oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Keano is op de psz, het ging dit keer met iets minder gehuil...wel eventjes maar toen ik wegging was het al over.
    Verder heerlijk geslapen, Keano werd helaas wel om 06.30u wakker.
    Mijn man is net thuis van zijn nachtdienst, hij gaat niet naar bed toe. Hij doet straks een dutje op de bank als Keano ook aan het slapen is.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    hier alles prima! Silke heeft het draaien nou helemaal ontdekt. Beetje jammer dat ze het ook doet als ze net gegeten heeft, dan moet ze vaak spugen. Maar ja, je houdt het niet tegen. gelukkig is ze al minder paniekerig als vorige week. We zijn nu ook brood met haar aan het proberen en het gaat heel erg goed! Ze wordt groot! :D

    @ Misspuma, gelukkig dat het hondje uit zijn lijden is verlost! Jeetje, wat eng van dat ongeluk zeg! Hihi, een echte meisjesbuik zo te lezen... ;) Hoe is het met je rusteloze benen? Kan ook door de zwangerschap komen he? Jeetje, meiske nou al met koppie onderin? Hebben jullie eigenlijk al een naam?

    @ tweety, kan hij niet bijna naar 3 flessen? Oh nee, hij wil nog geen groente. Heeft bij Silke ook lang geduurd hoor. Ze eet nu sinds twee weken groente en een toetje ipv de derde fles.
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke ben van het weekeind pas over gegaan naar 4 flessen sind ie op de opvolg melk zit heeft ie de 5e laten vallen. ik denk als ie straks goed groete eet dat ie er weer een af laat vallen. nu al brood vanaf wanneer mag dat ook alweer? weet het niet meer hihi.

    @misspuma rene is ook naar de peut geweest alleen vanmiddag.
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Tegenwoordig mag het vanaf een half jaar. Voorheen 7 maanden. Maar ik dacht eerst maar eens goed groente eten en dan doen we nog wel eens brood. Streven was 7 maanden, maar het gaat prima met groente, dus we beginnen wat te oefenen. Net moest ze het trouwens niet, hoor!
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Setteke: Wat leuk dat Silke het draaien heeft ontdekt! Ja, dat is wel jammer dat ze het ook doet als ze net gegeten heeft.
    Jeetje ze wordt inderdaad groot, ik zie dat ze al ruim 6 maanden is.
    Ja, die rustelozen benen zijn ook van de zwangerschap had ik bij Keano op het einde ook last van.
    Ja, ze ligt nu al met haar koppie onderin (als de verloskundige het goed heeft, kan ook haar kont zijn natuurlijk).
    We hebben sinds een paar weken de naam ook :)!

    @ Tweety: En hoe vond Rene het op de peuterspeelzaal?

    Keano heeft het naar zijn zin gehad op de psz! Heeft niet meer gehuild, dus gelukkig maar.
    De juf was jarig dus hij kwam met snoep in zijn handje naar me toe, toen ik hem kwam ophalen. Wilde weer wel graag mee naar huis toe.
    We hebben net allemaal even een uurtje plat gelegen, en mijn man is nu met Keano in bad ik haal Keano er zo uit. Ik heb mijn "vluchtkoffer" vanmorgen klaargemaakt weer een puntje die ik van mijn lijstje kan schrappen. Ik heb mijn kraampakket ook binnen, het begint nu echt op te schieten.
    Verder alles rustig hierzo!

    Liefs, misspuma
     
  6. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke nou groente is hier een groot drama hoor. pfff. moet geloof ik volgende week weer naar het cb hoor het dan wel of ie brood mag. wist niet dat het veranderd was.
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma rene heeft het altijd naar zijn zin. maar vind het ook heel erg leuk als ie weer naar huis mag hoor hihi.
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Tweety: Gelukkig dat Rene het naar zijn zin heeft op de psz, Keano eerst ook altijd maar toen ineens een paar keer niet. Nu vindt hij het wel weer wel leuk. Maar wil ook altijd heel graag weer mee naar huis als ik hem ophaal.

    Heerlijk gegeten vanavond, broccoli met kaassaus, gehakt en aardappelpuree Keano heeft ook heerlijk gesmuld.
    Daarna de hond van mijn schoonouders opgehaald en samen met onze hond en hun hond een eind gewandeld.
    Toen ik terug kwam Keano zijn tanden gepoestst en een verhaal voorgelezen, die ligt nu lekker op bed.
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Hier heerlijk geslapen, ben rond 22.00u naar bed gegaan, en Keano werd om 07.00u wakker dus heerlijk geslapen.
    Wat een rotweer zeg vandaag, regen en harde wind .
    Mijn man gaat zo de vloer in de babykamer eruit halen, dan kan ik binnenkort gaan schilderen (er hoeft gelukkig niet zo veel te gebeuren alleen alle muren opnieuw witten).
    Fijne dag allemaal.

    Liefs, misspuma
     
  10. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    @ misspuma, succes op de babykamer! :D

    @ Tweety, wat raar dat hij geen groente wil! Silke wilde van die 4 maandenpotjes ook niks hoor. Pas toen we potjes vanaf 6 maanden gingen gebruiken ging het beter en nu sinds een paar weken gaat het goed. Ik was al bang dat ik haar nooit aan groente zou krijgen! :(

    Silke kan sinds gisteren zwaaien. Zooo lief!

    [​IMG]
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Wat lief dat Silke zwaait, leuke foto! Wat wordt ze alweer groot zeg.

    Hier net even samen met Keano een tukkie gedaan, was zo moe.
    Nou de vloer is uit de babykamer, mijn man heeft net hout gehaald en een nieuwe ondervloer. Morgen gaat hij de nieuwe vloer erin leggen.
    Keano zit nu een DVD van Dribbel te kijken, dus eventjes rust.

    Liefs, misspuma
     
  12. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hey Meiden,

    Kom weer eens aanwaaien.
    Morgen met Vince naar het cb ben zo benieuwd het is alweer zolang geleden.Ben erg benieuwd of hij gegroeid is hij blijft volgens mij zo klein :rolleyes: Hij heeft nog steeds mt 86/92 en die van jullie?

    @Misspuma,Succes met de babykamer maar zo te lezen valt eht werk wat jullie meoten doen allemaal mee.Wat leuk dat jullie al uit de naam zijn.vondt dat altijd zo moeilijk.

    @Tweety,Wat fijn dat het zo goed gaat met Robin.Dus Rene heeft het erg naar zijn zin op de psz.Ik ben beneiuwd Vince mag vrijdag 13 mrt voor de eerste keer.

    @Setteke,Wat een schatje is Silke toch!Goed hoor dat ze het omdraaien ontdekt heeft.

    Liefs Claudia
     
  13. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma en schiet de baby kamer al op. o lees net dat je de vloer eruit hebt.

    @setteke ahhh lief zeg. heb nu ook potjes van 6 maanden gaat nogniet van harte maar hij eet een paar hapjes.

    @claudia rene zit in maatje 92 maar de mouwen zijn nog wel wat te lang
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Claudia: Keano zit ook nog in maatje 86/92 hoor, ook een kleintje.
    Ja, het werk in de babykamer valt gelukkig erg mee.
    Ik ben ook heel blij dat we uit de naam zijn, jongensnamen hadden we weer genoeg maar een meisjesnaam kwamen we nog niet zomaar uit nu gelukkig wel.
    Spannend nog eventjes en dan mag Vince naar de psz, hoop dat hij het naar zijn zin heeft.

    @ Tweety: Morgen gaan we de nieuwe vloer erin leggen, en dan van het weekend schilderen samen met mijn schoonmoeder.

    Keano ligt hier net op bed, hij ging nog even een boekje lezen zei hij.
    Ik lees hem altijd voor als ik hem naar bed breng, en dan wil hij dat boek zelf nog een keertje doorkijken dus dat is hij nu nog even aan het doen.
    Voor de rest zal het wel een saaie avond worden, er is niks op t.v. :rolleyes: zoveel kanalen en nog kan je niks vinden wat je interreseerd. Dus misschien maar lekker met een boek op de bank, of vroeg naar bed ik zal wel zien.
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  15. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nieuwe buikfoto:

    [​IMG]
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]
     
  17. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    aardig buikie meis. laat je dan het licht branden op zijn kamertje en ga je even later weer kijken of ie al slaapt of is het maar heel even dat ie zelf een boekie wil lezen?

    robin kwam vandaag op 3 flessen uit ben benieuwd of ie het gaat redden.
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ja, ik laat een klein lampje in zijn kamer branden en die doe ik na een half uur uit. Meestal is hij dan al in slaap gevallen, zo niet dan doe ik toch het lampje uit en slaapt hij met 5 min.
    Goed zo, dan Robin vandaag op 3 flessen kwam ben benieuwd hoe hij het doet vanavond/vannacht!

    Liefs, misspuma
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    aha heb hier geen klein lampje op rene zijn kamer en eigenlijk gaat ie altijd gelijk pitten als ie in bed ligt hihi. altijd ruzie nee nee nee niet moe hoef nog niet te slapen maar zodra ie erin ligt ie ie weg.
     
  20. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    @ Claudia, Tymen heeft maat 104 van truien en maat 98/104 van broeken. Maar hij is erg lang, 95 cm was hij op het cb de laatste keer (januari)

    @ Tweety, zo ging het eerst ook met Silke hoor! En ineens had ze hem door en at ze het hele potje! Ben benieuwd of Robin het redt op drie flessen. Hoeveel krijgt hij in de fles?

    @ Misspuma, Tymen leest ook altijd het boekje nog even na. Maar we lezen altijd in ons bed en daar leest hij dan nog even. ik zit er dan zelf bij (of Hilbrand). In zijn eigen bedje is hij in no time in coma, helemaal nu hij geen middagdutje meer doet! Mooi buikkie! En al best indrukwekkend!

    Hier vanmiddag ook een mooie grap! Silke was in haar loopstoel aan het rondrennen en zo ging ze naar een staande lamp en trok die zo omver. er zitten van die mooie gedraaide lampjes in. Eerst bleef hij hangen op haar loopstoel, dus ik in de sprint om hem op te vangen, maar het was al te laat. PATS! Allemaal glas en een klein meisje helemaal in paniek van de schrik. Brullen! Ik heb haar in de box gelegd en Tymen gezegd op de stoel te blijven en toen maar zuigen. Ik ben het hele huis wel tig keer door geweest. En nog vind ik soms stukjes glas. Lekker! :(
     

Deel Deze Pagina