Ik kan inderdaad ook niet meer zo goed op mijn buik liggen. Het scheelt dat ik eigenlijk altijd op een zij lig. De superstrakke broeken passen mij allang niet meer, maar de wijdere modellen kan ik nog wel aan. Alleen hoelang is nog de vraag. Ik heb al een stapel gekregen zwangerschapskleding liggen en zelf heb ik al een paar nieuwe dingen gekocht. Dus ik kan toch vooruit.
Hoi Mirjam, Mijn dochter (2 jaar en 4 maanden) wist het al voordat wij de test hadden gedaan. Vreemd he? Een paar dagen voordat we de test konden doen trok ze m'n shirt omhoog en begon kusjes op m'n buik te geven en zei ze, Mamma baby buik. We stonden perplex..... Maar ze snapt het heel goed in mijn ogen. Ze zegt ook tegen mensen dat mamma een baby in de buik heeft en als ze een plaatje ziet van een dikke buik snapt ze ook dat daar een baby in zit. Ook van de echo weet ze dat dat een baby is. Maar de dochter van kennissen van ons die is 3 1/2 en die boeit het totaal niet. Dus elk kind is verschillend denk ik. Ik zag laatst bij Prenatal dat ze daar boekjes hebben waar kinderen spelenderwijs kunnen leren dat mamma een baby in haar buik heeft en wat er dan alllemaal gaat gebeuren. Misschien wat voor jouw kinderen....... Ik wens je heel veel succes vanavond met je echo en hoop dat alles goed is!!! Groetjes Suus
Ja, zo boekje heb ik gisteren gekregen van een tante. Best een grappig boek, deze was dan wel voor oudere kinderen en niet voor de hele kleintjes.
veel sterkte mirjam. Ik kan nog steeds al mijn kleren aan. Kan ook nog steeds op mijn buik liggen. Heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Heel raar. Maar op de echo zat er echt een kindje in mijn buik..... Ik wil ook een buikje krijgen. Mensen vragen er naar en dan moet ik mijn platte buik laten zien, snappen ze niks van, haha. Knuf juud
Bij mij hetzelfde hoor, ik kan ook nog steeds al mijn kleren aan en je ziet bij mij ook nog geen buikje. We zullen nog even moeten wachten. Groetjes
mn vriend zei gisteren toen ik een rok aan had en een truitje eroverheen een beetje van: Zow jij begint ook lekker te groeien!! ik had echt van Huh is het zo erg? het lijkt net of mn darmen omhoog geduwd zijn een beetje en vanaf mn navel tot schede zeg maar is het boller
Wat erg voor je Mirjam.....ik wens je heel veel sterkte Nou meiden wat betreft de buikjes, die komen gerust wel hoor Er zal een moment komen dat je denkt, die rot buik, die zit alleen maar in de weg en dat je op dat moment heel graag zou willen dat je kindje er al zou zijn. Je kan het je nu niet voorstellen, maar ik had precies hetzelfde als jullie bij m'n vorige zwangerschap, en met 6 maanden kwam er bij mij pas een echt buikje. Geniet er nog maar lekker van!!! Ik voel nu al wel m'n baarmoeder boven m'n schaambeen, en jullie? Groetjes Suus
oooww Mirjam wat erg!!!!! ik had het net nog niet gelezen en kom ik aan met mn reactie op het ander... onwijs veel sterkte meis!!!! Denk aan je!
ik pas al een aantal weken mijn eigen broeken niet meer. had ook apsoluut geen buikje maar ben heel snel gaan groeien en alles begint nu weer strakker te zitten.
Hey Myriam sterkte meid. Ze zeggen wel de volgende keer beter, maar dat klinkt ongelofelijk belachelijk. Zeker wanneer het een tweede keer misloopt. Hopelijk heb ik dinsdag goed nieuws en loopt het nu niet verkeerd af. Soms mis ik de misselijkheid een beetje omdat ik me dan zwangerder en zekerder voelde. Wat het buikje betreft. Kunnen jullie je buik ook gewoon tussen je vingers knijpen zoals een vetbuikje. Ik ben helemaal niet aangekomen maar als ik zitten ga lijkt het een vetbuik en als ik rechtsta is het duidleijk van de zwangerschap... Strange Kheb eerlijk gezegd nu al bang dat ik na de bevalling dik zal blijven Liefs Kitty
Mirjam, heel veel sterkte meid, het lijkt me heel naar voor je helemaal omdat je ook ook zover in het 1e trimester was.. Liefs,
mirjam heel veel sterkte. Suusje Ik voel mijn baarmoeder al 2 vingers boven de schaambeen en ben 2.5 kilo afgevallen. Ik eet heel veel maar het komt maar niet aan. ze zeggen hier dat je de eerste 3 maanden 1a2 kilo aankomt, bij mij gaat het eraf. Ik ben alleen niet meer gaan snoepen miss dat het daardoor komt. Dit is mn 5e zwangerschap en ik heb 2 gezonde kinderen van 3 en 4
hoe voel je dat dan de baarmoeder boven je schaambot? hoe voelt dat?? ben beneiuwd of ik het ook kan voelen hehe!!!
dan moet je plat op bed gaan liggen en dan gaan voelen als het goed is moet dan een lichte zwelling voelen veel succes met voelen