oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Nou Jacoba, dat is toch ook zonde van al die lekkere Mc Chicken. Wat bij mij helpt als voelt dat je misselijk wordt, is een glas groene limonade drinken en dan gaan eten. Ik was ook zo moe en lag alleen maar voor pampus op de bank en ik bleek dus een tekort aan suikers te hebben en daarom was ik zo lusteloos. Dus op advies van de gynaecoloog moest ik aan de zoetigheid. Broodjes met jam enzo. Werkt perfect! Ik zou zeggen, probeer het eens, misschien helpt het bij jou ook.
    Kom net weer terug van de Mac Donalds, en heb lekker 3 cheesburgers en een frites gegeten. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! :rolleyes:

Groetjes suus

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi Suusje

bedankt voor de tip zal het zeker proberen en ik hoop dat het helpt :D

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Gisteren bij de huisarts geweest en het hartje horen kloppen word het toch wat echter ik merkte alleen aan de misselijkheid dat ik zwanger ben maar alles is gelukkig goed en ze hebben mij meteen maar lekgeprikt :)

4. Melanie

Melanie Lid

9 feb 2006
    45
    0
    0
    Ik hoop ook het hartje te horen volgende week.

De echo is nu 2 weken geleden. En ik wil graag weer een teken van leven krijgen. Waarschijnlijk ook versterkt door een miskraam bij de vorige zwangerschap blijf ik bevestiging nodig hebben dat alles goed gaat.

Heb het inmiddels op mijn werk verteld en ook meer vrienden zijn nu op de hoogte. Moet ook wel want mijn ooit platte buik is nu toch wel echt een bol buikje geworden.

groetjes Melanie

5. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Hallo allemaal!

Ik ga hier ook maar een beetje meelezen.. ben officieel een september mamma, ben de 29e uitgerekend, maar heb op de één of andere manier het gevoel dat ik over tijd ga lopen en dat ik dus een oktoberkindje op de wereld ga zetten... Dus ik lees hier ook gezellig een beetje mee.. eet gewoon van 2 walletjes, hihi... :)

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi Oktober mama's,

Met mij is alles prima, nergens last van alleen een beetje moe maar misselijkheid, of wat dan ook helemaal niet :D. Hoe is het verder met jullie?
    Ik ga dinsdag voor de 2e keer naar de verloskundige en dan gaan ze het hartje zoeken, dus ben benieuwd, dan heb je toch weer zoiets van ja het is goed.

Liefs, misspuma

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoi oktober mama's!

Deze oktober mama heeft een geweldige dag gehad gister. Ik heb namelijk kadootjes voor de baby in ontvangst mogen nemen van Marco Borsato! Ik ben helemaal in de wolken! Lees verder onder het onderwerp: Babykadootjes van Marco Borsato

Liefs Sämira

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi allemaal!

Wij hebben afgelopen dinsdag onze eerste echo gehad...echt heel bijzonder! Zit gewoon een klein poppetje in mijn buik....ik was toen 12 weken zwanger en het was 5,1 cm, is dit aan de kleine kant? Ik lees namelijk overal dat het gemiddelde 6,5 cm is.
    Heb helemaal nergens last van gelukkig, ook niet echt gehad alleen heel moe en een beetje last van mijn 'isiusgewricht' (als ik het zo goed schrijf).

Veel succes en vooral plezier allemaal!!

9. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Allereerst van harte met je zwangerschap Brennied. Fijn dat alles goed is. Ik zou me niet zoveel aantrekken van die gemiddelden hoor, het woord zegt het eigenlijk al he, "gemiddeld". Mijn eerst kindje was met 12 weken 5,3 cm en nu m'n tweede was met 11,5 week 5,6 cm. Dus zo zie je maar weer dat het per kindje verschilt. Het enige verschil dat ik me kan bedenken dat ik bij de eerste nog rookte omdat ik er pas erg laat achter kwam en nu bij de tweede rook ik niet meer. Als het echt niet goed zou zijn dan hadden ze wel aan de bel getrokken hoor!
    Geniet maar lekker van deze bijzondere tijd!

Groetjes Suus

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Oja, dat 'isiusgewricht' waar jij het over heb, bedoel je daar je stuitje mee?? Daar heb ik last van als ik lekker onderuit op de bank lig of op de zonnebank geweest ben. Dan ben ik weer in gevecht met mezelf om overeind te komen. Het lijkt ook wel te kraken :(: Zwangerschaps-ichias noemen ze dat geloof ik.

Groetjes Suus

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    joeppieeeeeeeeeeee ik ben de 12 weken voorbij op naar de 20 :) :)

12. Melanie

Melanie Lid

9 feb 2006
    45
    0
    0
    Kunnen jullie ook niet wachten op het moment je baby echt te gaan voelen?
    Ik voel nu nog niets... maar het lijkt me zo gaaf.

Woensdag naar de verloskundige en hoop het hartje dan voor het eerst te gaan horen.

Vrijdag shoppen, denk dat dit de laatste week is dat ik nog mijn broeken nog pas. Hoop dat ik paar leuke winkels kan vinden voor positiekleding.
    Als jullie nog tips hebben (randstad)?

13. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Miss etam heeft hele leuke positiekleding,prenatal ook!!!!

14. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ja hoor hier nog 1!!
    11 oktober!!! kan niet wachten :D

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    heej een dag voor mij haha!
    ikke 12 oktober :D

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    He meiden hoe gaat het met julie nemen jullie kwaaltjes al wat af hier gelukkig wel heb ook een flinke energie stoot gekregen dus mijn huisje is weer heerlijk schoon. ;)

17. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zou graag mee willen doen op het oktober forum! Vandaag hadden we het eerst intake gesprek bij de VK en we hebben het hartje gehoord. Nou is dat natuurlijk al heel bijzonder, zeker als je weet dat wij ervan uit gingen dat ik pas 8 weken zwanger ben. Maar blijkbaar dus wat langer. Ik was eerst lekker aan het forummen bij de november mama's, maar sluit me bij deze graag aan bij jullie, aangezien mijn uitgerekende datum is veranderd van 20-11 naar 23-10. Nogal een verschilletje dus. Hopelijk hebben we wat aan elkaar en gaan we met zn allen leuke zwnagere maanden tegemoet. Succes allemaal

Liefs Zaphra

O, ja het is ons eerste kindje en 1 mei hebben we de eerste echo...........spannend hoor!!

18. Melanie

Melanie Lid

9 feb 2006
    45
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

Ik heb vanochtend voor het eerst het hartje gehoord. Ontzettend mooi om te horen.

Voor ons is de datum van 4 oktober verschoven naar 30 september vanwege de laatste echo. Ben nu dus al ruim 15 weken. De baarmoeder komt al tot 3 vingers onder mijn navel, ik dacht dat hij nog veel lager lag dus voelde ook helemaal verkeerd. En de kleine was weer lekker in beweging volgens de vlk.

Nou nog een paar weekjes en ik hoop iets te gaan voelen, lijkt me zo leuk.

Iedereen veel plezier!!!

groetjes Melanie

19. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Gaat alles goed met de oktober mama's?? Ik vind het wel een raar idee hoor om ineens 4 weken verder te zijn dan de planning. Moet ik ineens in de boekjes de andere plaatjes gaan volgen over hoe ver je al bent. Ineens een stuk overgeslagen van embryo tot foetus. Maar goed, zo lang het goed blijft gaan is er niks aan de hand natuurlijk. Gaan dit weekend maar eens kijken voor baby meubeltjes aangezien we nu dus over 4 maanden het akmertje al af moeten hebben :) Het blijft een feest. Fijne paasdagen allemaal.

Liefs Zaphra

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Volgens mij heb ik gisteren mijn kleine spruit gevoeld.
    Ik voelde de bekende "vlindertjes" in mijn buik die ik herken van mijn vorige zwangerschappen.
    Gina

Deel Deze Pagina