@ Silly: Het kan gewoon hoor, Keano krijgt Friso Comfort is ook dikker dan normaal, maar ik doe er ook gewoon nutrix doorheen en geef zijn fles dan wel met een papspeen...en dit gaat prima. @ Jacoba: Hé bah vannacht werken...snap dat je er geen zin in hebt...! @ Yentl: Lekker hoor dat je werkweek er weer op zit, en tja die boodschappen grrrr het is altijd zo druk en dan zeker op vrijdag middag...Leuk dat je je haar hebt gekleurd en laten knippen. Welke kleur heb je gedaan? Hier is verder alles oke hoor. Keano ligt lekker te slapen . Hij werd ineens vannacht om half 5 wakker , dus heb zijn broek verschoond en weer terug in bed gelegd, en toen werd ie om 7 uur wakker dus prima hoor! Daarna op bed gelegd en toen was het pas half 12 , en nu ligt ie weer te pitten...haha, ben ik niet van hem gewend maar het is wel lekker heb ik overdag ook eens een rustmoment voor mezelf: nou ja rustmoment, heb gestreken, gestofzuigd, de w.c. schoongemaakt, was opgevouwen maar ja...moet ook gebeuren en nu heb ik dan even rust voor mezelf...! Vanmiddag komt er een of andere man over verzekeringen lullen haha, waarschijnlijk kunnen we het allemaal wat goedkoper maken...dus dat is natuurlijk mooi! Nou ik kom straks weer wel even langs, liefs, misspuma
Goedeavond dames, Even niet zoveel tijd gehad deze week: werken, weer kraamvisite. naar het CB met Jayna en vast inkopen doen voor mijn verjaardag. Zondag word ik namelijk 24 jaar! Eerst even wat reacties: @Misspuma: Keano dus ook al een ID. Is het nog gelukt? Wij gaan in de zomer naar Gran Canaria dus voor die tijd moet Jayna ook even een ID. Lijkt me inderdaad een heel gedoe een pasfoto met zo'n kleintje!n Keano ook al zoveel wakker overdag. Jayna ook al. Eind van de middag is ze dan ook echt moe. De hele avond is ze dan ook in diepe slaap en bijna niet wakker te krijgen voor laatste voeding. Erg herkenbaar dus. @ Jacoba, haha wat grappig dat Martina de fles vast pakte en niet meer losliet. Wat een eigenwijsjes worden die kleintjes al he! @ Yentl: gister dus lekker de stad in geweest. Heb je nog iets leuks gekocht? @ Gina: misschien is een slaapzakje idd handig voor Nona. jayna heeft er sinds 3 weken ook één, omdat ze de dekens steeds af schopte. @ Silly: Quinn gisteravond dus even niet lekker in zijn velletje. Wanneer zouden de tandjes echt beginnen denk je? Hier gaat alles prima met ons meisje. Bij het CB geweest deze week en heb de gegevens meteen ook even onder mijn banner geplaatst. 1 kg er bij, dus goed gegroeid. Ik lees dat veel kindjes hier al met fruit en groentehapjes begonnen zijn. Is dat niet vanaf 4 maanden pas? Jayna heeft alleen de BV nog en het advies is toch ook het liefst vanaf 6 maanden vaste voeding ivm het voorkomen van allergieën? Ik zal eens bij het CB informeren voor Jayna. Ben ook wel erg benieuwd wat ze van een fruithapje zal vinden. Ik heb er één staan hier en ook danoontjes voor de allerkleinsten. Mijn mannetje is naar de voetbal en Jayna ligt lekker te slapen. Dus mama heeft even tijd voor zichzelf. Ben bezig met een website voor Jayna bij toddler.nl, erg leuk en makkelijk om te maken. Laat het wel even weten wanneer ie een beetje af is. Morgen en overmorgen verjaardagsvisite, dus een druk weekend. Fijne avond allemaal!
Haha Semmi leuke foto ! Het fruit en groente vind ze helemaal super! Al ze het al ziet wordt ze wild, grijpt naar de lepel enzo... Ze heeft alleen nu 3 dagen niet gepoept. Even in de gaten houden... Verder schatert ze het uit van het lachen.
Hallo, Zo alle boodschapen zijn weer binnen,verschrikkelijk is dat op de vrijdag zeg.Het is hier dan ook koopavond maar dat valt niet mee hoor! @Misspuma,Ik ben van mezelf al aardig donker maar heb het nu donkerbruin met een een mahonie gloed erover geverfd.Zal morgen even proberen om een foto erop te zetten.En heb je de verzekeringen wat goedkoper kunnen maken?Lekker is het he als ze overdags nog een beetje slapen Vince vindt dat hij de laatste tijd overal maar bij moet zijn en is erg vaak wakker maar slaapt gelukkig dan wel de hele nacht door tot een uurtje of 9! @Semmi,Ja tuurlijk weer wat gekocht voor Vince,kan het niet laten! 2 leuke stelletjes en had er nog wel 3 willen kopen maar kon me nog net op tijd beheersen een leuke oranje broek met van die stoere zakken erop met lichtblauw shirt en een donker blauwe broek met een blauw/wit gestreept shirt , mijn man zei gelijk heb je een boevenpak gekocht Ga nog ff snel wat was opvouwen. Liefs Claudia PS,Semmi wat een schattig badpakje zeg!
goedemorgen dames, pfff wat een nacht zeg. gister ook al rene kwam om 4 uur 3x tut gegeven en toen weer om 5 uur en weer 3x de tut gegeven en toen om half 7 een fles. maar vanacht ging die vlieger niet op meneer kwam al om half 3 eenpaar keer tut gegeven en hij sliep weer. later om een uur of 4 weer maar tut hielp niet luier verschoond (hiel die nacht ervoor ook) ook niet. pfff ik wil dus niet terug naar nacht voeding hij is nu een dag of 4 op 4 voedingen en het gaat goed. nou mijn vriend geef hem een beetje sap dan ofzo misschien heeft ie dorst en ja hoor klein flesje drinken gegeven en slapen (was al weer 5 uur) ik denk ojee nog 2 uurtjes slapen en dan is ie er weer maar nee hoor ik schrok om 8 uur wakker en hem nog niet gehoord. lag nog lekker te knorren nu wordt ie net om 8.45 wakker en papa is hem aan het aankleden lekker hoor. heb nog ff uurtje kunnen tukken. @yentl leuk he al die kleertjes ik ga zo naar de stad dus dan zal ik wel weer met het een en ander thuis komen hihi. @semmi wat een scheetje in d'r badpakje.
Mijn dochter sliep al geruime tijd door van 20.30 uur tot 7.30 uur. Nu wordt ze al weer een week of 2 wakker in de nacht en is dan klaar wakker, ze wilt geen drinken en wil alleen maar spelen ! Wat moet ik nu doen. Ze gaat 's avonds al in bad, altijd al. In de laatste fles zit nutrix. Help wie heeft er tips?
@Semmi, wat leuk Jayna in haar badpakje! Ik zal ook eens een foto van Nona in haar badpakje maken. Gina
@Gabje wat vervelend zeg,Mijn dochter had dit ook en er werd toen tegen mij gezegd zo weinig mogelijk aandacht aan schenken,niet uit bed halen en het ook niet te gezellig maken dan valt ze vanzelf weer in slaap!Het heeft bij ons wel geholpen maar niet van de 1 op de andee dag gaat wel een paar dagen overheen. Liefs Claudia
Hey Meiden: @ Semmie: Wat een schatje in haar badpakje! Ja zijn ID kaart word gemaakt kan hem donderdag ophalen . Ja Keano is best wel veel wakker overdag vind ik zelf, maar nu slaapt ie gelukkig weer ! Meid alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! (voor als ik het morgen vergeet... ) Goed zo een kilo erbij! Lekker even tijd voor jezelf, en leuk zo een site, ik vind het allemaal wel leuk, maar ik hou dat eigenlijk nooit bij...ben ook ooit begonnen met een dagboek van Keano...nou pfff zit nog bij een week na de bevalling...en dat is toch echt al meer als 3 maanden geleden . @ Gabje: Leuk hoor dat ze het fruit lekker vind...! Keano krijgt nog geen groente/fruit alleen nog zijn flesjes. 3 dagen niet gepoept geef je haar banaan want dat kan verstoppend werken...! Lief he als ze schateren van het lachen dan moet ik ook altijd zo hard mee lachen! @ Yentl: Gelukkig dat je je boodschappen weer binnen hebt! Ben benieuwd naar een foto van je kapsel . Ja het is wel lekker dat ze overdag een beetje slapen anders kom je helemaal niet aan je huishoudelijke taken toe...of jezelf...hihi Nou ze bellen van de week of de verzekeringen goedkoper kunnen, maar heb er geen hoge pet van op...wat een vreemde man was dat...geef mij onze adviseur van de RVS maar...maar goed als het goedkoper kan dan gaan we wel met die vreemde man haha! @ Tweety: Hé meid wat vervelend die nachten...wat voor drinken heb je hem dan gegeven...sap? Lekker dat ie daarna weer ging slapen. @ Gabje20: Tjee wat vervelend meid dat ze in de nacht wakker word en niet om te eten maar spelen. Wat ik zou doen is haar toch gewoon terug leggen en zo min mogelijk tegen haar zeggen, niet toegeven aan het spelen...en dit kan waarschijnlijk weer wel een week duren voordat ze dit doorheeft maar misschien helpt het wel. Succes meissie! @ Gina: Ben benieuwd een foto van Nona in een badpakje! Nou hier is alles weer rustig! Meneertje ligt weer lekker te slapen. Ik werd vanmorgen pas om half 10 wakker toen hoorde ik Keano dus ik kijken ligt ie te dromen maar ik ben er maar uit gebleven...hihi, hij werd toen rond half 11 wakker, hij kwam vanmorgen weer wel om half 6 . Maar goed manlief moest er ook uit om half 6, heb zo het idee dat Keano dat weet ofzo, want moeten we niet vroeg uit bed komt ie pas om half 8...maar goed als hij daarna ook maar weer lekker gaat slapen, dan kan mama ook nog ff terug in bed kruipen. Van het weekend blijft mijn zusje slapen gezellig hoor, ze wil heel graag morgenochtend Keano in bad doen hihi. Nou dit was het wel weer, tot snel, liefs misspuma
@Misspuma,Soms heb je idd van die enge adviseurs maar als het een hoop scheelt!Dan moet je die man maar op de koop toenemen.Ik heb een fototje in mijn album geplaatsd maar die is geloof ik niet echt duidelijk!? Liefs,Claudia
@Semmi, gefeliciteerd en een fijne verjaardag vandaag. @Yentl, heb gisteren de nutricia voedingenslijn gebeld. Voor nutrix was hij nog net te jong maar kon wel voor het spugen nutriton gebruiken. Hebn ik dus meteen gekocht. Voeding wordt er wel erg dik door dus weer andere spenen gekocht maarspugen is wel minder. Helaas heeft Quinn niet het geduld om zo'n hele fles met dikkere voeding leeg te drinken. Heb 1-2-3 spenen(vanaf 4 maanden) van dodi en ik zie toch genoeg luchtbelletjes in de fles dus volgens mij moet de speen goed zijn. Dus ja, echt werken doet het niet. Net heeft ie 90 van de 200 ml. laten staan. Denk dat ik maar gewoon hetzelfde als jou doe, gewoon de laatste voeding aanmaken met Nutrix. Hij komt nog niet eerder hoor 's-morgens maar drinkt de gewone flessen van 200 helemaal leeg dus het duurt niet lang voordat hij hier teweinig aan heeft. En dat spugen neem ik maar voor lief. Houdt vanzelf een keertje op en hij heeft er geen last van. Ik moet alleen wat meer wassen . @Semmi, wat een lief badpakkie heeft jouw kleine meissie aan. @gabje, wat vervelend voor jullie dat ze midden in de nacht helemaal wakker is. Misschien heeft het cb wat tips voor je. Silly
Goeiemorgen, @Semmi,Hieper de piep Hoera!Van harte meid maak er een gezellige dag van! @Silly,nou dat helpt dan ook niet als Quinn nu zijn flessen niet leeg drinkt!Je kan het idd proberen zoals ik het doe,Nutrix in de laatste fles.Vince spuugt ook nog hoor maar wel een stuk minder En dat wassen ach ja die machine moet toch vol hahaha.Ik neem dat wassen ook maar voor lief de kinderarts heeft gezegd dat hij er met een mnd of 5/6 redelijk van af zal zijn daar wachten we dan maar op! Liefs,Claudia
goedemorgen meiden. @misspuma ik geef hem af een toe een beetje diksap vind ie heerlijk. @semmie gefeliciteerd gezellige dag toegewenst. nou pfff vanacht werdt rene rond half 2 wakker gillen brullen wat er nou was? we kregen hem niet stil. hebben hem een beetje drinken gegeven en uiteindelijk werdt ie toch stil en is weer gaan slapen. was echt zielig zo hard aan het brullen. verder is er niks aan hem meer te merken dus we weten ook niet wat ie nou had. ga straks ff naar mijn ouders met rene kan ie daar weer ff lekker met oma kroelen en misschien wel ff in het grote bad liggen lekker hoor.
@ Yentl: Ja inderdaad, maar goed we zullen het van de week horen of we het goedkoper kunnen maken. Wat leuk je haar, ik vind het wel een duidelijke foto hoor! @ Silly: Jammer dat Quinn volgens Nutricia nog te jong is voor de nutrix..maar echt kwaad kan het volgens mij niet hoor om dit door zijn voeding te doen. Ik heb ook de 1-2-3 speen van Dodi zo een papspeen en hier drinkt Keano al zijn voeding mee (overdag Friso1 Comfort, s'avonds laatste fles met nutrix erdoorheen), zijn gewone voeding overdag krijgt hij op stand 2 en met de nutrix zet ik hem op stand 3, dit gaat prima zo! Ach dat meer wassen, als dat alles is toch. @ Semmi: Van harte gefelicteerd met je verjaardag meid! Geniet ervan en maak er nog een gezellig avond van! @ Tweety: Diksap waar kan je dat kopen en hoe heet dat eigenlijk...misschien vind Keano dit ook wel lekker om zo eens tussendoor te drinken...! Vreemd dat ie ineens wakker werk vannacht...en vooral dat je niet weet waarom, maar gelukkig dat ie naar wat te hebben gedronken weer ging slapen dat is dan wel fijn. Zoow zussie is weer weg, was echt super gezellig. Haar vriend kwam haar hier vanavond weer ophalen dus zijn ze nog even pannenkoeken blijven eten. Nu zijn ze op weg naar Nieuwegein, mijn zusje zit daar op kamers, ze studeert in Utrecht. Haar vriend bleef daar dan een nachtje slapen. Maar wel druk hoor, ook al is ze 18 maar ja je hebt er toch nog iemand bij. Ze had lekker geslapen en Keano was ook lekker stil vannacht (dat is ie eigenlijk altijd). Vanmorgen werd ie om een uur of 6 wakker, mijn man moest om half 6 uit bed dus daar zal ie wel wakker van geworden zijn, maar gelukkig zijn zijn ochtend diensten nu weer klaar hij gaat morgen de middag in dus dan zal Keano wel tot half 8 slapen als we geluk hebben hihi. Keano is een beetje verkouden, zijn neus zit niet dicht, maar hij moet best wel vaak niessen en hoesten en heeft een beetje last van traanoogjes...maar geen koort gelukkig. Ook is hij iets huileriger als normaal maar goed hopelijk is het binnenkort over. Dit was het wel weer, liefs, misspuma
Vandaag precies een jaar geleden deed ik de zwangerschapstest...zie het zo weer voor me . Een paar dagen voor mijn NOD en er kwam al ZWANGER te staan op het schermpje van de Clear Blue test wat een mooi moment, een moment om nooit meer te vergeten. Hopelijk krijgt ik over een paar jaar nog een keertje zo een mooi resultaat te zien.... Moest het even kwijt liefs, misspuma
@misspuma diksap heet het en ik heb het gewoon bij de super de boer gekocht je kan het ook bij het kruidvat halen of ergens anders waar ze babyvoeding enzo verkopen. ik heb nu eigen merk van de super smaak appel en hij vind het lekker heb wel een kleiner speentje ervoor want rene heeft friso comfort en dat is erg dik de sap is weer erg dun dus hij verslikte zich de 1e keer een beetje nu gaat het goed hij moet harder zijn best doen maar dat is niet erg.
Dat je dat nog zo precies weet........ Ik weet nog wel dat ik vorig jaar niet precies wist of ik zwanger was. De test gaf aan van wel maar ik heb toen die maand ervoor een miskraam gehad en ben niet meer ongesteld geweest tussendoor. Dus ik had HcG-waarde in mijn plas, maar dat had net zo goed nog van de miskraam kunnen zijn. Maar ik was toch echt zwanger! Ik hoop inderdaad ook dat je over een paar jaar weer zo'n mooi resultaat mag zien. Liefs, Gina
Ik heb een heel dagboek bijgehouden over de zwangerschap dus ook het tijdstip van de test ! Het was op een Zaterdag, en we hadden net een nieuwe wasmachine en droger uitgezocht samen met mijn schoonmoeder ik zei tegen mijn man dat ik nog even naar Etos moest om make-up dus hij bleef met zijn ma nog even bij de wasmachine/droger om te zeggen wanneer ze het konden afleveren...toen heb ik de test gekocht, en toen we thuis waren ging mijn man naar de bakker toe om broodjes te halen (mijn schoonmoeder was overgens weer wel in haar eigen huis hoor ) en toen deed ik de test, hij gaf na een paar seconde al zwanger aan, dus ik mijn man gebeld (hij stond bij de bakker), kom snel naar huis ik moet je iets laten zien...(mijn man dacht dat de kat dood was... ). Dus hij is naar huis toegekomen en toen duwde ik die test onder zijn neus! Ik heb hem nog nooit zo blij en trots gezien hihi! Zoow dat was het weer hihi, herineringen zijn zo mooi! liefs, misspuma