oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    haaaai,

@ Jacoba: Fijn voor je dat je toch niet zwanger bent !

@ Miss Puma : Fijn dat keano alles zo lekker vind ! Leuk die kleine konijntjes ! Geniet van je vrije dagen !

@ Yentl : Fijn he als je haar weer eens lekker isgedaan ! Hopelijk komen de tandjes snel door van Vince!

@ Silly : beterschap met Quinn

Hier een klein probleempje, sprongetje denk ik zelf. Ze wilt ineens nog maar 1 keer slapen wel lang 3 a 4 uur maar niet meer 2 slaapjes van 2 keer 2 uur ! Ze is wel moe, maar als ik haar in bed leg gilt ze moord en brand ! Normaal niet dan leg ik dr in bedje en dan slaapt ze. In de middag en avond geen probleem te bekkennen alleen in de ochtend ! Hebben jullie tips of een oplossing? Ikhoor het graag haha...

Verder doet ze alles goed ik ben over op 2 flessen, daar doet ze het goed op ! Ze eet en drinkt verder nu genoeg. CB vond het ook een goed idee, ze groeit goed en doet alles ook goed vandaar. Kwa eten alles maar dan ook echt alles gaat naar binnen !

Groetjes

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ misspuma vervelend is dat he als ze niet willen slapen rene heeft het ook wel eens.
    hoe is jullie schema nu met 2 flesjes?

3. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    gisteravond wilde me dochter de fles niet drinken... later nog een keer geprobeerd en nog niet geddronken. Is dat erg? Ze heeft de nacht wel gewoon doorgeslapen !

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gabje20 een keer de fles niet willen lijkt me geen probleem rene drinkt ook niet heel de fles leeg s avonds de ene keer drinkt ie 20 cc en slaapt al en de andere keer de helft maar nooit meer helemaal leeg. en ze heeft lekker geslapen zou me er niet te druk over maken hoor. ze had vanmorgen wel honger zeker?

5. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    nee ook niet veel gedronken 100 cc maar !

Maar het gekke is als ik een boterham geef eet ze die wel helemaal op! Of fruit.. maar geen melk.

6. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Yentl, we gaan een weekje naar Tenerife. Heerlijk, zon, zee en strand wat wil je nog meer. Heb er erg veel zin in alleen zie een beetje tegen de vliegreis op en weet niet hoe Quinn zich zal gaan gedragen. Ben bang dat hij weer totaal niet wil slapen in een vreemde omgeving. Dus helaas toch wat gemengde gevoelens bij deze vakantie.

@Gabje, Quinn drinkt de laatste tijd ook z'n laatste fles niet meer leeg. Soms spuugt dan ook nog eens flink maar hij heeft 's-nachts geen honger dus denk dat het best een keer mag de fles overslaan.

Gelukkig gaat het met Quinn weer wat beter alleen blijft hij nog wel veel hoesten en dichtzitten. 's-nachts hoeven we er nu nog maar gemiddeld 2x uit dus dat is al een hele verbetering.

Silly

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen meiden,

Wat een lekker weertje zeg!Heb er al de 2e was in zitten de 1e hangt al op de lijn.Ben nu aan de schoonmaak heb al sgestofd en gezogen aleen nog even dweilen en mijn huisje is er weer klaar voor :)

@Silly.Tenerife heerlijk zijn wij ook al een paar keer geweest,mooi eiland!Het zou idd erg vervelend zijn als Quinn weer niet kan slapen.Zal voor je duimen dat alles goed gaat.Wij zijn wezen vliegen toen Yentl nog klein was dit ging erg goed ze heeft de hele reis geslapen hoop dat de vliegreis voor Quinn ook goed verloopt!Alvast een heerlijke vakantie gewenst en ga lekker genieten.
    @Gabje,Als ze voor de rest wel eet en vocht binnen krojdt zal het toch niet zo'n probleem zijn dat ze de fles niet helemaal op drinkt.Heeft het cb geen telefonisch spreekuur om het even te bespreken?Idd lekker hoor even naar de kapper en dat gefrunnik aan je haren vindt het altijd wel ontspannend.
    @Misspuma,lekker aan het genieten van je vrije dagen :) Jullie ook een feestje vanavond,gezellig hoor.Dat zullen de bewoners zeker leuk vinden kleine konijntjes!Mooi om te zien hoor hoe die mensen dan weer helemaal opleven.

Ga weer even verder met de schoonmaak kom straks nog wel even gluren.
    Liefs,Claudia

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik kom nog even kijken hier.
    Ik heb het nog steeds heel moeilijk. Dus ik heb me nu maar gestort op de verjaardag van mijn zoontje. We vieren het dus zondag en niet op zijn eigenlijke verjaardag. Dus druk in de weer met kadootjes enz. en traktaties voor op school (die gaat hij wel 7 juni uitdelen, het blijft toch zijn verjaardag). We zijn zondag met 32 mensen (16 volwassenen en 16 kinderen), dus het wordt behoorlijk druk. Zo probeer ik de tijd een beetje door te komen. En trouwens, lief dat jullie aan mij denken.....
    Kom nog wel een keertje langs.
    Gina

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Gabje: Vervelend dat je meisje nog maar 1x wilt slapen. Ach als ze niet wilt dan toch niet, ze zijn nu oud genoeg om zelf in slaap te kunnen vallen. En al over op 2 flessen, is dat niet te weinig. Lijkt mij zo weinig.
    Maar als ze voor de rest goed groeit dan is het vast geen probleem.

@ Tweety: Gabje was degene waarvan haar kindje niet wilde slapen, en zei is op 2 flessen overgegaan ;), foutje moet kunnen hihi.

@ Silly: Lekker een weekje naar Tenerife geniet hoor! Hopelijk slaapt Quinn wel in de vreemde omgeving.
    Gelukkig dat je er 's nachts niet zo heel vaak meer uit moet, hopelijk veranderd hij snel en hoef je geen enkele keer je bed meer uit.

@ Claudia: Ja heerlijk hé dat weertje! Ja ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije dagen. Het was een mooi bruidje gisterenavond, en de bruidegom natuurlijk niet te vergeten.
    Mijn zus en haar vriend zagen er ook toppie uit! Ja heerlijk om die mensen zo te zien, vind het echt prachtig. En het zijn zulke lieve konijntjes.

@ Gina: Ik snap het dat je het moeilijk hebt meissie, heel veel sterkte in deze moeilijke dagen. En als je afleiding zoekt wij zijn er voor je hé dat weet je!
    Zo dat is inderdaad een hele drukte zondag. Tuurlijk denken we aan je meissie!
    Sterkte!

Nou hier eergisterennacht een verschrikkelijke nacht achter de rug. Mijn man had nachtdienst dus die was niet thuis, dus dacht Keano vast en zeker lekker mama pesten. Eerst om 1 uur gillend wakker geworden nou getroost en weer teruggelegd viel gelijk in slaap. Toen was het 3 uur (was net weer in slaap gevallen) veel gillend wakker geworden dus weer gestroost en terug gelegd viel weer gelijk in slaap.
    En toen pffff was het half 5 weer al gillend wakker, dus weer getroost en teruggelegd en direct weer in slaap gevallen.
    En toen was het half 7 en toen dacht ik nu krijg je je flesje en gaan we benenden op papa wachten, daarna heeft hij s' morgens nog wel even 2 uur geslapen. Ik nog even lekker bij mijn man in bed gekropen hihi.
    Gisteren naar een receptie van een bruifloft geweest, ze zag er prachtig uit en hij ook hoor. Moest gelijk weer aan onze huwelijksdag denken...!
    Dit weeken dhebben we de honden van mijn schoonouders te logeren, gezellig hoor :D, ze zijn zelf een weekendje weg.
    Morgen verjaardag van mijn zusje en dan zit het weekend er al weer op, maandag, dinsdag en woensdag werken.
    Nou ik stop anders maak ik zo een hele bladzijde vol.

Liefs, misspuma

10. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Miss Puma : Ze slaapt wel, nu gelukkig weer 2 kee hihi... Ze wilde alleen de avond fles niet mee. Nu ben ik over op 2 flessen van 250 cc en nu drinkt ze hem in de ochtend en de avond wel leeg ! Zodra ik de fles ook in de middag geef wilt ze hem in de avond niet meer. Ze slaapt juist heel erg goed ! Geen gemopper of gezeur haha

Wel rot dat keano zo vaak wakker werd vanacht !

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi meiden

ik snap niks meer van mijn lichaam ben nog steeds niet ongesteld .
    vanmorgen toen ik op de wc zat alleen een bruin spoortje oud bloed.
    en daarna niks meer alleen lichkramperig gevoel in mn rug.
    ik snap er echt niks meer van
    sorry voor mn geklaag maar moest het even kwijt.

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Gabje: Fijn dat ze zo goed slaapt. Als het voor haar goed werkt de 2 flessen doen joh, maar Keano heeft echt die 3e fles van 's middags nog nodig merk ik.

@ Jacoba: Je komt maar zo vaak zeuren als je wilt hoor. Vreemd inderdaad dat je nog niet ongesteld bent geworden, misschien toch nog even een testje doen?

Hier alles rustig, op het forum ook zo te zien ;).
    Nou kom vanavond nog wel even kijken, ga zo t.v. zappen met manlief.

Liefs, misspuma

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

We hebben echt een superdag gehad vrijdag!Ze had echt een schitterende trouwjurk en de lokatie was prachtig (op een landgoed0en natuurlijk erg mooi weer!Op naar de volgende bruiloft ;)

@Misspuma,Leuk hoor dat het bruidje er mooi uitzag,vindt het qaltijd leuk om bruidjes te kijken.Wat vervelend dat je er zo vaak uitmoest voor Keano zeker als je man nachtdienst heeft,het is soms net of ze weten dat je alleen bent!Hoe is het vannacht gegaan met Keano weer goed geslapen?Vince heeft het ook een aantal dagen gehad nu slaapt hij weer tot 7 uur gelukkig.
    @Gina,Ik bergijp het helamaal dat je het moeilijk hebt en als je er even over wil schrijven ga je gang!Misschien lucht het een beetje op.Alvast gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag en ik hoop dat het zondag een hele leuke mooie dag wordt!
    @Gabje,Alsd ze het goed doet op 2 flessen dan maakt dat toch niet uit?Gelukkig maar dat ze nu weer slaapt!
    @Jacoba,Meid geeft niks hoor je mag klagen zo veel je wilt.Ik heb dat een paar maanden geleden ook gehad en was helemaal in de stress je moet er een beetje afstand van nemen dan zal je zien dat je ong wordt.En anders voor de zekerheid toch nog een testje doen.

Liefs,Claudia

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @yentl, dus je hebt lekker genoten afgelopen vrijdag.

@misspuma, erg hé die gebroken nachten. Gisterennacht is Quinn maar 1x wakker geworden dus we hebben goed door kunnen slapen.

Morgen vertrekken we naar Tenerife. Vanmiddag nog een dubbele kinderverjaardag en vanacht lekker nog een rustig avondje thuis. Vind het wel spannend allemaal. Dus meiden, ben vanaf morgen even een weekje niet op het forum maar jullie redden het wel zonder mij hè ;) .

Silly

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Silly,ja heb echt genoten!Een fijne vakantie en geniet lekker met je gezinnetje!Tot over een weekje :)

Liefs,Claudia

16. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Yentl, dank je wel. Ben alleen niet zo'n held met vliegen dus voor mij begint de vakantie echt pas als ik er ben ;) .

Quinn is zo goed als beter dus hoop dat ie z'n eigen nu ook gaat gedragen op vakantie.
    Nou ga de laatste dingen hier thuis doen (wassen draaien enz.) en dan zijn we er klaar voor.
    Tot gauw allemaal.

Silly

17. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    fijne vakantie silly ! Geniet ervan ! Fijn dat Quinn ook weer beter is !

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    fijne vakantie

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen meiden

ik ben ongi geworden en flink ook
    Voor de rest is alles rustig hier het is bijna saai te noemen. :)

@silly fijne vakantie

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Fijn dat de bruiloft geslaagd was! Keano slaapt nu weer prima 's nachts papa is thuis natuurlijk haha. Gelukkig dat Vince ook weer goed slaapt.

@ Silly: Je zal dit pas lezen als je terug bent van vakantie denk ik, maar meissie heel veel plezier op vakantie geniet ervan! En Quinn lekker slapen hé op vakantie! Ik weet niet of we het redden hoor zonder je hier op het forum...

@ Jacoba: Gelukkig dat je ongesteld bent geworden! Dat is waarschijnlijk weer een pak van je hart. En haha bijna saai te noemen, ook wel eens lekker of niet?

Zow morgen nog een avonddienst werken en dan anderhalve week vakantie, nou ja werkvakantie haha...we gaan hier in het huis heel de boel schilderen, en dan komen ze 16 juni de tegels leggen en als ze klaar zijn joepie dan gaan we onze nieuwe bank ophalen :D :D :D .
    Met Keano ook alles goed, tandje 4 is in zich dus dat is boventand nummer 2.
    Verder eigenlijk alles rustig hierzo. Keano is aan het tijgeren echt zo lief hij tijgert wel achteruit...maar ja hij komt stukje bij beetje vooruit :D.
    Keano is vandaag al weer 8 maanden!!!
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina