Hai meiden, Het is goed om te lezen dat wij niet de enige zijn waar het schema af en toe drastisch wordt omgegooit door de kleine. Chenoa heeft gisteren de laatste fles om 21.45 gehad en ze kwam weer om 2.30 en daarna om 6.15 ivm volle poepbroek. Deze nachten zijn zo wel door te halen. Ga dan ook wel meteen na de laatste fles naar bed...
Hallo allemaal Wat een lekker weertje zeg! @Silly ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest met Vince het schijnt een reactie te zijn die baby's krijgen door de overgang van de baarmoeder naar de buitenlucht. Veel baby's hebben er in meer of mindere mate last van het openbaart zich de eerste 6a7 weken.Heb 2 verschillende soorten zalf gehad 1 die ik maar een week mag gebruiken omdat er hormonen in zitten,daarna moet ik die andere nog een week gebruiken en dan zou het over moeten zijn volgens de huisarts! Ik zou idd ook erg blij zijn als Vince van 23 tot 7 gaat slapen. Ook wij hebben een wakkere periode die is meestal smorgens tussen 10 en 11 uur maar savonds tussen 19 en 20 soms ook. Wel heel leuk hij gaat nu alllerlei geluidjes maken!Hoe is dat bij jullie? Liefs Claudia
Chenoa begint inderdaad ook allemaal geluidjes te maken! En dat lachen, dat is ook zo geweldig! Verder hebben wij ook altijd een wakkere periode 's avonds. Ik denk doordat het komt doordat mijn vriend dan thuis is, volgens mij voelt ze dat..
Yuri gaat wel iets meer geluid maken, het wordt echt een mannetje.. We doen wel echt alles om hem aan het lachen te krijgen, maar dat lukt nog niet zo. Af en toe grimast ie wat, maar een echte volle lach hebben we nog niet gezien..
Ja het lachen hier ook! en wat jij schrijft Bobenmarloes die wakkere periode heeft mijn dochter ook, ik dacht ook al dat het kwam doordat mijn man dan thuis is. Ze is met geen mogelijkheid aan het slapen te krijgen .
hallo dames hier zijn we weer eventjes. rene ligt nu lekker te slapen we zijn sinds zaterdag overgestapt op voeding voor hongerige babys rene bleef als zijn flesje leeg was door zuigen al zou ik hem 200 cc geven zou ie deze ook helemaal leeg drinken. gelukkig ga iik nu het verschil merken hij drinkt zijn flesje nu leeg soms nog niet helemaal meer. hij is nu tevreden en red nu de 4 uurtjes weer makkelijk. nu s nachts nog de laatste nachten kwam ie elke 3 uur terwijl ie eerst bijna 5 a 6 uur sliep . maar ik hou goede hoop. ben vandaag op kraam visite geweest was leuk en wat een verschil dan weer met je eigen kleintje zeg pff vond hem erg groot. ik heb eindelijk wat foto's in mijn album gezet werd tijd he haha. ga zo maar eens mijn bedje opzoeken vast wat slapen voor rene weer komt hoop dat ie even lekker gaat slapen. (misschien tot een uur of 7 ) blijf hopen dat het snel gebeurd.
@Yentl, heerlijk hè die geluidjes. Stond gisteren in de keuken, hoor ik ineens zo'n blij kreetje; ik keek m'n vriend aan en wij allebei naar de box, ligt meneertje daar tegen een pluche bal met een belleterje erin aan te slaan (voor zover dat lukte natuurlijk). Was zo lief om te zien. @diana1982; heb bij m'n 1e ook maar 5 weken borstvoeding gegeven. Vond het ook maar niks. En idd na al na de eerste fles sliep hij ook al langer door. Hoop voor je dat hij geen allergie heeft. Succes. Gisteren heeft Quinn om 23.00 z'n fles gehad en kwam pas om 4.00 uur en vanmorgen om 8.00 uur. Moest alleen m'n zoontje om 8.30 naar school brengen dus kon hem daarna pas voeden en daar was ie niet blij mee maar kon helaas niet anders. Maar na z'n flesje kreeg ik een paar hele lieve glimlachjes van hem dus het was me vergeven . Silly
goede morgen allemaal Die wakkere periode heeft Martina ook s'avonds vind het op zich wel gezellig . De kinderen op bed en dan lekker met Martina tuttelen. Nou heb weer een lekkere nacht achter de rug 23uur de laatste fles 3uur een fles En toen werd ze weer om half6 wakker en wou met geen mogelijkheid weer slapen. Toen heb ik maar weer een fles klaargemaakt direkt na de fles sliep ze en werd ze om half11 wakker en na die fles sliep ze ook weer meteen . zeker de schade van gister aan het inhalen Ik denk dat ik vanmiddag maar even ga slapen. liefs jacoba
Wij vinden die wakkere periode ook wel gezellig. Is wel zo leuk voor manlief.. Chenoa heeft trouwens gisteravond om 21.45 de laatste fles gehad en kwam vannacht pas weer om 3.45! Daarna weer om 7.15. Dit zijn echt de betere tijden, hoor. Hopen dat ze het nog iets meer gaat rekken! Groetjes, Marloes
Hallo meiden Hier ook een goeie nacht gehad Vince de fles gegeven om 23:30 en hij heeft geslapen tot 5:15!hoop dat hij dit gaat vol houden hoor! @Silly leuk he Vince heeft ook zo'n bal en hij kan echt nijdig worden als hij er net niet helemaal bij kan.Hij begint nu ook zo lief te lachen. Groetjes Claudia
ik heb wat nieuwe foto' in mn album gezet alleen de doopfoto's kon ik niet verkleinen die pakte hij niet
Idd wat een leuke meiden heb je Jacoba. De wakkere periode van Quinn 's-avonds is ook vaak zijn bekende `huiluurtje`en dat vinden we minder prettig. Dan kun je niet rustig met hem in de bank zitten want dan probeert hij zich aan alle kanten los te wringen. Soms heeft hij dan ook wel krampjes. Dus echt genieten is het dan even niet. Nou Yentl, dat is lekker. Die van jou heeft het echt goed gedaan vanacht. Onze Quinn slaapt maximaal 5 uurtjes door maar dat doet hij al een week dus hoop dat hij gauw er nog twee uurtjes aanplakt dan zijn we van de nachtvoeding af. Elke avond als ik naar bed ga dan hoop ik dat ik wakker wordt van hem en tot m´n schrik op de klok zie dat het al 6.00 of misschien zelfs nog wat later is. Kan het me gewoon niet voorstellen dat dit ooit gaat gebeuren. M´n 1e sliep met 7 weken door maar dat zal Quinn niet meer halen (zou hij vanacht door moeten slapen want vandaag is hij 7 weken). . Silly
@Jacoba: wat een leuke meiden! Yuri heeft nu wat last van verstopping. Twee dagen sinds zijn laatste poepluier, dat is wel wat lang. Merk ook dat ie een beetje uit zijn hum is. De kraamverzorgster heeft me toen geadviseerd om een drupje olijfolie in zijn flesje te doen, dus dat heb ik gisteren gedaan. Hoop dus dat het vandaag weer een beetje op gang komt. Silly, ik weet wat je bedoelt.. het eerste wat ik doe als ik wakker word van Yuri's hongerige gehuil is op de klok kijken. Vanochtend was het half 5, om half 12 had ie zijn laatste voeding gehad. En om 8 uur kwam ie alweer voor de volgende fles. Nou ja, we blijven hopen. Hoeveel flessen geven jullie op een dag? Ik geef Yuri 6 x 120cc, hij was bij de laatste keer wegen bij het kraambureau iets over 5 kilo en 56 centimeter. Zou ie wel genoeg krijgen? Ik heb niet echt het idee dat ie hongerig is. Soms gaat z'n fles in 10 minuten leeg, maar soms doet ier ook wel ruim 20 minuten over. En hij komt gemiddeld zo rond de 4 uur om een fles, soms iets langer, soms iets korter.
dank jullie wel meiden het zijn idd schatjes maar af en toe ook bengels Ik geef ook 6 keer 120cc afgelopen maandag was ze 3800gr dus ze groeit goed volgens het cb . Martina had dat ook al 2dagen niet gepoept tot vanochtend toen kwam alles eruit en zij gaf een grote zucht van verlichting. liefs jacoba
Nou, in het begin ging het wel goed, qua poepluiers, maar nu gaat wel een beetje de klad er in komen. Deze week had ie 2 dagen geen poepluier, olijfolie in het flesje, toen 2 dagen achter elkaar echt hele vieze poepluiers (waarvoor je bijna een heel doosje luierdoekjes nodig hebt om hem weer een beetje schoon te maken) en nu dus weer niets. Wat voor voeding gebruiken jullie? Ik gebruik nu Nutrilon standaard, maar als ik hier zo es op het forum lees, schijnen best veel baby's hiervan last te krijgen met krampjes e.d.
Vannacht weer een redelijke nacht gehad. Laatste fles om 21.45, ze kwam weer om 3.15 en daarna om 7.15. Vind ik wel ok. @Lia Chenoa heeft dat sinds 2 dagen ook. Normaal poepte ze iedere dag 2 keer en nu heeft ze ook al 2 dagen niet gepoept.. hmmm misschien een algemene babykwaal ofzo. @Jacoba Wat een leuke meiden! Ik geef trouwens ook nutrilon standaard en 5 x 135 (120cc + 4 schepjes) en de laatste fles 165 (150cc + 5 schepjes). Dit drinkt ze trouwens niet altijd op hoor. Ze is nu ongeveer 4700 gram. Ik moet maandag trouwens met haar voor het eerste prikje. Zijn jullie al geweest?
@jacoba leuke kids heb je. @lia rene krijgt 5 flessen per dag van 165 cc frisio voor hongerige babys rene had deze week ook 2 dagen geen peop luier en de derde dag poepte hij weer een aardige stink luier vol. de afgelopen 2 nachten weer lekkere nachtjes gehad zoals 2 weken geleden rond een uur of 3 komt ie en dan smorgens ron 8 uur heerlijk vergeleken met vorige week om de 3 uur was versleten. rene is smorgens erg wakker en zoms savonds ook nog net als nu is al vanaf half 9 wakker en ligt nu nog steeds lekker te trappelen in zijn wippertje.
wie van jullie is er weer ongesteld bij mij begint het los te komen. maar ik moet zeggen dat ik het niet gemist heb