@misspuma das schrikken gelukkig dat het weer wat beter gaat met hem. hier heeft het ook geregent en geknalt. is wel weer een beetje afgekoeld gelukkig. nou ren ewas vanavond niet in zijn hum. huilen huilen en huilen hij was denk ik te moe om te slapen van vanacht en vanmiddag heeft ie ook weinig geslapen. hopen dat ie vanacht beter slaapt. papa heeft zijn kamertje met de airco een beetje afgekoeld het was 27 graden pfff. morgen weer werken maar van 7 tot 11 dus ben zo weer thuis en savonds naar mijn oma d'r verjaardag moet nog ff een kasootje kopen van rene voor haar want van ons wil ze niks hebben haha ze heeft genoeg zegt ze dan. misschien maken we wel een tekening voor opoe.
hallo wat is het hier stilletjes zeg. we hebben een tekening gemaakt voor opoe met verf zijn handjes en voetjes op een vel papier en ze vond het leuk. verder was het gezellig en rene had alle aandacht. hij lag pas om 10 uur op bed en kwam dan vanmorgen ook pas om 10,15 uit bed de slaapkop en mama maar werken haha. nou ik ga maar ff verder kijken
Hoi meiden, Ik ben ff niet online heb problemen met mijn pc(zit nu op de laptop van vader)Als alles goed is ben vanaf woensdag weer aanwezig Ik baal wel hoor heb gewoon afkick verschijnselen. Hier is het weer erg meegevallen bijna geen onweer gehad wel was het vreselijk benauwd.Vince gaat het ook weer iets beter hij slaapt gelukkig weer de hele nacht. @Tweety,leuk hoor een tekening met de handen en voetjes van Rene.Heerlijk zeg dat hij zolang geslapen heeft. @Misspuma,Jeetje wat zielig een blauwe bult op Keano zijn hoofdje hoop dat alles weer ok is.Ik kan me indenken hoe je geschrokken bent Yentl is met 8 mnd van de trap gevallen en ik was toen ook in alle staten gelukkig is dat ook allemaal goed afgelopen op een paar blauwe plekken na ,ik moest haar ook iedere 2 uur wakker maken.Ik heb ook alla kleertjes van Vince uit de kast gehaald en dat was weer een vuilniszak vol Ach hebben we weer een rede om te gaan shoppen. @Jacoba,Leuk hoor dat Martina lekker heeft rondgedobberd in het zwembad,zal er zeker komisch uitgezien hebben Ik herken het proberen te kruipen Vince probeerd het ook gister is het hem gelukt om een stukje vooruit te komen maar dit was toch wel erg ver,oeiend en meneer liet zich met een plof op het bed neervallen. Denk dat ik de laptop maar even meeneem want ik denk niet dat ik het ga redden tot woensdag Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Tweety: Ja dat was zeker schrikken toen Keano op zijn koppie viel. Nog gefeliciteerd met Oma's verjaardag! Fijn dat Rene de volgende dag uitsliep voor papa, en inderdaad mama maar werken...! @ Claudia: Wat vervelend problemen met de pc, zou ik ook afkickverschijnselen krijgen hoor . En Yentl ook met 8 maanden gevallen, en dan nog wel van de trap tis zonde! Gelukkig dat dat ook goed gekomen is, ze kunnen gelukkig nogal heel wat hebben hé die kleintjes. Neem die laptop maar mee hoor dan hoeven we je niet te missen! Nou Keano heeft nergens geen last meer van, heb hem 's nachts 2 keer wakker gemaakt maar toen hij wakker was, was hij heel helder en moest gelijk lachen dus toen dacht ik dat het wel goed zat. De blauwe plek is ook weer bijna weg dus dat is mooi. Gisteren naar Ter Land Ter Zee en in Lucht geweest dat was toevallig hier in de buurt. En Keano zijn Oom deed mee dus gingen we even kijken. Nou ze zijn niet eens bij de bel gekomen...gna gna. Het wordt de 23 uitgezonden en als jullie toevallig kijken het zijn de mannen die in een piratenschip zitten. Verder alles rustig hierzo! En op het forum ook zo te zien hihi. Liefs, misspuma
Hoi meiden, Wat is het rustig hier zeg! @Misspuma,Gelukkig maar dat alles weer goed is met Keano!Die blauwe plek trekt wel weer weg.Dus ze hebben de bel niet gehaald als ze maar lol gehad hebben toch!Ik ga wel even kijken de 23e. Liefs,Claudia
@ Claudia: Ik zal je de 23e er nog even aan herinneren! Nee, ze hebben de bel totaal niet gehaald haha! Wat een rust hier op het forum, allemaal druk? We zijn druk bezig in het huis, dus vandaar ook weinig online. Maar het gaat hierzo heeeel mooi worden hoor! Met Keano ook alles in orde, heeft gelukkig weinig last van de warmte. Liefs, misspuma
@Misspuma,das goed kan ik het niet vergeten Dus jullie krijgen een prachtig paleisje!Vince heeft wel een beetje last van de warmte maar da heeft hij al gauw zielig hoor. Liefs,Claudia
Hoi meiden, Ik kom weer eens kijken. We hebben echt een hele moeilijke week achter de rug. Ongelooflijk dat het al weer twee jaar is geleden dat mijn lieve broer is overleden. Vorige week donderdag hebben we eerst getrakteerd bij mijn zoontje in de klas. Daarna ben ik gaan werken, maar dat sloeg helemaal nergens op.....er kwam niks uit mijn handen en ik heb veel zitten huilen. 's middags hebben we de kinderen uit school gehaald en zijn we naar mijn schoonzusje gegaan. Het blijft heftig hoor! Gina
@Gina,Goh meid wat vervelend,ik hoop dat het nu weer iets beter met jullie gaat! Ik heb weer wat fotootjes van Vince geplaatsd. Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Gina: Heel veel sterkte meissie. Hopelijk gaat het nu weer beter met jullie. @ Claudia: Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst, die van jullie samen is ook leuk dan weet ik ook eens tegen wie ik aan het kletsen ben . Vervelend dat Vince wel last heeft van de warmte. Zo vandaag weer meer opgeruimd, we leven nu ff op beton...bleh maar goed is even niet anders. Morgen ga ik eerst 's ochtends ff langs mijn werk op Keano te showen (werk er natuurlijk nog maar pas), en daarna ga ik de muren schilderen. Hier verder eigenlijk alles rustig. Liefs, misspuma
@misspuma o die tandjes zijn grappig haha rene heeft er nog 2 de 3e heeft nog niet door gezet. @ yentl leuke foto's vanavond scrapboek cursus gehad bij mijn collegajte/buurvrouwtje/vriendin om het makkelijk te houden hihi. ren e is mee geweest en heeft lekker geslapen in het campingbedje daar. maar is best leuk dus we gaan de foto's maar inplakken in een scrape boek. verder is het rustig rene is weer verkouden hoest en prost er op los. nou ga mijn bedje opzoeken.
Hallo allemaal, weer terug van weggeweest. Een heerlijke vakantie gehad maar helaas is Quinn toch weer ziek geworden. De dokter erbij gehaald en hij had een keel-, en oorontsteking . Weer allerlei medicijnen maar daar knapte hij wel vlug van op. Bleef wel hoesten dus ben gisteren wel weer even bij de eigen ha geweest. Die kijkt het nog een week af en anders wil hij toch een inhalatiemedicijn gaan proberen. Toch heeft Quinn het goed gedaan tijdens de vakantie. Redelijk goed geslapen ondanks dat hij ziek was en de hele dag vrolijk. Ook in het vliegtuig ging supergoed. Dus ondanks alles toch een leuke vakantie gehad. Silly
Hallo meiden, Vince is vandaag alweer 8 mnd waar blijft de tijd hihihi. @Silly,Welkom terug,gelukkig maar dat jullie toch een leuke vakantie gehad hebben.Jammer idd dat Quinn ziek is geworden hoop dat de medicijnen snel aanslaan en het weer beter met je ventje gaat! @Tweety,Thanx Leuk is dat het dat scrabbook maken heb dat een keer met mijn collegaatjes gedaan.Lekker hoor dat Rene in het campingbedje heeft liggen slapen,rene ook alweer verkouden zielig voor die kleintjes als ze zo verkouden zijn. Zo morgen is mijn eigen pc weer klaar gelukkig Liefs,Claudia
hoi meiden @Silly ach alweer ziek arm mannetje toch . Maar toch fijn dat jullie toch een leuke vakantie hebben gehad. @MissPuma wat een schattig kopie heeft hij zo met zn tandjes heeft keano het overleefd na z,n showronde zo ben ik ook weer eens heb het een beetje druk gehad . En martina is niet echt in haar hum maar maar dat zal wel weer over gaan. ze heeft van de week losgezeten wel steunend op de handen maar ze zat we hebben ook een leuk meevallertje kregen gister bericht dat we 600euro terugkrijgen van het gas. Wel lekker zo voor de vakantie .
@silly welkom terug vervelend dat ie weer ziek is geworden maar toch vrolijk gelukkig. spaart er iemand van jullie nog jetix knikkers? heb er nog een paar dubbel misschien wil iemand ze hebben?