oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

@ Claudia: Jammer dat Vince gisteren niet wilde slapen, maar gelukkig heeft hij wel een goede nacht gehad dan kunnen jullie tenminste ook lekker slapen.
    Nou ja kruipen is het nog niet echt wat Keano doet, hij schuift meer achteruit ;). Ik hoor het wel vaker dat baby's eerst achteruit schuiven/kruipen. Mooi zo dat Vince netjes rechtop blijft zitten :D!

Het is rustig meiden, en allemaal aan de glitter avators ;).
    Met Keano is alles goed, hij eet nu standaard per dag 1 boterham en dat vindt hij heerlijk. Zou je er eigenlijk ook eens iets anders op mogen doen i.p.v. leverworst of smeerkaas?
    Verder eigenlijk weinig te melden.

Liefs, misspuma

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,dat vroeg ik me nu ookal af :rolleyes: of er niet is een keertje iets anders op een boterham mag?Ik heb Vince vabmiddag een plakje ham opgerold gegeven nou hij vondt het heerlijk.Weet eigenlijk niet of dat wel mag?

Het is idd erg rustig stilte voor de storm misschien?

Liefs,Claudia

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo dames!

Even niet komen posten, gedoe op mijn werk en daar nogal mee bezig geweest! :evil:

Tymen krijgt vanalles op zijn boterham. Ik geef ook af en toe jam en van heit krijgt hij altijd chocopasta op zijn brood (of dat nou zo goed is...). Maar ik geef hem sowieso al best wel heel veel. Of het nou mag of niet. Hij lust ook alles, dus dat is gewoon leuk. Alleen met pindakaas moet je oppassen. Ham mag je best geven, zit alleen wel zout in en ze zeggen dat je daar niet teveel van moet geven voor zijn eerste levensjaar. Ik maak voor Tymen zelf wel maaltijden, doe als vlees dan wel eens hamblokjes. Ik zou me er niet te druk om maken!

Verder hier alles rustig. Tymen is nog steeds verkouden en niet helemaal fit. Maar hij is wel lief. Wil steeds van die lekkere natte zoenen geven, hihi, heerlijk! Vanavond maar eens even lijstjes maken voor de vakantie...

En hoe is het met jullie kids, en met jullie zelf?

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ja ik heb Keano vandaag eens boterhamworst gegeven en dat vond hij ook super lekker.
    Ja wie weet stilte voor de storm ;).

@ Setteke: Beterschap met Tymen meissie! Ga echt genieten van je vakantie hé!
    Met Keano alles goed hoor. Met mij ook, moet morgen en vrijdag van 12.30-20.30 werken en dan weekend!
    En hoe is het met jou?

Liefs, misspuma

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, ga er ook echt van genieten, heb het nodig. Ik zit nog steeds gedeeltelijk in de ziektewet. Ik heb allemaal klachten die nergens vandaan lijken te komen, en het gaat maar niet over. Ik heb heel veel hoofdpijn, ben duizelig en zie sterretjes. Dat is niet zo handig in de zorg. Ik hoop dat de vakantie wonderen gaat doen en dat ik dan eindelijk mezelf ben!

Hoe gaat het met die verkiezing op Toddler, eigenlijk, staat Keano er goed voor?

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,heerlijk die zoenen ;) je moet zeker lekker gaan genieten.
    Hoop dat tymen helemaal fit is voordat jullie weggaan!

Liefs,Claudia

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, dat hoop ik ook! Hoop alleen dat dan niet ik aan de beurt ben, beide mannen hebben het gehad en mem nog niet! Heeft Vince vannacht nog doorgeslapen?

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,Ik hoop het ook voor je dat je deze keer overslaat zou zonde zijn als je ziek wordt op je vakantie :)
    Ik heb vince gister om 20 uur naar bed gebracht hij heeft geslapen tot een uurtje of 5 :( Het is steeds zo rond dezelfde tijd dat hij wakker wordt maar dit x hoefde ik er maar 2x uit!

