Heb ook gestemd ! Joepie ze heeft weer doorgeslapen..... Ze heeft alleen weer iets nieuws.... mevrouw praat dr zelf in slaap haha als je die verhalen eens hoort kom je niet meer bij ! Morgen ga ik babyzwemmen ben benieuwd hoe ze het vind. Volgende week donderdag weer de prikken (zielig he). Verder alles goed, mevrouw wil alleen de hele dag staan en draaien van rug naar buik en terug... pfff zou dr moe van worden hihi. Volgens mij is ze ook echt bezig met dr tanden, kwijlt heel erg, rode wangen en schraal, grote bobbel en een klein scherp puntje eraan. Ik ga even bijlezen en reageer morgen op iedereen even okee ?
@ Gina: Thanx voor je stem! En als jij volgende maand mee doet dan krijg jij mijn stem hoor! @ Gabja20: Thanx voor je stem! Lekker hoor dat ze heeft doorgeslapen ! Ja Keano doet dat tegenwoordig ook praten in zijn slaap, heel leuk maar mama kan dan niet meer slapen haha ! Veel plezier morgen met het baby-zwemmen! Ja Keano krijgt Maandag weer zijn prikken vind het ook altijd zo zielig! Spannend tandjes...Keano kwijlt ook veel, en heeft zo een 5x op een dag een poepbroek maar nog geen tandje te bekennen hoor... liefs, misspuma
Pfff wat een nacht. Heb denk ik iets verkeerds gegeten dus heb de hele nacht voor de pot gehangen. Had vreselijk maag en darmkrampen dus heb bijna niet geslapen. En Quinn vond het ook weer eens leuk om lekker te stieren . Die werd om 3.30 wakker en begon steeds harder te huilen dus om 4.00 de fles. Moest mijn vriend natuurlijk doen want ik kon niet voor of achteruit. En toen meneer die op had was ie klaarwakker dus heeft nog een uur in z'n bed liggen miepen en moest m'n vriend er vaak uit om meneer z'n tutje te geven. En vanmorgen moest ik toch m'n zoontje weer gewoon naar school brengen. Voel me al wel ietsjes beter maar heb nog de nodige krampen. Bij Quinn is het vaak zo dat wanneer hij een poepbroek krijgt (meestal maar 1x in de 2 a 3 dagen) dan heeft ie veel vlugger honger omdat alles leeg is van binnen denk ik. Dus bij de volgende poepbroek geef ik hem toch wat meer papvoedingen op die dag. Dus het ritme is weer eens lekker in de war . Gelukkig ligt ie nu nog lekker te slapen dus kom ik niet met de voedingen in de war. Het is wat af en toe Silly
@Silly, dat klinkt inderdaad niet echt als een leuke nacht. Hopelijk gaat het vanacht wat beter en met jou ook. Beterschap! Ik hoef gelukkig 's nachts mijn meisje geen dotje (speen) te geven want als ze 's nachts wakker wordt dan gaat ze duimen en valt weer in slaap. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet echt blij ben als ze gaat duimen, maar het is wel heerlijk voor de nachtrust. Zij slaapt al vanaf dat ze 3 weken oud is door. @Gabje20, dat zou vlug zijn, nu al tandjes. Bij Nona is gelukkig nog niets te zien want ik geef nog borstvoeding en dan een kleine met tandjes aan de borst.......ik weet het niet. Wat betreft dat jongetje dat is aangereden. Hij ligt met zwaar hoofdletsel in het ziekenhuis en degene die hem heeft aangereden treft geen blaam. Hij heeft niet te hard gereden. Het jongetje rende tussen twee geparkeerde auto's de weg over. Ik heb mijn kinderen op het hart gedrukt dat ze nooit bij die weg mogen spelen, want zoals eerder gezegd wordt er wel vaak te hard gereden. Hopelijk komt het goed met het jongetje.
Goede morgen, @ Silly: Aaah meissie, wat een rotnacht zeg! Hopelijk voel je je snel beter en ben je er snel weer vanaf! @ Gina: Jeetje wat erg voor dat jongetje zwaar hoofdletsel dat is niet niks! Inderdaad spreek ze maar goed toe dat ze daar NOOIT mogen spelen, moet er niet aan denken! En hihi borstvoeding geven aan een kindje met tanden , lijkt mij ook niet zo een prettig idee. Hier is alles rustig, Keano heeft tot 08.00 geslapen vanmorgen moet 6x op mijn wekken kijken of ik het wel goed zag haha! Dus flesje gegeven en toen nog even met hem gespeeld, en nu ligt ie weer heerlijk te maffen! kom later nog wel even kijken, liefs, misspuma
@MissPuma, wat lekker dat Keano zo lang heeft geslapen. Dat lukt bij mij niet, want ik moet om half negen weg om die andere twee naar school te brengen. Dus ik moet Nona heel vaak wakker maken omdat ik het anders niet red met de voeding. Het is hier weer bijna carnval.......mijn (oudste) dochter is al naar het eerste bal geweest als pippi langkous. Een foto staat in mijn album. Gina
Hallo meiden, Het is weer vrijdag!Zometeen weer de boodschapjes halen en dan ff lekker de stad in met de kids. @Silly,jeetje idd geen prettig nachtje dan,hopen dat het met de krampen beter gaat en dat Quinn ook de draad van het doorslapen weer oppakt. @Gina,He getver zwaar hoofdletsel is ook niet niks,hoop idd dat alles weer goed komt met dat jongetje.En wat jouw kids betrefd je kan ze alleen waarschuwen en hopen dat ze er dan ook naar luisteren.Wij hebben hier ook z'n straat en ik hou ook altijd mijn hart vast. @Misspuma,Lekker hoor dat Keano tot 8:00 heeft liggen pitten.Zo heb je tenminste wat an je nachtrust Liefs,Claudia
@ Gina: Ja heerlijk hoor, dat ie zo lang sliep heb lekker uit kunnen rusten ! En ja inderdaad als je je andere kids naar school moet brengen moet je ze inderdaad wel wakker maken...dat is wel jammer maar ja! Wat ziet je dochter er leuk uit als pippi langkous . Wel fijn dat ik je voetenzak over kan nemen , we waren er nog steeds op zoek naar. @ Yentl: Lekker hoor ff de stad in met de kids, en tja die boodschappen dat is minder maar moet ook gebeuren! Ja heb een lekkere nachtrust gehad hoor ! liefs, misspuma
Het zwemmen was super ! Ze vond alles leuk en we hebben een half uurtje gezwommen ! Nu ligt ze uitgeteld indr bedje.... Knap zeg van keano zo lang slapen ! @ Yentl: Veel plezier in de stad
@ Gabje20: Leuk meissie dat ze het zwemmen leuk vond! Die zal nu wel moe zijn inderdaad hihi... liefs, misspuma
Heb nog een vraagje... PAssen jullie beebs nog in de wagen ? Ze ligt bijna klem tussen hooft en voeten haha. Ik ga straks al ze wakker is kijken hoe ze zit in de wandelwagen als die zo plat mogelijk is....
Keano past er nog wel makkelijk in, maar ja die is dan ook niet zo heel groot haha! Dus die kan er nog wel een poosje inliggen, nou ja zo lang ook weer niet denk ik haha! liefs, misspuma
Ja hoor, haha. Ik heb gisteren toevallig de bak gemeten. De binnenmaat is 74 cm en ze is nu 60 cm lang. Ik hoop dat ze nog t/m 6 maanden in de bak kan liggen.......maar of dat lukt?
@Misspuma, zal ik een slotje op het topic van de voetenzak laten zetten? Ik heb begrepen dat je 'm wel wilt hebben. Ik heb je intussen ook al een e-mail gestuurd met mijn bankgegevens. Groetjes, Gina
Hey meiden, Nou ik heb Keano vandaag voor het eerst een groentehapje gegeven...worteltjes (keano moet eerst met groente beginnen dit i.v.m. zijn reflux, fruit is te zuur voor hem). Nou zet zo ff wat foto's in mijn album van dit worteltjes avondtuur haha! liefs, misspuma
@gabje 20 leuk he is het dat zwemmen helemaal als ze er van genieten. @misspuma leuke foto's rene vond de eerste hapjes ook niks maar een aantal hapjes verder was het smullen. vandaag voor het eerst broccolie gegeten eerste hapje wat bleee maar verder was het smullen. morgen maar weer eens een voorraadje groente halen. straks even de vriezer uitspitten wat er nog is haha ik weethet niet meer. rene smult zo lekker en nog steeds op 4 flessen. de laatste fles zit er nog wel in om 21.30 eerder doet ie het niet tot de ander morgen nu komt ie ook om een uur of 5 voor zijn speentje pfff. maar ja gelukkig gaat ioe daarna weer ff slapen tot een uur of half 8 flesje en dan nog 1 uurtje knorren als mama gelukt heeft anders moet mama er toch echt uit. maar ja is niet erg kan ik lekker knuffelen met mijn ventje. hij heeft nu ook weer iets nieuws. als ie moe is gaat ie in zijn oogjes vrijven dat is zo lief gezicht. nou ja ik ga maar weer ff tv kijken. wordt anders een lul verhaal van niks haha. latersssss
@ Gina: Ben benieuwd meissie hoe ze haar fruit gaat vinden! @ Tweety: Morgen krijgt ie weer worteltjes en misschien vind ie het dan lekkerder hihi! En René vond de broccolie dus niks hihi. liefs, misspuma
@misspuma de broccolie was niet echt geslaagd maar morgen en overmorgen staat het nog op het menu en dan zal ie het wel lekker vinden daarna gaan we weer afwisselen. volgende week een ander smaak fruit er bij doen denk ik wan alleen maar appel en peer en een beetje banaan is ook zo saai.