Wat een scheetje is het toch Misspuma. Echt hele leuke foto's. Ook Quinn is inmiddels 9 maanden geworden. Hij wordt wel steeds beweeglijker en sneller. Als je even niet oplet is ie aan de andere kant van de woonkamer. Hij probeert ook al te staan maar dat doet ie alleen als ie zich kan afzetten aan de wipstoel dus staat hij is een driehoek omdat die wipstoel natuurlijk heel laag is. Wel grappig om te zien. Ook kan hij in de kruipstand (op handen en knieen) alleen dan gaat hij niet vooruit. Hij weet dan ineens niet meer hoe het werkt . Ik verbaas me steeds weer hoe snel ze soms ineens weer diverse dingen gaan doen. Binnenkort op vakantie. Ben weer erg benieuwd hoe het slapen dan weer vergaat. Thuis gaat dat gelukkig steeds beter.We hoeven er meestal maar 1 of 2x per nacht uit en dit is nu al een tijdje zo. Dus een hele vooruitgang met een paar weken geleden. @Claudia, wat leuk ook Vince eindelijk wat tandjes. Morgenavond lekker stappen. Dus Quinn moet weer een keer bij oma slapen. Ik vrees het ergste . Silly
@Misspuma,Leuke foto's weer van Keano Das idd erg handig dat ze door de straat komen hup stoeltje buiten,drankje erbij! Wel jammer dat je nu net moet werken nu het zulk warm weer wordt. @Silly,Ook nog van harte met Quinn zijn 9 mndDas zeker een hele verbetering 2x per nacht eruit.Hier gaat het slapen ook goed.Vince slaapt zo tussen half 8/8 uur en dan moeten we er meestal zo rond half 5 uit voor z'n tut en dan slaapt hij nog ff door tot half 8 dus hier ook niks te klagen.Hier ook de kruipstand gevonden maar meneertje weet ook nog iet hoe hij vooruit moet komen Veel plezier morgenavond! Liefs,Claudia
jeetje wat rustig iedereen in het zonnetje gezeten vanaag. vandaag lekker een dagje voor ons zelf rene is lekker bij opa en oma slapen en wij hebben lekker geluierd vandaag. vanavond op visite geweest was gezellig zo lekker ons mandje in en uitslapen. heerlijk een keertje.
Hallo allemaal, Nou vrijgezellenfeest was zeer geslaagd Nu alleen wel 8) en een dorst dat ik heb zeg!Maar goed dat hoort erbij toch!We zijn naar ede naar een partyzaal gegaan waar een oosterijkseavond was super was het compleet bet oosterijks buffet en alle drank natuurlijk.We hebben vreselijk gelachen zeker toen mijn vriendin een lapdance/stiptease van een verschrikkelijke sneeuwman kreeg Als ik van de week ff tijd heb zal ik daar een foto van plaatsen.Op naar de bruiloft vrijdag.We hebben gister ook de bevestiging gekregeb dat Rob&carolien(bruidspaar)fo'to's kunnen gaan maken un de kuip!Helemaal top @Tweety,Lekker hoor dat Rene een nachtje bij opa en oma sliep dat is soms weleens lekker ff met z'n tweetjes toch! @Misspuma,Hoe was de solexrace nog buiten gezeten? Nou ga er vandoor het is nu gezinszwemmen,we wilden eerst niet gaan en de kids in het zwembad in de tuin gooien maar er staat hier een behoorlijke wind dus toch maar even naar het zwembad.Tot later. Liefs,Claudia
@yentle hoe was het zwemmen? nou hier leek het vanmorgen op regen maar nu zweten we ons gek pfff. joepie rene zijn 3e tandje is door. en de 4 komt er ook al weer aan. zijn billetjes zijn weer een stuk rustiger. hij heeft lekker genoten bij opa en oma. en opa en oma ook. morgen weer een paar uurtjes werken hoop dat het niet zo warm is op de afdeling maar ben bang van wel.
