Keano doet mee aan een wedstrijd bij toddler willen jullie a.u.b. op hem stemmen? Dit is de link: http://www.toddler.nl/content/fotowedst ... ccess=stem En dan staat hij onder Mandy Wiering bedankt alvast! liefs, misspuma
@misspuma, Kan Keano al papa en mama zeggen? Doet Tymen nog niet. Zegt wel dingen die in die richting komen, maar hij bedoelt het niet zo! Wat een heerlijk mannetje! Lekker ondeugend koppie! En mooie vloer! @ Yentl, Kan Vince ook al papa en mama zeggen? Wat goed! Wat vroeg, of is die van mij gewoon laat? Mooie banner! Ben helaas niet zo creatief... Vandaag hebben wij de andere autostoel ook geprobeerd. Gaat hartstikke goed, hij zit er mooi in. Vindt het ook he-le-maal geweldig, hij zat te gillen van plezier. Ik heb hem in de ligstand en zo zit hij er bijna net zo in als in de cosi! Verder weinig bijzonders, naar een verjaardag geweest van een nichtje van mij, Tymen stal weer de show. Geen omkijken naar hem gehad, die twee meiden (10 en 8 ) hebben zich prima met hem vermaakt!
@ Setteke: Ja zo ongeveer zegt hij papa, mama. Ja ondeugend koppie heeft ie zeker . Mooi zo dat de andere autostoel goed gaat! Heerlijk he als ze de show stelen die kleintjes. Liefs, misspuma
Yesss hij is volgens mij nu aardig gelukt @Misspuma,Ga gelijk even stemmen. @Setteke.Ja Vince zegt het al een poosje maar meer mama dan papa.Ik weet niet of het vroeg is maar Yentl kon ook eerder praten dan lopen Lief hoor dat hij ook zo zit te genieten in zijn stoel.Ik heb Vince ook nog in de ligstand.Ik ben ook iet zo creatief maar met uitproberen kom je aardig ver Liefs,Claudia
@ Claudia en Setteke: Bedankt voor het stemmen meiden. Maar de wedstrijd is nog tot morgen 00.00 dus niet lang meer...nou ja jammer dan.
@ claudia: Zit ik de kijken hoeveel stemmen Keano heeft zie ik Vince ineens voorbij schieten . Maar ik kan helaas niet meer stemmen sorry meissie, anders had ik het graag gedaan! Liefs, misspuma
JA dat klopt maar ikkes had het weer verkeerd gedaan wilde voor morgen maar goed dan stuur ik hem morgen weer in!
HaHa ik stuur hem ook voor morgen weer in. Ik dacht ook dat ik mee zou doen voor week 2 maar niet dus haha, ook niet eerlijk eigenlijk. Maar je mag iedere week meedoen . Claudia je kan zelf ook 1x stemmen hé wel doen, staat anders zo zielig als hij geen stemmen heeft...! Liefs, misspuma
Ik dacht het ook aangezien de tijd bijna verstreken is dus dacht nou stuur alvast een fototje is (muts he) Maar idd je mag iedere week meedoen dus we gaan het morgen proberen,zal ik gelijk weer even op Keano stemmen! Liefs,Claudia
Ik heb net ff op mijn man zijn email gestemd en dat ging ook dus ga gelijk mijn schoonzussen opdracht geven om ook te stemmen (ik bedoel voor volgende week dan he vanaaf heeft niet zo veel zin meer )
@Claudia, wat een lieve foto en dan al die sterretjes . Echt lief. @Setteke, Mijn oudste zei ook al vlug woordjes maar liep pas met z'n 15 maanden. Quinn zegt ook al en papa en mama maar nog niet helemaal zuiver. Hij is een echt ondernemertje dus misschien loopt hij wel vlugger. Meestal zie je dat kinderen die snel praten wat langzamer zijn met de motoriek en andersom (maar er zijn uitzonderingen, natuurtalentjes ). Vanacht was meneertje weer 4 of 5x wakker geweest. Hij hoefde gelukkig geen fles maar wel een tut. Dus weer een lekker nachtje . De laatste schoolweek voor m'n oudste en dan de grote vakantie. Vind het wel fijn dan hoef ik 's-morgens niet zo te sjouwen. Silly
@Silly Niks aan hoor zo'n rotnacht hoop dat het snel beter gaat. @Claudia leuke banner ben er afgelopen vrijdag ook mee aan het stoeien geweest maar lukte niet . Wel de glitterletters maar de foto's niet. Leuke foto's van je kids. @Setteke leuk is dat he als ze er plezier in hebben als ze alles kunnen zien vauit de auto.
@MissPuma mooie vloer hoor vooral dat mannetje wat er op ligt. Gister heeft elisa voor het eerst op de wc gepoept ik hoop dat ze het volhoudt . scheelt mij weer in de knip Met Martina moeten we extra opletten want die gaat nu de hele kamer door . Half kruipen en half teigeren.
Goede avond meiden, @ Claudia: Wat een leuke kinderen heb je toch ook. Die pyamalol is echt lief zo saampjes! @ Silly: Jeetje 4 a 5x per nacht wakker pfff, hopelijk doet hij het vannacht beter! Dat is zeker lekker kan je de ochtend ook rustig beginnen! @ Jacoba: Bedankt, ja het mannetje op die mooie vloer is ook mooi . Goed zo van Elisa dat ze voor de eerste keer op de wc heeft gepoept nu volhouden! Ow wat lief dat Martina aan het kruipen/tijgeren is! Zo meiden vandaag op het CB geweest hij is weer door de keuring gekomen! Hier komen de cijfertjes: 8700gr, 70cm en hoofdje is 43,4. Zijn weer mooie cijfers. Verder alles rustig hierzo, lekker hoor! Morgen moet ik werken van 07.30-12.30 dus een lekker kort dagje! Keano doet mee aan een fotowedstrijd op Toddler, gisteren ook al maar las te laat dat die wedstrijd nog maar tot gisterenavond duurde...! Dus zouden jullie a.u.b. nog een keertje op mijn mannetje willen stemmen...? Let op je krijgt een bevestigingsmail, dus wel even bevestigen anders telt je stem niet. Dit is de link: http://www.toddler.nl/content/fotowedst ... ccess=stem Alvast super bedankt! . Liefs, misspuma
@ misspuma, ik heb weer gestemd. Twee keer zelfs, met mijn eigen mail en die van mijn vriend. Keano doet het goed zeg, mooi cijfers hoor! Met zo'n rapport kan hij thuiskomen @ Jacoba, wat heerlijk dat Martina echt al kruipt. Tymen is echt nog lui... En wat goed dat Elisa op de wc gepoept heeft! Alweer een fase voorbij *zucht* @ Silly, wat een nacht weer! Vermoeiend, hoor! Ik hoop dat hij jullie vannacht weer lekker laat slapen! @ Yentl, mooie foto's, hoor. Heerlijk stelletje! Tymen is me toch verkouden! Het snot loopt constant uit zijn neus! Maar ja, wat wil je ook als je heit (papa) zo verkouden is! Werd ook wel eens tijd, hij is nog nooit verkouden geweest, hij moet toch een keertje wat weerstand opbouwen! En liever nu dan volgende week, we gaan zaterdag met vakantie en dan hebben we liever niet een ziek mannetje!