oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Hoi,

Nou ik ben al vanaf week 6 tot nu flink aan het spugen. De hele dag een weeeig gevoel en nergens trek in hebben. Ben ondertussen al 4 kilo afgevallen. Heb 2 weken geleden zetpillen van de dokter gekregen tegen de misselijkheid en de braakneigingen, maar die hebben maar een dag geholpen dus daar ben ik ook weer mee gestopt. Het lijkt soms wel wat beter te gaan maar de dag erna is het weer mis. En natuurlijk erg moe. Als m'n dochter 's middags lekker tukkie gaat doen kruip ik ook even lekker in m'n bedje. Heeeeeeerlijk. M'n vriend neemt het koken voor z'n rekening want dat kan ik niet handelen al die luchtjes. Maargoed ik hoop dat het snel weer wat minder wordt dan kan ik weer gewoon de alledaagse dingetjes gaan doen. Maar het is allemal voor een goed doel. 3 april m'n 2de echo. Ben benieuwd!

Groetjes Suus

2. moni

moni Actief lid

3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en ik heb het hartje weer zien kloppen. Blijft mooi om te zien. Mijn vriend is ook meegegaan.
    Ik ben 8 Oktober uitgeteld i.p.v. 11 Oktober en heb mijn banner maar meteen aangepast.

Groetjes

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Leuk hoor Moni! Wij gaan morgen voor de eerste echo en ik vind het echt super spannend, vooral omdat het het eerste beeld is die je krijgt van je kindje heb er echt zin in!

Liefs, misspuma

4. Pluisje

Pluisje Lid

15 mrt 2006
    85
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben ook een oktober mama, uitgerekend op 24 oktober. Klinkt nog raar hoor mama, het wordt ons eerste kindje.
    We zijn er heel blij mee!!!!! :D :D :D

Groetjes

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat leuk om al die goede berichten te lezen over echo's en kloppende hartjes. Ik weet dat het hartje van mijn kindje nu wel zo ongeveer klopt, maar kijk er ok zo naar uit om de 29 de eerste echo te krijgen. Helemaal omdat ik weinig kwaaltjes heb, op wat vermoeidheid na. Ik denk dat ik me na de echo zekerder zal voelen.

Heel veel succes met zwangeren oktober mama's !

liefs Sämira

6. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hallo, ik heb vanmorgen voor het eerst een echo gehad en we hebben echt een kleintje in onze, uhuuu mijn buik... :) :)
    Zo geweldig om te zien, nu gaat het pas echt leven, al ben ik al 2 weken flink misselijk en 2 dagen aan het overgeven :(
    van middag med ophalen tegen de misselijkheid.. hopelijk werkt het, op mijn werk is het namelijk niet meer te doen..

groetjes

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb mijn eerste echo gehad en hebben het hartje zien kloppen echt helemaal geweldig het was ook flink aan het bewegen echt leuk om te zien! Ben helemaal verliefd op dat kleine ienie minie mensje!

Liefs, misspuma

8. Niet meer actief

he misspuma wat fijn dat alles goed as ga maar lekker op die roze wolk klimmen

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hoi Misspuma wat fijn dat alles goed gaat geniet er van :D groetjes jacoba

10. moni

moni Actief lid

3 dec 2005
    127
    1
    0
    Wat leuk voor je dat je het hartje hebt zien kloppen!
    Groetjes Moni

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Foto staat in mijn album!

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mooie echo hoor!

Pim

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat een duidelijke echo zeg! Ik krijg met 9 weken mijn eerste echo, ben er benieuwd wat ik dan al kan zien. Ik ben in ieder geval blij voor jou dat je het hartje hebt zien kloppen, lijkt me zo bijzonder!

liefs Sämira

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi Misspuma,

Superleuke echo foto zeg !! Fijn voor je dat alles goed is.

15. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Heeee Miss Puma,

Wat een mooie echo zeg! Leuk te zien ook omdat ik net zo lang als jij zwanger ben. Dan weet je ongeveer hoe het er nu uit ziet. Het is m'n tweede kindje maar toch net zo bijzonder allemaal als bij de eerste. Ik moet pas op 3 april voor m'n tweede echo :) ....wat kan wachten toch lang duren als je ongeduldig bent hé.

Groetjes Suus

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb dinsdag mijn vierde(!!) echo gehad. Het zag er heel goed uit. Hij/zij lag lekker te bubsen in mijn buik.
    Heb ook nekplooimeting gehad en bloedonderzoek. Daar krijg ik over twee weken de uitslag van.
    Als het lukt ga ik de echo-foto's erin zetten.
    Gina

17. moni

moni Actief lid

3 dec 2005
    127
    1
    0
    Ik heb eigenlijk 2 vraagjes:
    Mag je koortslipcreme gebruiken tijdens je zwangerschap?

Kan bowlen kwaad voor je zwangerschap (ivm het gooien van zware ballen).

Ik wacht op jullie antwoorden.

Groetjes Moni

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ik denk dat je dat beter even aan de HA of aan de Vk kan vragen anders krijg je van die uiteenlopende antwoorden want iedereen denkt er anders over :D groetjes jacoba

19. nokinee

nokinee Actief lid

24 feb 2006
    226
    0
    0
    Ik zou rond 11 oktober mama moeten worden!!!

Nog 6 maanden te gaan en het gaat zo langzaam......

groetjes lenny

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hier nog 1 die het langzaam vind gaan als eerst de 3maanden maar om zijn en wat minder kwaaltjes dan ben ik al blij :D :D groetjes jacoba

Deel Deze Pagina