oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

@Jacoba,idd vervelend als je man er steeds achter zit maar het huiswerk gaat voor natuurlijk!
    @Gina, wat vervelend dat ze de spulletjes niet wilde,snap het ook niet helemaal dacht dat ze daar altijd wel blij mee zijn.
    @Misspuma,veel plezier op de babyavond.
    @Tweety,vervelend die gebroeken nachten.

Sorry dat ik niet zo veel reageer maar heb echt een K*Tweekend gehad!
    Mijn schoonvader is gister overleden.Hij was al een poosje ziek maar sinds vrijdag is het in snel trein vaart gegaan.Hij is zaterdagnacht om 1:00 uur nog met de ambulance opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht daar aangekomen ging het weer wat beter hij heeft zuurstof gehad en een morfinepomp,en een infuus.De verpleegsters vonden het niet nodig dat we er de nacht doorbrachten en zo zijn we dan ook naar huis gegaan.Zondag morgen om half 12 ging de tel en we moesten met spoed naar het ziekenhuis komen want het ging nu toch wel heel erg hard achteruit,we zijn meteen in de auto gesprongen en naar het ziekenhuis gereden nou ik schrok me rot toen ik op de kamer kwam dat was echt mijn schoonvader niet meer :cry: Uiteindelijk is hij om 18:40 in de armen van mijn man en zwager ingeslapen.Nu erg druk met vanalles regelen maar wilde toch even een beetje afleiding dus dacht ga ff kijken.
    We gaan zodirect naar het mortuarium.Donderdag is er condoleance avond en vrijdag wordt hij gecremeerd.
    Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het eventjes kwijt!

Liefs,Claudia

2. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Yentl, wat erg voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

@misspuma, zozo Keano is echt flink gegroeid. Fijn dat hij het zo goed doet.

Heb Quinn net eten gegeven maar die viel halverwege de fles in slaap. Met veel moeite nog wel wat pap naar binnen gekregen en net maar op z'n bedje gelegd. Hoop dat ie vanavond wel heel z'n fles leegdrinkt anders komt hij vanacht weer. Vanmorgen was het ook 5.00 uur dus dar zitten we niet op te wachten.

Vandaag was ie bij oma en als ze hem dan op bedje of in de box legde brulde hij alles bij elkaar. Totdat ze hem weer oppakte natuurlijk. Toch een tijdje laten brullen en toen ze hem weer oppakte en er even mee rondliep viel hij gewoon in slaap. Hij kan zo vechten tegen z'n slaap das wel balen af en toe. Maar ik probeer hem overdags wel wat langer te laten brullen want meneertje begint dan al te lachen als je binnenkomt. Zo van, zie je wel ik mag weer uit m'n bedje als ik maar lang genoeg brul :rolleyes: . Die kleine dondersteen.

Silly

3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    @Yentl: wat vreselijk voor jullie meid. Gecondoleerd en sterkte!

Nou, hier is het momenteel net de ziekenboeg. Eind vorige week kreeg Joris de griep. Dat ging zaterdag weer wat beter, gelukkig.
    Dus ik ben zaterdagavond naar Take That in Carré geweest (super! jeugdsentiment) en voelde toen de bui al een beetje hangen.... en nu ben ik dus ziek... :(

Gelukkig lijkt Yuri immuun voor het griepvirus dat pa en ma heeft geveld, dus hopelijk blijft dat zo.

4. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Yentl : Gecondoleerd ! En heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Hier een probleem ! Me kleine meid drinkt al weken slecht zo 300 tot 500 cc op een dag ! Terwijl ze 800 a 900 moet drinken. Nu komt ze in de nacht 2 keer en drinkt ze 2 keer 40 ongeveer !

Wie heeft er goede raad ? De fles wilt ze na 100 cc niet meer ook niet als ik er een smaakje aan geef, pap met lepel gaat wel maar dat zijn ook maar een paar hapjes.... Weet het even niet meer...

5. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @gabje, kan zijn dat ze toch is aan vast voedsel. Ik zou als het jou was dit even navragen bij het cb. Anders zou ik het ook niet weten.
    Succes meid.

Moet zelf ook donderdag naar het cb. Wil eigenlijk een alternatief voor die laatste voeding. Meestal breng ik Quinn rond 19.00/19.30 naar zln bedje en dan moet ik echt veel moeite doen om hem om 21.30 weer wakker te krijgen. Misschien mag hij wel een voeding laten vallen maar ben dan weer bang dat hij 's-nachts weer gaat komen. Pfff, wat een gedoe toch allemaal met die voedingen. Ben blij als hij over een tijd gewoon met de pot mee kan eten ;) .

Silly

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl gecondoleerd en sterkte de komende tijd. je kan hier altijd je hart luchten daar zijn we toch ook voor.

vanacht is het weer goed gegaan rond 1 uur werdt ie even wakker voor zijn tut en heeft geslapen tot 7.15 flesje en is weer inslaap gevallen bij ons in bed en nu lugt ie er nog maar hoor hem dus ga hem maar ff pakken.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Yentl: Gecondoleerd met je schoonvader sterkte.

@ Silly: Inderdaad wat een kleine dondersteen die Quinn hihi, zo is Keano ook hoor, heel hard brullen en hij hoeft je gezicht nog maar te zien en hij begint al te lachen! Oefff 5 uur dat is wel vroeg inderdaad, hopelijk is het vannacht beter gegaan! Ja hij is zeker goed aangekomen :D . Klein dik propje haha, hij is echt niet lang 60cm maar wel zwaar haha, gelukkig niet té zwaar.

@ Lia: Ja, er zijn er weer veel ziek...beterschap meissie! Gelukkig maar dat Yuri er nog geen last van heeft!

@ Gabje: Ja misschien is ze inderdaad wel toe aan een vast hapje eten...misschien even op het CB vragen. Succes meissie!

@ Tweety: Gelukkig dat het vannacht beter ging meissie! Hopelijk kom je weer in je ritme!

Hier is alles oké. De baby avond was echt leuk, alleen ben ik mijn foto-toestel vergeten :x , maar goed gelukkig is er daar ook iemand waar ik nog wel eens mee omga dus als ik ze zie dan kreeg ik de foto's :D .
    Het was wel vermoeiend voor Keano hoor, normaal ligt ie al om 7 uur in bed maar dat was nu dus pas 9 uur...! Hij werd vanmorgen pas om half 9 wakker heerlijk!
    Ik kom later deze dag nog wel langs,

liefs, misspuma

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia gecondoleerd en heel veel sterkte

@Gabje ik zou even contact opnemen met het cb wat je moet doen
    succes en ik hoop voor je dat er snel verbetering komt.

nou ik heb net de felicitatatiedienst op bezoek gehad ik heb me weer eens wat laten aansmeren ik had mezelf zo beloofd om niks te nemen .
    maar het zag er zo leuk uit.
    ik heb de boekenserie besteld gebaseerd op tekenflms zoals noddie ,grote rode hond ,enz.

liefs jacoba :D

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma wat is Keano lekker gegroeid zeg

10. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja Cb zegt ze komt goed aan... bijna een kilo aangekomen ! Gelukkig maar. Ze is volgens hun eigenwijs. Als ze vanacht weer komt mag ik dr niks geven ze moet weten dat ze overdag moet drinken en niet in de nacht.

Dat word me het nachtje wel denk ik hihi.....

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @gabje dan wens ik je heel veel succes vannacht :thumup:

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou meiden het klussen kan beginnen. morgen ochtend om 11 uur kunnen we de sleutels gaan halen. jippie ik heb er echt op zitten wachten haha. gelukkig hoeven we niet veel te doen alleen beetje schoonmaken en rene zijn kamertje een beetje leuk maken. als het aan mij ligt ga ik het weekeind al over haha.

13. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    ja dank je wel... zal het ook wel nodig hebben !

14. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Tweety GEFELICITEERD !

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @tweety succes met klussen
    heb je de champagne al klaar staan om te proosten op je nieuwe huis. :D

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Claudia, gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

@Jacoba, ik had mij die serie ook bijna aan laten smeren.
    Dat zijn toch die boekjes met DVD's erbij.

@Tweety, proficiat met het nieuwe huis!

@Gabje, succes vanacht!

Vandaag voor het eerst gewerkt.
    Ik had er best veel moeite mee vanochtend maar toen ik eenmaal op het werk was was het best te doen. Ik wist bijna niets meer (ben bijna een half jaar weggeweest). Iedereen kwam ook even kletsen dus dat was wel gezellig. Gelukkig heb ik nu weer een week vrij.
    Het kolven viel me wel tegen vandaag. Wat een gedoe. Maar ik vind het nog zo fijn om borstvoeding te geven dat ik het zonde vind om dat nu al op te geven..

Gina ;)

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Gina ja het zijn die boekjes met die DVD's
    ik heb hem wel thuis liggen maar stuur het terug vind het een beetje te duur. de complete serie kost 149euro vind ik een beetje te veel van het goede.

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, je kunt gewoon in de winkel voor veel minder geld leuke boekjes krijgen. :)

19. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Gabje, en ben je de nacht doorgekomen ;) . Hopelijk is het meegevallen.

@tweety, gefeliciteerd joh. Hoop dat jullie er idd het weekend al in kunnen.

@Gina, ik vond het ook erg duur allemaal. Wat ik wel besteld heb dat was een fotoboek waar ze op de voorkant de naam en geboortedatum van je kindje laten drukken. Dat had ik destijds bij m'n 1e kindje ook besteld en had me al voorgenomen dit weer te doen.

Quinn had gisteren echt een lieve dag. Lekker gespeeld en gebrabbeld en al ik hem op bedje legde ging hij direct lekker slapen.
    Ik leg hem voortaan gewoon op vaste tijden op z'n bed ook als hij nog wakker is want ik weet dat hij rond die tijden toch meestal wel in slaap valt. Lukt natuurlijk niet altijd maar ik probeer het gewoon vol te houden.

Silly

20. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    hihi het is heel erg meegevallen ! Ze kwam om 4 uur speen gegeven! Toen om kwart voor 6 en weer speen en daarna om 7.10 uur.

Uit bed gehaald even lekker geknuffeld en om 8 uur fles gegeven ! Mevrouw heeft niet echt gehuilt, dus ze kan het wel... ben benieuwd naar vanacht hihi. Hopelijk heeft ze snel weer door dat ze door moet slapen !

Deel Deze Pagina