@ Silly nou volgens mij was het een vergissingkje van Vince gister kreeg hij om 23:30 en om 2:20 begon hij luidkeels te gillen,dat was ik toch niet van plan beetje met hem heen en weer gelopen en hij heeft het toch nog vol gehouden tot 4:00 uur.Mijn dochter sliep door met 3,5 a 4 weken hele nachten dus valt het nu wel een beetje tegen maar ik hou hoop hij zal toch wel een keer doorslapen!? Vince krijg Friso en dan 165 cc per fles en zit ook nog steeds op de 6 flessen hij drinkt ze niet altijd helemaal leeg. Vraagje hoe lang slapen jullie beebs smiddags en savonds?Vince begint er een beetje een gewoonte van te maken dat hij savonds met gemak de 5 uurtjes haalt.Ik maak hem nu nog om de 4 uur wakker.Wat zouden jullie doen wakker maken of laten slapen? Ik ben nog niet ongi geworden denk wel dat het eraan komt verlies na het plassen van dat doorzichtige slijm. Liefs Claudia
@ Claudia, Chenoa slaapt na iedere fles. De slaapjes worden wel wat korter (vooral 's ochtends) Leg haar dan in de box of speel met haar als het nog geen tijd is voor een fles. 's Avonds slaapt ze na de fles van 18.00 uur inderdaad langer. Ik maak haar daarom wakker voor de fles van 22.00 uur en stop haar daarna meteen weer in bed. Dit ook op advies van het cb
Hallo ik ben maantje. Moeder van 2 mooie meiden. 1-tje van 19 maanden en 1-tje van 6 weken geboren op 19 oktober. Onze kleine van 6 weken huilt ook veel overdag dus kom effe lekker meelezen en schrijven. Gr maantje...
maantje welkom en gefeliciteerd. @bobenmarloes ik ben overgegaan naar op verzoek voeden toen rene een week of 3 a 4 was ik werdt gek van de tijden werdt er zelf gestrest van. en eigenlijk is ie toen naar de 5 flessen gegaan heb er ook wel eens een dagje bij gehad dat ie 6 flessen had maar nu zit ie eigenlijk weer goed op 5 flessen. +/- 3.00 uur 1e +/- 8.30 uur 2e +/- 12.30/13.00 uur 3e +/- 16.30 4e +/- 20.00 uur badje en dan laatste fles rene heeft nu zo zijn eigen schema gemaakt en dit gaat nu weer goed. rene slaapt niet meer na al zijn flessen de flesjes s avonda en snachts wel maar smorgens is ie vaak heel de morgen wakker. bij mij zijn de duiveltjes nog niet echt door gekomen af en toe dacht ik dat ze kwamen maar toch nog niet.
@Maantje: Welkom en gefeliciteerd! Nou, Yuri heeft nog steeds geen poepluier geproduceerd en hij is duidelijk niet in zijn hum.... ik ga morgenochtend toch maar even het consultatiebureau bellen, want morgen is al dag 4 en dat lijkt me niet goed. Ben echt ongerust, is ook zo zielig als je dat kleine lijfje ziet verkrampen van de pijn.
@Lia, Chenoa heeft ook nog steeds niet gepoept! Vandaag is dag 3. Ik begin me ook een beetje zorgen te maken, haar darmpjes zitten duidelijk vol. Gisteren had ze zo'm last van krampjes, echt zielig! Weet ook niet zo goed wat ik nog meer zou kunnen doen dan masseren.. Drinkt Yuri ook minder? Chenoa namelijk wel.
Hoi meiden, Al een paar dagen huilt Keano de hele tijd, houd bijna geen minuut op met huilen, nu zijn wij hiervoor al vaak naar de huisarts geweest en die zegt telkens dat het door zijn eten komt...de ene keer was het te veel de andere keer te weinig, maar nu zitten we er dus weer mee...nu heb ik de dokter net weer gebeld en hij zou mij vandaag terugbellen, ik ga gewoon eisen dat iemand hem eens helemaal onderzoekt, ik heb gewoon het gevoel dat er iets anders aan de hand is met mijn lieve kleine mannetje. Nou jullie horen het wel meiden. P.S. Sorry dat ik even op niemand reageer . liefs, misspuma
Hey meiden, Keano doet mee met baby van de maand willen jullie op hem stemmen . Alvast bedankt! liefs, misspuma
Thanx bobenmarloes, laten we hopen dat er iets uitkomt, want dit is geen doen voor mijn lieve schat! liefs, misspuma
@lia, Quinn weegt nu ook ongeveer 5 kilo en is 55 cm maar hij krijgt 6x 150. De laatste voeding doen we standaard 160 in en die gaat soms zelfs leeg. Veel spugen doet Quinn niet dus hij krijgt niet teveel. Die van jou krijgt een stuk minder maar als ie tevreden is dan is het goed. Omdat z''n fles vrij vlug leeg is (Quinn doet er zeker 20/25 min. over) kun je proberen om hem gewoon wat meer aan te bieden. Je ziet vanzelf wanneer hij genoeg gedronken heeft. Gezien z'n gewicht mag hij zeker meer voeding hebben als hij dat wil. Succes. Vanacht om 3.00 was meneertje weer wakker dus helaas maar 4 uurtjes doorgeslapen. Denk dan gelijk, oh nee hij valt weer terug. Ben hier nog wel wat onzeker over. Weet dat het overgaat maar ben gewoon bang dat dat nog heel lang gaat duren . Hoop dat hij vanacht toch weer die 5 uurtjes volhoudt. Hij is wel erg verkouden en z'n neusje zit goed dicht. Heb al luuf op z'n borstje gesmeerd. Silly
@Yentl, dat valt dan idd weer tegen als ie eerst zo'n goede nacht heeft gehad. Ik maak Quinn overdags ook wakker voor de voeding. Alleen 's- avonds dan is ie meer zelf wakker. Heb begrepen dat je overdags toch moet proberen om een vast ritme qua voeding aan te houden. @Misspuma, succes hoop dat er niks aan te hand is met jullie kleintje. Hoop wel dat men een oplossing vindt want als ze de hele dag huilt daar word je zelf ook niet vrolijk van. Laat je het ons nog even weten. Silly
Hallo meiden @Misspuma ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er met jullie kleintje aan de hand is. Vince heeft vanacht weer aardig geslapen,laatste fles om 23:30 en kwam vannacht weer om 4:00 uur en om 8:00.Hij blijft dus zitten op het gemiddelde van 4 a 4,5 uur. @Silly zielig he als ze zo verstopt zitten Vince lijkt wel een klein biggetje ligt de hele tijd te knorren Liefs Claudia
@bobenmarloes: nee, hij drinkt niet minder, maar hij gaat nu wel meer mondjes teruggeven. Ik ga zo het consultatiebureau even bellen, want een baby die voor de 4e dag geen poepluier heeft, lijkt me niet gezond. @misspuma: sterkte!
hoi meiden. jeetje het is wat met die poep luiers he gelukkig heeft rene er nu geen last meer van. ik had vorige keer ook het cb gebeld en die zeiden dat het wel 5 dagen weg kon blijven en dat dat niet zo erg was. vond het zelf wel erg veel en erg zielig. ga zo rene zijn schoen zetten bij mijn schoonzus op het werk haha schoentje dan hihi. mijn mannetje doet ook mee bij baby van de maand is ie niet lief hij was 8 daagjes oud daar en had toevallig net zo'n lach sluipje haha.
@-Tweety: Wat een leuke foto van René voor baby van de maand! En tja het is wat met die poepluiers zo te lezen, Keano heeft gelukkig iedere dag wel 1 poepluier . liefs, misspuma
Nou, ik heb net het cb gebeld en omdat het niet de eerste keer was en ik alle lapmiddelen (olie, extra water) al toepaste, hebben ze me toch geadviseerd om over te stappen op speciale voeding voor krampjes en verstopping. Dus dat ga ik zo maar halen en hopen dan dat het werkt.
@Lia Ze heeft gepoept! Ze zat helemaal onder, heb haar meteen in bad gedaan. Het was een berg! Ze keek helemaal opgelucht. Afgelopen nacht hebben we weer een aardige nacht gehad. Gisteravond om 21.45 de laatste fles en ze kwam weer om 3.00. Daarna om 7.00.
Hier ook een rustige nacht gehad 23:30 laatste fles 4:00 fles 8:30 fles gaat weer lekker nu. @MissPuma: sterkte met je kleintje hoop dat er wat uitkomt. @Maantje:welkom en gefeliciteerd @BobenMarloes :dat deed Martina ook gaf een zucht van verlichting net of ze zeggen wou daar ben ik gelukkig van af liefs jacoba