Goedemorgen allemaal Even snel een berichtje Want ga zo even naar de markt. Hier is lekker de vakantie begonnen ben ik echt aan toe even 6weken niet stressen s'morgens. Martina had van de week super hoge koorts 40,7 dus ben me rot geschrokken. dus de hele tijd in de weer geweest om de temperatuur naar beneden te krijgen. Agnita is lekker verwend met haar verjaardag en afgelopen woensdag had ze haar feestje met als thema water. KInderen vonden het superleuk , maar wat vreet zo'n middag een energie van je. Maar al met al het was geslaagd. Ik ga ervandoor fijne zaterdag allemaal
Goede avond, @ Setteke: Ik heb nu de puckababy aangeschaft en dit werkt nu prima was denk ik alleen een kwestie van wennen voor haar. En hoe was de tijd samen met je zoontje, lekker van genoten? En die Silke alweer bijna 1 jaar, het gaat goed met haar zo te lezen tanden/kiezen krijgen, los zitten knap hoor! @ Jacoba: Wat fijn dat het feestje geslaagd was, en thema water heerlijk hoor! Wat een hoge koorts had Martina zeg, is het nu weer gezakt? Wat een warme dagen hé meiden. We hebben sinds gisteren een groot zwembad in de tuin, 305cm en 78cm diep heerlijk! Het was in het begin nog wel erg koud, maar het begint al goed op te warmen door de zon. Vannacht mijn zusje te logeren gehad, haar vriend heeft het na 4 jaar en 1 jaar samenwonen uitgemaakt zo zielig voor haar! Vandaag is ze naar Pa en Ma gegaan, het was toch een beetje té druk met de kids hierzo. Met Keano alles goed, kan alleen wel goed merken dat hij last heeft van de warmte! Hij valt snel, stoot zich overal aan, is snel huilerig en moe. Maar hij slaapt dan natuurlijk ook niet zo best door de warmte. Jaylin heeft ook aardig last van de warmte, we bakeren haar in met de puckababy maar ook die is gewoon te warm voor haar. Dus het is erg moeilijk haar in slaap te krijgen...gelukkig slaapt ze na de fles van 23.00u altijd door tot 06.00u dus dat is heerlijk! Liefs, misspuma
@misspuma wat draagt ze in de bakerzak dan? robin ligt nu alleen in een rompetje in bed het is rond de 28 graden elke dag soms wel 30 in het kamertje. @jacoba klinkt als een leuk feestje en een geslaagde verjaardag hier weinig te vertellen warm warm warm haha veel zwemmen en met water spelen.
@misspouma wat rot voor je zusje. is een lange tijd. gewoon zonder rede of had ie wel een rede ervoor?
@ Tweety: Jaylin ligt alleen in haar luiers in de puckababy, bij ons is het boven niet zo heel warm gelukkig. Meestal rond de 23C dus dat is nog te doen. Hij had als reden: Dat hij niet weet wat hij met zijn toekomst wilt... Liefs, misspuma
goedemorgen @MissPuma ;wat een eikel zeg (sorry voor mn taal) maar om dan iemand te dumpen om zo'n reden . Wens je zusje maar sterkte. Lekker hoor zo'n groot zwembad ik wil ook graag zo'n grote maar durf nog niet zo goed ivm Elisa en Martina. Met martina gaat het gelukkig weer goed ze heeft 2dagen hoge koorts gehad en toen was het weg @Tweety En heb je het nog steeds zo warm. Hier eigenlijk weinig nieuws . We hebben net gegeten en Agnita zit een spelletje te spelen En Martina probeert het te saboteren. Ik zal zo het zwembad weer vol laten lopen want Martina vond het gister nodig om de barbeque er in te legen. ze is soms echt een draakje. Ik spreek jullie wel weer
@jacoba o jee de bbq in het zwambdaje dat is geen goede combi. hier is het nogsteeds erg warm en benauwd. wel bewolkt. we zouden vandaag een dagje weg gaan. alleen rene was zo stront vervelend dat ie na 4x vragen en waarschuwen om zijn bouwblokjes op te ruimen(picture heel de vloer bezaaid met 300 duplo blokjes) naar zijn kamertje is gestuurd. 10 min later ging ik kijken en meneertje lag te maffen. dus we gingen niet meer weg.
Hey meiden Wat is het lekker weer om wat in huis te doen. De was die droogt lekker snel , zal zometeen de ramen zemen . Vanmorgen boven gedaan. Dus ik schiet lekker op vorige week heb ik vrijwel niets gedaan was me te warm. De dames zitten een film op Ketnet aan het kijken en Martina zit te klieren bij Debora. Mn zusje nodigde ons gister uit om bij hun op de camping te komen . Over drie weekjes dus toch nog een paar daagjes weg . Heb er wel zin er even lekker tussenuit. Ik ga verder ik spreek jullie wel weer.
@jacoba leuk dat je nu weer zoveel komt hihi. lekker aan de sop was idd veel te warm. hier nog niet veel gedaan alleen gestofzuigd en gedweild wasje opgehangen en schappies gedaan. heb niet veel zin vandaag. leuk toch ff er tussen uit lekker hoor.