Ik weet niet wat hij heeft maar hij is de hele dag aan het jengelen geweest :rolleyes: heb ook wel 5x een poepbroek gehad vandaag.Heb hem vanaaaf maar lekker in badje gedaan en hij is heel lief gaan slapen nu maar hopen dat dat vannacht ook zo blijft ;)

Liefs,Claudia

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

@misspuma rene krijgt af en toe ook wat jam op zijn brood of appelstroop. hij eet ook 1 boterham per dag met korstjes ging vandaag bijna perfect moet nog ff wennen eraan. en ik prik het op een vorkje en hij pakt dan zelf de vork en hapt het er vanaf zo goed als het gaan haha is zo leuk om te zien.

@setteke rene eet ook veel hoor of het allemaal al mag weet ik niet maar hij vind het lekker af en toe een patatje en groente van bonduel. stukkie ontbijtkoek kreeg ie laatst.

nou hier nu dan toch echt het 3e tandje inzicht meneertje heeft kapotte billetjes ervan(voor het eerst) dus flink aanhet smeren.

wat voor vlees geven jullie nu? en hoevaak? ik geef tot nu toe steeds kip of taartaatje als ik vers maak dan ook witvis weleens. maar een visstickje kan nu toch ook wel de binnen kant dan?

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@Claudia, zit er misschien een tandje aan te komen? Als Tymen tandjes krijgt is het ook jengelen en veel poepluiers. En luieruitslag. Pff, vijf uur alweer wakker. Tymen is altijd rond zes uur wakker en speelt dan nog tot kwart voor zeven. Dan een fles en en daarna weer naar bed tot een uurtje of negen, half tien.

@ Tweety, wat gebruik je voor de billen van Rene?

Tymen eet ook wel eens patatjes, als wij die eten. Hij krijgt eerst wel warm eten, wij eten later, en dan snoept hij vaak van ons eten mee. Ik meng er allerlei soorten vlees door. Kipfilet, hamblokjes en mager gehakt. Vis heb ik nog niet gedaan, maar dat kan wel met koolvisfilet. Het binnenste van visstick is volgens mij ook zoiets, dus dat mag hij wel hebben denk ik. Heb Tymen van de week voor het eerst rozijntjes gegeven. Hij is er nog niet van overtuigd dat ze lekker zijn, hihi!

Volgens mij zit er hier ook een tandje aan te komen, ook de derde.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Jij werkt dus ook in de zorg ik ook, ik werk met dementerende ouderen in een woongroep van 6 bewoners erg leuk!
    Wat voor werk doe jij in de zorg?
    Wat vervelend dat je nog steeds gedeeltelijk in de ziektewet zit, en ook vervelend dat ze niet weten waar het vandaan komt...!
    Geniet inderdaad maar ontzettend lekker van je vakantie, en kom uitgerust terug!

@ Claudia: Komt er misschien een tandje door bij Vince omdat hij zoveel poepbroeken heeft gehad? Hopelijk slaapt hij vannacht lekker door!

@ Tweety: Dan zal ik Keano ook eens jam op zijn boterhammetje geven. En dat is ook een idee met dat vorkje ga ik ook eens proberen. Ik leg altijd een stukje brood voor hem op zijn tafeltje van zijn stoel, en dan pakt hij het zelf en stopt het zelf in zijn mondje.
    Het 3e tandje voor Rene in zicht, zielig hé die kapotte billetje.
    Keano heeft ook weer open billetjes dus misschien is tandje 7 op komst...
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig zelf kook voor Keano ben altijd bang dat er niet voldoende voedingstoffen in zitten :( ...dus hij krijgt het vlees wat in zijn potje zit.
    Maar wat je ook goed kan geven is gehakt.

Liefs, misspuma

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nou laten we het hopen dames dat hij tandejes gaat krijgen :rolleyes: Ik weet het niet hij heeft dit al weken en wat er ook gebeurd geen tand te zien :(
    Maar misschien nu in combi met het niet willen slapen wie weet!

Liefs,Claudia

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ja het is natuurlijk moeilijk te zeggen wat er aan de hand is, maar ik weet nog wel toen Keano zijn eerste tandjes kreeg had hij er van te voren ook heel erg lang last van voordat er ook maar iets zichbaar was. En misschien zit hij in een sprongetje?
    Sterkte!

