oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    veel plezier misspuma
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Nou gisteren was super gezellig, en de appeltaart smaakte prima!
    Keano naar mijn ouders brengen ging ook prima, vond het best dat Papa en Mama weer weggingen haha.
    Uit eten was ook super gezellig, we gingen rond 7 uur eten. Ik heb lekker een verse zalmmoot genomen jammie! En als toetje Vanille ijs met Karamel en Nougat jammie!
    Na het eten nog even bij mijn schoonouders wat gedronken en we gingen rond 12 uur terug naar huis. Om 01.00u lagen we op bed, ben als een blok in slaap gevallen en werd vanmorgen om 08.30u wakker.
    Mijn man gaat vandaag in de babykamer verder, ik kan hem helaas niet helpen alles doet zeer (voel me soms net een oud vrouwtje...).
    Vanmiddag naar mijn ouders toe, we blijven gezellig eten en dan weer lekker naar huis toe met Keano!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Keano heeft het ontzettend naar zijn zin gehad bij Opa & Oma.
    Maar toen we thuis waren was hij wel erg moe, dus viel als een blok in slaap.
    Hij werd alleen helaas om 22.00u wakker, en heeft lopen spoken tot 23.30u...en vanmorgen werd hij alweer om 05.30u wakker dus niet veel slaap gehad.
    Vandaag ook niet veel doen, beetje uitrustdag houden.
    Mijn man gaat vandaag verder in de babykamer, het begint nu op te schieten en wordt nu al een echt kamertje.
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    fijn dat jullie het leuk hebben gehad en natuurlijk keano ook. balen dat ie niet erg veel heeft geslapen waardoor jullie ook niet natuurlijk.

    hier gaat het zijn gangetje vandaag was de bedoeling om naar het zwambad te gaan maar vanacht was robin erg aan het snotteren dus wilde geen risico lopen dus werdt het kinderboerderij nou mooi niet want rene had heel de morgen in de tuin gespeeld en was om 12 uur kanon af en wilde naar bed. helaas dan maar van de week een keertje.
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

    @ Tweety: Jammer dat het zwemmen niet doorging, maar goed Rene heeft zich zo te lezen wel goed vermaakt in de tuin!
    Mag ook wel met dit weertje hé!

    Zo de babykamer is al een heel eind opgeschoten. Morgen alles nog een keertje schilderen en dan de afwerking en klaar is de babykamer :) !
    Wat een lekker weertje hé, mijn man gaat zo met Keano naar buiten toe (hij moest nog wat aan de vijver doen, en Keano wilt graag mee).
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Ik ben gisterenavond om 21.30u naar bed gegaan, ik was doodop.
    Gelukkig heeft Keano vandaag tot 07.00u geslapen, dus heerlijk hoor.
    Ik heb sinds gisteren avond last van een lekkende voorgevel...haha.
    Vandaag de babykamer nog 1x schilderen en dan zijn we echt al een heel eind joepie!
    Fijne dag allemaal!

    Liefs, misspuma
     
  7. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Goedemorgen meiden! Hier alles goed? Bij ons wel! De kinderen zijn naar de oppas dus ik heb een relaxte morgen. Vanmiddag komt een vroeger schoolvriendinnetje met haar kindje (1 dag ouder dan Silke) op bezoek. gezellig! Dit weekend even wat voorjaar in huis gehaald en een gezeliige paastak! Verder weinig bijzonder beleefd. Oh ja, ik ben woensdag naar de arts van het UWV geweest. UWV betaalt mijn loon door aan mijn baas omdat mijn klachten ten gevolge zijn van zwangerschap/bevalling. Maar nu vond de arts dus niet meer medisch aan te tonen dat mijn klachten door zwangerschap/bevalling komen dus helaas, mijn baas zal zelf mijn loon weer moeten betalen. Zullen ze wel niet blij van worden. Ben ook erg benieuwd of ik nu de opleiding tot dokterassistente wel mag volgen.Maar goed, ik wacht wel af. Ben benieuwd wanneer en of ze me bellen.

    @ tweety, ik vraag mij ook wel eens af waarom ik in godsnaam kinderen wilde. Maar gelukkig is dat maar weinig en van korte duur! ;) Heey, wat goed van Robin. Dat is best vlot voor een kindje met zo'n moeilijke start!

    @ Misspuma, mooi dat het goed met je gaat! Hihi, lekkende tieten... Had ik ook, al met 28 weken....

    Nog even spammen:

    [​IMG]
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  9. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  10. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ik heb even de peuterspeelzaal gebeld en vanaf begin april mag hij er heen. Hij gaat dan op de maandagochtend en de donderdagmiddag. Eindelijk!
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

    @ Setteke: Wat een leuke foto's van je kids! En hoe was het bezoek gezellig?
    Nee, dat zal je baas niet leuk vinden maar ja niks aan te doen toch?
    Ik hoop voor je dat je toch nog die opleiding mag volgen.
    Joepie Tymen ook naar de peuterspeelzaal leuk hoor, ben benieuwd hoe hij het vind!

    Nou helaas is er niks aan mijn polsen te doen, het is een kwestie van afwachten als het goed is, is het na de bevalling over dus laten we daar maar op hopen dan!
    Mijn man heeft de babykamer helemaal wit geschilderd, dus nu zijn we bijna klaar joepie!
    Keano heeft vanmiddag niet geslapen, dus die ligt nu vanaf 18.30u doodop op bedje. Hij ook trouwens ook weer verkouden, tis zonde!
    Morgen mag hij weer naar de psz, ik ga dan hier even het huis onder handen nemen. En 's middags komt mijn zus op bezoek, zei is zwanger van hun 1e kindje dus even bijkletsen!
    Fijne avond allemaa!

    Owjaah nieuwe buikfoto:

    [​IMG]
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    [​IMG]

    Liefs, misspuma
     
  13. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Jeetje meid, wat een buik al! Zitten er soms 2 in....;)

    Bezoek gisteren was heel erg leuk! Meisjes hebben leuk met elkaar gespeeld en Tymen was heel lief en niet verlegen!
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke leuke foto's en eindelijk ook naar de peuter ben benieuwd.

    @misspuma aardig buikje he.

    rene is erg verkouden hoest en proest. vanmiddag mag ie weer naar school nu ligt ie weer op bed hij was om half 7 al wakker en vroeg net of ie naar bed mocht. hij krijgt het traphekje open grrrr. we gingen net allemaal douchen en had het hekje dus dicht gedaan en huppa meneertje doet hem zo open. gelukkig kan ie als ie op bed ligt niet uit zijn kamertje daar zit een haakje op.
     
  15. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Jeetje Tweety wat een slimmerikje! Wat ze al niet voor elkaar krijgen.... Gelukkig heeft Tymen de sluiting van de traphekjes nog niet door. Ze gaan ook wel erg moeilijk, ook voor volwassenen!
     
  16. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    @ Setteke: Nee, er zit er toch echt maar eentje in hoor haha!
    Fijn dat de dames lekker met elkaar hebben gespeeld, gezellig hoor.

    @ Tweety: Ja, hij groeit aardig door hé! Jeetje het traphekje openkrijgen, slimmerik!
    Gelukkig maar dat je een haakje op zijn deur hebt, je moet er toch niet over nadenken dat hij van de trap zou vallen...

    Zo huisje is weer schoon, heb nu alleen pijn in mijn polsen (maar ja eigen schuld dikke bult).
    Nu nog even een uurtje voor mezelf, voordat ik Keano ophaal van de psz.
    Dus lekker met een bakkie koffie achter de computer, daar was ik wel even aan toe.

    Liefs, misspuma
     
  17. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hey Misspuma, alles ok met je? Ik ben niet gewend dat je een dag niet schrijft....
     
  18. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    missouma ook op je hyves heb je niks geschreven? loosalarm? of heb je ff een niet schrijf dagje hihi.
     
  19. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

    Wat lief dat jullie bezorgd om mij waren!
    Nee, onze computer heeft het helaas begeven...dus die wordt nu gemaakt.
    Heb nu tijdelijk de laptop van mijn schoonmoeder, dus kan gelukkig weer op internet!
    Ja, klopt ik ben anders altijd wel iedere dag op het forum te vinden.

    Met de zwangerschap alles oké, de kleine meid is zo nu en dan ontzettend aanwezig heerlijk hoor!
    Vandaag alweer 32 weken zwanger, gaat echt snel allemaal hoor.
    Keano is op de psz, dus even de tijd aan mezelf mijn man is nog ziek thuis is erg verkouden en voelt zich beroerd.
    Fijne dag allemaal, en geniet lekker van het zonnetje!

    Liefs, misspuma
     
  20. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o balen van je pc maar gelukkig is het dat en niet de bevalling ofzo al. geniet van je tijd voor jezelf ff.
     

Deel Deze Pagina