@MissPuma bal-lorig is een overdekte speelplaats met glijbanen ,klim en klauterrekken ,springkussens ,ballen bakken enz Ze vond het erg leuk op school zat eerst wel verlegen om zich heen te kijken maar toen wij na het fruit eten weggingen was zij ons al vergeten Dus dat komt wel goed na de vakantie.
welke groentes geven jullie al allemaal? ik geef nu bruine bonen wortels sp. bonen broccolie bloemkool witlof
@ Jacoba: Ow okeej, leuk voor de kinderen zo een overdekte speelplaats! Fijn dat ze het naar haar zin had op school, dat zal zeker wel goed komen. @ Tweety: Ik geef Keano eigenlijk zo een beetje hetzelfde als wat jij Rene geeft kwa groentes. Zo avondje werken zit er weer op, morgen nog een dagje en dan lekker 3 dagen vrij . Met Keano was vanavond ook alles goed gegaan zo vertelde Oma. Liefs, misspuma
Hoi meiden, Zo druk dagje achter de rug moest werken tot 3 uur,yentl had een vriendinnetje te spelen en na het eten heb ik alvast de meeste boodschappen in huis gehaald.Ga ik vaker doen op donderdagavond wat een rust in die winkels zeg! Met vince is het vannacht weer feest geweest We hebben hem uit eindelijk om half 5 maar tussen ons in in bed genomen en wat denk je slapen als een roos @Misspuma,Dus Keano had vanmorgen ook geen zin om uit te slapen @Tweety,Vince krijgt zo'n beetje alles wat Rene ook krijgt en hij krijgt zo nu en dan ook bietjes,erwtje/worteltjes,en macaroni. @Jacoba,Lewuk zeg ballorig ben ik met mijn nichtjes ook welleens geweest.Leuk hoor dat Agnita het naar haar zin had op school. Nu breekt er idd een nieuwe fase aan maar ook wel een hele leuke(vondt ik tenminste toen Yentl naar school ging)Je moet eens opletten hoe wijs ze straks is als ze een paar weekjes op schoool zit @Setteke,He vervelend dat ze zo doen op je werk!Hoop dat je snel iets anders vindt! Liefs,Claudia
hallo meiden gisteravond wist rene opeens de kruip houding te vinden alleen bleef het er bij geen cm beweging haha. en vanmorgen zat meneertje rechtop in bed. hij gaat nu dus vanuit de kruiphouding zelf zitten. leuk hoor. gisteravond was ie onrustig. huilen huilen huilen. maar gelukkig vanacht door geslapen alleen vanmorgen al om half 7 wakker dus mama gaat vanmiddag ff plat anders red ik de nacht echt niet.
Goedemorgen allemaal, @Tweety,Leuk is dat he,Vince doet dat ook op handen en knieen staan en dan beweegt hij naar voor en achter zonder dat hij zijn handjes of knietjes van zijn plek haalt hahaha Je hebt gelijk hoor dat je vanmiddag even plat gaat ik zou het anders ook niet redden! @Jacoba,Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Agnita!!!DAt het maar een mooie dag mag worden. Liefs,Claudia
@ Jacoba: Van harte gefeliciteerd met Agnita! Wat wordt ze groot! @ Tweety, Tymen heeft volgens mij nog geen flauw benul van kruipen. Hij rolt zich wel steeds van zijn rug naar zijn buik en trekt dan zijn knietjes eronder, maar verder komt hij niet, haha! Maar lekker even de oogjes dicht vanmiddag! Tymen eet alles wat in de potjes zit (gemaksmens ), maar verder zet ik hem ook ongeveer alles voor. Lust ook alles! @ Claudia, die Vince toch, dat hij nou steeds bij zijn papa en mama wil zijn, oké, maar elke keer 's nachts... Ik hoop echt dat binnenkort het kwartje een keer valt en hij begrijpt dat nacht slapen in eigen bedje betekent. Hier gaat het zijn gangetje. Tymen had gisteren zo'n niet-slapen- dag. Hij was doodmoe, maar slapen ho maar! twee keer een uurtje en dat was het weer! Hij was ook niet zo happy, zal wel nog steeds van de verkoudheid komen. Hij wordt net wakker, dus ik zal hem uit bedje halen!
Hoi meiden bedankt voor de felicitatie's Ze is flink verwend een stapel spellen en een stapel kleding is ze rijker van ons heeft ze een fiets gekregen verder nog een Dora-pop en zo kan ik nog wel even doorgaan . Martina lijkt soms wel een acrobaat wil zich gaan optrekken in de box ze gaat zo snel in 1 keer . Dus ik moet denk ik de plank van box laten zakken @Setteke Idd ze word erg groot weet nog als de dag van gister dat ze geboren is . Het is echt snel gegaan die 4 jaar. gaat het al wat beter met Tymen? @Claudia het is een hele leuke dag geworden ondanks het trieste weer. Hoe is het vannacht gegaan met Vince ? @Tweety en dan gaat het snel hoor als ze zelf kunnen gaan zitten.
@ Jacoba, het gaat wel wat beter met Tymen, nog heel erg snotterig, maar wel vrolijk. Alleen aan het einde van de dag was hij kapot. Normaal zit hij bij ons als wij eten en snoept wat mee (Tymen zelf eet eerder) , maar nu was hij om 17 uur al erg jengelig. Toen Hibrand thuis kwam heeft hij hem de pyama maar aan gedaan en een fles gegeven. Hij lag er om kwart voor 7 in, en ik heb hem niet meer gehoord. Helemaal knock out!
@jacoba o helemaal vergeten gefeliciteerd met je dochter he dacht er vanmorgen nog aan ff berichtje tikken. nou bij deze. geef d'r maar een dikke knuffel. o het gaat nu dus nog harder als het al gaat? moest net wel ff lachen was rene aan het omkleden en ff tempen( weer temp 38,3) toen ik klaar as met het tempen draaide meneertje zich om en hup in kruip en hup kwam zo naast me zitten haha was echt een grappig gezicht. maar hij is niet lekker snotterd weer en dus beetje koorst dus de tand is echt in zicht. hoop voor papa dat ie vanacht goed slaapt als ik werk. nou ga nog ff rustig tv kijken heb niet meer geslapen vandaag ja 30 min niet veel dus neem stokkies mee voor me oogjes haha.
Hay meiden, Voor als ik vandaag niet meer online ben, wilde ff zeggen tot over een week! Vanaf volgende week zondag zal ik wel weer online zijn! Aan alle kleintjes, Lief zijn voor jullie mama's, lekker doorslapen, goed eten enz. Over een week hoor ik of jullie je gedragen hebben! Groetjes Setteke...
Hallo allemaal, Is het weer bij jullie ook zo triest?Hier wel jammer ben die regen alweer zat! @Jacoba,Zo Agnita is zeker lekker verwend!Maar dat mag ook op je verjaardag!Vince heeft een goed nacht gehad(gelukkig 1x eruit maar)dus we maken vorderingen @Tweety,En heb je je stokjes nodig gehad vannacht? Liefs,Claudia
@Claudia Hier is het prachtig mooi weer graad of22 en een lekker zonnetje. Ben er vannacht ook 1keer eruit geweest mevr had de dekens van haar afgetrapt en had het dus koud
Goede avond meiden, @ Claudia: Nee, Keano had gisteren donderdag geen zin om uit te slapen...pfff haha! Wij hadden hier in Zeeland vandaag prachtig weer, geen regendrup gezien . @ Tweety: Ow wat leuk dat Rene de kruiphouding had gevonden schattig hé! En heb je je nacht gered? @ Setteke: Heel veel plezier op vakantie, en ik zal tegen Keano zeggen dat hij zich van jou moest gedragen . Geniet van je vakantie en we horen je snel weer! @ Jacoba: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je meissie! Die is inderdaad goed verwend! Ja dan zou ik inderdaad de plank van de box maar laten zakken als ze zo bezig is met optrekken! Hopelijk hoef je er vannacht niet uit voor Martina en blijft ze netjes onder haar dekentjes liggen! Rustig dagje gehad vandaag. Mijn ouders zijn nog even langs geweest vanmiddag was gezellie! Ze vonden de vloer/bank hartstikke mooi! Morgen naar verjaardag van schoonzussie toe heb er wel zin in hoor! Ze gaat vanaf morgen ook officieel samenwonen dus wel leuk, gelijk een feestje daarvoor alles in één keer. Met Keano gaat alles super goed. Heeft weer flink gelachen vandaag, hij moet soms zo hard lachen dat te traantjes over zijn wangen biggelen zo lief! Verder eigenlijk alles rustig hierzo (gelukkig maar)! Liefs, misspuma
@yentl af en toe wel hoor haha. nou rene heeft vanacht zijn papa niet laten slapen. ik heb ook niet echt geslapen vandaag heb gelukkig iemand mijn diensten kunnen geven voor de nacht want rene is ziekies. hoesten proesten en koorts. hopelijk slaapt ie vanacht weer beter. vanmorge spuugde die ook mijn dekbed onder. hij wilde nu ook al niet slapen dus hebben we hem ff laten spelen en meneertje dacht kom laat ik eens ff gaan staan in de box. goed he en dat voor een ziek mannetje.
@ Tweety: Hé verdikkie wat vervelend voor jullie, dat jullie niet goed geslapen hebben! Beterschap met Rene. En inderdaad knap van een ziek mannetje! Liefs, misspuma
Goedemorgen meiden, @Tweety,he vervelend dat Rene nu ziek is,hopelijk is het snel weer over! Zo wat goed van Rene staan in de box en dat terwijl je al niet lekker bent @Misspuma,Veel plezier vandaag bij je schoonzus!Gezellig dat je ouders lekker op visite waren. Wij zijn gister bij mijn broer en schoonzus op visite geweest.Was erg gezellig!Vince vond de honden helemaal geweldig!Ze hebben een vuilnisbakkie en een kruising duitse herder/husky vooral van de laatste was Vince helemaal gek! We gaan straks lekker met zijn alle zwemmen het is voor Vince de eerste keer in het zwembad,hoop dat hij het leuk vindt! Iedereen een fijne zondag en ik kom vanavond nog wel even langs. Liefs,Claudia
Hallo allemaal, Druk gehad de afgelopen dagen dus had weer heel war bij te lezen. Wat een leuke glitterfoto''s allemaal. Was ik maar zo handig met de pc. Eigenlijk heeft Quinn de afgelopen week best goed geslapen alleen afgelopen nacht weer niet. Toen ben ik er wel weer 5x uitgeweest. Het wordt al echt een boefje. Overal aanzitten wat niet mag. In z'n loopstoeltje kan hij overal goed bij. Hij gaat steeds meer brabbelen/praten. En wie gaan er allemaal binnenkort op vakantie? Wij gaan over drie weken naar de camping in Duitsland. Hebben een vouwwagen gekocht dus we zijn er klaar voor. Alleen hoop ik wel op wat beter weer. Silly