Liefs, misspuma

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, ik werk in een verzorgingscentrum voor ouderen. Het grootste gedeelte met somatische problemen, maar we hebben ook veel dementerende ouderen. Vanalles wat. Ik vind het er momenteel niet zo leuk, de werkdruk is erg hoog en we hebben een hoog ziekteverzuim. Veel collega's lopen op hun tenen. Ook mijn leidinggevende trekt het niet, en die is tegenwoordig niet bepaald vriendelijk. Ze heeft volgens mij besloten dat ze me kwijt willen, want ze doet er alles aan om me het leven zuur te maken. Dus ik ben zoekende naar wat anders. Ik wil ook wel wat meer regelmaat, dus ik doe nu een cursus verkoop in de drogisterij.

@ Claudia, ik hoop dat het is. Dan kun je binnenkort weer gewone nachten draaien!

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Dat is ook vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk, groot gelijk dat je iets anders aan het zoeken bent.
    Ow dat lijkt me ook wel leuk verkoop in de drogisterij, en inderdaad meer regelmaat is met een kleintje soms best wel eens handig ;).

Liefs, misspuma

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, dat is het ook. Ik moet erg vaak late diensten werken (gelukkig geen nachten), en dat is van 16.30 u tot 23.00 uur. Dan is het wel half 1 voor ik erin lig en daar houdt Tymen geen rekening mee. En ik wil 's avonds gewoon thuis zijn. Ik wilde eerst ook wel apothekersassistente worden, maar dat is nogal een studie. Zie ik niet zitten met ons kleine mannetje.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ setteke ik heb gister overdag gewoon sudo gesmeerd en voor ie naar bed ging heb ik hem goed ingesmeerd met zink. dit heeft goed gewerkt want het ziet er een stuk beter uit.

hej ik werk ook in de zorg werk met dementebejaarden op een overbruggingsafdeling. soms ook op de somatiek. de werk druk is bij ons ook vaak hoog en mensen willen en eisen steeds meer. ik heb gelukkig 2 vaste ochtenden gekregen ivm het kdv maar verder werk ik avonden en in het weekeind. ik werk nog maar 16 uurtjes en werk eigenlijk ook geen nachten maar van het weekeind heb ik er 3 ivm ziekte.

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja late diensten zijn niet fijn vind ik ook nooit, maar goed soms is het niet anders. En inderdaad die kleintjes houden er geen rekening mee dat mama laat thuis was gekomen ;). Ik heb gelukkig ook geen nachtdiensten. Ik moet vandaag van 12.30-20.30 dat gaat dan op zich nog wel, maar soms heb ik ook een dienst van 15.00-23.00 en dan is het inderdaad moeilijk opstaan de volgende morgen...!
    Hopelijk vindt je snel een leuke baan!

@ Tweety: Dat is wel fijn dat je 2 vaste ochtenden hebt i.v.m. het kdv.
    Ik werk nu 20 uur en dat vind ik precies genoeg, liever had ik ook 16 uur gewerkt. Maar als er een tweede op komst is dan wil ik naar 16 uur gaan.

Lekker rustig hier op het forum. Keano die dacht vanmorgen om 6.00 dat het wel eens tijd was voor een bordje pap :rolleyes:, pfff jammer want ik moet vanmiddag/vanavond werken. Maar goed manlief die moet ook werken vanavond dus die kon ik er dan toch ook niet uitsturen ;).

Liefs, misspuma

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi meiden

Ik ben op dit moment wel wakker maar mijn geest zweeft nog ergens in dromenland :)
    We zijn gister in bal-lorig geweest en ben nu nog moe.
    En Agnita is gister voor het eerst op school geweest om kennis te maken met de juf en haar klasgenootjes .
    Weer een nieuwe fase die aanbreekt .
    Ik krijg een druk dagje vandaag want Agnita is morgen jarig.

reageer straks wel op iedereen moet het nog teruglezen ;)

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Wat is bal-lorig? :oops:.
    Ow wat spannend Agnita voor het eerst kennismaken op school, hoe vond ze het?
    Alvast gefeliciteerd met Agnita!!!
    En inderdaad dat zal wel een druk dagje morgen zijn voor je!

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina