oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nog een paar foto's van vanmiddag, Keano was lekker in de tuin aan het spelen:

    [​IMG]
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]

    Nu ga ik echt mijn bedje in! Slaap allemaal lekker.

    Liefs, misspuma
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma leuke foto's hij kan niet zomaar van de trap vallen want het traphekje staat ervoor.
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ow gelukkig, want moet er niet over nadenken dat hij van de trap zou vallen.

    Keano heeft heerlijk geslapen in zijn nieuwe kamertje, het ging prima hij werd vanmorgen om 07.15u wakker dus heb ook een beetje kunnen uitslapen!
    Alleen ik viel weer eens niet gemakkelijk in slaap, die kleine meid was me daarom toch druk in mijn buik :rolleyes: pffff...!
    Vanmiddag naar mijn schoonmoeder toe, mijn schoonzusje is er ook dus kan Keano weer even knuffelen met zijn Tante.
    Morgen wordt helaas de hond van mijn schoonouders ingeslapen, hij is nog maar 6 jaar maar in die 6 jaar van zijn leventje heeft hij 5 jaar pijn gehad en er is nu niks meer aan te doen. Het hondje leeft nu op Pretnison, maar dat kan ook niet doorgaan want hij zwelt helemaal op en straks zakt hij door zijn pootjes...ik vind het erg jammer en verdrietig heb er ook meerdere keren en traan om moeten laten, maar het is ook zielig om dat hondje zijn verdere leven met pijn te laten lopen.
    Nou allemaal een fijne dag!

    Liefs, misspuma
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    Nou morgen is het dan zover, het hondje wordt morgen ingeslapen. Gelukkig komt de dierenarts bij mijn schoonouders thuis, ik heb gezegt er niet bij te willen zijn maar dat ik hem wel wil zien als hij net ingeslapen is (en nog niet stijf)...heb het er momenteel erg moeilijk mee...

    Ik heb de foto's van Keano zijn paarden avontuur gehad van mijn schoonzusje zal ze even plaatsen zijn erg leuk geworden! Onze kleine held.

    [​IMG]
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik met mijn dikke buik op het paard:

    [​IMG]
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano samen met Papa op het paard:

    [​IMG]

    Liefs, misspuma
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Nou vandaag is de dag...pfff wat zie ik er tegenop zeg!
    Het is pas vanmiddag rond een uur of 17.30u maar goed het gebeurd hoe dan ook vandaag.
    Ben ook nog eens alleen, Vincent is aan het werken maar gelukkig heb ik Keano en als ik met hem bezig ben dan gaat de tijd al snel.
    Straks komt mijn schoonmoeder en schoonzusje ons ophalen, dan ga ik voor de laatste keer naar de hond toe als hij nog levend is.
    Gelukkig komen mijn ouders vanmiddag ook nog gezellig langs, ze komen voor Keano zijn nieuwe kamertje en om mij te ondersteunen.
    De kleine meid blijft met vlagen super druk, en meestal als ik net op bed lig.
    Morgen alweer 29 weken zwanger, ik kruip steeds dichter bij de 30 weken joepie!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  12. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    @ Misspuma, sterkte meid! :( Mooi buikje heb je!
    Heb je Keano nou ook in een groot bed? Ja toch? Ging dat in 1 keer goed? Hoe is het met je polsen?

    @ tweety, oh wat zijn ze ondernemend he?

    @ Claudia, och, is Vince weer aan het spoken met zijn slapen? Balen zeg! Jullie hebben lekker genoten van het carnaval lees ik. Fijn!

    Hier komen we met Silke in de fase van verlatingsangst. Man, man, man! Middenin de nacht totale paniek. En gisteravond wilde ze niet naar bed bij mijn ouders. Ze krijste zo verschrikkelijk dat zelfs Tymen er wakker van werd. Die helemaal in tranen! Leuk die fases.... :( Wat vergeet je zulke dingen snel van je eerste. Ze was altijd zo makkelijk, maar nu? Maar goed, het zal een fase zijn hoop ik.

    Verder heeft ze zich van de week voor het eerst op haar buk gerold. Daarna nog niet weer, hoor, maar ze kan het dus wel! Haar arm zit steeds in de weg.

    Met Tymen gaat het prima. Die begint nou ineens in sneltreinvaart te praten en nog duidelijk ook. Eindelijk!
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

    @ Setteke: Nee, Keano ligt nog niet in zijn grote bed ik wil hem eerst laten wennen aan zijn nieuwe kamertje en dan pas naar het grote bed.
    Bedankt, ja mijn buikje is nu echt een rondje.
    Ach wat zielig dat Silke verlatingsangst heeft...moeilijk is dat hé.
    Wow wat goed dat ze op haar buik heeft gerold knappe meid!
    Heerlijk hé als ze beginnen te praten, ook al kan je er soms geen touw aan vastknopen..

    Nou het hondje is niet meer... :cry:, het duurde wel even voordat hij toegaf aan de spuitjes. De eerste (narcose spuit), kreeg hij om 17.45u en hij was pas echt om 18.30u in een diepe slaap. Daarna kreeg hij de dodelijke spuit en dat duurde al met al ook nog een kwartier en toen is hij heel rustig overleden hij lag er heel vredig en rustig bij.
    Mijn man is nu naar zijn ouders toe, hij helpt zijn vader om het hondje te begraven. Ik bedankt maar zo, het is beter voor het hondje hij heeft nu gelukkig nooit meer pijn.

    Gisteren ook nog erg geschrokken, mijn ouders waren net weg (die waren op visite), en ineens kreeg ik enorme buikkrampen...die wel een minuut aanbleven en op den duur kwamen ze om de 5 minuten dus ik dacht owneej...ik de verloskundige gebeld moest direct langskomen.
    Gelukkig was er niet veel aan de hand, waarschijnlijk de stress om het in laten slapen van het hondje.
    Maar ik moest nog een plasje inleveren, en heb wel een blaasontsteking (gaat lekker zo hé ontstoken polsen/handen en nu nog een blaasontsteking). Dus nu zit ik aan de antibiotica...grr het zal eens meezitten.

    Ook een ontzettende vervelend nacht achter de rug, kon niet in slaap komen. Mijn benen waren rusteloos en had nog steeds last van krampen in mijn buik, ineens schiet ik uit bed en was ik me daarom aan de diaree...pfff. Daarna toen ik weer op bed lag, werden mijn benen nog onrustiger...had iedere keer het idee dat ik ze moest bewegen of gaan lopen.
    Uiteindelijk ben ik rond 04.30u in slaap gevallen, en Keano werd om 07.00u weer wakker dus al met al niet veel slaap gehad.

    Sorry voor mijn lange verhaal!
    Fijne dag allemaal.

    Liefs, misspuma
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o jee meis schrikken zeg. pfff zit je niet mee nu zeg. hoop dat de kuur snel aan slaat.

    @setteke leuk he die periode.
     
  15. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morge meiden,

    @ Tweety: Nee, het zit zeker niet mee nu...hopelijk zijn dit de laatste dingen want meer kan ik er nu echt even niet bijhebben...!

    Straks op visite, mijn man zijn achternichtje wordt 4 jaar.
    Is nog wel een hele reis (2 uur in de auto) aangezien ze in België wonen.
    We gaan samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje, dus een hele auto vol.
    Heb er wel zin in hoor, even wat afleiding en ik ben dol op de achternichtjes van mijn man. Hun ook van ons, en natuurlijk dol op Keano!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    Het was erg gezellig vandaag hoor in België, druk maar wel super gezellig.
    We waren rond 19.00u weer thuis dus Keano gelijk naar bedje gebracht, en die ligt nu heerlijk in dromenland.
    Alleen op de terugweg was er nog een ongeluk gebeurd, en er lag een laken over iemand heen (een dood iemand dus :sad:) en ze hadden hem/haar nog niet helemaal goed afgedekt...dus ik zag zijn/haar hand ben me nog nooit zo rot geschrokken wat een afschuwelijk beeld zeg!
    En je weet eigenlijk dat als je een wit laken ziet liggen met een bobbel eronder dat je er niet naar moet kijken, maar wat doe je automatisch juist ja kijken...
    Ik zal er geen nachtmerries over hebben, maar een leuk gezicht was het niet.
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    En allemaal lekker geslapen vannacht? Ik wel hoor, was doodop ben geen seconde wakker geweest.
    Keano werd om 07.00u wakker dus ook netjes.
    Vanmiddag weer naar een verjaardag toe, hebben het altijd druk in deze periode met verjaardagen gezellig hoor maar wel vermoeiend.
    Toen ik bij de verloskundige was, voelde ze dat het hoofdje van de beeb al in mijn bekken ligt wel vroeg maar Keano lag ook al snel met zijn hoofdje in mijn bekken.
    Ik voel haar ook telkens draaien met het hoofdje, is niet zo een prettig gevoel maar ja.
    Verder alles goed hierzo, ik begin me weer een beetje mens te voelen en ben niet zo heel verdrietig meer. Heb gelukkig ook niet over dat ongeluk gedroomd.
    Fijne zondag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    De verjaardag was gisteren ook gezellig, gingen pas rond 18.00u weg. Dus voor Keano weer een latertje...vandaag lag hij er eindelijk sinds 4 dagen weer eens om 19.00u op bed.
    Vanmorgen boodschappen gedaan, Oma heeft op Keano gepast dus kon ik even op mijn gemakje boodschappen doen.
    Mijn man heeft nachtdienst, dus hij lag de hele dag te slapen. Hij heeft nu nog 1 nachtdienst en dan is hij weer 4 dagen vrij gezellig hoor!
    Keano gaat morgen weer naar de psz, vorige week was het vakantie. Hopelijk maakt hij er nu eens geen drama van...ach we zullen wel zien.
    Mijn blaasonsteking wordt nu wel minder vervelend, ik hoef in ieder geval niet meer iedere 10min naar de w.c. dus dat scheelt heel wat geloop per dag.
    Verder is de kleine meid in mijn buik erg druk de laatste dagen, wordt er soms niet goed van. Het is wel een fijn gevoel hoor, maar ze is echt de hele dag aanwezig. Er zijn weinig keren dat ze stil is, dus ik denk dat ze vooral 's nachts slaapt als ik ook in dromenland ben.
    Verder alles rustig hierzo, fijne avond allemaal.

    Liefs, misspuma
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

    je bent druk aan het kleppen in je eentje misspuma hihi. hier gaat alles zijn gangetje robin zit nu sinds 3 dagen op de opvolgmelk en ook op 4 fleseen merk goed dat dat beter vult dan de babymelk zeg. nu drinkt ie nog niet goed 4 flessen gisteren liet ie van zijn 3e fles de helft staan en nu van de 3e fles ook weer de hleft. groente eet ie nog steeds niet gek ventje. met rene gaat alles ook goed rent en springt vrolijk rond(soms te) wil alles bij zijn broertje doen en is erg lief voor hem. wil ook wel alles heben van hem.
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: HaHa, ja ik lul gewoon door of jullie er nu zijn of niet ;).
    Wat lief dat Rene zo goed voor zijn broertje wilt zorgen, lief hoor!
    Fijn dat het met Robin ook goed gaat, en ach die groentes komen wel hoor.

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina