Sterkte mirjam! Ben erg blij voor de meiden waarbij het goed gaat. Ik had ook in oktober uitgerekend kunnen zijn maar helaas mocht het niet zo zijn en klopte na 10,2 weken het hartje niet meer! Ik hoop dus dat iedereen goed beseft wat voor een wonder het is om normaal zwanger te zijn en dat iedereen er dubbel en dwars van gaat genieten! Veel geluk in jullie zwangerschap!
Ik had gisteren avond zo iets raars, ik ging douchen en ik had jeuk aan mijn buik dus ik krauwen natuurlijk, deed mijn buik ineens bonk bonk terug ofzoiets je zag gewoon iets naar buiten komen en weer terug haha, geen idee wat dit was, denk mijn darmen maar wat was dat vreemd zeg. Liefs, misspuma
haha gaaf misspuma!!! ik heb wel gerommel in mn buik soms maar dat zullen wel gewoon mn darmen zijn. denk niet dat ik mn kindje al kan voelen
Ik heb met 11 wk en een paar dagen het voor het eerst gevoeld en daarna niets meer tot dit weekend. Maar dat komt omdat je weet waar je op moet letten, dus andere toekomstige mama's maak je geen zorgen het komt nog wel.
goh ja ze zeggen bij een volgende zwangerschap voel je het sneller. Tibo* voelde ik bij 20 weken en Jonas al bij 16 weken. Ben benieuwd nu
Ik heb nog niets gevoeld. Lijkt me ontzettend gaaf een teken van leven te krijgen. Ga maar eens goed opletten nu aangezien een aantal van jullie wel al iets voelen. groetjes Melanie
Soms denk ik dat ik iets voel... Het lijikt wel alsof die kleine altijd kneepjes geeft in mijn baarmoeder want het zijn hele kleine steekjes die ik voel en regelmatig achter elkaar komen. Morgen meer nieuws: tweede consultatie gynaecoloog Liefs Kitty
ik voelde met de eerste 16 wk en de 2e 14 weken en heb nu ook het gevoel dat ik af en toe iets voel maar dat kan ook wel mn darmen zijn. Als ik 's avonds naar bed ga dan lig ik op mn rug en ga afwachten of ik iets voel. maar dan heb ik echt het gevoel dat ik iets voel. ik herken het gevoel van mn darmen nu ook wel en het is toch iets anders. beetje een kriebeltje. kan me ook vergissen maar voel het toch al 2 dagen.
ik voel soms wel een gek gevoel in mn buik maar ik denk niet dat dat de baby is hehe tis nog klein natuurlijk en dat kan ik nog niet voelen! mja ben benieuwd wanneer ik het wel voel! haha
Lief van je Mirjam en sterkte nog verder.. Ik wil ook graag wat voelen..., ik heb maandag de 10 weer een echo en ik ben zo benieuwd, als het goed is zit nu alles eraan en erop hihi.. Ik ben er nog wel flink misselijk van vaak en mijn borsten zijn zoooo gevoelig, als ik de trap op of af ga moet ik ze echt vast houden... Hebben jullie dit ook? Wel leuke spannende tijden zo hoor...
Spannend weer he zo'n echo. Je kan je er helemaal op zitten te verheugen en de dagen aftellen Ik ben ook nog steeds misslijk hoor. Vooral s morgens, dan moet ik eerst in bed een banaan eten en daarna er pas uit. Maar het wordt al minder. Tot 2 weken geleden lag ik alleen nog maar op de bank. En was 7 kilo afgevallen. Er is nu weer 2 kilo aan. Hebben jullie ook zo'n trek in de Mc Donalds??????? Mijn borsten zijn kneppel-hard en zijn al zeker 2 maten geroeid!!! Normaal heb ik een kleine B-cup en ben dus weer erg blij dat ze weer groeien. (helaas krimpen ze meteen weer als je stopt met de borstvoeding )Dus dat ik ze vast moet houden als ik de trap op en af ga, heb ik geen last van. Groetjes Suus
Leuk hè zwanger zijn. Nou m'n borsten zijn inmiddels ook gegroeid en lekker gevoelig. Verder heb ik veel last van m'n darmen maar de rest van de kwaaltjes zijn grotendeels verdwenen. Gelukkig nog geen dikke buik (alleen in de avond na het eten omdat m'n darmen niet zo goed functioneren) en kan m'n meeste kleren nog aan. Maar heb wel het gevoel dat dit niet lang meer gaat duren . Vorige week ook m'n 1e echo gehad. Heb nu echt het bewijs dat er een kindje in m'n buik zit; heerlijk. Silly
hahah jaaahhh ik herken dat helemaal was vorige week met mn vriend er heen geweest en heb zitten eten mn vriend zat me echt zo aan te kijken van what the..... hoe krijg je dat allemaal naar binnen hihi en misselijk dat was na t eten maar ik vind het heeeeerlijk nu! vooral de big tasty en big mag!!! oowwww ik moet stoppen haha!! hongerrrrrrr
heb ik ook ik ben verzot op de mc chickens en daarna gooi ik het er weer uit want mn maag verdraagt het niet en verder ik wil slapen alleen maar slapen ik ben blij als ik weer wat energie krijg .
Nou Jacoba, dat is toch ook zonde van al die lekkere Mc Chicken. Wat bij mij helpt als voelt dat je misselijk wordt, is een glas groene limonade drinken en dan gaan eten. Ik was ook zo moe en lag alleen maar voor pampus op de bank en ik bleek dus een tekort aan suikers te hebben en daarom was ik zo lusteloos. Dus op advies van de gynaecoloog moest ik aan de zoetigheid. Broodjes met jam enzo. Werkt perfect! Ik zou zeggen, probeer het eens, misschien helpt het bij jou ook. Kom net weer terug van de Mac Donalds, en heb lekker 3 cheesburgers en een frites gegeten. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Groetjes suus
heb ik ook ik ben verzot op de mc chickens en daarna gooi ik het er weer uit want mn maag verdraagt het niet en verder ik wil slapen alleen maar slapen ik ben blij als ik weer wat energie krijg .