Na meerdere keren mis, nu tóch mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lexie74, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dames, hier is hij dan ons nieuwe topic 8)

    En nu maar wachten op het voorlopig laatste babynieuws.
    Inez ik denk aan je!

    Karola( en Aby?) wat vervelend die uitslag, zeker met dit weer, ik hoop dat de mannetjes weer gauw opknappen.
     
  2. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Lexie,

    Veel plezier in jullie topic.

    Eindelijk is ondanks alles jullie droom uitgekomen en zijn jullie mama.

    Geniet allemaal van het mama zijn, en nog veel meer kletsplezier met elkaar.

    Groetjes
    Elvira
     
  3. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej meiden, wel raar om hier te zitten maar JIPPIE we zijn allemaal mama en dat is super. Ik neem tenminste aan dat er een wereldwonder bij is nu.

    Dus nu kunnen we naar hartelust praten over onze superkindjes.

    Elvira, dank je voor je berichtje, leuk!

    Liefs Anette
     
  4. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaaaaaaaa gevonden. Zal hem gelijk bij mijn favorieten zetten, zodat ik hem terugvind. Heerlijk om nu allemaal mama te zijn. T wachten is nog even op Inez, maar we gaan er van uit dat alles ok is! Wat zou het zijn geworden?

    Vanmorgen is Pim naar het CB geweest voor de prikken. Hij heeft zich kranig gedragen en moet zeggen hij ligt er nu ook nog aardig fit bij. Helderder en vrolijker dan de vorige keer. Hij zit boven het gemiddelde met zijn lengte, maar gewicht en hoofdomtrek waren goed. Verder schijnt hij idd vroeg te zijn met zijn buikdraaien (gemiddeld doen ze dit pas bij 4 maanden), mama natuurlijk apetrots hihi. MIJN Pim! :p Ga het kereltje even voeden. Zal later vandaag nog even kijken of er al bericht van Inez is.
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Heej Elvira wat lief, je berichtje, dank je wel!

    Sja wie had dat ooit gedacht wij allemaal hier in een topic haha!

    Hoe zou het met inez wezen! Ben heel benieuwd. Statistisch gezien zeg ik een meisjes, omdat er 3 jongens zijn en 2 dames nu ;) Logica van likmevestje ik weet het LOL

    Pim stoere vent!

    Ondertussen kamp ik weer eens met rsiklachten erg irritant. KWam gister zo ineens weer opzetten. bah bah bah. En ik moet en wil ngo zoveel op de pc doen, maar moet dus even flink matigen.
    gelukkig ben ik goed verzekerd en kan ik onbeperkt "gratis" gebruik maken van fysio, dus morgen maar even bellen.

    Onze eigen mamatopic *snif* zou er bijna emotioneel van worden
     
  6. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    GEVONDEN!

    Hallootjes!

    Ben ook errug benieuwd hoe het met Inez is en wat het geworden is...ik denk ook een meid eerlijk gezegd hihihi.

    Aby...Fijn om te horen dat Pim door de APK heen is!

    Lex..RSI klachten balen!
    Ik moet zeggen dat ik ook nog steeds last heb van 't Carpaal Tunnel Syndroom...als ik geslapen heb of 's nachts en ik moet Tygo oppakken gaat het moeizaam en pijnlijk.
     
  7. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    toch ook raar dat we niets meer te zoeken hebben onder kopje "miskraam". MOet er ff aan wennen ;)

    Ach Silla jij ook al meis, bah wat naar he!
    Tijdens de zwschap trouwens niet heel veel last gehad, ja anders eigenlijk
     
  8. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis idd echt een afsluiting van een verdrietige periode in ons leven...
    Maar...dit is wel weer een mooi moment om nu te gaan genieten want...wij zijn het levende bewijs (en onze kiddies)

    NA REGEN komt ZONNESCHIJN!

    Gelukkig duurt de pijn niet lang maar toch irri...
    Maar goed de pijn is altijd minder dan tijdens de zwangerschap.
     
  9. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh weet Inez wel dat we nu al hier zitten?!
     
  10. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    FF gecheckt of er geen bericht van Inez in ons ander topic stond, maar dat is niet meer mogelijk want deze is door Elvira officeel afgesloten! :D

    Raar hoor, was zo gewend daar heen te gaan. Maar dit is een goed begin. Zat net te denken dat het al een hele tijd is dat we zo met elkaar aan het mailen zijn meiden, Sil, An en ik al vanaf April vorig jaar. Karola en Lex jullie zitter er vanaf juni vorig jaar bij. Inez was toen ook al de laatste in rij haha, zij is augustus 2007 erbij gekomen. Hoe is het mogelijk he? Leuk! We hebben al heel wat steun aan elkaar gehad! Ik wil jullie er in dit topic nog eens extra voor bedanken..........thnx meiden dat jullie mij ( en elkaar) er toen door heen geholpen hebben en dat ik inmiddels al heel wat lief en leed met jullie heb mogen delen!
    Dat er nog maar veel berichtjes heen en weer mogen volgen! Proost meiden, op een mooie toekomst. :whistle:

    Zeg Sil, had jij je 06 nog aan Inez gegeven of niet?

    Balen Lex van die RSI klachten.

    Ohwwwwww ben zo benieuwd naar Inez haar aanwinst. :rolleyes:

    Karola? Heb jij ons al gevonden? ;) Je blijft er toch wel bij he?
     
  11. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby...

    Sluit me helemaal bij jou aan!
    Ook namens mij...SUPER BEDANKT ladies voor alle steun!

    Enne ik wist niet of ze het wel wilde dus was nog in afwachting op een reactie maarja ze is daarna niet meer online geweest dus nee ik heb niet mijn 06 doorgeven...
    Maar wie weet horen we morgen wel wat?
    Ben ook zoo benieuwd!
     
  12. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Aby nou wordt ik toch nog emotioneel..

    Maar idd wat fijn dat we elkaar gevonden ehbben en wat fijn dat we dit alles hebben kunnen delen. En nog fijner dat we met zn allen naar de volgende fase mochten gaan, uiteindelijk!
    Ook van mij dank voor jullie steun, luisterend oor, (lees lezend oog ;) )!
     
  13. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Gevonden! En word ook helemaal emo van jullie :( maar ben het helemaal met jullie eens!
    Ook van mij bedankt voor de afgelopen tijd en wat bijzonder dat we allemaal doorgaan,dat hadden we toen toch niet kunnen denken.
    Ik denk dat toch heel veel,hoe bijzonder het is na 3 miskramen zo een gezond ventje bij mij te hebben.
    Die vannacht toch zo zijn best heeft gedaan,om 23.00 zijn laatste voeding voor de nacht,kwam hij netjes om 4.00 en toen om 7.45!
    Dat vond ik toch een hele goeie nacht,dat wil ik de komende nacht ook wel zo!
    Zijn billen worden langzaam iets beter,duurt wel lang vind ik.
    Zijn mondje is schimmelvrij,alleen mijn tepels zijn nu gevoelig dus moet ik even aan de huisarts vragen of ik niet ook iets moet smeren.

    @Silla,hier ook last van Carpaal,aan 1 hand/pols,maar het lijkt wel erger te worden en ik ging net verzitten in bed,dus steun op mijn handen en toen leek mijn pols wel dubbel te klappen en nu doet het echt extreem pijn :(
    Maar je loopt de hele dag de kleine te tillen dus voelt het ook de hele dag door.

    @Abi,wat goed die snelle lange Pim van jullie! Zijn jullie zelf lang?
    Wat weet je trouwens goed hoe lang wie wie bij onze "gang" ;) zit.

    @Lex,vervelend rsi,hopen dat de fysio snel helpt.

    @An,hoe gaat het met je Rome album? knap dat je er gelijk aan begint dat lukt mij nooit,met het gevolg dat ik dozen vol losse foto's heb :confused:

    @Inez,meid als het goed is lig jij nu vreselijk blij te zijn en ik hoop dat je snel opknapt en bij ons komt.
    Ik denk trouwens een jongetje,ben dus heel benieuwd!

    MEIDEN HEEL VEEL PLEZIER IN ONS NIEUWE TOPIC! :D
     
  14. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou niet allemaal emo worden hoor, kan ik sinds de zwangerschap niet meer tegen maar jullie zijn schatten. Dikke knuf voor jullie allemaal.

    Ik kwam even spieken of er nieuws is maar helaas nog niks, nog maar geduld hebben, heb ik genoeg ;)

    Sarah heeft vnadaag nog maar een uurtje geslapen, ze kan de slaap niet vatten, ligt nu ook alweer een half uur in bed te draaien, op de buik en proberen te zitten, jee wat een drukte met dit weer zeg.
    Ik heb met haar nog steeds een fruit en groente probleem, ze hoeft het echt niet. We proberen het elke dag weer maar na een paar hapjes gaat de mond op slot.
    Net zaten mijn vriend en ik aan een magnum, grijpt ze ineens naar dat ijsje en dat vond ze wel erg lekker, huilen omdat ze het niet mocht hebben.
    Ik heb nu maar even olvarit drinkfruit gehaald. Vooral met dit weer is een extra drankje denk ik niet weg, water vind ze ook niks, laat ze gewoon langs haar gezicht lopen. Wat een mutsje is het toch.
     
  15. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wij bieden Demi gedurende de dag zo nu en dan slokjes diksap aan. Zodat ze idd toch wat meer vocht binnenkrijgt
     
  16. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karola, heb niet alles bijgehouden hoor van onze gang, maar vond het leuk om het even terug te zoeken. :p Nou ja even...... :rolleyes: .
    Nee wij zijn zelf ook niet zo lang, ik ben ca. 1,67 en Abyman is ca. 1,78. Schijn normaal te zijn dat ze zo'n uitschieter kunnen hebben, kan zo weer stabiliseren.

    @An dat warme weer is lastig met die kleintjes, maar moet zeggen onze Pim slaapt er juist goed door. Vanmiddag met opa wezen wandelen en Pim in de kinderwagen hij heeft heerlijk liggen tukken.

    Wat is dat toch met dat Carpaal Tunnel Syndroom? Hihi meiden het is toch niet besmettelijk via de pc. Ik bedoel, Sil, Karola en An toch ook als ik me niet vergis. Lijkt me wel balen om dat te hebben, gaat het eigenlijk over of blijf je het houden?

    Jeetje nog niks van Inez gehoord. :( Ook dit keer houdt ze de spanning er in hoor, de grapjas. Inez..............laat je niet door ons opjutten hoor. Ga eerst maar lekker genieten. (als je maar opschiet hihi). Knuf
     
  17. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nee, bij mij wa ashet geen carpale tunnel syndroom maar het kwam vanuit de schouder.
    Nog steeds niks van Inez............
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel schrijfplezier hier dames!
    Ik hoop echt dat jullie hier veel gezelligheid zullen hebben!
    Uit ervaring weet ik hoe fijn "lotgenotencontact" is!

    Schrijf ze!
     
  19. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Dankje Elmo!

    Ja Abi,dat carpaal is echt niet leuk,het zou over moeten gaan,maar volgens mijn huisarts kan je het ook weer terug krijgen.
    Je hebt er blijkbaar aanleg voor zei hij,maar heb het bij mijn jongens niet gehad.
    Als het blijft of terug komt kan het evt met een eenvoudige operatie verholpen worden.

    Mijn kleine vriendje heeft vannacht weer doorgeslapen!
    Om 23.00 laatste voeding,na een avond van heel vervelend zijn,kwam hij om 5.45 heel netjes hè.

    Fijn vandaag minder warm,ga vanmiddag met mijn 3 mannen naar de stad.
     
  20. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker he Karola als ze zo doorslapen.

    Jeetje nog steeds niets van Inez, zou t wel goed gaan? Ze moet nu toch wel inmiddels thuis zijn, of niet?

    Meiden ik ga jullie een weekend verlaten en pas maandagavond weer terug. Ga even met mijn 2 mannen een weekendje naar Drente. Lekker er even tussenuit.

    Fijn weekend allemaal

    En Inez, na het weekend hoop ik goed bericht van je te lezen.
     

Deel Deze Pagina