oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke hier ook een echte dwarse puber af en toe. als rene echt niet luisterd gat ie naar zijn kamer toe. of op de trap. wordt er ook af en toe echt gek van. en eigenwijs alles beter weten pffff haha.
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Hier net zo. Ben wel blij dat het erbij lijkt te horen en dat ik niet een ontspoord kind heb ofzo....

    Hoe is het met Robin? Alweer helemaal de oude?
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja het gaat goed met hem nu. blijft afwachten altijd natuurlijk maar nu gaat het goed. hij mag alleen geen stukjes eten dus geen langevingers meer en geen kaas chippies. gemalen eten tot iig de volgende co de 21ste. maar das wel lastig hoor pfff heeft al 3x een wasco krijtje te pakken gekad en half op gegeten en de hondenbrokken vind ie ook heerlijk (jek). maar verder doet ie het goed. hij is op 1 dag gaan kruipen zelf gaan zitten vanuit tijger/kruiphouding en hij loopt stukjes los. klimt op stoeltjes en krukjes hij is zo ondernemend pff erger dan rene was haha.

    rene is bezig met zindelijk worden zo leuk hihi. sinds 4 dagen zijn we nu bezig en telkens als ie moet plassen pakt ie zijn piep beet en rent snel naar de wc. het gaat nu 7 van de 10x goed. morgen krijgt ie een kadotje haha hij loopt al 2 dagen als ie naar de wc gaat kadotje te zeggen heb ik een paar weken geleden gezegt als je op de wc ga plassen krijg je een kadootje dus van de week wilde die geen luier meer aan en ging ie voor het 1 op de wc en kwam heel vrolijk naar me toen mama kadotje haha. bijdehand. over bijdehand gesproken rene heeft weer wat nieuws zegt op alles jawel als wij nee zeggen zegt hij jawel grrrrr.
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

    waar zijn julie nou? hier gaat alles goed. rene is bezig met zindelijk worden hij wilde vorige week woensdag geen luier aan smorgens en gaat steeds zelf naar de wc. heeft nog wel 1 a 2x per dag een ongelukje maar tot nu toe gaat het goed. gisteren wezen zwemmen en toen riep ie ook dat ie moest plassen*trots* vanmorgen heeft ie zelfs 2x op de wc gepoept. hij loopt nog wel veel in zijn blote billen hihi hij vergeet dan zijn onder broekje weer aan te trekken.
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    al 12 dagen niemand te vinden hier?
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Jeetje, dat is idd wel schandalig ja!

    Hier gaat alles goed hoor! mooi dat Rene nou ook zindelijk wordt! Hebben we ze allemaal zindelijk he?
     
  7. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Beetje laat, maar ben vandaag naar school geweest...

    Lieve Keano, van harte gefeliciteerd met je derde verjaardag! Ik hoop dat je een superfeest hebt gehad met veel kado's! :)

    @ Misspuma, wat heeft Keano gekregen?

    @ Tweety, hoe is het bij jou? Ook al druk met verjaardagsperikelen?

    Hier is het zaterdag feest. Hij is dinsdag pas jarig, maar dat is niet zo'n handige dag.
     
  8. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op het nipperdje keano gefeliciteerd met je 3e verjaardag

    @setteke ja druk druk druk hihi as zaterdag feest
     
  9. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    tymen gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat
    je zaterdag al een leuk feestje hebt gevierd.

    nou meiden ik geloof dat het hier nu toch echt aan het uit sterven is ik zit meer tegen mezelf te lullen dan dat er nog iemand mee kletst.
     
  10. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Beetje laat, maar Lieve Rene, nog van harte met je derde verjaardag!

    Meiden, ik denk dat het na 3 jaar afgelopen is met ons clubje hier! Erg jammer, maar waarschijnlijk hebben we elkaar niet meer zoveel te melden en het erg druk met de jongste spruiten.

    Hier gaat alles goed!

    Ik vond het de afgelopen jaren een groot genoegen om hier met jullie te kletsen! Bedankt voor alles! We spreken elkaar wel weer op hyves!;)
     

Deel Deze Pagina