ach ja het is niet anders wie weet komt er ooit nog een moment dat ik met mijn beide mannekes kan genieten op die manier hihi als hubbie dat wil dan ook haha. meis geniet ervan en laat je lekker verwennen zoals ik al eerder zei op msn.
ooooh Mandy, wat een moppie! Ze lijkt wel op d'r grote broer hoor! En wat een mooie bevalling, zo uit het boekje meid! Geniet er lekker van! @ Tweety, dikke knuffel voor jou, ik snap het meid, ik heb dat met Tymen destijds moeten missen, al was het wel wat minder lang.
@ Setteke: Ik vindt inderdaad dat ze ook best wel op Keano lijkt! Ja, het was zeker een bevalling zo uit het boekje iedereen aan te raden haha! @ Tweety: Ja, zou je graag nog een 3e willen...? Liefs, misspuma
Zo te lezen nachtvoeding..... dat krijg je nou ook weer he? Wat ik nog vergeten was te vragen, hoe is het met jou? Geen schade? Fijne moederdag allemaal!
Goede avond meiden, @ Setteke: Nee, ik heb geen schade alleen een klein haarscheurtje ! @ Tweety: Proberen voor een meisje, hihi! Hier gaat alles goed, de kleine meid is heel tevreden! Nog wat foto's: Grote broer zijn is ook heel vermoeiend... Liefs, misspuma
Wauw Misspuma, *smelt* Hier nog een fotootje van de baby die over twee en een halve week bij ons komt wonen:
@ Tweety: Bedankt! @ Setteke: Jij ook bedankt meissie! En wat een schatje, jullie nieuwe "baby"! Vandaag last van de welbekende kraamtranen...pfff. Jaylin sliep vannacht tot 02.30u goed, daarna heb ik tot 05.30u met haar beneden gezeten *Gaap*. Keano is naar de psz geweest, hij heeft foto's laten zien en was zo trots als een pauw! Ik kruip zo bij bedje in, mijn ma neemt de avondfles dus kan ik alvast wat uurtjes pakken. Liefs, misspuma
Goede morgen meiden, Hier gaat het goed, op de kraamtranen na ze blijven maar stromen heb ik het idee. Maar goed ik gooi het er maar uit, je kan er maar vanaf zijn toch! Ook heb ik nu erg last van stuwing (geef de fles dus mag er nog niks mee ook), ben er koortsig van... Met Jaylin alles goed, ze is een tevreden meisje ze zit nu al op een fles van 70cc dus dat is prima. Ze is gisteren gewogen, ze is niks aangekomen of afgevallen sinds afgelopen maandag dus ons kleine meisje weegt nog steeds 3080gr. Verder worden de nachten nu ook weer wat langer, ze slaapt nu na de fles van 03.00u weer wel in gelukkig dus zit niet hele nachten meer met haar beneden. Met Keano gaat het op zich ook wel goed, al kan ik merken dat hij het nu allemaal gaat beseffen. Hij wordt ondeugend, snel boos en is hyperactief! Gelukkig reageerd hij dit op Papa en Mama af en laat hij zijn zusje met rust. Voor zijn zusje is hij nog steeds super lief, wat ik heel fijn vindt! Nou meiden ik ga er weer vandoor, het is zo flesjestijd voor de kleine meid! Liefs, misspuma
Hallo meiden! @ Misspuma, mooi dat het zo goed gaat. En idd, lekker blijven brullen, dat is goed voor je! Wat goed van Keano dat hij zo lief is voor Jaylin. Tymen ook. Hij is voor Silke altijd superlief, alleen stout oid naar ons toe. Owh, bah stuwing! vreselijk! Maar je zult zien dat je na je stuwing al snel droog komt te staan. Mooi meiske is het hoor. ik zie er echt heel veel van keano in! @ Tweety, bij jou en de mannen ook alles goed? Hier gaat het zijn gangetje. Allemaal snotverkouden, gezellig! Tymen heeft nu de laatste paar keer veel moeite met het feit dat ik weg ga als hij op de PSZ is. veel verdriet. Ach ja, het is weer zo'n fase he? Silke kan nu "nee" zeggen (van wie zou ze dat nou hebben....), uitzonderlijk volgens het cb. Verder zegt ze mama en puh (poes). Ze kan nu teigeren en komt dus echt overal. Ook kan ze nu zelf staan bij de tafel en zet soms zelfs al een paar stapjes. helemaal prima dus. Zaterdag gaan we een speeltoestel plaatsen voor de kinderen. Ligt al 1,5 jaar in de garage. Dus dat werd wel tijd. En ik ben tymen zijn meegreoibed aan het verven. Dus genoed te doen. Gisteren heb ik de overeenkomst met mijn werkgever ondertekend. Ik ga per 1 aug. 2009 van contract en ik ga de opleiding tot doktersassistente doen. Ik start eind augustus en heb er zin in!
Hebben jullie af en toe ook van die drama's op de PSZ? Het ging hier vanaf het begin helemaal super, maar sinds een week is het mis. Huilen, huilen, huilen als mama weg gaat. Hij begint al ruim van te voren tig keer dezelfde vragen te stellen: Tymen naar school, mama en Silke weg? Mama Tymen ophalen? Ik vertel hem pas kort van te voren dat hij gaat want hij eet en slaapt gewoon niet als hij zich zo druk maakt!
@setteke hier geen problemen met de psz. rene heeft altijd op het kdv gezelten dus ik dnek dat dit in zijn voor deel is. zijn nichtje daarintegen gaat nu niet meer wat dat was elke keer een groot drama en bleef huilen tot ze weer gehaald werdt. verder gaat alles hier zijn gangetje robin tijgerd in zijn achteruit en wordt dan boos dat ie het speeltje wat voor hem ligt niet tepakken krijgt. verder zit ie stevig en wil veel staan maar trekt zichzelf nog niet op. @misspuma fijn dat het allemaal goed gaat.
Goede middag meiden, @ Setteke: Hier een paar maanden terug ook drama's op de psz met Keano. Hij wou dan ook nooit dat ik weg ging, en het was dan ook alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen. Het gaat echt over! Wauw die Silke die gaat hard, nog even en ze loopt voordat ze 1 jaar is! Goed van haar hoor. @ Tweety: Hoe is het met jou boys? De kraamverzorgster is net weg, nu ben ik voor het eerst alleen thuis met mijn dochter! Keano is samen met mijn man bij zijn Tante caketjes maken voor te trakteren op de psz, dus ben nu heerlijk even alleen. Moet eerlijk zeggen heerlijk hoor even die rust, Jaylin ligt lekker tevreden in de box te slapen. Om 16.00u is het weer tijd voor een flesje, we hebben nu hopelijk de juiste speen gevonden...hoop het zo. Ik deed er op den duur een uur over om haar het flesje te geven, terwijl ze het met 15 a 20 min wel op moeten hebben... Heb net wel heerlijk van 12.30u tot 14.30u geslapen, heerlijk hoor! Jaylin is trouwens geslaagd voor de gehoortest, allebei haar oortjes doen het de hielprik ging ook goed madam sliep gewoon door! Liefs, misspuma
Goede morgen meiden, Hier alles goed, Jaylin slaapt al door =D> =D> echt super lekker! Verder poept/plast/drinkt ze ook super, dus alles goed hierzo. Gisteren de laatste dag kraamhulp gehad, zal haar wel missen maar vindt het ook fijn om weer mijn eigen huishouden in handen te hebben. Vandaag heerlijk een dagje alleen met mijn kleine meisje, ik geniet er volop van. Ook ben ik bezig alles weer op orde te krijgen hierzo want ik ben een heleboel dingen kwijt...de kraamzorg legt dingen ergens anders en dan kan ik het niet meer vinden hihi. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Jeetje, wat een rust hier! Nou we alledrie een tweede kindje hebben gekregen zitten we meer op de forums van de jongsten! Hier alles ok. Tymen heeft alweer een oorontsteking, nou dat was woensdag wel een drama, hoor. Eerst al de hele nacht in touw geweest, en hij was overdag ook zo zielig. gelukkig is de ontsteking nou doorgebroken en voelt hij zich een stuk beter. We hebben speeltoestel in de tuin vanaf zaterdag! Tymen vindt het helemaal leuk! Met Silke gaat het ook goed. Alweer over de tien kilo en ze tijgert lekker snel de kamer door. Ook begint ze te praten! Heel leuk allemaal! @ Misspuma, wat fijn dat het bij jullie allemaal zo lekker gaat! Geniet ervan meid! mooie foto's van je kids! @ tweety, hoe is het bij jou?
Hey, dit kan natuurlijk niet, ons topic staat op pagina 2..... Omhoog die handel! Hier alles goed hoor! Gisteren naar Guus Meeuwis geweest, was helemaal super!