@Setteke denk ook dat het er bij hoort niet zo leuk maar we ontkomen er niet aan vrees ik. Ik hoop wel dat het snel voorbij is.
Welkom Setteke ! Van morgen op CB geweest, mevrouw kan iets te veel voor dr leeftijd. Ze hebben alles gezien wat ze kan, kruipen, staan en stappen langs een tafel ! Papa en mama zegt ze ook goed! Ze klapt in dr handjes en zwaait. Ze weegt nu 9 kilo en 800 gram lengte is 72,3 Slapen gaat ook super alleen eten met stukjes nog niet ! Hoe gaatdat bij jullie ?
Dankje! Wauw! Wat kan jou meissie al veel, zeg! Hier een luie jongeman, kruipen doet hij niet, zitten kan hij nog niet alleen, praten nog niet (af en toe zegt hij iets wat op "mem" lijkt, het friese woord voor mama, maar ik zal het wel te graag willen horen, haha!). Alleen staan kan hij al heel goed, aan mijn vingers of bij de tafel. Lopen doet hij nog niet. Moet er wel bij zeggen dat Tymen te vroeg is geboren. Eten gaat hier heel goed, behalve warm eten met stukjes. Vindt hij niet lekker, hij houdt zijn mond dan stijf dicht. Terwijl hij wel al brood, soepstengels, koekjes en patatjes eet. Fruit met stukjes is ook geen enkel probleem, misschien scheelt het dat ik vanaf dat hij 6 maanden was een liga door het fruit heb gedaan. Slapen gaat hier ook super! Tymen was 1,5 week geleden 8045 gram en 72 cm.
hihi fruit met stukjes gaat ook niet en groente ook niet, brood eet mevrouw zo weg vind ze heerlijk! Vanavond weer lekker paardrijden joepie ! Hoeveel slapen jullie beebs ? mijne slaapt de nacht 14 uur en dan nog 3 uur overdag ! Is dat niet een beetje veel ?!
Tymen slaapt de nacht zo'n 13 tot 14 uur. Overdag ook zo'n drie uur. Soms ook nog wel meer! Hij is heel erg druk met bewegen enzo, zal het daarom wel nodig hebben!
Ik had nog een vraagje, passen jullie kiddies nog wel in de maxicosi? Tymen nog wel, hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig! Het lijkt me zo leuk als hij over een poosje over kan in de andere autostoel!
Het slapen gaat hier ook prima van -19.00 uur tot 8.00 en van 10 tot 11 en dan 13.00 tot 15.00 @Setteke Martina zit sinds een week in de autostoel ze paste nog makkelijk in de maxi cosi maar ik kon haar bijna niet meer tillen. maar ze vind het helemaal geweldig nu ze alles kan zien.
Hoi meiden, Daar ben ik weer eindelijk.Hier gaat het lekker op de nachten na Vince heeft weer eens besloten dat hij snachts wakker moet worden,baal ervan maar goed de afgelopen 3 nachten af en aan naar zijn kamertje getippeld maar weer zijn tut ingedaan en dat dan zo'n 4 a 5 keer per nacht hoop dat het nu eens afgelopen is. @Gina,Meis veel sterkte en neem de tijd hoop je ooit weer terug te zien bij ons clubje! @Silly,Dus Quinn ook weer aan het nachtbraken jeetje wat vervelend is dat he.Ik heb ook luciferhoutjes nodig op dit moment en dan heeft mannetje ook nog nachtdiest @Jacoba,Zo Martina ook proberen te kruipen!Vince probeerd wel iets maar wat het is dat weten we eigenlijk niet hij ligt dan op zijn buik en begint zijn beentjes opteterekken tot hij op zijn teentjes kan staan en dan gooit hij z'n kontje in de lucht hihihi heel grappig om te zien! Jeetje Agnita wordt echt een grote meid nu en idd als ze naar de grote school gaat moet ze een nieuwe beker en trommel @Misspuma,Hoe was de vaderdag?Jullie zijn toch naar de dierentuin geweest?Hoe vondt Keano het prachtig zeker.Jeetje 5 tandjes al!Vince is ook nog lekker tendloos @Gabje,Zooo jouw meisje doet het goed! @Setteke,Welkom bij de club @Tweety,Rene drinkt uit de tuitbeker!Vince vindt het vooral leuk om er op te zuigen en het drinken dan lekker uit zijn mond te laten lopen.... Liefs,Claudia
@jacoba, kan Martina al goed zitten dan? Wij hebben dit weekend de stoel ook van de zolder gehaald en hem er even in gehad, maar hij zit nog niet zonder hulp. Hij is ook nog geen 9 kilo, maar ongeveer net zo zwaar als Martina. Ben bang dat het niet goed is voor hem, voor zijn rug. Wij hebben overigens de maxi-cosio priori, kan in ligstand. Al zit hij dan nog vrij rechtop...
@Claudia he bah dus vince ook aan het nachtbraken er hangt zeker een sprongetje in de lucht want ik kan je de hand schudden. @Setteke martina kan al zelfstandig zitten steunt wel op dr handen maar ze zit wel en sinds gister kan ze zelf redelijk in zitstand komen . is wel om te lachen want is best wel een gek gezicht want ze zit bijna in een spagaat wij hebben de maxicosi toby en die hebben wij in ligstand anders is het volgens mij te vermoeiend voor haar.
@yentl, zo te lezen heb jij een klein nachtbrakertje! Irritant zeg! Hoop dat hij gauw weer gaat doorslapen! Tymen is niet aan het nachtbraken, maar wordt momenteel wel vaak 's avonds wakker en wil dan niet meer slapen. Net of hij dan gedroomd heeft want hij is dan ook heel erg bang! @jacoba, Tymen is er wel mee bezig, maar kukelt nog erg vaak om als ik hem laat zitten. Het duurt nooit lang meer voor hij het kan. Ik wilde die andere autostoel binnenkort ook graag gebruiken, we gaan 30 juni op vakantie en moeten dan ongeveer een uur rijden. Ben bang dat dat nog te lang voor hem is. @misspuma, wow heeft Keano al 5 tandjes? tymen nog maar twee...
@Jacoba, hahaha ja idd we kunnen elkaar dan nu de hand schudden.Ik hoop dat hij vannacht wel een keertje doorslaap kan wel weer een gewoon nachtje slaap gebruiken @Setteke idd een klein nachtbrakertje hier.Vince zit nog in de maxi-cosi denk dat we hem aan het begin van de vakantie in de autostoel doen. Vince kan ookal aardig zitten ook probeerd hij het soms om zelfstandig te gaan zitten. Liefs,Claudia
@Claudia ja ik hoop ook om een nacht flink ddor te halen want dit is niks. och ik geef pieter vannacht wel een duw als ze begint Heeft iemand ervaring met scrapboeken maken : wil dit graag gaan doen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen.
@jacoba ben sinds vorige week helemaal verslaafd an het scrappen haha. niet het americaanse met al die kleine dingetjes erbij maar het europese van azza het isn iuet in de winkel te koop alleen via cursus leidsters maar is heel erg leuk.
@jacoba als je onder scrapboekken zoekt via google zie je het americaans zoek onder azza en daar kan je voorbeelden zien van het europeese het is een stuk rustiger en de foto komt meer naar voren vind ik.
@Setteke, welkom bij de oktobermama's. Quinn zit sinds deze week in een autostoel. Hij is best zwaar en vond die maxicosi niet makkelijk meer. Hij vind het geweldig, kan hij alles goed zien . @Yentl, erg hè die nachten. Quinn is nog steeds bezig. We zijn er wel inmiddels achter dat ie dus gewoon honger heeft dus geven een extra fles als ie begint. Daarna slaapt hij meestal weer goed. Eigenlijk moet ik hem dat niet aanwennen zo'n extra fles maar ja als dat het enige is om hem rustig te krijgen dan ben ik gauw klaar. Misschien een groeispurtje en heeft ie wat extra's nodig. Hoop wel dat dit gauw weer voorbij is. Ga elke avond maar weer vroeg naar bed want ik weet niet wat de nacht weer brengt. En das niet gezellig. @Jacoba, wat goed dat ze al kruipt. Quinn tijgert nog wel meer maar begint wel steeds meer z'n kontje omhoog te doen dus dat zal ook wel niet lang meer duren. @Gabje, en hoe was het paardrijden? Probeer zelf vanavond te gaan als het droog blijft tenminste. Nou Quinn slaapt overdags meestal 2 1/2 uur en 's- nachts (als ie doorslaapt en ik maak hem niet wakker 's-morgens) 11 1/2 uur. Tjee die van jou doet dus alles al. Quinn (gelukkig) nog niet. We gaan in de grote vakantie naar de camping en dan zit ik niet te wachten op een kindje dat alleen maar weg wil. Nee, hoop dat ik hem dan in de campingbedje die we als box ombouwen kan neerleggen en daar lekker in gaan spelen. Silly
ja paardrijden wa super Silly en bij jou, als het goed is ben je nu aan het rijden haha... Lazen jullie het ook dat het verhaal van Benthe is verzonnen ?! Vanavond komt er een stukje over door lotte geschreven... iedereen leefde mee met annemarie, jason en familie ! Hier verder alles goed, vandaag heeft me kleine meisje in de zandbak gespeeld voor het eerst hihi Was even wennen, eerst door het zand en 10 minuten laten was het zand opeten... Wel fijn dat lekkere weer, kan je lekker veel naar buiten. Kom vanavond nog even kijken !
Hoi meiden, Vannacht heeft Vince het aardig gedaan hoefde er maar 2x uit en de eerste x pas om 4 uur dus heb nog aardig kunnen slapen!Niet te vroeg juichen......je weet maar nooit. @Gabje,Jee je meent het is het allemaal verzonnen?!Dat had ik niet verwacht leefde ook nog mee wat laag zeg om zoiets te verzinnen! @Silly,Lekker paard gereden?Dus Quinn heeft honger!Nee dat is bij Vince helaas niet het geval we hebben het een tijdje gegooid op het krijgen van tandjes maar aangezien we nog steeds een tandloos bekkie hebben zall dat het ook wel niet geweest zijn!Hoe heeft Quinn het vannacht gedaan? @Jacoba,En heb je Pieter het bed nog uit moeten duwen vannacht? Er is hier kermis dus vanmiddag even met oma en de kids op de kermis geweest.Er staam 4 trampolines opgesteld en dan wordt je in een harnas gehesen en zit je vast aan elastieken je kan dan de hoogste salto's maken.Yentl wilde het meteen doen (mama vondt het minder leuk)maar het ging goed ze vond het helemaal geweldig.Van de week gaan we nog een keertje met papa en dan zal ik proberen om een foto van mijn kleine waaghals in actie te maken Liefs,Claudia
Hebben jullie het gelezen over mvjanelle? Het staat nu in de lounge. Ben zo in shock! Heb zo met haar en haar zogenaamde gezin meegeleefd, mede omdat ik zelf ook een prematuur en dysmatuur kindje heb. Misselijk vind ik het! Hoe kan je dit nu doen?