Goede avond meiden, @ Silly: Ja leuke foto's hé, hij is echt fotogeniek altijd zo met die brede glimlach hihi. Nog gefeliciteerd met Quinn zijn 9 maanden!!!. Inderdaad grappig om te zien hoe hij dan door de kamer heen gaat. Ik vind het echt jammer voor jullie dat jullie toch nog steeds 2x per nacht eruit moeten voor Quinn...zwaar hoor! Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Hoe was het stappen? @ Claudia: De solex-race was super gaaf, deden ook allemaal "gekken" mee, dus verkleede mensen zo waren er bijvoorbeeld: een wolf die roodkapje achterna zat op de solex, een bakker, een schilder etc... En tja met dat warme weer werken is inderdaad niet zo fijn, maar was gelukkig om 14.30 al klaar dat scheelt wel heb je de hele middag nog. Leuk dat het vrijgezellenfeest geslaagd was . Wouw foto's maken in de kuip gaaf hoor! En nog lekker gezwommen vandaag? @ Tweety: Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad zo een dagje voor julie zelf! Heerlijk hé weer eens even van elkaar genieten. Joepie Rene zijn 3e tandje door gefeliciteerd hoor! Nou meiden de solex-race was super geslaagd, Keano keek zijn ogen uit. Mijn ouders, zusje en haar vriend vonden het ook leuk. Eerst ff lekker met zijn alleen friet hier bij ons thuis gegeten en daarna op naar de solex-race. Keano rond 19.00 zijn pap en op bed gelegd af en toe even gekeken bij hem, maar was na een paar minuten al vertrokken naar dromenland hihi. Toen ik gisteren op mijn werk was, kwam mijn man ineens met Keano aangewandeld dus heb Keano weer ff op mijn werk kunnen showen bewoners genoten er zichtbaar van heerlijk om te zien! Vandaag bij mijn schoonouders gegeten die gaan morgen voor 14 dagen naar Frankrijk op vakantie, zou ook wel op vakantie willen...ach wij zijn in September aan de beurt . Tot horens, Liefs, misspuma
Goedenavond meiden! @ Tweety, gefeliciteerd met het derde en (bijna) vierd tandje van Rene. Lekker he, als je de kleine zo af en toe even uit kan besteden! @ Claudia, leuk feestje gehad dus. En tja, vervelend die nadorst, he? Nog lekker gezwommen vandaag? @ Silly, fijn dat het slapen van Quinn wat beter gaat. Ook alweer 9 maanden, waar blijft de tijd he? Wat leuk dat hij zich al zo goed kan voortbewegen! Tymen komt nog niet van zijn plek, hihi! @ Misspuma, wat een lekker bekkie heeft die kleine man van jou toch. Bruine ogen? Mooi hoor! Ik had ook gehoopt dat Tymen bruine ogen zou krijgen (van mij) maar hij heeft de blauwe van zijn vader. Hoezo bruin is dominant! Nog bedankt allemaal voor de felicitaties! Wat gaat de tijd dan hard! Aan de ene kant lijkt het gisteren dat hij zo'n piepklein frummeltje was van net 4,5 pond en 46 cm, aan de andere kant kan ik me niet meer voorstellen dat hij zo klein geweest is! Het slapen van Tymen is nu ook niet meer wat het geweest is. Het is nu al drie dagen dat hij na een uurtje slapen helemaal in paniek wakker word en niet rustig te krijgen is. Ik denk dat het die beroemde fase van bindingsangst is. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. We zijn bij mijn ouders geweest bij de caravan en Tymen werd steeds warmer en warmer en ook steeds hangeriger. Dus wij maar vroeg weer naar huis. Hij heeft 39 graden koorts, maar waarvan? Eten ging wel weer redelijk. Misschien toch weer tanden? Geen idee, ik voel nog niks. Ik heb hem vanavond maar een zetpilletje gegeven voor het slapengaan. Morgen maar weer even zien hoe het is!
Deze vond ik zo mooi met die zonnebril op! @ Setteke: Nee, Keano heeft een beetje groen/grijze ogen maar door de camera een beetje moeilijk te zien. Maar hij heeft wel mijn kleur ogen, zijn vader heeft blauwe ogen. En inderdaad ja hoezo bruin dominant haha! Pff..zou best kunnen bindingsangst hoor! Wel vervelend hé. Sterkte met je mannetje hoor! Liefs, misspuma
@ Misspuma, thanx! Tot nu toe is het nog steeds stil boven, vanaf 20.10 uur.... [-o< Heeft Keano daar ook last van? Hie begint ook nog eenkeniig te worden. Gisteren nog begon een mevrouw tegen hem te praten, nou dat was brullen, hoor! En bij jullie meiden, al bindingsangst?
Hoi meiden, Heerlijk gezwommen het was ook lekker rustig zijn denk al veel mensen op vakantie! Hier nog 2 weken werken en dan vakantie.Yentl moet nog 1 weekje naar school en dan is ze 6 weken vrij wat moeten we dan allemaal verzinnen om haar bezig te houden. @Tweety,jaa heerlijk gezwommen hoor!Hier is het ook de hele dag bewolkt geweest en om 18 uur was het snik heet echt van dat kleffe plak weer.Zal wel een heerlijk nachtje worden,heb net snel de ventilator tevoorschijn gehaald.Gefeliciteerd met Rene z'n 3e tand @Misspuma,Lachen zeg al die mafkezen op een solex Vince vondt het weer geweldig in het zwembad en gelukkig had mama dit keer de zwemband meegenomen! @Setteke,idd erg vervelend hihih tis dat het ook van dat broeirige weer is daar wordt ook zo lam van en dan nog met al die alcohol in mijn bloed pffff Vervelend zeg dat Tymen opeens koorts gekregen heeft.Tja is moeilijk te zeggen waar het door komt die kleintjes hebben dat opeens en zo opeens is het ook weer weg gek eigenlijk!Vince heeft soms een beetje last van maar niet vaak het is een echte allermans riend @Misspuma, 8) Cool die zonnebril bij Keano.Je zou idd zeggen dat hij bruine ogen heeft als je het zo ziet. Liefs,Claudia
goede morgen @Claudia lekker zeg naar het zwembad gaan wij volgende week doen. Ben benieuwd naar de foto's, Pieter moet nog een week werken dan heeft hij vakantie. We hebben al wel wat op het program staan maar dan moet het weer wel meewerken. @Setteke hier geen last van Martina lacht naar iedereen het enige probleem daarvan bijna iedereen spreekt je aan.Nog van harte met de 9 maanden verjaardag van Tymen @Misspuma leuke foto's zeg
@Claudia jij ook nog gefeliciteerd met vince zijn negen maanden @Sillyjij ook gefeliciteerd met Quinn zijn negen maanden hier gaat alles zn gangetje weer met Martina gaat het gelukkig weer de goede kant op. Wat gaat de tijd toch snel ze is alweer 9 maanden vandaag en gister stond ze rechtop in bed gaat veel te snel naar mn zin maar ja . Ik ga nu even de was opvouwen en de wasmachine weer aanzetten. spreek jullie later wel weer
Goede avond meiden, @ Setteke: Ja, Keano zijn eenkennigheid begint te komen het is zo af en toe als hij in de box zit en ik loop naar boven/keuken (dan ben ik uit zijn zicht) dan begint hij keihard te huilen...wel zielig hoor. @ Claudia: Ja is wel handig een zwembandje . Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad in het zwembad. Ja, lief hé die zonnebril is de zonnebril van zijn Oom die is echt helemaal stapelgek op Keano (is het vriendje van mijn zusje is 17 jaar, echt zo leuk om dat te zien zo een jonge jongen helemaal in love op zo een kleintje hihi). En jeetje 6 weken vakantie...ja zie dan nog maar eens iets leuks te verzinnen succes! @ Jacoba: Gefeliciteerd met Martina haar 9 maanden!!!. Gelukkig dat het weer beter gaat met Martina. Rechtop in bed staan, snelle tante! Bedje maar op de laagste stand zeker? Rustig dagje gehad. Mijn schoonouders zijn nu op vakantie, dus wij hebben hun hondjes 14 dagen te logeren wel gezellig hoor. Nu is het best druk kwa dieren in huis: 2 honden, 2 katten en een konijn...maar wel gezellig. Schoonmoeder had er wel moeite mee om Keano 2 weken te missen, ze moest er gewoon een traantje van laten dan kan je zien wat zo een mannetje toch wel niet voor iemand kan betekenen hé. Liefs, misspuma
Hoi allemaal, Hier een broeierige dag zeg!Maar er is tot op heden nog geen spat gevallen.Heb vanmiddag het kleine badje opgezet met het grote wachten we nog maar even (gaat 5000lt in)tot de weersverwachting voor de langere termijn wat beter is.Yentl had vanmiddag een vriendinnetje te spelen gezellig hoor 2 van die tutten @Jacoba,Van harte met martina haar 9mdn!Al staan in bed!Zoo nou dat doet Vince nog niet maar hij gaat wel zitten in de box en in z'n bedje dus hier ook maar de bodem omlaag.Goed van haar hoor Ik vindt het ook allemaal veel te snel gaan maarja wat doe je eraan @Misspuma,Zeker leuk om te zien dat ze op die leeftijd zo met een kleintje omgaan meestal schamen ze zich !Gezellig hoor 2 logeetjes Ach wat sneu voor oma maar ik kan het begrijpen hoor! Liefs,Claudia
@ Claudia: Zo een zwembad waar 5000litr in gaat pfff, dan mag je de kraam wel ff openzetten. Maar ook lekker voor de kinderen een klein badje met dit warme weer. Hier heeft het net geregent, dus het is hier weer lekker opgefrist. Liefs, misspuma
Ben er idd wel een paar uur zoet mee vandaar dat we ook ff wachten Zit er eigenlijk over te denken om er eentje te gaan halen die een slag kleiner is want nu met 2 kids komen er straks 2 fietsjes en 2 stepjes enz,enne paps en mams willen natuurlijk ook wel ff buiten in de tuin kunnen zitten! Nou hier werd het zo'n 5min geleden harstikke donker en waaien ik dacht nog nou dat gaat een verschrikkelijke bui worden maar hij is over gewaaid denk wel dat we hier vanavond een buitje gaan krijgen. Liefs,Claudia
Het is hier flink noodweer op dit moment onweer flinke regenbuien zit alleen thuis. we zullen morgen de schade wel bekijken want mn schuur staat blank. @claudia dat is idd een flink zwembad Die bui waar je het over hebt is hier losgebarsten en flink ook @MissPuma idd kleintjes kunnen heel wat teweeg brengen bij oma's en opa's . Gezellig hoor logeetjes erbij.
@ Jacoba: Inderdaad morgen maar kijken, met die onweer niet naar buiten gaan hoor je hoort tegenwoordig zo vaak dat mensen getroffen worden door de bliksem, moet er niet over nadenken bah. Hier is het ook erg aan het regenen/onweren. Gelukkig is manlief wel thuis, vind er ook niks aan als ik alleen thuis ben... Liefs, misspuma
@Jacoba,Jeetje het was echt een enge lucht om te zien hoor!Hele zwarte lucht en waaien Wat vervelende zeg dat je schuur blank staat hoop dat de schade meevalt!Alsa hier mijn schuur blank staat heb ik echt een probleem mijn wasmachine,droger,vriezer en koelkast staan erin Liefs,Claudia
@MissPuma ik ga zeker niet naar buiten ben echt niet zo'n held . @Claudia ik hoop ook dat de schade meevalt want mn vriezer en de frituurpan en er staat nog een magnetron en het gereedschap. en anders probeer ik het wel via de verzekering .