hekje was wel dicht maar je weet het nooit.
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o he bah je pezen niet prettig hoop dat het snel over is.
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @Tweety: Goed zo dat er een haakje komt, moet er niet aan denken als hij van de trap valt...!
    Nee, het is niet prettig ik hoop ook dat het snel over is...!

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina