Natas26, fijn dat alles goed is met jullie kindje. Mijn vader heeft ook een niet goed sluitende hartklep. Hij is nu 65 en heeft nog nooit iets aan z´n hart gehad terwijl dat wel in de familie zit. Misspuma, lekker zo´n weekje centerpars. Wij gaan eind april een weekendje. Heerlijk met vrienden. Die hebben een kleintje dat 4 maanden ouder is dan Quinn. Totaal gaan er 6 kinderen mee dus dat wordt een drukke boel maar wel gezellig. Quinn begint weer z´n ritme te krijgen. Vanacht er maar 1x uitgeweest. Laatste fles om 22.00 uur en om 7.45 wakker dus das netjes. Mijn oudste zoontje is nu ziek dus ik hoop niet dat Quinn ook ziek wordt maar die kans is wel groot. Had hem gisteren op z´n buik gelegd met een opgerolde handdoek onder z´n borstje en hij wilde echt al gaan kruipen. Telkens z´n beentje onder z´n kontje schuiven en proberen over die handdoek heen te komen. Was echt komisch om te zien. Silly
Goedemiddag allemaal! Wat is dat toch heerlijk zeg: weekend en lekker kunnen genieten van je gezinnetje! Gisteravond lekker uit eten geweest met Lenhard, daarna nog een verjaardag van een vriend. Was een heerlijke avond samen. Veel over ons meissie gepraat, was ze er toch nog een beetje bij, hihi! Gisteravond had Jayna om half 8 bij ijn ouders 200 cc gedronken! Ze is om half 9 naar bed gegaan en sliep nog toen wij om kwart over 11 thuis kwamen. We hebben haar maar laten slapen. Konden we meteen even testen wat ze doet als ze om half 8 voor het laatst gedronken heeft. En wat doet mevrouw.....heerlijk doorslapen tot half 7 vanmorgen! Geen één keer speentje gegeven ofzo! Vanmorgen gekolfd, en dronk ze 230 cc op bij Lenhard! Weer een nieuw record! En van half 8 tot kwart voor 10 vanmorgen weer lekker geslapen. Ben helemaal trots op mijn meisje! @ Miss Puma: wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in centerparcs! Wij gaan in november een weekendje. Keano vond het zwemmen dus leuk. Heb met Jayna nog niet gezwommen, gaan we volgend weekend proberen. Benieuwd hoe ze het vindt! Vond Keano het niet koud? @ Lia: hoe gaat het met de groente en fruithapjes? @ Gina: lekker gefeest dus! Even een vraagje: hoe lang blijft alcohol in je lichaam zitten? Dit ivm de BV. Als wij weer eens gaan stappen zou ik best wel weer eens iets willen drinken, maar weet niet of je dan alles wel kunt drinken en hoe lang dit dus in de BV zit. @ Tweety: rené dus ook de laatste fles om 20.00, goed hoor! @ Silly: jeetje Quinn die al probeert te kruipen! Wat gaat het allemaal snel toch! Nou ik ga even wat drinken en veder met het babyalbum van Jayna. tot later!
Goede avond meiden, @ Tweety: Wat fijn meissie dat hij doorslaapt als je hem zijn laatste flesje om 20.00 geeft! Alleen jammer dat hij dan toch nog voor zijn tutje komt, gelukkig gebruikt Keano deze niet meer, hij heeft zijn duimpje gevonden (vind ik iets minder maar hoef hem er tenminste niet iedere keer weer in te duwen ). @ Silly: Ook lekker een weekendje weg in april. Zozo 6 kinderen dat is wel druk maar wel gezellig! Fijn dat Quinn zijn ritme weer krijgt. Hopelijk slaat Quinn de ziekte over meissie! Beterschap voor je zoontje! Leuk hé dat ze willen gaan proberen te kruipen, Keano wil het ook wel eens proberen alleen lukt het niet en wordt ie erg kwaad haha! @ Semmi: Ja heerlijk hé zo van je gezinnetje genieten! Heerlijk weer inderdaad! Zozo 200cc gedronken goed hoor! En wowie dat ze zo doorslaapt als je haar flesje om half 9 geeft! Ja het was echt heerlijk dat weekje Center Parks, leuk dat jullie ook gaan! Ja Keano vond het water wel koud, maar liet zich er niet door onder de indruk brengen haha. Maar ik deed hem iedere keer maar even en dan weer lekker in zijn badcape opwarmen en dan weer even zo ging het prima! Veel plezier met het babyalbum van Jayna! En wat een lekker meissie is het toch he op die foto, lekker een boekje lezen hihi! Zoow net terug van de verjaardag van mijn vader, was super gezellig. Mijn Ooms en Tante's hadden Keano gezien bij zijn geboorte en daarna niet meer, dus die vonden hem erg gegroeid en vonden hem een gezonde Hollandse jongen met zijn spekarmpjes en beentjes haha! Verder heeft hij het kiekeboe spelletje door zo leuk om te zien, dan doet hij zijn spuugdoekje over zijn gezichtje en als hij het dan naar beneden doet dan zeg ik kiekeboe en moet ie ontzettend lachen en telkens weer dat doekje voor zijn gezichtje haha zo lief! Verder alles rustig hierzo. tot spreeks, liefs misspuma
Ha meiden, Op onze weblog www.babyx.punt.nl staat Yuri's eerste worteltjes-avontuur. Die blik op zijn snoetje toen ik hem het eerste hapje gaf, was onbetaalbaar. Heb toch maar groente gegeven. Las ergens anders weer dat het wel beter is om met groente te beginnen en nou ja... ik had ook geen fruit meer in huis. Wel een potje, maar ik wil toch proberen om hem zo veel mogelijk eigengemaakte, verse prutjes te geven. @Semmi: Wat een snoepie is Jayna toch! En lekker dat ze zo lang heeft geslapen. Joris en ik gaan van het weekend ook weer eens echt met z'n 2en op stap, want dat is wel heel lang geleden inmiddels. @Silly: Hij probeert al te kruipen, dat is snel! Ik probeer Yuri ook steeds op zijn buikje te leggen, dat vind ie 10 seconden leuk en daarna zet hij het echt op een brullen. Hoop dat je andere zoontje snel weer opgeknapt is. @MissPuma: Deden ze bij jullie babyzwemmen ook in het grote zwembad? Want ik begreep achteraf dat het eigenlijk de bedoeling was dat ze in het kleine badje dat toegang geeft tot het buitenbad zouden doen, omdat dat water warmer is. Maar ze bleven bij ons in het grote bad, omdat iedereen daar al in zit. Voor Yuri was dat best koud, hij klapperde steeds met zijn lipje en op een gegeven moment werden zijn armpjes een beetje blauw... zo zielig!
@Lia, Quinn vond het ook niet leuk maar toen zeiden ze bij het cb dat ik een opgerolde handdoek onder z'n borstje (ter hoogte van z'n oksels) moest leggen. Zo ligt hij hoger en kan hij ook een beetje spelen omdat z'n armpjes weer op de handdoek lenen. Blijkbaar is het belangerijk dat ze nu hun rugspieren gaan oefenen want ik moest dit van het cb een paar keer per dag doen. Het werkt wel. Quinn gaat het steeds leuker vinden. @misspuma, dat heeft Quinn ook. Als het niet lukt krijgt hij een rood hoofd en begint ie toch te grommen . Helaas Quinn is toch ziek aan het worden. Vanacht elk uur van de klok weer gezien. Hij had volgens mij buikpijn want als ik hem optilde begon hij alle kanten op te kronken en dan strekte hij zich en begon te brullen. Heb hem maar een zetpilletje gegeven (de eerste in z'n leventje ) en dat hielp gelukkig maar hij bleef onrustig. En ook z'n neusje zit weer helemaal dicht. Dacht ik er net vanaf te zijn . Hoop maar dat hij gauw weer beter wordt. Hij is ook erg huilerig. Vandaag is hij bij oma dus hoop maar dat oma het "overleefd" . Silly
Goede middag meiden, @ Lia: Dat is inderdaad zielig als zijn armpjes en beentjes blauw worden. Ik heb niet meegedaan aan het babyzwemmen, wij zijn gewoon met Keano naar het zwembad gegaan, en hij had gelukkig niet zo een last van het koude water. Zo te zien vond hij die worteltjes nog helemaal niet zo heel erg vies , heerlijk hé die koppie's als je ze voor het eerst iets anders geeft! Leuke foto's hoor! @ Silly: Jammer dat Quinn toch ziek is geworden...beterschap meissie! En bah alle uren van de klok weer gezien! Gelukkig dat het zetpilletje wel hielp bij hem. Inderdaad hopelijk heeft Oma het overleefd maar dat zal wel hoor! Hier is alles rustig, Keano ligt lekker te slapen in zijn bedje! Ik heb wel in de gaten dat hij langer wakker kan blijven tussen zijn voedingen door, vind ik wel gezellig hoor. Een kindje dat de hele dag op bed ligt is ook niks hihi! Mijn man is net gaan werken moet tot 11 uur...dus avondje alleen samen met Keano. De foto's van de vakantie kunnen nog wel even duren, onze computer heeft het begeven dus heb nu de laptop van mijn schoonouders in gebruik...en daar zet ik liever niet mijn foto's op! Nou dit was het wel weer, anders word het weer zo een lang verhaal . liefs, misspuma
pffff hier ook weer het sprongetje ! Ze is niet te genieten haha..... als ik al weg loop gaat ze al huilen ! Maar ja het zijn een paar dagen ! Hier verder ook alles goed, eet goed en slaapt ook goed !
@ Gabje: Die vervelende sprongetje ook af en toe, Keano had het vorrige week tijdens de vakantie maar was gelukkig niet zo heel vervelend . Sterkte en inderdaad het zijn gelukkig maar een paar dagen! liefs, misspuma
Wij zijn hier nog steeds aan het feesten . Nona hebben we dus ook ingewijd in het carnavalsgebeuren, ze vond het geweldig in de kroeg. Ik heb de kinderwagen helemaal versierd met ballonnen en slingers. Ben nu ff thuis, ga zo weer op stap. Kijken of ik mijn man en mijn twee andere kinderen kan vinden. 8) Gina
@lia zielig is het als ze het koud hebben in het water he had rene vorige keer ook. @ gabje sprongetje is af en toe best lastig hihi. alles gaat hier zijn gangetje alleen sancht nog niet echt ging weer 2 nachtjes redelijk maar vanacht was het weer tig keer zijn tutje brengen. zou het toch niet erg vinden als ie zijn duimpje snachts eens vond. ik hoop dat ie vanacht en de komende nachten weer gewoon slaapt vrijdag gaat ie bij opa en oma slapen dus hoop dat ie daar ook slaapt en niet heel de tijd spookt. volgende week moet ik er ook aan gaan geloven meiden. WERKEN blee heb er eigenlijk helemaal geen zin in maar ja ik ben dan ook aso lang thuis geweest vanaf augustus ongeveer. morgen ga ik nog een keer met rene naar de afdeling ff showen aan de collega's hihi. nou ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken zal wel van korte duur zijn.
@Gina: Party on, girl Er zal wel iets in de lucht hangen want Yuri is ook ziek. Hij rochelde als een oud mannetje en vanochtend had ie verhoging, 38.3. Dus toch maar even naar de dokter gegaan. Hebben zoutoplossing meegekregen en hij moet goed blijven drinken en als de koorts morgen niet weg is, moeten we terugkomen. Zo zielig als je hem hoort ademen, heb vanochtend echt ef een potje zitten grienen (ja, daar heeft ie natuurlijk ook niks aan, haha), als ik het van hem kon overnemen, dan zou ik dat zo doen. Gelukkig is ie er zelf wel OK onder. Hij huilt wat meer, maar hij heeft vanochtend ook weer allerliefst naar me zitten lachen. Dus vandaag maar vrij genomen van m'n werk, morgen komt mijn moeder oppassen. Dus ben beetje sip
jippie vanacht geen een keer wakker geweest. misschien ligt het aan het danoontje vanavond krijgt ie er nog een en als ie dan weer zo veel komt geef ik het ff niet meer.
Goede morgen dames, @ Tweety: Joepie niet wakker geworden! Hopelijk ben je weer een beetje aan je rust gekomen meissie! Wat voor een danoontje geef je hem dan als ik vragen mag? En laten we hopen dat het daardoor komt meissie zal wel lekker zijn dat kun je tenminste ook lekker slapen. @ Lia: Hé bah ook al een zieke vervelend hoor en vooral als het om die kleintjes gaat. Hier alles rustig. Keano ligt te slapen. Hij is nu echt uit zijn wiegje gegroeid... , wat worden ze toch snel groot hé! Dus nu ligt ie totdat zijn eigen ledikantje geschilderd is in zijn campingbedje en dat vind ie heerlijk kan hij lekker met zijn armpjes wijd in bed liggen. Maar vind het wel jammer hoor zo een wiegje is toch zo schattig. Maar hij blijft voorlopig bij mijn moeder staan voor de eventuele na ons en misschien zijn wij wel weer de volgende haha! Nou voor de rest rustig hier! Ik kom vandaag nog wel langs! Liefs, MissPuma
Hoi meiden Proberen jullie beebs zich al om te draaien? Martina is al flink aan het proberen om om te rollen wat nog niet lukt . @MissPuma idd ze worden wel erg snel groot en Martina ligt ook al een tijdje in haar ledikantje en wie weet kun je het wiegje snel weer gebruiken @Tweety wat lekker zeg dat hij doorgeslapen heeft @Lia beterschap met je kleintje liefs jacoba
@gabje danoontje goede strat is vanaf 4 maanden ik denk probeer het eenkeer hij vind het heerlijk. vanavond nog een keer proberen en als ie weer onrustig is dan geeft ik het ff niet meer danligt het misschien daaraan heb het ook gehad met de broccolie. was ie erg onrustig snachts en ik gaf het niet meer en sliep als een roosje. @ jacoba rene probeerd zich ook al om te draaien maarlukt nog niet echt het is wel een leuk gezicht.
Hoi meiden, Ben een paar dagen niet op het forum geweest en jeetje wat is er weer een hoop bij geschreven! Heb vorige week de griep gehad voel me nog niet helemaal top maar ben gister toch maar weer gaan werken er zijn bij ons al zoveel zieken. ik ga ff poberen om een beetje te antwoorden sorry als ik sommige vergeet maar het is best ff veel om bij te lezen @Natas.Gelukkig dat allles goed is,weer een zorg minder. @Misspuma,welkom terug van je weekje weg,jullie hebben lekker genoten zo te lezen. @Tweety,Leuk hoor dat je je al helemaal thuis voelt in jullie nieuwe huisje. @Lia,beterschap voor jullie kleine vent. @Silly, ook beterschap met Quinn,wat goed zeg.Vince ligt ook niet graag op zijn buik.Hij wil wel op zijn rug en gooit dan zijn kont omhoog! @Jacoba,Vince probeerd het wel maar hij heeft niet door dat hij dan eerst zijn ene arm weg moet halen dus rolt hij steeds terug. Ga er even eentje op bed brengen en dan spring ik even onder de warme douche! Liefs,Claudia
heej meiden, Gelukkig zijn we morgen alweer op de helft van de week en komt het weekend weer in zicht! Haha...Vandaag dagje vrij en lekker veel met mijn meisje geknuffeld. Dan heb ik nooit zoveel zin om de volgende dag weer te gaan werken, maar ach, hoef maar een half dagje dus dat scheelt. Hier gaat alles zijn gangetje met Jayna. Alleen vanavond heeft ze niet zoveel zin om te gaan slapen. Ligt nog steeds wakker in d'r bed. Net was het echt even gillen en zat er nog een boertje dwars. Nu lijkt ze rustig, hoop dat ze snel gaat slapen en wel weer doorslaapt vanacht. @ Misspuma: ooooh wat schattig zeg dat Keano het kiekeboe spelletjes door heeft! En dus uit de wieg gegroeid.....weer afscheid nemen van een periode , wat gaat het toch hard! @ Lia: dus al druk met de groente- en fruit hapjes. Voor jayna duurt dat nog twee maandjes.Wil ook zelf proberen zoveel mogelijk verse prutjes te maken. Heb gehoord dat het boek "met de paplepel" daar erg handig bij is. Beterschap met Yuri, hopelijk knapt ie snel weer wat op! @ Silly: die arme Quinn, hopelijk is je ventje snel weer beter! @ Gabje: hopelijk is het sprongetje gauw weer over! Ik heb me al even in gelezen in he volgende sprongetje voor Jayna rond 4 en een halve maand. Maak mijn borst maar weer nat....haha @Gina: Lekker gefeest dus! Nona dus ook al helemaal gewend aan het carnaval! @ Tweety:lekker dat René de hele nacht niet gekomen is! Hier hetzelfde verschijnsel hoor...Jayna kan goed doorslapen, maar heeft zo af en toe haar kuren. Weet echt niet waar het aan ligt dat ze dan een paar keer wakker wordt en speentje wil. Ben benieuwd of het danoontje heeft geholpen voor René! @ Jacoba: Jayna probeert nog niet echt om te rollen. Gooit wel vaak haar benen hoog in de lucht, vooral wanneer ik haar pamperte af doe..hihi. Jayna is ook de jongste hier volgens mij. @Yentl: jij ook al ziek geweest. Heerst echt geloof ik, bij ons op het werk ook een hoop zieken. Ging het wel een beetje op je werk? Nou ik geloof dat Jayna uiteindelijk is gaan slapen. Hopelijk slaapt ze vanacht lekker door,want mama moet vroeg op om te gaan werken! Fijne avond en tot later! Liefs
hallo allemaal vanmiddag nog vene met rene naar mijn werk geweest al die mensen vonden het geweldig hij kreeg alle aandacht heeft zelfs weer even bij een mevrouw op schoot gezeten(mevrouw vond het helemaal leuk en lief hihi ) opeens ging ie huilen en toen ie me zag was het over was wel grappig. hij vond alles best en iedereen vond hem zo groot en zo sprekend op zijn vader lijken(trekt nog wel bij zegt de dokter) nou ik ga maar eens mijn bedje opzoeken voor het geval rene vanacht weer ff mama wil zien hihi.