oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    De verjaardag was super gezellig, alleen is Keano van de trap gevallen.
    Gelukkig huilde hij direct goed door, en hij is ook niet loom ofzo (dus denk geen hersenschudding). Maar nu had ik hem net in bad gedaan en op bed gelegd, roept hij me en zegt Kijk Mama ik kon niks zien dus doe ik het lampje aan en toen had hij overgegeven...ik schrok me kapot.
    Hebben hem even naar beneden gehaald, en wat te drinken gegeven nu ligt hij net weer op bedje straks nog eens even bij hem kijken.
    Verder gaat het hier wel hoor, ik heb alleen erg veel last van mijn rug en handen/polsen.
    Dinsdag urine naar de dokter brengen, om te kijken of mijn blaasonsteking weg is ik denk het wel hoor.
    Fijne avond allemaal nog!

    Liefs, misspuma
     
  2. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o jee van de trap gevallen hoe doet ie dat nou rene is er ook al een keer vanaf gekukkeld halverwegen bij opa en oma. huilen geen gebrek.
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen,

    @ Tweety: Nou, hij was samen met zijn achternichtje boven aan het spelen. En mijn Tante heeft wel een traphekje voor de trap van beneden maar niet die van zolder. En het achternichtje was naar zolder gegaan, en Keano ging daar natuurlijk achterna en verstapte zich...

    Ik heb Keano vannacht nog een paar keer wakker gemaakt, moet er toch altijd zowieso 2x uit om te plassen maar hij reageerde heel goed op me en heeft ook niet meer overgegeven. Ik denk dat hij gewoon te veel gesnoept heeft op de verjaardag, en te weinig slaap want hij slaapt 's middags normaal altijd nog een uurtje of 2 en dat had hij vandaag niet gedaan.
    Straks naar de verloskundige, ik denk dat de beeb nu ondertussen wel aan het indalen is ik krijg in ieder geval het gevoel dat haar koppie beneden in mijn bekken ligt. Hopelijk kan de verloskundige het ook voelen.
    Daarna even naar de dokter om urine in te leveren, wilde dit eigenlijk morgen doen maar ik heb nu voor de verloskundige toch al in een potje gepiest haha dus kan net zo goed de dokter ook even laten kijken.
    Mijn man gaat weer verder in de babykamer, hij heeft middag-dienst dus hoeft vanmiddag om 3 uur pas te gaan werken.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou zit ik in de wachtkamer bij de verloskundige samen met Keano, en het duurt en duurt maar...ik denk ik zal eens vragen wat er aan de hand was zat ondertussen al 3 kwartier te wachten blijkt dat de verloskundige weg was geroepen voor een bevalling (kan gebeuren kan de vk niks aan doen hoor), en de telefoniste was het vergeten te zeggen toen ik binnenkwam...grrrr! Nu morgen een afspraak om 16.30u, dus morgen weer in een potje piessen...haha.
    Net wel even mijn urine bij de dokter ingeleverd, kan vanmiddag bellen voor de uitslag.
    Fijne dag allemaal verder.

    Liefs, misspuma
     
  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Goedemorgen meiden!

    Bah, het hele weekend diarree en buikpijn gehad. erg gezellig! Gisteravond was mijn quiche mislukt, wel ja! Beetje baalweekend dus, maar we gaan deze week vol goede moed verder.

    Woensdag moet ik naar het UWV naar een keuringsarts, want het UWV betaalt mijn loon aan mijn werk. Ze nemen geen genoegen met het oordeel van de arbo-arts en mijn therapeute, dus de beste man wilde mij zelf even zien. Nou ja, prima hoor!

    @ Misspuma, dat is balen van je vk! Ik had altijd een team van 5 verloskundigen waardoor het spreekuur gelukkig altijd door kan gaan. Ach gut, arme Keano. Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden. Ze kunnen vaak verrassend veel hebben, die kleintjes!
     
  6. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma lekker zeg zit je zolang te wachten en dan in die tijd niet ff een lampje branden om het tegen je te zeggen.

    @setteke niet echt een lekker weekeind dus. ook raar dat uwv soms he.
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Setteke: Ach wat een baalweekend inderdaad, nou hopen op een goede week dan :)!
    Succes met het gesprek a.s. Woensdag, hopelijk doen ze niet al te moeilijk tegen je.
    Wij hebben een team van 4 vk, maar het was een spoed-bevalling waarbij er 2 vk nodig waren...

    @ Tweety: Ja, erg hé dat ze je dan zo lang laten wachten ik was echt boos hoor.

    Keano heeft gisteren avond weer overgegeven, niet veel hoor meer een beetje maagsap zeg maar.
    Ik denk niet dat het door de val komt, want overdag is hij springlevend...
    En hij maakt ook geen zieke indruk, zou het misschien een soort van aandacht vragen kunnen zijn...?
    Ik hem vanmorgen naar de psz gebracht, aangezien hij voor de rest niet ziek is.
    Mijn urine was nog niet goed, er zaten nog steeds bacteriën in dus nu weer een nieuwe kuur meegekregen.
    Vanmiddag om 16.30u naar de verloskundige toe, heb er zin in!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hallo meiden!

    Gisteravond weer naar het cb geweest met Silke. Alles prima. Ze woog 9640 gram (dikzakkie) en was 71,5 cm. We mogen nou eventueel zelfs naar twee flessen, als ze lekker brood gaat eten. Dus helemaal super! :thumup:

    Zijn jullie kleintjes ook nog vaak 's nachts wakker. Tymen is nou al maanden (al voor Silke er was...) wakker 's nachts. Nou ja wakker, even brullen en dan slaapt hij wel weer als we geweest zijn. Kom ik vanmorgen bij hem, staat hij in zijn ondergoed in zijn bedje. zelf even de pyama uit gedaan.... :) En surprise, een lekkere poepbroek, kun je gelijk aan de bak op je nuchtere maag.... :rolleyes:

    Zit nou net aan een bakkie, wordt mijn meisje wakker... maar snel achterover gieten dus....

    @ Misspuma, veel plezier bij de vk. Hopen dat het nou wel doorgaat! ;) Kan ook spanning zijn he, dat hij moet overgeven. vertel je hem dat hij de volgende dag naar de peuters gaat? heb je nog last van het plassen?
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Keano wordt gelukkig 's nachts haast nooit wakker, wel vervelend dat Tymen 's nachts wakker wordt.
    Zo flinke dame hoor, jeetje al 71,5 cm!
    Ja, ik hoop ook dat het nu wel doorgaat de vk ik heb gelukkig geen pijn bij het plassen dus dat scheelt al een hele boel.
    Nee, ik vertel hem niet dat hij de volgende dag naar de peuters mag maar misschien is het de spanning voor de baby...

    Liefs, misspuma
     
  10. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Kan best hoor! Vanaf 30 weken is het hier begonnen met 's nachts spoken. Ik denk dat het ook het dromen is in combi met het loslaten van de dag! ze maken nog al wat mee natuurlijk!
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja, ze maken genoeg mee en dat verwerken ze vaak in hun slaap.

    Liefs, misspuma
     
  12. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke mooie cijfertjes hoor. rene wordt ook niet wakker snacht.

    @misspuma weer gespuugd hmm vreemd misschien toeval.

    rene was al om half 7 wakker werdt denk ik wakker van robin om 10 uur lag ie weer in bed hij was zo moe heb hem ook vanmiddag thuis gehouden van de peuters kan ie lekker een dagje bijtanken(al rent en vliegt ie nu rond)
     
  13. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heel soms he maar dan ook heel soms vraag ik me wel eens af waarom ik ooit aan kinderen ben begonnen wie mij heeft wijs gemaakt dat dat zo leuk is. grrrrrrrrr.. peuters oef.
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ja, dat heb ik soms ook wel eens hoor dat ik me afvraag waarom ben ik eigenlijk aan kinderen begonnen haha!

    De afspraak ging deze keer wel door, maar zat nog ruim een half uur in de wachtkamer te wachten...pfff.
    Alles was goed hoor, ze vond alleen mijn baarmoeder wat onrustig maar dat komt door de blaasonsteking.
    Mijn HB was 7.3 dus netjes, en mijn bloeddruk was 125/80 dus ook netjes.
    Baarmoeder was ook goed gegroeid, en de kleine is al aan het indalen wat ik zelf dus ook al dacht te voelen.
    Keano heeft niet meer overgegeven, en maakt ook geen zieke indruk.
    Vanmiddag het geboorte kaartje doorspreken spannend!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  15. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin heeft gedraaid van rug naar buik na 2 weken oefenen en frustraties is het hem gelukt :whistle:
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Goed zo Robin! Knap hoor, en eindelijk wordt je geduld beloond!
    :whistle:

    Zo huisje is weer schoon, gestofzuigd, gedweild, gestreken dus kan er weer even tegenaan.
    Straks als Keano op bed ligt, ook even een tukkie doen ben best wel moe.

    Liefs, misspuma
     
  17. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier ook lekker gesopt de keuken de wc gedaan stofgezogen gedweilt lekker hoor raampje open zonnetje erin heerlijk.
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Ja, heerlijk hé dat zonnetje van gisteren! Alleen vandaag weer regen...bah!

    De geboortekaartjes zijn besteld, ik kan de 26e de proefdruk ophalen :) ben benieuwd!
    En 9 April kan ik de enveloppen ophalen, dus kan ik alvast beginnen met schrijven het kan maar klaarliggen toch?
    Met Keano alles goed hoor, niet meer overgegeven dus dat is gelukkig weer over.
    Vanmiddag samen met mijn schoonzusje appeltaart en cakejes maken, mijn schoonvader is morgen jarig. 'S avonds gaan we met zijn allen uit eten, Keano blijft bij mijn ouders logeren hij is nog te klein om een paar uur stil op een stoel te zitten in een restaurant.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o gezellig. ja idd vies weer hier ook bah. heb vandaag ook een dip dag voel me niet lekker ben onwijs ongi veel last van krampen en me darmen bleeggg.
     
  20. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Tweety: Wat vervelend dat je zo een last hebt van je ongi! Sterkte!

    Nou de appeltaart is prima gelukt, dus die gaan we vanmiddag eens heerlijk opeten.
    Keano is nu op de psz, als hij terug is gaan we op visite.
    Vanmiddag rond een uur of half 4 brengen we hem naar mijn ouders toe, hij blijft daar een nachtje logeren.
    En rond een uur of 7 uit eten met de familie heb er zin in!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina