@ Claudia: Oef ja inderdaad dan maar hopen dat je schuur niet blank gaat staan met al je spullen erin...! Liefs, misspuma
@Misspuma,heb er gelukkig nog nooit last van gehad maar je kan nooit weten tegenwoordig met die hoosbuien! Liefs,Claudia
@ Claudia: Ja, inderdaad het tegenwoordig niet zo maar een buitje maar echte hoosbuien bah! Liefs, misspuma
@Misspuma,Dus bij jullie is het noodweer ook losgebarsten?Ik heb net even op buienradar.nl zitten kijken maar de vooruitzichten voor ons gebiedje zien er nog redelijk goed uit. Liefs,Claudia
Ik had nog wel goede hoop op mooi weer maar die is nu weg . Weetje waar ik zin in krijg met dit weer, om de kerstboom op te tuigen en gezellig met een beker chocolademelk met slagroom een mooie film te kijken.
hier heeft het al meerdere keren geregent vanmorgen rond 8 uur plenzen en rond 10 uur weer. en zo rond 19.00 uur leek het net of iemand het liv\cht uit deed werd ineens donker en waaien gieten en onweer bah hou ik niet zo van. rene zijn kamertje was nat geregent mama had het raam open staan om af te koelen maar had geen erg in de regen die er in stond dus ik kon dweilen.
Hallo allemaal, Nou, hier spookt het behoorlijk! Het is nu zo donker dat het wel nacht lijkt. We hebben alle lampen al aan. De gewone kabeltv is ook al uitgevallen. Digitaal doet het nog wel. Tymen wordt er ook net wakker van Hij is nog steeds niet fit, arm klein mannetje. Nou, reageren doe ik later wel, zo eerst maar even naar mijn binkie!
@Setteke,ookal noodweer! durf het haast niet te zeggen het is hier wel lekker afgekoeld en net een klein buitje gevallen maar noodweer kan ik het niet noemen. Ach arm manneke geschrokken!En nog niet helemaal fit zielig hoor! Liefs,Claudia
@ Claudia: Nou echt noodweer is het gelukkig niet te noemen. En volgens de regenradar is het bij ons zo weer over . @ Jacoba: Ja inderdaad lekker een warme kop chocomelk en de kerstboom haha wat zijn wij errug zeg! @ Tweety: Oeps...raam vergeten dicht te doen op Rene zijn kamertje... Erg hé die buien. @ Setteke: Wij hebben hier ook de lampen al een uur aan staan. Wij hebben digitale t.v. dus geen last dat die het niet doet, gelukkig want manlief is NCIS aan het kijken en als de t.v. het dan niet zou doen . Aaaah...Tymen ook wakker geworden van de regen/onweer. Sterkte met je mannetje meissie! liefs, misspuma
Nou hier zitten we nu ook met een manneke dat niet wil slapen Helemaal overstuur is hij,heeft ook even lekker z'n bedje ondergespuugd dus mama's mag aan de slag! Liefs,Claudia
@ Claudia: Nou succes met het bed verschonen! Tis zonde Vince overstuur sterkte met je mannetje rustig te krijgen. Liefs, misspuma
Nou, hier was het gelukkig vals alarm. Net toen ik naar boven wilde gaan was hij stil. Het regent hier nog steeds vreselijk en veel vuur in de lucht! Tymen had vanmorgen wat verhoging en vanmiddag en vanavond lichte koorts. Dus maar weer een zetpil gegeven. Weet nog steeds niet wat hij mou heeft!
@ Setteke: Vervelend is dat hé als je kindje zich niet lekker voelt en dat je dan niet waaraan het ligt of wat er aan de hand is...! Beterschap met hem hoor. En gelukkig was het vals alarm. Liefs, misspuma
Nou bedje weer schoon en mannetje stil!Heb hem maar even mee naar beneden genomen.Weet ook niet wat er nu precies aan de hand was Hij heeft vanmiddag okal gespuugd en dat terwijjl het eigenlijk al een tijd zo goed ging raar...maar goed het is weer overt 't ventje ligt nu te pitten in de box zal hem zo maar weer naar boven brengen. Liefs,Claudia
@ Claudia: Misschien een beetje spugen van de warmte, Keano had er vandaag ook last van... En nu nog slapende in zijn bedje zien te krijgen . Liefs, misspuma
@MissPuma ikke is niet erg hoor ik hou van gezellig @Claudia ach arme Vince ook al aan het spugen ik denk ook dat het door de warmte komt want Martina had erook last van. @Setteke Nog een mannetje wat niet lekker is beterschap hoor. @Tweety heb je alles weer droog gekregen . Hier is het weer een beetje rustig met het weer heb nu lekker de ramen tegen elkaar open gezet . Kan de warmte er uit.
@ Jacoba: Ja, inderdaad gezellig is het wel zo die regen/onweer en dan een kop chocolademelk erbij en de kerstboom...hihi! Gelukkig dat het weer nu weer een beetje rustig is. Hier ook gelukkig de ramen staan ook lekker open en de tuindeuren beneden ook, ff doortochten dan kunnen we straks in een lekker fris bed stappen . Liefs, misspuma
Hoi meiden, Ik denk ook dat het idd door de warmte komt zielig voor die kindjes niet! @Jacoba,dus martina ookal.Lekker hoor even doorwaaien die warmte gaat altijd zo in je huis zitten!Gaan jullie nog op vakantie? @Missouma,Idd dat wordt de moeilijkste klus denk ik Liefs,Claudia