@lia ik ben toen ook overgegaan op andere voeding en bij rene hielp het toen was ook voor verstopping. @ misspuma dank je de nachten gaan hier ook weer goed rond 20.00 uur de laatste fles en dan zo rond een uur of 3 weer misschien ga ik proberen de laatste fles later te gaan geven dan slaapt ie misschien door hopen maar haha.
Hello, Zo te lezen krijgen jullie kindjes meer voeding dan onze Tessa. Ze krijgt 6 flessen van 130 en woog 2 weken geleden 4530gr. Op het CB zeiden ze dat het niet verstandig was om op te hogen. Ik ben vandaag maar begonnen met 140 te geven want ze heeft echt honger volgens mij. En ik moet zeggen dat ze vandaag redelijk slaapt gelukkig. En gelukkig had ze net ook alles onder gepoept ... HAHA
Hey meiden, Keano is vanmorgen ter observatie opgenomen in het ziekenhuis, hij moet hier minstens tot maandagmiddag blijven . Ze gaan allerlei onderzoeken doen, ze denken misschien toch aan reflux, koemelkallergie etc. Dus ze gaan hem onderzoeken. Ben nu bij hem in het ziekenhuis, hij ligt nu gelukkig te slapen. Om 21.00 zijn laatste flesje geven en dan nog even met hem knuffelen en dan naar een leeg huis zonder Keano...pfff dit zal een rot-weekend zijn maar hopelijk komt er iets uit. Zit ook steeds te denken dat hij die dagen dat hij hier is zichzelf goed gedraagd...en dat het aan ons ligt, maar goed dat zal toch wel niet. Meiden ik spreek jullie snel, ga zo nog even bij mijn mannetje kijken. liefs, misspuma
Sterkt misspuma,hoop dat ze er snel achter zijn wat er werkelijk mis is met je mannetje. Liefs Claudia
Ben net terug uit het ziekenhuis, nou pfff wat vervelend om hem daar achter te laten, gelukkig is hij in slaap gevallen dus we zijn gerust weggegaan met het idee hij ligt lekker te slapen. Morgenochtend om 10 uur ben ik weer bij hem. Heb hem vanavond zijn flesje gegeven, en dit ging prima. Had wel gezien dat ze daar niet zo heel erg nauwkeurig zijn...zo lag hij in een hele plas met melk...tis zonde zijn hele rug was nat en zijn haartjes ook. De fles van 18.00 hadden ze niet omgespoeld maar met een laagje melk laten staan...en meer van dat soort dingen, als ik dat morgen weer zie ga ik er toch echt iets van zeggen... Maar jullie horen snel meer! liefs, misspuma
Hallo Misspuma, Ik wil je even heel veel sterkte wensen! Hopelijk kunnen ze snel vinden wat het is! Liefs
Sterkte Misspuma. Zo'n klein hummeltje nu al in het ziekenhuis en dan moet je hem nog achterlaten ook. Lijkt me ook vreselijk. @lia, Quinn had om de 2 a 3 dagen een poepluier; ben overgestapt op Omneo van Nutricia en dat werkt goed. Ook geef ik hem een beetje venkelthee voor de voeding, dat wil ook nog wel eens helpen. Succes. Weet hoe zielig het is als ze echt wel willen poepen en het lukt maar niet. Onze Quinn is zo verkouden. Hij hoest heel veel en verslikt zich hierdoor vaak tijdens het drinken. En idd Yentl, tis net een klein varkentje zo dat ie knort . Net een fles gegeven en door het verslikken heeft ie best veel gespuugt. Hoop maar dat de verkoudheid gauw voorbij is. Vanacht heeft hij het goed gedaan. 22.30 laatste fles en kwam pas om 4.00 en daarna om 8.00. . Silly
Hey meiden, Ben net terug van Keano, ben de hele dag bij hem gebleven en ga om half 9 weer naar hem toe. Nou ze hebben tot nu toe nog geen onderzoeken gedaan...dus tja waarom ligt hij daar in het ziekenhuis voor onderzoeken en als ze dan niks doen schieten we ook niks op. Wel vinden ze dat hij veel mondjes terug geeft, ja dat vonden wij ook al. Verder is alles goed met mijn mannetje als ik bij hem ben, huilt hij af en toe, maar meestal krijg ik een mooie glimlach van hem . Heb het gezegt dat hij in die plas melk lag, en ze zeiden dat ze net nog bij hem waren wezen kijken en dat er toen niks was, oke dat kan natuurlijk, hij kan gespuugd hebben net na ze weg waren. Ook had hij vanmorgen weer heel hard gehuild, maar ze konden er niet achter komen hoe dit kwam. Meiden ik ga hier in huis nog even het een en het ander schoonmaken (gaat ook gewoon door), en dan gaan we eten. Vanavond of morgenochtend horen jullie meer, als er dan al eens wat bekend is. Bedankt voor jullie steun! liefs, misspuma
Hallo meiden, Ben net terug van Keano, hij was wakker toen wij aankwamen, hij bleek al de hele avond te hebben gehuild pfff wat zou je dan graag bij hem willen zijn...maar goed het is niet anders. Hopelijk mag hij snel mee naar huis toe, zijn urine is nagekeken en dat was allemaal prima in orde. Verder was er weinig nieuws, wel willen ze hem in overleg met de arts op dikkere voeding zetten, omdat hij nogal snel een mondje terug geeft. Morgen horen jullie weer meer. liefs, misspuma
@misspuma ik hoop dat het snel beter gaat met je keano lijkt me vreselijk om je zo machteloos te voelen en niet bij hem te kunnen zijn. rene heeft gister voor het eerst bij sinterklaas op schoot gezeten(gelegen) foto's staan in mijn album. vandaag gaan we kijken wat er in zijn schoentje zit in het cafe waar mijn schoonzus werkt haha foto's volgen.
Gisteravond pakjesavond gedaan en m'n oudste zoontjes is toen bij oma blijven slapen. Quinn is lekker mee naar huis gegaan. Was wel veel wakker geweest door alle drukte maar wel heel lief en rustig was ie. Hij is echt megaverkouden en alles zit dicht. Zo zielig. Ook z'n flesjes drinkt hij maar slecht. Meestal rond de 100 ml. dan houdt het op. Hij hoest erg veel een geeft ook melk terug. Als het morgen nog zo is bel ik toch echt even de huisarts. Vanacht heeft hij het toch wel goed gedaan. Om 23.30 flesje en toen om 4.00 en vanmorgen 8.00. Nu slaapt ie maar hoor hem wel zagen en geluidjes maken. Heb al luuf gesmeerd en neusspray gegeven maar dat helpt maar tijdelijk. @misspuma, hoop dat ze gauw iets vinden. Zielig als ie de hele avond zo ligt te huilen en ze laten hem maar liggen. Ik weet het. In een zh kijken ze niet zo nauw. Succes. Silly
Hallo meiden @Misspuma ik hoop dat het wat beter met Keano gaat nu hij misschien dikkere voeding krijg. @Silly heb je ook al en badje van zwitsal met eucaliptus en thijm geprobeerd?Vince was vd week ook zo vreselijk verkouden en heb hem een paar keer in zo badje gedaan en het kwam los.smeer hem nog wel in met luuf voordat hij gaat slapen. Ik lees dat sommige van jullie al pakjesavond hebben gevierd,wij doen het dinsdagavond heb er nu al zin in. @Tweety leuke foto hoor! Wij zijn gister met Yentl bij het sinterklaasfeest van Feyenoord geweest,het was super een optreden van bassie verkleed als sinterklaas,een kindercircus en natuurlijk veel zwarte pieten en sinterklaas.Ze vondt het gezellig en zat helemaal te stralen.Vince is lekker bij opa en oma gebleven.Ik wist niet wat me gisteravond overkwam Vince kreeg om 19:00 een fles en hij heeft geslapen tot 3:30!Ik schrok ervan daarna heeft hij weer geslapen tot 8:45. Zou hij het dan nu toch redelijk te pakken krijgen of zou het een ongelukje geweest zijn Liefs Claudia
Hey meiden, Ben net weer terug van Keano, gaan zo weer naar hem toe. Ze denken toch sterk aan reflux, nu krijgt hij medicijnen die er voor zorgen dat zijn eten niet zo lang in zijn maag blijft, maar sneller naar de darmen gaat, ook krijg hij nu johanes broodpitmeel door zijn melk zodat het dikker word en hij het dus niet snel terug kan geven, het is even kijken hoe het met dit gaat. Morgen middag hebben we een gesprek met 2 kinderartsen en dan horen we of hij mee mag naar huis toe, of nog even moet blijven. Ik hou jullie op de hoogte, liefs misspuma
@Misspuma, hopen dat dat het is en dat het wat beter met Keano gaat. @Silly, ik heb voor Chenoa een neusspray van vsm gebruikt. Dit vond ik erg goed werken (weet ff niet hoe die heet). @Claudia, wat goed zeg dat doorslapen! Chenoa heeft last van haar "sprongetje".. Ze is een beetje hangerig. Ze maakt sinds gisteren andere geluidjes en ze heeft haar handjes ontdekt! Zoo leuk om te zien.. Het slapen gaat wel aardig. Hoop nog steeds dat ze binnenkort gaat doorslapen! Liefs Marloes
@yentl dat slaapzacht van zwitzal met tijm en dat andere spul dat mag je toch pas vanaf 3 maanden ofzo gebruiken dit las ik toen ik vorige keer zo'n badje ging maken durfde het toen niet te doen maar het kan dus geen kwaad.
@ tweety,ik gebruikte het bij mijn dochtertje ook,je moet er ook niet zo veel in doen gewoon een klein beetje ik doe er dan ook nog een klein beetje natusan bij.Gebruik eigenlijk alleen natusan maar daar hebben ze dat met slaapzacht met eucaliptus niet van.Of het kwaad kan dat weet ik eigenlijk ook niet zal het eens navragen als ik de volgende keer op het cb kom! Liefs Claudia
@yentle ik zal het as woensdag eens vragen dam moet ik weer naar het cb ik laat het dan nog wel weten wat ze er hier van zeggen maar als je kids er nooit last van hebben gehad en en baat bij hebben lijkt het me toch wel goed spul. rene is mijn eerste kindje dan ben je toch wel wat voorzichter met dingetjes merk ik aan mijn nichtje die doet sommige dingen al zo gewoon terwijl ik het eerst nog na moet gaan vragen hoe en wat.