@miispuma, nog gefeliciteerd met Keano z'n 9 maanden. Alweer 3/4 oud wat gaat de tijd toch snel. Quinn is over 6 dagen ook alweer zover. @tweety, knap dat hij al kan kruipen. Quinn probeert het wel en ik moet zeggen het gaat steeds meer op kruipen lijken. Hij is ook zo waar hij wezen moet. Nou, vanmiddag gan we dus naar de Efteling. Het ziet er niet best uit. Best veel donkere wolken in de lucht. Maar ja, dan maar naar de overdekte attracties. We gaan pas om 14.30 dus maar een paar uurtjes. Heb toch een abonnement dus kan zo vaak gaan als ik wil. Das wel lekker gewoon even een paar uurtjes gaan. Morgenvroeg lekker paardrijden. Is in de manege dus als het dan regent maakt het niet uit. Moet alleen onder de man naar de manege toe rijden. Manlief moet al vroeg weg dus moet de kids al om 8.15 bij oma afleveren. Silly
Hoi Meiden, Zo ik heb weekend heerlijk!Van het weekend is er hier feest zaterdag is er overal in de stad muziek en zaterdagavond is er een drumband op de martk,zondag zijn er allerlei atrakties en is er een braderie nou maar hopen dat het weer een beetje meewerkt. @Misspuma,gefeliciteerd met Keano zijn 9 maandjes!Het borrelen was zeker heel gezellig ja wat wil je ook met 16 van die dames!Joehoe Vince heeft de slag te pakken we slapen weer van 8 tot half 8!Gister is hij uit zichzelf gaan zitten @Tweety,ojeetje dan moet je zeker goed opletten! @Silly,Vince kan dat ook zo goed gillen als hij zijn zin niet krijgt!Ik zal voor jullie duimen dat het vanmiddag droog blijft is wel zo leuk als je naar de efteling gaat Ga eventjes aan de schoonmaak want door al die regen zien mijn plavuizen er niet meer uit! Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Tweety: Ach wat een moppie! Echt een mooi katertje. Leuk dat Rene nu ook aan het kruipen is. @ Silly: Ja inderdaad 9 maanden is alweer 3/4 jaar oud! De tijd vliegt voorbij. En hoe was het in de Efteling een beetje droog kunnen houden? Inderdaad wel fijn dat je een abbonement hebt, dan kan je inderdaad voor een paar uurtjes! @ Claudia: Gelukkig dat het borrelen gezellig was, en inderdaad met 16 dames moet dat wel lukken. Mooi zo dat Vince de slag weet te pakken heeft. Vanmorgen gewerkt, was wel lekker een kort dagje. Vanmiddag zijn we naar mijn ouders gegaan, die hebben sinds gisteren een hondje uit het asiel genomen. Het is een hondje van 1 1/2 jaar, het ras is onbekend (vuilnisbakkie) en hij kan met kinderen opschieten het is een hele lieve makkelijke hond. Hij deed ook helemaal niks met Keano ook niet toen hij op een kleedje op de grond aan het spelen was. Dus een geslaagd hondje! Met Keano gaat het jammer genoeg niet zo best, hij eet heel weinig is huilerig en wilt ook niet slapen....misschien een sprongetje of misschien tandjes in aantocht ik weet het niet. Vannacht had hij een nachtmerrie om 02.30 (fijn als je allebei de volgende morgen om 5.30 moet opstaan ). hij wilde ook niet 1,2,3, weer in slaap vallen maar uiteindelijk om 04.30 viel hij toch in slaap. Papa en mama ook nog voor even...! Nu ligt hij nog te huilen, en te doen laat hem maar even doen, heb hem net een zetpilletje gegeven. Koort heeft hij niet het is netjes 37.5 graden... Ik stop ermee, anders wordt het zo een lang verhaal! Liefs, misspuma
@Misspuma,He zeker vervelend dat Keano niet zo lekker in zijn velletje zit en helemaal als jullie beide dan zo'n kort nachtje hebben.Misschien is het idd een sprongetje hoop dat het snel weer beter met hem gaat. Leuk hoor dat je ouders een hondje hebben,Hoe heet hij.zij? Heeft Keano er een mooi speel kameraadje bij! Liefs,Claudia
@ Claudia: Laten we hopen dat het een sprongetje is of dat hij een tandje krijgt. Het hondje van mijn ouders is een jongetje en hij heeft: Bram hihi! Liefs, misspuma
@ Claudia: Hihi ja inderdaad. Maar als hij hier vanaf de zee komt is het echt niet fijn, wonen namelijk vlak bij open water...vanmiddag toen ik terug kwam van werk een paar flinke rukwinden gehad... Liefs, misspuma
@Misspuma,Nee id idd niet lekker dan woensdagnacht toen het zoveel geregend had stond hier zowat de halve stad onder water!Das ook geen pretje,we zijn al een keertje moeten evacueren omdat de dijken het misschien niet zouden houden. Zomers lijkt me het bij jullie wel lekker hoor dicht bij het water Omdat wij lekker centraal wonen is het voor ons ook nog aardig te doen hoor dagje strand. Liefs,Claudia
@ Claudia: Ook erg dat je een keertje moest evacueren omdat de dijken het misschien niet zouden houden lijkt mij ook eng. Ja, zomers is het heerlijk zo dicht bij het strand alleen het stomme is dat wij eigenlijk helemaal niet zo vaak naar het strand gaan hihi. En inderdaad als je in het midden van het land woont ben je ook zo bij het strand . Zo meiden, vanmiddag werken van 15.00-22.00 helemaal geen zin in. Mijn man en zijn vader gaan vandaag een terrasje maken (eindelijk ). Dus kunnen we binnenkort een teras set kopen, en eindelijk ook eens heerlijk buiten zitten. Met Keano is het nog steeds niet veel, hij wil nog steeds maar heel weinig eten, herkennen jullie dit? Liefs, misspuma
Hoi Allemaal, Vandaag is het goed weer gelukkig maar!We hebben hier feestweekend zou toch zonde zijn als het dan het hele weekend regenede. We gaan vanmiddag lekker de stad in er is dan overal muziek en een blaaskapelle wedstrijd.Morgen is er ook overal muziek en dan is er braderie,rommelmarkt en boekenmarkt voor de kleintjes is er dan een mini-kermis. @Misspuma,Ja raar is dat dan dat je niet veel op het strand komt.Heerlijk hoor dat je man een teras aan gaat leggen kom maar op met het mooie weer Vince heeft ook een periode gehda dat hij minder at hij slaat nu ook al een tijdje zijn middagfles over. Liefs,Claudia
Nou damesn gisteren weer wat beter weer (tenminste hier dan). Lekker paardgereden en 's-middags met Quinn wat gewinkeld (moest nog wat kleertjes voor de vakantie kopen). Gisteren is de Efteling was wel te doen hoor. Het regenen viel wel mee het waaide alleen hard maar dat had ik tussen die attracties niet zoveel last van. @Claudia, nou voor vandaag ziet het er ook droog uit. Veel plezier op de braderie. @misspuma, misschien heeft Keano toch een virusje te pakken. Kan natuurlijk best met dit weer. Hoop dat ie weer gauw op de been is. Beterschap met hem. Silly
Hoi Meiden, Het is hier stralend weer!De zon schijnt dus kom maar op met de terrasjes We gaan straks met een groep van 8 volwassenen en 2 kindjes en 3 beebjes naar de stad zal dus wel gezellig worden. @Silly,Gelukkig maar dat jullie het toch erg naar jullie zin hebben gehad in de Efteling!Alle winkels zijn vandaag ook open en dan hebben ze altijd leuke aanbiedingen dus ga ook nog ff shoppen Heerlijk hoor dat je nog even lekker hebt kunnen paard rijden, Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Claudia: Ja laat het mooie weer maar komen dan gaan wij lekker op ons eigen teras zitten . Ze zijn al een eindje gekomen gelukkig dus er is al een deel waar we op hebben gezeten vandaag. En was het gezellig in de stad? Lekker op het teras gezeten? @ Silly: En nog leuke dingen geshopt voor Quinn? Gelukkig dat jullie in de Efteling lekker weer hadden, en inderdaad van de wind heb je daar niet zo een last. Ja ik weet ook niet wat er met Keano aan de hand is...we zullen even afwachten en anders ga ik morgen met hem naar de huisarts. Zow meiden, gisterenavond gewerkt tot 22.00. Nu weekend morgen nog een dagje vrij en dan dinsdag werken. Maar dan ben ik tot het weekend vrij dus dat is wel lekker. Ik weet niet wat er met Keano aan de hand is hoor, hij eet nog steeds slecht is veel moe, heeft geen koorts. En nu vanmorgen toen ik hem uit bed haalde zat hij onder de rode stipjes (misschien warmteuislag?), maar ik vertrouw het niet zo, dus als het morgen niet weg is bel ik even de huisarts...! Verder alles eigenlijk rustig. Liefs, misspuma
Hoi Meiden, Nou was errug gezellie op het terras \/ er was ook een zanger! Yentl heeft zich ook goed vermaakt er stonden 6 verschillende springkussens! @Misspuma,Idd erg naar ons zin gehad vanmiddag en gelukkig goed weer Wat vervelend zegt voor Keano,allemaal rode stipjes!?Kan idd warmte uitslag zijn maar zou het voor de zekerheid toch even laten checken bij de ha. Liefs,Claudai
@ Claudia: Gelukkig dat jullie het naar je zin hebben gehad! En ja Yentl zal het zeker wel naar haar zin hebben gehad met 6 verschillende springkussens! Ja ik laat het voor de zekerheid morgen even zien als het er dan nog zit...! Liefs, misspuma
Hallo meiden! Hier ben ik weer na een weekje vakantie op Terschelling. Wij hebben heerlijk weer gehad, maar 1,5 dag echt regen, terwijl ze hier in Friesland nog wateroverlast hebben gehad We hebben veel gefietst met Tymen in zo'n fietskar. Heel erg leuk! Ook kan Tymen nu los zitten (hij kukelt wel om als hij dan iets wil pakken wat achter hem of naast hem ligt). En...., hij heeft zijn eerste stapjes aan de hand gedaan! Ik had hem aan mijn vingers vast en toen deed hij drie pasjes naar zijn heit toe! Goed he? Ik denk wel dat het nog wel wat per ongeluk is gegaan, hij heeft het nog niet weer gedaan. @misspuma, wat sneu dat Keano ziek is. Klinkt een beetje als de zesde ziekte. Heeft Tymen ook gehad en het heerst. Maar ik zou voor de zekerheid toch maar even naar de ha gaan als hij niet opknapt. Ik zie trouwens dat Keano hetzelfde truitje heeft als Tymen. Leuk! @ Claudia, dat jullie zoveel water hebben gehad! Is ook griezelig! Verder alles oké met de kindjes? Ik had ook nog op de andere meiden willen reageren, maar kan niet verder teruglezen! Dus dan maar zo, verder alles goed meiden? En met de kiddies? Morgen naar het cb, eens kijken hoe ons mannetje het doet op 1 fles!
@Setteke,Hoi meid lekker hoor dat jullie een goeie vakantie hebben gehad!Wat nu Tymen lopen hahaha zal idd een beetje per ongeluk gegaan zijn maar je kan nooit weten! Hier gaat het lekker, het lijkt erop dat Vince zijn slaapritme weer te pakken heeft Gelukkig maar.HGier ook zitten en dan voorover duikelen hihihi en wat ook favoriet is op dit moment op handen en knieen zitten en dan maar naar voor en achter bewegen zonder van je plaats te komen Liefs,Claudia