@ Misspuma: Wauw! Lekker bekkie, hoor! Fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn! Jij bent ook fanatiek aan de gang geweest! Ben ik zo slecht in, huishouden Die pap heb ik bij de poiesz gekocht. Is het ook nog in de reclame! Dat op de buik draaien heeft Tymen ook. En dan krijsen omdat hij niet terug kan door de slaapzak. Gelukkig doet hij het allen maar als hij net wakker is, als hij moe is gaat hij gelukkig gewoon zo slapen! @ Claudia, ben ook al maanden moe! Het is nooit meer overgegaan na de zwangerschap! Zal er wel bij horen vrees ik! Ik behoor jammergenoeg ook tot de mensen die moeilijk naar bed kunnen komen 's avonds. @ Gabje, al staan in bed? Soow hé, dat is vlot! Tymen kan wel staan, maar hij kan zelf nog niet tot staan komen. Hier verder alles prima! Vandaag nog wat bezoekjes afgelegd, Tymen vindt alles prima. Vanmorgen nutrilon papje gegeven en dat ging helemaal op. Hoop dat dit de truc is!
@ Setteke: Huishouden ik ben er ook niet zo een ster in maar ja af en toe moet je toch echt ff door het huis heen . Ja dat doet Keano ook omdat hij in zijn slaapzak ligt dan kan hij moeilijk terug draaien maar ja...op den duur leren ze dat ook weer wel. Ik kroop zelfs met slaapzak en al uit bed zei mijn moeder (was toen natuurlijk al wel wat ouder). Poiesz dat ken ik niet, maar ik zal eens in de supermarkt kijken of ze het daar misschien ook hebben. Liefs, misspuma
@ misspuma, poiesz is een supermarkt! www.poiesz-supermarkten.nl Ik denk dat de appie of de super de boer het ook wel heeft!
Hoi allemaal, Vince heeft het gevonden wat het zitten betrefd Vanmiddag heeft hij eerst een poos zitten mopperen maar uiteinelijk is het hem dan toch gelukt om te gaan zitten in de box! Vanavond heeft hij ook met z'n kinderstoel aan tafel meegegeten Hij vondt het geweldig ik heb een paar foto's van gemaakt zal ze er op zetten. @Misspuma,Jij bent idd lekker bezig geweest enne je mag daarna best moe zijn hoor Yentl had vanavond zeker veel moeite om in slaap te vallen maar ben net nog even wezen kijken ze slaapt als een roosje! Wat een mooi koppie heeft Keano toch! @Setteke,Gelukkig dat ik niet de enige ben die zich zo moe voelt Liefs,Claudia
Goede morgen dames, @ Tweety: Thanx , ik vind het ook een lekker ding hihi! @ Setteke: Ik ken die supermarkt echt niet die hebben ze hier in Zeeland niet denk ik, maar ik zal eens in een andere supermarkt kijken. @ Claudia: Mooi zo dat Vince gaat zitten in de box, dan ziet zijn wereld er ook ineens anders uit. Keano eet al een hele tijd met ons mee aan tafel vind het echt super gezellig hihi. Leuke foto's van Vince! Leuk mannetje hoor! Gelukkig dat Yentl toch is gaan slapen, ik weet nog wel van mezelf dat ik dan ook niet zo best kon slapen van de spanning. Keano ging gisteren in een keer zonder te mopperen/huilen slapen, heerlijk weer eens een avondje voor manlief en mij samen. Vanmorgen werd hij pas om 8.30 wakker heerlijk! Nu ligt hij weer op bed, hij is moe maar wil nog niet gaan slapen is nog aan het kletsen in zijn bedje nou ja zal zo wel in slaap vallen denk ik. Liefs, misspuma
Hallo Dames, Het is dan toch gebeurd......Vince heeft twee puntjes in zijn mond!Hij krijgt dus 2 tandjes in 1x Misschien dat hij daar zo vervelend van was vorige week.Helaas moet ik nu dus afscheid nemen van dat lekkere tandloze bekkie hihihi Vanmorgen Yentl uitgezwaaid,ze was zo trots als een pauw en vanmorgen al heel vroeg wakker (om 5 uur ging ze naar de wc mama moet ik al op schoolreis )Ben benieuwed hoe het is. Tis toch een hele lange dag zo van half 10 tot 18 uur. @Misspuma,Vince vindt het ook super gezellig hij zat zelfs met z'n vuistje op tafel te slaan waar het toetje bleef Wat heerlijk zeg dat jullie een avondje voor jullie zelf gehad hebben en dat Keano zolang heeft geslapen! Liefs,Claudia
Hoi meiden Het gaat gelukkig weer wat beter met Martina en het idd het koorts-lipvirus. Ze heeft erg veel pijn gehad omdat de blaasjes opengegaan waren En nu hopen dat de tanden snel doorkomen want haar kontje wil niet dicht . Nu leg ik haar s'middags op haar blote kont op een boxkleed op de grond kan het lekker indrogen. @Claudia zo dus Vince krijgt ook tandjes hier nog niets te bekennen. Leuk zeg zo'n eerste schoolreisje Hoe was je er zelf onder om haar weg te brengen @missPuma lekker toch dat jullie een rustig avondje hebben gehad.
Goede morgen meiden, @ Claudia: Hoe was het schoolreisje van Yentl was je blij dat ze weer thuis was? En hoe is het met Vince en zijn puntjes in zijn mondje? HaHa op de tafel met zijn vuistjes voor zijn toetje...hongerlapje . @ Jacoba: Och wat zielig een koort-lipvirus! En ook nog een open kontje. Beterschap met haar hoor! Hier is alles weer prima in orde, Keano is weer beter verklaard . Gisteren samen met Keano en mijn zusje naar de stad geweest, heb nog 2 leuke korte broekjes en 2 korte shirtjes gekocht voor Keano en owjaah nog een paar sokjes. En voormezelf (ja heb ook eens aan mezelf gedacht ) een mooie zomerjas van Only, echt een hele mooie! Liefs, misspuma
Hallo allemaal! @ Misspuma: Wat fijn dat Keano het weer achter de rug heeft, hopelijk is hij er nou weer voor lange tijd vanaf! Lekker wezen shoppen dus, wat goed dat je ook een mooie jas voor jezelf hebt gekocht. Over het algemeen komen vaak eerst de kindjes aan de beurt en dan de mama's ha ha! @ Jacoba: Wat sneu dat ze nu al het koortslipvirus heeft. Weet je dus nu al dat ze er nooit meer vanaf zal komen. Ik heb het ook, hoop dat ik Tymen er niet mee zal besmetten, maar ben bang dat dat toch nog wel eens gebeuren zal! Gelukkig dat ze nu weer wat opknapt! Het kan idd zo verrekte zeer doen! En dan ook nog die kleine billetjes open, het zit haar niet mee! Ik hoop voor je dat ze haar tanden gauw krijgt! @ Claudia: Joepie! Gefeliciteerd met Vince zijn tandjes. Toch ook wel gemengde gevoelens he, moet je weer afscheid nemen van een fase, tandeloos bekkie! Hoe was Yentl haar schoolreisje? Helemaal hyper zeker, toen ze thuis kwam? Tymen wilde gisteravond niet warm eten. Dat heeft hij de laatste dagen wel vaker. Terwijl hij er voorheen geen genoeg van kon krijgen. Ook een papfles wilde hij niet na zijn badje. Nou ja, dan maar naar bed. Nou dacht het niet, brullen! Uiteindelijk om 21 uur toch nog maar een fles gemaakt, en zie aan, bijna 200 cc gedronken en toen was hij uitgeteld. Arm kind, lag dus gewoon te krijsen van de honger en heit en mem snapten dat niet! Volgens mij is hij toch niet helemaal fit, hij wilde weinig van zijn fruithap vanmorgen. Ben benieuwd wat er nu weer aan zit te komen... Zal mijn straf wel zijn, de eerste 6 maanden van zijn leven nooit ziek, nu moeten we het inhalen. Maar misschien krijgt hij ook wel weer tanden. Hij had nl ook een beetje luieruitslag. Nou ja, we zien wel. Ik kan niet naar de wc! Manlief is het hele ding aan het vervangen wegens lekkage! Hoop dat hij snel klaar is, want je zult altijd zien, als je niet kan dan moet je Over 20 min is het precies 9 maanden geleden dat Tymen geboren werd. Om deze tijd lag ik in de ok! Helemaal onder de indruk van alles wat op me af kwam!
Hallo allemaal, Net als Tymen van Setteke is Vince vandaag ook 9 mnd oud alweer!Het gaat allemaal zo hard nu dus ook 2 dolkjes in zijn mondje @Jacoba,Ja het heeft erg lang geduurd voor ze doorkwamen maar hij heeft gelukkig geen kapot kontje door gehad.Hoe is het nu met Martina?Ze zal het wel heerlijk vinden om even zonder pamper te liggen Het wegbrenge voor de schoolreis viel mee alleen het wachten to ze terug kwam da was best lang @Misspuma,Ze vondt het geweldig had hele verhalen toen ze thuis kwam enz maar om 19 uur lag ze al in een diepe slaap Zo moe en zoveel indruk had het op haar gemaakt.Met Vince gaat het uitstekkend hij probeerd zijn dolkjes overal op uit @Setteke, Van harte gefeliciteerd met Tymen zijn negen mnd!Wat een toeval he dat het vandaag weer vrijdag de 13e is Ach arm jochie ook niet helemaal lekker in zijn velletje hoop dat het snel weer over is.Hoe is het met je w.c doet hij het alweer? Yentl heeft vannacht erg onrustig gslapen veel liggen dromen en praten in haar slaap kun je toch zien wat voor een indruk zo'n hele dag op die kids maakt. Zo we hebben weekend,net al de meeste boodschappen gedaan zo nog eventjes een paar kleine dingetjes nog halen(tis koopavond is altijd wel ff gezelli in de stad )Morgenavond hebben we vrijgezellenavond ben benieuwd hoe dat gaat lopen hahahaWe doen het anders dan anders....we gaan met allemaal stelletjes dus het bruidspaar heeft ook samen hun vrijgezellenfeest. Liefs,Claudia
Goede avond meiden, @ Setteke: Gefeliciteerd met de 9 maanden verjaardag van Tymen!!!. Dat is inderdaad vervelend dat je niet naar de w.c. kunt en ja inderdaad je moet altijd als je net even niet kunt... , misschien ff naar de buren. Ja meestal is het alleen voor Keano wat ik mee neem uit de stad maar dit keer ook voor mezelf . Keano heeft dat ook een tijdje gehad dat hij niet wilde eten, oké hij was ook wel een beetje ziekjes maar misschien hoort dat erbij als ze 9 maanden zijn...ik weet het ook niet. Hopelijk eet hij snel weer goed! @ Claudia: Gefeliciteerd met de 9 maanden verjaardag van Vince!!!. Tis zonde zo moe van haar eerste schoolreisje! Gelukkig maar dat ze wel lekker heeft geslapen. Veel plezier morgen op de vrijgezellenavond! Hier is alles rustig, morgen moet ik werken van 7.30-14.30 en zondag ook bleeeh... Morgen komen mijn ouders, mijn zusje en haar vriendje frietjes bij ons eten. 's avonds is het solex-race hier op het dorp dus wel gezellie. En ze komen ook bij ons door de straat dus tuinstoel buiten, en Keano kan ook gewoon lekker in zijn bedje slapen makkelijk hoor. Liefs, misspuma