Hallo meiden! Even snel een ego berichtje van mij. Ik zal de komende dagen hier wat minder zijn. Ik ben vrijdag uitgegleden bij het op de overloop stappen uit de douche. Ik had daarna veel last van mijn linkerbeen, met name mijn enkel. Zondag ging het gelukkig veel beter, alleen 's avonds verstapte ik mij van een afstap en ging weer door dezelfde enkel. Ik heb gegild van de pijn. Gisteren bij de ha geweest en ik heb mijn banden flink verrekt. Doordat ik voor de 2e keer door dezelfde enkel ben gegaan is het risico erg groot dat het weer gebeurd. Ik moet dus met mijn pootje omhoog tot de zwelling weg is. Dan moet er tape om. Voorlopig loop ik op krukken, omdat ik het niet teveel mag belasten en er niet weer doorheen mag gaan. Erg lastig allemaal met 2 kleintjes, gelukkig heb ik een goed vangnet van mijn ouders en oppas. Ik kan nl helemaal niet voor ze zorgen. Erg balen allemaal! Met de kids is alles prima! Met Silke bij het cb geweest en ze doet het geweldig. Nog iets meer dan een maand en mijn meisje wordt alweer 1 jaar..... Hoe is het met jullie allemaal! Sorry voor mijn egobericht, maar ik kan niet zo lang bij de pc zitten, dan begint mijn enkel pijn te doen!
Goedemorgen @Setteke das schrikken zeg beterschap.Fijn dat je ouders goed bijspringen . @Tweety Ik vind het ook weer leuk om hier weer rond te hangen merk nu wel dat ik het best gemist heb. Hier gaat het prima vandaag lekker niets doen, straks even knutselen met de dames. Want het is zo slecht weer dat ze niet naar buiten kunnen. Heeft het bij jullie ook zo ge-onweerd ik schrok wakker van een knal en zat meteen rechtop in bed. En toen kwamen Elisa en Martina bij ons omdat ze bang waren dus die hebben bij ons in bed geslapen.
@setteke hoe is het nu met je pootje? hoop alweer wat beter. @jacoba ja maar wij zijn ook heel erg leuk dus dat heb je gemist natuurlijk hihi. zo hier heeft het heel de dag gegoten pfffff. nu schijnt de zon grrr wilde dus ff de stad in vanmiddag voor mijn nieuwe hobby taarten bakken jaja haha. heb van de week voor het eerst een taartje gemaakt en dat is goed gegaan vanmorgen naar een speciaal winkeltje in ridderkerk geweest en wilde dus vanmiddag ff naar de action en blokker maar ja het goot dus hopen dat het morgen beter is.
Hey meiden @Tweety Klopt jullie zijn ook heel leuk en lief we hebben al zoveel gedeeld met elkaar. Leuke hobby zeg taarten bakken alleen niet zo goed voor de lijn . Hier heeft het ook de hele dag geregent niets aan. Vanavond hebben we een filmavondje met de kids we gaan Garfield bekijken . Verder eigenlijk weinig nieuws ,Saai he
@ Setteke: Ach jeetje meissie...is het al wat beter met je enkel? @ Tweety: Ja, erg hé die regen...bah bah bah! @ Jacoba: En hoe was de film-avond met de meiden? Zo meiden, hier een rustig weekend voor de boeg! Keano is bij Opa en Oma logeren tot zondag. En morgen gaat Jaylin voor een dagje naar andere Opa en Oma, dus hebben mijn man en ik heerlijk een dagje samen! Mijn man moet alleen vanacht nog werken...helaas. Verder gaat het hier wel goed, Jaylin is alleen veel wakker en huilt veel. Ben van plan om maandag een osteopaat te bellen, ze heeft een voorkeurshouding en als ik haar hoofdje naar de andere kant doe begint ze te gillen...dus ben bang dat er iets in haar nekje niet goed zit. Liefs, misspuma
@misspuma hoe was je rustige weekeindje? @jacoba nee idd voor de lijn niet erg best nee. hoe was de film? hier mijn creatie
goedemorgen @Tweety wat een gave taart ziet er lekker uit, je hebt talent hoor. @MissPuma hoe gaat het bij jullie ? trek je het nog een beetje? Film avondje was erg leuk en gezellig . Agnita is nu aan het logeren bij opa en oma. Met de Andere dames gaat het prima ,ben wel blij dat het weer weer opknapt(gekke zin). Kunnen we lekker de bossen intrekken en kunnen ze zich uitleven. Zaterdag gaan we lekker naar sprookjeswonderland in Enkhuizen de kids hebben er enorm veel zin in. Martina is soms echt een draakje en luisterd dan ook voor geen meter (zucht)
Goede morgen meiden, @ Tweety: Wauw wat een mooie taart heb je gemaakt, en net zoals Jacoba zegt je hebt talent! Hoe is het met de kids! @ Jacoba: En hoe was het in het sprookjesbos, toen wij op vakantie waren zijn we daar ook met Keano geweest hij vondt het prachtig. @ Setteke: Hoe is het met je meisje, ik hoop dat je weer snel kunt komen forummen. Met de kids alles goed! Jaylin wilt tegenwoordig haar laatste flesje (23.00u) niet meer hebben, of ze drinkt maar 40cc dus ik denk dat ze die laatste fles niet meer wilt. Maar ik vindt haar nog zo jong/klein om die fles te missen. Ze krijgt nu nog 5x 180cc, dan zal het dus 4x 180cc worden...hoe zat het met jullie kids op de leeftijd van 10 weken? Met Keano alles goed, hij is alleen echt een peuterpuber. Snel kwaad worden, en dan ineens weer huilen. Ik denk dat hij zijn emoties aan het ontdekken is. Liefs, misspuma