oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @misspuma Gefeliciteerd met Keano zijn 8 maanden verjaardag
    4e tand alweer Martina heeft nog niks .
    volgens mij ben je wel blij als alles klaar is en lekker kan genieten van je nieuwe interieur.

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ MissPuma: Haha gefeliciteerd met keano z'n 8 maanden ! :D En 4e tand ? Hier ook! Hoe sneller hoe beter dan zijn ze er vanaf !

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Heb eindelijk even tijd om wat te schrijven.Ben druk bezig geweest met het leeg halen en schoonmaken van het tuinhuis,alles wat er in stond moet naar de stort en dan kan hij afgeschuurd en opnieuw geverfd worden.
    Ook hebben we een paar drukke nachten achter de rug Yentl was zaterdagavond helemaal oververmoeid :( Vrijdag bij opa en oma geslapen en zaterdag hadden we buurtfeest. Zooo gezellig we wonen schuin tegenover een verzorgingstehuis en in samen werking met het tehuis en de buurt hebben we 1x per jaar zo'n feest. Leuk al die ouwde en jonge mensen door elkaar met muziek,bbq en een springkussen voor de kids was weer geslaagd dit jaar! dus savonds en snachts zat ze zichzelf een beetje in de weg sneu hoor maar toen we eindelijk konden slapen vond Vince het nodig om maar weer eens zijn stembanden te smeren :rolleyes: Hoop dat het nu een beetje over is want ik heb namelijk 2 bobbels in zijn onderkaak ontdekt! :) (ze zijn er nog niet door maar kan denk ik niet lang meer duren)

@Misspuma,
    Van Harte gefeliciteerd met Keano zijn 8 mnd!Dat hebben wij hier ook als papa thuis is dan is er snachts niks aan het handje en als mama alleen is :rolleyes: Jullie zullen wel blij zijn als jullie huisje straks helemaal klaar is en je lekker kunt genieten op je nieuwe bankje!
    @Jacoba,Fijn dat je ongi bent geworden alleen vervelend dat het nu gelijk zo heftig is.
    @Gabje,OOk een 4e tandje gaat snel hoor!Hoop dat die 2 bij Vince snel doorkomen want hij heeft er behoorlijk last van en papa en mama kunnen ook wel weer een nachtje rust gebruiken ;)

Liefs,Claudia

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo allemaal
    even een berichtje van ons. het is gelukkig weer rustig de boventandjes blijven nog weg dus denk dat het toch een sprongetje ofzo is geweest? maar hij is nu weer zichzelf. verder alles rustig. ik ga gauw een boterhammetje maken voor meneertje.

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Hier een rustige nacht gehad ik denk dat Vince dood moe was van zijn gespook van de afgelopen nachten :) Hij is alleen wakker geworden voor de fles vanmorgen en weer in slaap gevallen tot 11 uur :confused: Ach hij zal het wel nodig gehad hebben en dan had papa ook een beetje rust.Niek is maandag bij de tandarts geweest hij kreeg zondagnacht opeens vreselijke kiespijn wat bleek er was een stuk van zijn kies afgebroken waardoor er een zenuw bloot lag :( zenuw behandeling gehad maar nu kan hij weer lachen!

Zijn er ook meiden van jullie die op Hyves kletsen?

Liefs,Claudia

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl gelukkig dat je vanacht lekker heb kunnen slapen. ik zit ook op hyves leuk he.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Jacoba: Die tandjes die komen er hoe dan ook wel hoor ;). Ja ik denk dat we zeker blij zullen zijn als alles klaar is...!

@ Gabje: Ja zijn 4e tandje alweer, hij is nog niet door maar dat zal niet lang duren ik zie hem al zitten in ieder geval.

@ Claudia: Héhé Vince ook aan de bobbels hihi. Ook al zo druk bezig met de tuin klaar te maken voor de zomer. Ow wat leuk zo een buurtfeest met oudere en jongere mensen! En wat een lekkere nachten heb je achter de rug meissie. Au...dan moet je man wel pijn hebben gehad, als een zenuw bloodligt...gelukkig kan hij nu weer lachen!
    Nee, ik klets niet op hyves.

@ Tweety: Inderdaad misschien was het een sprongetje. Gelukkig dat hij weer zichzelf is en alles rustig is.

