Goede morgen meiden, Waar zijn jullie...? Ben zelf al een paar dagen niet geweest en jullie ook niet haha! Met 36 weken moet ik nog een keertje een kweekje laten maken, en als daar uit komt dat de bacterie er nog in een grote hoeveelheid zit dan wordt ik doorverwezen naar de gyn...dit omdat een vk geen infuus aan mag leggen...lijkt me wel rot hoor loop je dan al die tijd bij een vk en moet je bevallen bij een gyn. Maar goed laat ik nog maar niet op de zaken voorruit lopen eerst die kweek maar afwachten. Vandaag alweer 33 weken zwanger, het gaat op zich wel maar mijn rug is heel pijnlijk...soms zo erg dat ik bijna door mijn knieen zak... Maar voor de rest alles oké hoor, de kleine meid ligt al vast in mijn bekken dus draaien kan ze niet meer (dus geen stuitbevalling :thumbup. Keano is nu op de psz, heb net het huisje een beetje aan kant gemaakt en nu even tijd voor mezelf op de computer. Ben al een tijdje niet geweest, doordat ik niet lang meer achter de pc kan zitten... Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Goede morgen meiden, Ging gisteren pas om 23.30u naar bed...nog even met mijn man gekletst over de beeb en Keano! Werd vanmorgen pas om 08.00u wakker, Keano was heerlijk in zijn bedje aan het spelen de schat. Hij was vannacht wel wakker geworden, had eng gedroomd zei hij....dus even bij ons in bed gelegen en daarna weer terug naar zijn eigen bedje gebracht en toen heb ik hem dus niet meer gehoord. Met de kleine meid in mijn buik gaat het goed, ik zie nu soms echt vanuit de buitenkant een kontje/voetjes te voorschijn komen zo schattig! Vanmiddag komen mijn ouders de wieg brengen, joepie nu wordt het echt officieel ! Morgen de lint om de wieg heen leggen (uiteraard roze, bij Keano was het appeltjesgroen) en dan zijn we op een paar kleine dingetje na klaar met de babykamer. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Dames, Silke kan lopen. Aan de hand en ongeveer 10 pasjes. Goed he? Zitten kan ze ook al een behoorlijke tijd, al kukelt ze wel regelmatig om. Ben trots op mijn meisje die tot een half jaar gewoon lui was, en nu ineens als een speer gaat! @ tweety, ik vind het heel knap van Rene zo zonder speen. Tymen is daar echt nog niet mee bezig! @ Misspuma, fotos! He getsie, wat balen van die bacterie. Ik hoop zo voor je dat hij op tijd weg is. Moet je nu ook weer in het ziekenhuis bevallen? Met Keano kon je toch niet thuis bevallen omdat het ziekenhuis te ver weg was?
Goede morgen meiden, @ Setteke: Wow die Silke wat een knappe meid zeg! Nu al lopen aan de hand, echt super goed! Ja, ik hoop ook dat die bacterie weg is voordat de bevalling begint... En ik mag inderdaad niet thuis bevallen (maar dat is nog steeds omdat het ziekenhuis te ver weg is van ons huis). Maar als de bacterie er nog zit, dan moet ik bij de gyn bevallen en mag ik niet meer bij een vk bevallen (baal daar echt ontzettend van!). @ Tweety: Hoe is het met jullie? Slaapt Rene nog steeds zonder tutje...? En hoe is het met Robin? Hier lekker geslapen ondanks dat de klok een uur voorruit is gegaan, het zonnetje schijnt hier heerlijk dus daar gaan we lekker van genieten! De wieg is echt super mooi geworden, als onze eigen pc gemaakt is dan zal ik er foto's van maken en hier plaatsen oké! Liefs, misspuma
@setteke jeetje silke al lopen pff das snel zeg. o laat robin aub nog ff paar maandjes wachten hij kan wel al een paar sec staan hihi. leuk hoor als ze een loop stoeltje hebben maar heb wel het idee dat ie daarvan sneller sterk wordt in zijn beentjes. @misspuma met ons gaat het goed rene slaapt nog zonder speen toevallig vanavond vroeg ie erom na een week maar hij was ook behoorlijk dwars en luisterde voor geen meter dus papa was een beetje boos op hem. met robin gaat het ook goed. robin mag alles eten wat ieder ander kindje van zijn leeftijd eet. afgelopen donderdag een foto gemaakt van zijn slokdarm en maagje en de operatie in jan is perfect zichtbaar dus goed gelukt hij heeft geen reflux meer. de naad van de aan elkaargemaakte slokdarm was ook goed wijd en daar past vanalles door heen dus groen licht voor brood en ff door het kokhalzen heen want dat deed ie dus maar we wisten dus niet of het aan de slokdarm lag of aan de reflex die alle kindjes hebbe. de verpleegkundige zei geen smoesjes meer nu kan je gewoon brood eten en robin lachen. hihi.
Goede morgen meiden, @ Tweety: Dus Rene kan ook al zo lekker dwars zijn...erg hé! Ik wordt er soms echt niet goed van hoor. Fijn dat Robin nu alles mag eten, wat een ander kindje van zijn leeftijd ook mag ben blij dat het zo goed gaat met het mannetje. Hier een verschrikkelijke nacht achter de rug...mijn man had avond-dienst dus die zou rond 24.00u thuis komen. Ik lag om 22.30u op bed en maar draaien en keren ik kon niet in slaap komen. Toen maar uit bed gegaan en op mijn man gewacht, nog even samen t.v. gekeken en toen naar bed gegaan weer keren en draaien. Ben uiteindelijk om 02.30u in slaap gevallen...*GAAP*. En ik werd vanmorgen om 07.30u wakker, dus toch nog wat uurtjes slaap kunnen pakken. Vanmiddag ook maar even plat als Keano op bed ligt. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Dames, ik had een vraagje voor jullie. Ik spaar streepjescodes van Olvarit (potjes, drinkfruit), Nutrilon en Bambix. Mag van alle varianten zijn. Als jullie ze hebben en niet zelf sparen, willen jullie ze dan voor mij bewaren? @ Misspuma, ja dat wist ik nog van de vorige keer dat je niet thuis kon bevallen. hoe is het verder? @ tweety, dat is goed nieuws over Robin meid! Ik heb ook het idee dat het loopstoeltje wel meehelpt hoor! Morgen komt Tymen zijn juf van de psz kennis maken en donderdag is het zover! Hij gaat naar de PSZ! Hier nog een filmpje van lopende Silke. Let niet op mijn geblaat en al helemaal niet op dat ik Silke net even niet opvang als ze omkukelt.... Oh ja, het filmpje is opzij, dus even jullie beeldscherm draaien.... http://s225.photobucket.com/albums/dd86 ... 8-2002.flv
leuke foto's setteke hier gaat alles goed van de week heet ft de chirurg nog gebelt met de officieele uitslag van de foto's alles zag er goed uit ook mag ie van de monitor af jippie verder weinig te vertellen.
Heel goed! We mochten de hele middag blijven, maar het ging zo goed dat we na een half uurtje weg zijn gegaan. Hij heeft zich heel goed vermaakt. 1 keer een beetje verdrietig omdat hij zich pijn had gedaan, maar de juf kon hem makkelijk troosten. ik mocht iets eerder komen om hem te halen en toen kon ik al zien dat hij het prima naar zijn zin had. Hij wilde maandag wel weer naar school, hihi!
Goede morgen meiden, @ Tweety: Wat een goed nieuws dat de foto's goed waren van Robin! Ben echt heel blij voor jullie! @ Setteke: Wat een leuk filmpje van Sylke die aan het lopen is echt schattig! En wat een super leuke foto's van je kids. Fijn dat Tymen het zo naar zijn zin heeft gehad op de psz, goed hoor! Nou meiden hier al een tijdje niet geweest, erg veel last van harde buiken en voorween... Vandaag alweer 34 weken zwanger ! Keano gaat vanavond bij zijn Tante en Oom logeren, zondag halen we hem weer op! Dit is het laatste weekend dat mijn man vrij is voordat de beeb geboren wordt. Geniet allemaal van het mooie weertje! Liefs, misspuma
Goede avond meiden, Wat rot dat weer alle berichten weg zijn...en kan je ook ineens weer heel je profiel wijzigen...grrr! Hier gaat het wel wat beter, mijn koorts is weg voel me alleen nog wat slapjes en moe maar dat zal van het weekend wel goed komen want mijn man is tot woensdag vrij dus even de tijd om bij te tanken. Alleen nu is Keano ziek, die ligt nu met koorts op bed...heb hem al een zetpil gegeven hopelijk slaat die zo aan en gaat hij lekker slapen. Hij hoest zich ook een ongeluk, en is snotverkouden. Tis zonde en dat met dit mooie weer hé! Vandaag alweer 35 weken zwanger, nog 2 weekjes en dan mag ons meisje legaal komen haha! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
Goede morgen allemaal, FIJNE PAASDAGEN ALLEMAAL!!! Hoe is het met jullie? Al een tijdje niks van jullie vernomen. Ik werd vanmorgen om 04.30u wakker omdat mijn bed nat was...dus ik denk owneej mijn vliezen dus ik uit bed blijkt het dat ik in bed heb gepiest *schaamt zich heel diep*! Dus samen met manlief het bed verschoond en toen weer in slaap gevallen tot 07.00u. Straks paas-brunch bij mijn schoonouders, heb er zin in! Keano en mijn man zijn allebei flink aan het hoesten, en ik begin ook al...gezellig hierzo hoor. Morgen middag naar mijn ouders toe, en daar blijven we dan ook eten. Fijne paasdagen allemaal! Liefs, misspuma