oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Super bedankt voor je 2 stemmen! Ja een mooi rapport heeft hij hé!
    Ach jeetje Tymen zo verkouden zielig mannetje, hopelijk is het snel over!
    Ow lekker op vakantie waar gaan jullie naar toe?

Liefs, misspuma

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

We gaan een weekje Terschelling doen. Ik hoop wel dat het weer dan beter is. Kunnen we lekker fietsen. voor Tymen willen we zo'n kar huren met babyschaal. Voor een fietszitje zit hij nog niet goed genoeg! Hmm, heerlijk, heb er echt zin in! Gaan jullie nog met vakantie?

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Hier weer een goede nacht gehad er alleen uitgeweest om z'n tutje te geven en dat was zo rond half 6 maar nu heeft hij weer iets anders :rolleyes: meneertje wil niet gaan slapen pfffff kweet niet wat vervelender is!

@Silly,goh wat vervelend zeg dat jullie er alweer zo vaak uit moesten.Heeft jouw oudste volgende week al vakantie,lekker hoor!Yentl moet nog t/m 12 juli naar school toe.
    @Jacoba, :whistle: wat goed van Elisa nu hopen dat ze het volhoudt.De banner is idd leuk geworden maar heeft mij ook heel veel moeite gekost hoor ;)
    @Misspuma, Ja Die foto is echt goed gelukt :) Mooie cijfers weer hoor voor Keano!

Ik zet zo de foto,s van yentl aan de elastieken in mijn album.
    Liefs,Claudia

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Misspuma ik kan niet meer stemmen heb ze voor martina gebruikt

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia gaaf zeg die foto en wat een waaghalsje is Yentl

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    De foto's staan erin!

@Jacoba,ja wat een meid he ;)
    @Setteke,Lekker een weekje op vakantie,zal voor je duimen dat het goed weer wordt :)

Liefs,Claudia

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,Ik zie net pas dat je voor Martina ook een site bij gaat houden heb al even een berichtje achter gelaten ;)

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia ik had hem al een tijdje geleden aangemaakt de site maar kwam er telkens niet aan toe.
    Ben er vandaag maar even mee aan de slag gegaan maar ik ben nou eenmaal geen pc wonder :)

@Setteke lekker zeg een weekje weg heb ik ook wel zin in .
    Maar wij gaan dit jaar niet :(

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) dan kunnen we bij elkaar gaan zitten!Ik ben ook geen pc wonder ik klungel altijd maar wat :oops:

Liefs,Claudia

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik probeer het wel altijd zelf maar als het niet lukt word ik ongeduldig en roep ik pieter erbij ;)

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    ik ken het,ik probeer het ook zelf en dan moet ik eerst heel :evil: worden en meestal lukt het dan nog niet hahaha

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Lekker een weekje Ter Schelling geniet er maar goed van hoor!
    En laat het weer inderdaad beter zijn als nu, ik zal voor jullie duimen.
    Wij gaan in September een weekje naar Drenthe toe, ook lekker fieten/lopen en genieten van de rust (als Keano het toe laat ;)).

@ Claudia: Hé dat is ook vervelend dan dat hij nu ineens niet meer verder wil gaan slapen. Gelukkig hebben wij geen dol met Keano slaapt van 19.00 tot 08.00 heerlijk! Hopelijk vannacht beter voor jullie sterkte!
    Wat een leuke foto's van Yentl aan de elastieken!

@ Jacoba: Ik geef je groot gelijk dat je op Martina hebt gestemd ;) :D.
    Heb net even op de site van Martina gekeken en een berichtje achter gelaten, leuke site hoor.

Liefs, misspuma

13. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @Setteke, veel plezier en hoop op mooi weer voor je.

@Claudia, tja das ook niks om half 6 niet meer willen slapen. Die van ons willen er maar niet aan hè. Het zijn moeilijke slapers. Hoop voor jou (en voor mij ;) ) dat ze weer gauw een normaal ritme hebben.

Nou, ga nu maar gauw m'n boodschappen doen want het blijft hier niet lang meer droog zo te zien. Quinn ligt nu ook een beetje te jengelen in z'n box dus tijd voor actie :D .

Silly

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl leuke foto's van de kleine waaghals.

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Silly: En heb je het droog gehouden tijdens de boodschappen doen? Hopelijk zijn die verschrikkelijke nachten snel over meissie!

Vandaag gewerkt nu ben ik morgen vrij en dan kan ik donderdag en vrijdag weer 's avonds.
    Met Keano is alles goed, hij kruipt nu achteruit zo lief om te zien.
    En brabbelen kan hij nu ook goed, hij probeert nu echt woordjes te maken.
    Voor de rest lekker rustig hierzo.

Liefs, misspuma

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi,hoi,

Wat is het rustig hier!Na een drukke avond(vince wilde niet slapen)dus trapje op trapje af heeft hij wel weer een goede nacht gehad.Hij heeft geslapen tot 7:00 uur jaja we gaan de goede kant op.Althans dat hopen we.

@Silly,Ja idd wij hebben 2 eigenwijze kereltjes ;) Hoe is het gegaan de winkels nog droog bereikt?
    @Misspuma,Keano kruipt!wat leuk en nog achteruit ook geinig is dat om te zien niet?Yentl kroop ook achteruit.Vince kruipt nog niet die houdt zich van daag de dag bezig met het rechtop blijven zitten dit gaat steeds beter :)
    @Tweety,Thanx ;) ze was er ook super trots op dat ze het aandurfde!
    @Jacoba,Ik zie dat het je wel gelukt is om de foto met glitters te maken mooi hoor!
    Je moet de tekst in dat vierkantje schrijven en dan de letters die verschijnen naar de gewenste plek slepen(snap je het een beetje :rolleyes: )

Liefs,Claudia

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoe doen jullie die glitterfoto's het lukt me tot dat ik hem op het forum ga plaatsen dan zegt ie dat ie te groot is ik heb hem al verkleind maar hij blijft te groot. waar verkleinen jullie ze mee?

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety ik laat hem aanpassen dat staat direct aan het begin waar je je foto upload.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yentl jippie het is gelukt dank je wel.

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,niks te danken meid ;) Hij is leuk geworden hoor!

Deel Deze Pagina