hallo meiden, @misspuma spannend hoor nog ff dan komt de kleine. nou hier alles zijn gangetje den kdat rene de 5e ziekte tepakken heeft hij zit op zijn hoofd onder de vlekjes 2 rode wangen en zijn netje is rood verder loopt het tot met over zijn schoudertjes uit in vlekjes. dus weer ff afwachten ziek is ie er iig niet van.
Goede avond meiden, @ Setteke: Nee, hoor ben niet stiekum aan het bevallen hihi! Hoe is het met jullie? Ik ben vandaag weer op controle geweest bij de vk en goed nieuws: de bacterie is weg, dus hoef niet bij de gyn te bevallen joepie! Verder was ook alles oké, morgen 37 weken dus dan heeft beebje groen licht om te komen. Al denk ik zelf dat ik nog 2 weken zwanger loop, ik gok dat ze op 8 mei geboren wordt. Met Keano ook alles goed, die geniet ontzettend van het mooie weer is hele dagen in de tuin te vinden (ik ook hoor!). Liefs, misspuma
Hallo meiden! Hier gaat het zijn gangetje. Het lijkt alsof Silke weer een tandje krijgt, maar dan niet de bovenste twee tanden maar die ernaast. Aparte volgorde. Ze kan nu helemaal los zitten en aan de hand lopen, maar kruipen heeft ze nog niet zo'n zin in. Met Tymen is ook alles prima. Hij zit helemaal vol van de PSZ. Vraagt elke dag of hij weer naar school mag. Afgelopen maandag zijn we naar de boerderij geweest met de PSZ. Hartstikke leuk! @ Misspuma, waarom 8 mei? 3 mei is ook een hele goede datum..... Lekker he, dat ze zo lekker buiten kunnen spelen. Tymen ook, die durft nu ook alleen buiten te spelen, als ik een raampje open zet. Wel zo makkelijk! @ tweety, Rene alweer beter? En nog een van mijn meissie:
@setteke leuke foto's gaat ze zelf al staan enz. en lopen aan de hand jeetje wat is ze vlot. rene is zo goed als beter heeft nog wel wat vlekjes maar geen jeuk meer.
Nee hoor, ze gaat nog niet zelf staan. Ze kan lopen aan de hand, met dank aan de loopstoel en ze kan zitten, maar verder vindt ze het wel best. Ze is gewoon lui, haha! Tymen begon met 8 maanden te kruipen, dus ben benieuwd wat Silke gaat doen! Mooi dat Rene beter is. Hoe is het met Robin?
nou ja lui als ze al loopt vind ik d'r niet lui hoor hihi. robin draait alleen nog en sinds vanmorgen in zijn achteruit tijgeren/schuiven hihi. alles gaat goed met hem eten gaat goed krijgt af en toe zelfs rapley en dat gaat ook goed.
Goede avond meiden, @ Setteke: Tja, vanaf het begin dat ik wist dat ik op 15 Mei uitgerekend ben komt 8 Mei in mijn hoofd op...waarom geen idee?! Wat een leuke foto's, en fijn dat Tymen het zo naar zijn zin heeft op de psz! @ Tweety: Gelukkig dat Rene weer wat beter is, wel fijn dat hij geen jeuk meer heeft is zo zielig als je ze zo ziet krauwen. Nou meiden vandaag 37 weken JOEPIE!!! Een drukke dag gehad, Keano is vanmorgen naar de psz geweest en toen ben ik verjaardag-booschappen gaan halen (was vorige week jarig, en morgen vier ik het). Toen Keano opgehaald van de psz, even een tukje op bed gedaan en daarna het huis samen met mijn man onderhanden genomen druk gepoetst en opgeruimd ben nu doodop. Heb ook steeds harde buiken, maar ja gewoon weer té veel gedaan...ook een stukje nesteldrang hoor hihi. Fijne avond meiden! Liefs, misspuma
hoi meiden, heb ff jullie hulp nodig. na de vakantie heeft rene een feestje op school dan zijn er 2 juffen jarig en mogen ze verkleerd komen nu had ik in gedachte bob de bouwer maar dat is er moeilijk heb ik al ervaren. wie heeft er een tip of weet er wat leuks.
is allemaal leuk alleen vind de pakken hier niet zo leuk ach heb nog 2 weken de tijd zoek zoek zoek hihi
Goede morgen meiden, @ Tweety: Pff moeilijk hoor, ik zou zo een twee drie ook even niks weten...Succes met iets zoeken. Zo meiden mijn verjaardag zit er weer op. Druk gehad, de eerste visite stond om 10.00u op de stoep en de laatste ging pas om 22.30u weg...dus was doodop... Maar het was echt super gezellig, en we hebben de hele tijd in de tuin kunnen zitten. Mijn man nog wat foto's gemaakt van de zwangere zussen. Mijn zus is de linker (maar goed dat zal wel opvallen hihi) mijn zus is nu 20 weken zwanger en Keano moest er ook nog even bij staan: Liefs, misspuma
Goedemorgen meiden! Soow hé wat een rotweer hier! Weer om te bevallen Misspuma! Hier alles prima! Hilbrand hoeft maar 2,5 dag te werken deze week, dus die is vanaf woensdagmiddag lekker vrij! Heerlijk! @ Misspuma, meid, wat een buik! Ik dacht dat ik huge was op het laatst, maar jij hebt echt een megabuik! Weet je zeker dat het er geen 2 zijn (flauw, maar moest het even zeggen.....) Zou niet zeggen dat je zus al op de helft is! En gebeurt er al wat? @ tweety, en al wat bedacht voor Rene? Dames, hoe gaat het met de zindelijkheid van jullie kids? Hier een mannetje wat daar echt nog geen zin in heeft! Ik ga jullie nog even wat fotootjes spammen! Lekker ijsje! Dat lust Silke ook wel! Tot ze erin bijt... Silke op Tymen zijn fiets En ten slotte, wat voor kleur denken jullie dat Silke haar ogen worden? Ze zijn nu bruin om de pupil, lichtblauw in het midden en een donkere rand. Er zitten vlekjes in alle kleuren in. Hilbrand heeft lichtblauwe ogen, ik heb lichtbruine ogen met groene spikkels.
@setteke nee heb nog iet echt wat verzonnen voor rene bob de bouwer wordt erg moeilijk heb ik iig al door jammer genoeg. leuke foto's vooral dat ze in het ijsje bijt hihi geweldig. zindelijkheid is hier ook nog ver te zoeken hij wil wel steeds plassen op de wc maar doet niks. in de badkamar gaat ie als ie moet plassen steeds onder de douche vandaan viel me gisteren weer op hihi was wel grappig.
Goede avond meiden, @ Tweety: Nee, vergeleken met mij heeft mijn zus inderdaad geen buik hihi. @ Setteke: Nee, het zijn er echt geen 2 haha! Ja, heerlijk weer om te bevallen...maar er gebeurd helemaal niks hierzo... . Keano heeft ook absoluut geen zin om zindelijk te worden...ach straks in zomer kunnen ze lekker in hun nakie rondlopen... Moeilijk ik zou niet kunnen zeggen wat voor kleur ogen Silke zou krijgen... Wat een leuke foto's zeker die ene van Silke als ze in het ijs heeft gebeten. Hier alles (nog) rustig...nog helemaal niks te bekennen van pijntjes etc! Vanmiddag op kraamvisite geweest bij de buurvrouw ow wat heerlijk zo een klein wezentje tegen je aan! Nog even en dan mag ik ook weer genieten van zo een klein wezentje tegen me aan! Met Keano alles goed, het is nu echt wel een ondeugende veel aandachtvragende nee zeggen peuterpuber...wordt er soms doodmoe van... Fijne avond! Liefs, misspuma
Goede morgen meiden, @ Tweety: Doodmoe wordt ik soms van Keano...ach het hoort er allemaal bij maar soms kan ik er echt niet meer tegen hoor. Hier alles (nog) rustig, alleen een beetje voorwerk meer niet. Liefs, misspuma
Goede avond meiden, Ik zal jullie nog even op de hoogte houden: Alles rustig hierzo, wel last van lage rugpijn. Nog maar 13 dagen te gaan... Hoe is het met jullie? Liefs, misspuma
spannend hoor misspuma nog ff en ze is er. ben benieuwd. hier gaat het zijn gangetje robin komt snachts weer maar ja dat zal ook wel weer overgaan. rene puberd vrolijk door.