Joepie! 11 dagen vakantie! Manlief moet nu nog 2 dagen en heeft dan ook een week vakantie, dus dan gaan we beginnen aan het schilderwerk. Ga nu nog even genieten van de rust hihi.
    We gaan met vaderdag met mijn ouders en Keano naar Blijdorp toe heb er echt zin in, mijn ouders ook hoor :D.
    Maar we zullen Bokito maar niet in de ogen kijken... :(.
    Verder hier eigenlijk alles rustig, mijn schoonzusje komt zo hier langs die wilde Keano zijn middagflesje geven. Ze neemt de hondjes ook mee dus dan gaan we nog een eindje langs het strand lopen en dan op de terugweg kibbeling eten jammie!
    Geniet van deze mooie dag!

Liefs, misspuma

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi allemaal,

Wat was het warm vandaag,moest tot 3 uur werken.Viel niet mee in die hitte in de auto uit de auto we hebben dan wel airco maar met dit weer helpt eigenlijk alleen een zwembad gevuld met ijsblokjes :)

Ik heb vandaag Fantastisch nieuws gehad Ik wordt niet ontslagen! :whistle: En ik ben nog in de race voor de opleiding!

@Tweety,Ja ik vindt Hyves ook leuk maar wat ik je vragen wilde duudt het bij jouw ook zolang om een pagina op te vragen?Is idd erg lekker om weer een nachtje gewoon te kunnen pitten ;)
    @Misspuma,Lekker hoor Vakantie het wordt heerlijk weer dus hoop dat je ondanks het schilder werk nog een beetje van het weer kan genieten!
    Leuk hoor met z'n alle naar de dierentuin en ik zou idd maar niet in zijn oogjes kijken :( Heb je nog lekker langs het strand gewandeld?

Liefs,Claudia

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Yentl: Ik ga gewoon van het mooie weer genieten, wel of geen schilder werk :D. En inderdaad het was erg warm vandaag!
    Gefeliciteerd dat je je baan mag houden en dat je nog in de race zit voor de opleiding!!!
    Ik heb nog heerlijk langs het strand gewandeld.

Zo net terug uit de stad, was even alleen wezen stadten heerlijk vind ik dat zo af en toe. Heb weer heleboel leuke dingen voor Keano gekocht, paar shirtjes met korte mouwtjes, 2 zomerslaapzakken, een hawaii bloesje zo lief haha!
    Verder eigenlijk rustig gehad hierzo.

Liefs, misspuma

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Bedankt ja ik was wel opgelucht hoor dat ik mag blijven tis toch altijd vervelend en zeker zo vlak voor de vakantie!Lekker wezen shoppen lees ik.Zo leuk die kleine dingen heb gister weer 2 schattige jurkjes voor Yentl gekocht kan het ook niet laten :oops: Zegt mijn man,koop eens iets voor jezelf ikke ja doe ik maar kom altijd met iets voor de kids thuis hihihi

Liefs,Claudia

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dat zegt mijn man ook altijd koop toch ook eens iets voor jezelf. Kom ik net weer thuis met de tassen laat alles zien en zegt hij en wat heb je voor jezelf gekocht ikke uhm...niks :(...

Liefs, misspuma

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ yentl soms komt de pagina langzaam maar over het algemeen heb ik er geen last van.
    gefeliciteerd dat je je baan mag houden en nog voor de opleiding kan gaan ook. spannend.

@ misspuma leuk he shoppen ik mag nix meer kopen van mijn vriend voor rene hij heeft zoveel maar soms kan ik het niet laten liggen hoor.

rene is een beetje onrustig vanavond hij heeft last van de warmte denk ik maar ja wie niet het is ook warm in zijn kamertje hoor. heb hem nu alleen in zijn rompertje liggen. hopen dat ie zo weer inslaap valt.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Dus jij mag ook al niks meer aanschaffen voor Rene hihi, Keano heeft ook zat kleding maar kan het gewoon niet laten...
    Ik hoop ook voor je dat hij zo weer in slaap valt!

liefs, misspuma

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) Hier hetzelfde probleem Vince zijn kast zit ook propvol maar het is allemaal zo leuk!

@Tweety,Dan zal het toch wel aan mijn pctje liggen :( Volgende week komt mijn laptop hoop dat die het iets sneller doet.
    Vince ligt ook in zijn romper het jochie heeft het ook zo vreselijk warm ligt te zweten zielig hoor,hoop dat Rene jullie laat zlapen vannacht ;)

Liefs,Claudia

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pffff warm zeg heb et gestofzuigt is iet goed voor je met dit weer
    nou vanacht was drama rene is pas rond half 11 stil geworden en om 1 uur was ie weer wakker heb hem bij mij in bed gelegt want papa was toch werken en het was een stukkie koeler bij ons. na een uur is ie pas weer gaan slapen. hij heeft er onrustig geslapen maar ja met die warmte doe ik dat ook. en hij is nu ook nog eens neus verkouden ook.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Claudia: Erg he die uitpuilende kasten, ik ga Keano zijn kleding kast weer eens uitzoeken en weg doen wat te klein is of niet meer mooi.

@ Tweety: Nee, stofzuigen met dit weer is inderdaad niet zo een best idee...maar ja wat moet dat moet hé.

Zo kreeg net de schrik van mijn leven. Mijn schoonmoeder die kwam ff op bezoek had wat kleding voor Keano gekocht (nog meer...), en Keano zat in zijn loopwagentje en mijn schoonmoeder ging naar hem toe ik was in de keuken naar de kleertjes aan het kijken. Komt mijn schoonmoeder naar mij toe gelopen (vergeet per ongeluk Keano), en valt Keano zo uit zijn loopstoeltje op de plavuizen in de keuken (we hebben een kleine afstap van woonkamer naar keuken) Keano keihard huilen natuurlijk, en nu een dikke blauwe bult op zijn hoofdje...dus ik de huisarts gebeld die zei dat ik hem vandaag rustig moet houden en hem iedere 2 uur even bekijken hoe hij reageerd tot nu toe nog niks vreemds aan hem gemerkt, is nog even vrolijk als altijd. Maar jeetje ik ben me zo rot geschrokken zat er gewoon van te trillen en moest ook huilen...! Voorlopig maar even niet in dat loopwagentje...

Liefs, misspuma

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    he meiden

wat een weertje wel warm maar ach regen is ook niet alles.
    Martina heeft vanmiddag lekker in haar zwemband in het zwembad rondgedobberd.
    wat er wel vermakelijk uitzag. :)
    Ze probeert nu ook steeds haar knieen onder zich te trekken en zich dan op te drukken om te kruipen.
    maar ze valt steeds om en dan probeert ze het weer opnieuw.

@MissPuma ach wat zielig voor hem zijn eerste bult en wat zul jij geschrokken zijn .
    ben je al een beetje over de schrik heen ?

@Tweety hij is niet de enige hoor die niet lekker geslapen heeft .
    Martina wist ook geen draai te vinden .

@Claudia super zeg dat je je baan mag houden en nog beter dat je nog in de race bent voor de opleiding

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Ja ik ben nu ongeveer wel over de schrik heen. Maar Keano moest vanavond ineens best wel wat overgeven dus toen schrok ik weer wel (manlief is natuurlijk ook net aan het werk), dus ff de huisarts gebeld die zei als het maar eenmalig is is het niet erg en het is gelukkig ook maar eenmalig geweest.

Nou meiden met Keano gaat het naar omstandigheden goed, denk dat hij wel hoofdpijn heeft. Maar hij ligt nu lekker te slapen.
    Hier regent het keihard en ook onweer...bah ik hou niet van onweer...!
    Verder alles rustig nu gelukkig.
    Ga straks eens GT/ST kijken, er komt een baby'tje in van het forum (zie topic in de lounge: Ewout in GT/ST).

Liefs, misspuma

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma anders even een zetpil geven voor de hoofd pijn.
    volgens mij gaat het hier ook zo regenen de lucht is al aardig bewolkt .
    en ik moet er straks nog doorheen moet naar mn werk.
    ik zit straks ook voor de buis om gtst te kijken kijk ik altijd ;)

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Ik heb Keano al een zetpilletje gegeven en hij is nu ook lekker aan het slapen gelukkig.

Owjaah meiden morgen ga ik naar de opname van Te Land Te Zee en in de Lucht die komen hier in Zeeland, en de vriend van mijn schoonzusje doet mee dus die gaan we even aanmoedigen! Het is het onderdeel snel naar de bel. Hopelijk is het een beetje mooi weer.

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina