oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

    Zo dadelijk met Vince naar het cb en dan nog ff een dagje werken en dan weekend!
    Pff ben er wel aan tot aan weekend.


    @Misspuma,Dus Keano is ook niet zo groot.Ik vindt het niet zo erg hoor vindt het wel lekker maar krijg vaak commentaar dat hij zo klein is.we zullen straks zien hoe groot hij is.
    Dus Keano gaat ook zelf een boekje lezen Vince doet dat ook.Even lezen zegt hij dan en dan blijf ik weleens achter de deur staan en hoor ik hem zijn eigen verhaaltje vertellen zo schattig :) Mooi buikje heb je hoor!

    @Tweety,En heeft hij het gered op 3 flessen?

    @Setteke,Jeetje das schrikken en balen zeg.Vervelend is dat als er overal glas ligt na een paar dagen vindt je soms dan nog flas.Pff idd vergeleken bij Tymen is Vince een kleintje :)

    Liefs Claudia
     
  2. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke 104 al en broeken 98/104 jeetje lang ventje voor rene is 92 nog aan de grote kans soms. ahh die silke wat zal ze geschrokken zijn.
    hij heeft 210/7 in de fles en de laatste fles is 240/8 en alleen hongerigebabyvoeding erin. overdag ben ik die nu aan het afbouwen en zit ie op de 5 gewoon en 2 hongerige sinds vandaag.
    maar 3 flessen is nog niet gelukt hij kwam om 2.15 vanacht. helaas mooi geprobeerd.

    @claudia nee helaas om 2.15 kwam meneertje het kwam toevallig zo uit denk probeer het maar helaas nog ff wachten komt vanzelf.

    gezellig het is weer wat drukker hier. jammer dat we maar met weinig zijn overgebleven he. ga ff de boel doen hier rene is naar de peut robin ligt op bed dus kan ff lekker me gang gaan.
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

    @ Tweety: Het is ook niet altijd dat Keano het boekje wilt lezen, soms is hij zo moe dat hij gewoon wil slapen.
    Ja, het is nu inderdaad weer wat drukker op ons forum vind het ook jammer dat we met zo weinig overgebleven zijn.

    @ Setteke: Wow ja dat zal wel schrikken geweest zijn, jammer van je lamp zeg!
    Doet Tymen geen middagdutje meer, Keano nog wel hoor anders is hij niet te houden...
    Zow Tymen is echt al een grote knul als ik dat zo lees.

    @ Claudia: Succes straks op het cb, ben benieuwd hoe groot hij is.
    Nee, Keano is ook een kleintje. Ik krijg er geen commentaar op maar soms zeggen mensen wel eens zo die kan al veel voor zijn leeftijd...en dan vraag ik hoe oud denk je dat hij is en dan zeggen de meeste anderhalf...terwijl hij al bijna twee en een half is...dat vind ik dan wel eens jammer.
    Heerlijk hé hoe een kind zijn eigen verhaal kan maken.

    Hier heerlijk geslapen, ging om 22.00u naar bed was doodop. Keano werd rond 07.00u waker dus ook netjes.
    Mijn man is nu met Keano wat spulletjes naar de stort aan het brengen en daarna ging hij nog langs de bouwmarkt, dus heb ik eventjes de tijd aan mezelf lekker hoor.
    Vanmiddag op bezoek bij mijn schoonzusje, eventjes bijkletsen en kijken hoe het met haar is.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    zeg meiden, jullie kids zijn geen kleintjes, Tymen is gewoon een reus. Zit qua lengte ook op plus 2 hoor, nog net niet buiten de curve. Overigens zijn zijn broekjes vaak nog wel wat lang hoor. Ik koop op de groei, ook omdat ik omslaan van de pijpen zo stoer vind staan.

    @ Claudia, succes bij het cb. Ben benieuwd naar de cijfertjes.... Zo irritant al dat glas! Je kan nog zo goed stofzuigen er blijft altijd wat liggen! :(

    @ Tweety, jammer dat hij het niet gered heeft, maar eigenlijk was het wel te verwachten natuurlijk. Ik dacht, mij is gezegd dat je groenten op de tijd van de derde fles moet geven. Heb je dat al eens geprobeerd? Afhankelijk van wat hij eet kun je dan nog een fles erna geven. Dan heeft hij wel echt honger. Ik dacht laatst ook al, we hadden hier altijd veel meer. Denise (die nu een andere naam heeft) en zij die een zoontje had die Quinn heet... Waar zitten ze allemaal!

    @ misspuma, gelukkig was alleen het pitje stuk. Kan ik zo weer een nieuwe in zetten (als ik die gekocht heb). Tymen gaat echt niet meer slapen 's middags. Dan breekt hij de tent af en houdt zijn zusje wakker. op de dagen dat hij bij de oppas is geweest slaapt hij trouwens nog wel even.
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja, Tymen is inderdaad wel een reus haha! Staat ook stoer hoor de pijpen omgeslagen.
    Ow gelukkig dat het alleen het pitje was, en dat de rest van je lamp nog heel is.
    Keano slaapt meestal nog een uurtje, ik maak hem dan wakker anders hebben wij 's avonds weer een probleem met hem.
    Ja, klopt Denise kwam hier ook altijd haar dochtertje heet Lieve.
    En ja die moeder met het zoontje Quinn zie ik ook nooit meer...
    En helaas is Gina er ook niet meer bij, vind het wel jammer hoor.

    @ Tweety: Jammer dat hij niet doorgeslapen heeft, maar goed je hebt het geprobeerd toch.

    Liefs, misspuma
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Oh ja, Gina hadden we ook nog! Ze schrijft nog wel eens bij peuter en kleuter. jammer dat het zo verwaterd. Maar goed, ik heb nu ook veel tijd voor het forum, misschien als ik weer ga werken dat het anders wordt.

    Pff, ik heb hier een chaggie meisje, die ik van wanhoop maar weer in bed gegooid heb. Zo krijg je nooit een ritme, helaas!
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke ja heb al geprobeerd om groente op de flestijd te geven maar maakt niks uit gaat alleen maar gillen op een gegeven moment voor de fles.

    rene slaapt smiddags meestal nog wel 3 tot 3 uurtjes ligt eraan hoelaat ie wakker was smog=rgens nu ligt ie ook in bed al vanaf 13.00 uur hij is naar school geweest vanmorgen en w
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Setteke: Ja, ik vind het ook jammer dat het allemaal verwaterd is. Maar goed sommige hebben het waarschijnlijk te druk om nog op het forum te komen.
    En hoe is het met je chaggie meisje, alweer een beter humeur gekregen?

    @ Tweety: Dus Rene slaapt s'middags ook nog lekker een paar uurtjes, kan je zelf ook nog even rusten hé!

    Vanmiddag om de thee geweest bij mijn schoonzusje, was erg gezellig. Even bijgekletst.
    Morgen alweer 30 weken zwanger wat vliegt de tijd!
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wow Tweety wat heb je een leuke banner, en je kan goed zien dat het broers zijn :)!

    Liefs, misspuma
     
  10. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo,

    Vanmorgen is Vince weer gekeurd :) Hij Weegt nu 13,3 kg en is 89cm.Hij is wat aan de kleine kant maar alles is in verhouding.Meneertje had weer zijn eigenwijze bui ;) Wilde zijn ogen niet na laten kijken en wilde ook niks van zichzelf aanwijzen :rolleyes: Maar alles was toch goed dus we kunnen er weer even tegen.

    @Setteke,Oei oei een sjaggie meisje das erg :) Hoe is het nu?

    @Tweety,Idd nog ff wachten dan het komt vanzelf.Maar goed voor het zelfde geld had hij het gered je kunt nooit weten.

    @Misspuma,alweer 30 weekjes pff wat gaat het hard opeens,geniet er nog maar lekker van.

    Zaterdag komen ze naar onze vloer kijken.We gaan als alles goed is eind april begin mei verbouwen.We moeten een hele nieuwe vloer (we hebben nu een houten ondervloer met daarboven op plavuizen deze zijn aan het zakken :( )in de woonkamer en de openhaard moet verkleind worden.
    Ik zie er wel een beetje tegen op maar als ik dan denk hoe mooi het strakjes is dan ben ik wel weer blij en ja je moet eerst rotzooi maken voordat het mooi wordt toch!?

    Ik heb al nieuwe gordijnen uitgezocht en een 2,5 zits met 2 fauteuils nu nog de vloer(zou erg handig zijn maar Claudia kan niet kiezen )en wil ook graag nieuwe stoelen voor de eettafel.Ja dacht pak het nu maar ruig aan :)

    Liefs Claudia
     
  11. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma toen ik robin nog niet had kon ik ook ff rusten maar nu niet meer want die is dan gewoon wakker en als ie slaapt is het maar een uurtje ofzo. ja gaaf he die banneer heeft een van de september08 mama's gemaakt.

    @claudia ja niet geschoten is altijd mis daxht ik. is wel handig als je een vloer uit kiest staan je spullen wat makkelijker in je huiskamer. :)
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Claudia: Gelukkig dat alles goed was met Vince, Keano is inderdaad ook een beetje aan de kleine kant maar ook alles netjes in verhouding.
    Ja, ik ben er ook nog heerlijk van aan het genieten ondanks alle pijntjes en ongemakken.

    @ Tweety: Dat is wel jammer dat als Rene op bed ligt, Robin wakker is maar ja.

    Keano is op de psz, ik wou eigenlijk vandaag schoonmaken in huis, maar ik heb weer zo een last van mijn handen/polsen dat dat nu even niet doorgaat.
    Gelukkig komt mijn schoonmoeder me morgen even helpen met schoonmaken de schat!
    Er zijn nu 4 man in onze tuin bezig (incl. mijn man en schoonvader), er liggen 2 hele grote hopen grond en die zijn ze nu aan het weghalen. De overige grond gaat naar mijn schoonouders want die gaan de vijver dichtgooien.
    Als ze daar mee klaar zijn, gaan ze de schuur van tegels voorzien en een terras voor de schuur maken.
    Joepie 30 weken vandaag weer een mijlpaal!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou de hopen grond in de tuin zijn al een stuk minder geworden. En de tegels in en voor de schuur liggen eral joepie!
    Het begint nu net een beetje donker te worden hierzo, dus misschien dat de mannen zo naar binnen stormen voor de regen haha.
    Keano heeft het naar zijn zin gehad op de psz, heerlijk gespeeld en gekleurd. Nu zit hij een DVD van Thomas de stoomlocomotief te kijken.
    Ik heb net even een tukkie gedaan samen met Keano, was zo moe en mijn handen/polsen deden zo een zeer. Dus ben weer even wat opgeknapt na het dutje.
    Fijne dag verder.

    Liefs, misspuma
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma hier is hubbie ook met de tuin bezig een grote zooi nu pfff. gelukkig dat je wat opknapte na een tukkie.
     
  15. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Tweety: En hoe is het bij jullie in de tuin gegaan, hier is het wel wat neter geworden gelukkig!
    Ja, ik had het tukkie echt even nodig.

    Keano ligt net op bed, dus rust in de tent. Wat wordt ik soms moe van dat mannetje, hij is nu echt zo een eigenwijze peuterpuber die heel goed NEE kan zeggen...
    Met mijn handen/polsen is het ook niet beter, ze doen nog steeds veel pijn jammer genoeg.
    Dus ik stap zo eens lekker onder de douche en dan lekker bankhangen met manlief.
    Fijne avond allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma hier in de tuin is het nog vrij rommelig as woensdag komt het grofvuil voor de boompjes die we eruit hebben gehaald hebben nietwe hekken geplaatst. als die weg zijn kan hubbie de tuin verder opruimen en de hoge druk erover tuintje klaar maken en dan zijn we klaar.
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Heerlijk hé als je tuintje weer op orde is, dan wil ik helemaal dat het zomer wordt :)!

    Hier lekker geslapen, ging pas om 23.30u naar bed, heb de Nieuwe Uri Geller gekeken ik moest nu toch eens weten wie The Mask was (en ik had nog gelijk ook :)).
    Keano werd vanmorgen rond 07.15u wakker, dus dat is prima!
    Mijn man gaat zo met zijn vader naar een autobeurs in Antwerpen, schoonmams komt hier helpen met het huis schoonmaken. En misschien (als mijn polsen het toelaten) gaan we nog wat schilderen in de babykamer.
    Fijne dag allemaal!

    liefs, misspuma
     
  18. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Goedemorgen meiden!

    De mannen zijn vanmorgen met zijn tweetjes op stap. ze gaan een ren scoren voor onze konijntjes, via MP. Dus moeder en dochter zijn lekker samen thuis. Ze is nou aan het wakker worden, gezellie! :D

    Mooi weertje vandaag zeg! heerlijk dat zonnetje!

    @ tweety, dat deed Silke dus ook ja. Ik ben toen een poosje maar weer gestopt met groenten en heb het later weer geprobeerd. Gave banner! wat een mooie ventjes heb je! Jullie ook een mooie tuin straks. Kun je deze zomer lekker genieten met je mannen!

    @ Misspuma, nou, ze is het ene moment blijer als het andere. Ze wil vanalles en dat lukt dan niet en daar wordt ze zooo boos van! Ah, straks weer een mooie tuin dus! Wat balen van je polsen! En lief van je schonnmama dat ze je komt helpen met poetsen! Hier is het ook de hele dag NEEHEE!

    @ Claudia, klein mannetje, maar gelukkig verder alles ok! Tymen wilde de laatste keer bij het cb ook niet echt meewerken hoor! zal wel bij de leeftijd horen! Oh wat leuk, allemaal nieuwe dingen in je huis! Silke is nog steeds heel wisselend van humeur. ze wil vanalles wat ze niet kan en wordt daar vreselijk boos van!

    Fijn weekend allemaal!
     
  19. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja, die frustratie herken in nog van toen Keano klein was. Dan willen ze iets en het lukt niet en dan kunnen ze inderdaad erg boos worden.
    Erg hé dat hele dag NEE horen pfff.
    Ow heerlijk de mannen samen op stap, en moeder en dochter ook gezellig samen!
    Ja, als het goed is van de zomer een mooie tuin heerlijk hoor lekker met Keano en de beeb buiten zitten.

    Nou heb net mijn stoute schoenen aangetrokken en even gestofzuigd en gedwijld...nu heb ik natuurlijk weer last van mijn polsen grrr...
    Nou ja schoonmams komt zo, en dan gaan we nog wat schilderen wil toch graag de babykamer klaar hebben voor het einde van deze maand.
    Ik heb eindelijk de gordijnen voor de babykamer gevonden , het is lila geworden erg mooi hoor!
    Mijn schoonmoeder gaat ze zelf maken, dus dat scheelt weer wat centjes.
    Mijn man is net vertrokken samen met zijn vader, Keano is een puzzel aan het maken en ik wacht tot mijn schoonmoeder komt.

    Liefs, misspuma
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier lekker geslapen, ben gisteren om 21.30u naar bed gegaan ik was doodop.
    En ik werd vanmorgen om 07.00u wakker. Mijn man is nu aan het werken, dus ik ben samen met Keano.
    Mijn schoonouders komen ons zo ophalen, dan gaan we op visite bij mijn man zijn Tante die is jarig.
    Dus gezellig de familie weer zien :) en Keano kijkt nu al uit om zijn achternichtjes weer te zien dus dat zal wel gezellig worden.
    Hier net de bedden verschoond, was opgeruimd, gestreken dus al weer erg druk geweest op de vroege morgen...
    Gisteren beneden alles schoongemaakt, en daarna nog wat geschilderd in de baby-kamer dus dat schiet ook al weer een eindje op.
    Morgen naar de verloskundige toe, ben benieuwd of ze kan voelen hoe de beeb ligt. En ook ben ik benieuwd hoeveel ik nu weer ben aangekomen (ik denk niet veel want stond op de weegschaal en er was niet veel bij).
    Fijne zondag allemaal!

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina