mmm, ik vind de oktober mama's een beetje stil... haha. Allemaal druk met voorbereidingen maken?? Ik heb 18 mei mijn 3 d echo, maar nu gaat mijn vriendinnetje, van wie ik het cadeau krijg, 13 mei op vakantie. Ik wil heel graag de echo laten maken, omdat ik dan weet wat het wordt. Wat zouden jullie doen? Toch gaan en haar de video laten zien of het wéér een week uitstellen? Knuf Juud
o ja, stond gisteren in de kroeg en mijn vriendinnetje was vol trots aan het vertellen dat ik zwanger ben. Iedereen keek mij aan of zij, of ik, gek geworden was, haha. Waar zit dat kindje dan, was een veel gestelde vraag..... Ben bijna op de helft en kan zelfs mijn spijkerbroeken nog aan, hihihi. Heb alleen veel last van mijn bekken, dus toen ik ergens een kruk ging zoeken, omdat ik dus zoveel last had, keken ze echt raar. Zo grappig. Ze zeiden, dat als ik zwanger was, ik dan wel mooi zwanger ben. Streelt toch je ego wel een beetje, haha. dit was het weer. Knuf Juud
Hoi Juud, Wat lief van je vriendin dat ze je die 3d echo cadeau geeft. Ik denk dan ook dat het wel leuk voor haar zou zijn als ze erbij zou zijn. Wéér een week langer in spanning zitten... Maarja, wat is nou een week, het vliegt allemaal om. Succes met je beslissing. Groetjes Suus
Hoi iedereen, Volgens mij gisteren voor het eerst de kleine gevoeld. Zat op mijn werk en was helemaal niet bezig met de kleine en opeens voelde ik drie keer achter elkaar iets in mijn buik wat ik nog nooit eerder heb gevoeld en sindsdien af en toe. Vind het echt super de kleine te voelen. Verder is de buik lekker aan het groeien, van de week voor het eerst postiebroek naar mijn werk aangehad. Ben nu zo'n 5 kilo aangekomen in die 4 maanden. Voel me verder goed. Goed te horen dat het zo goed gaat met iedereen op dit forum. Liefs Melanie
Ik vind dit forum ook een beetje stil....Juudje. IN het november forum kun je bijna niet bijhouden hoeveel er dagelijks wordt geschreven. Ben een weekje op kamp geweest met 150 kids, erg druk maar wel leuk. Nu de komende week maar even bijslapen. Aanstaande maandag heb ik mijn eerste echo, zo spannend aangezien ik dan voor het eerst echt zal beseffen dat er een kindje in me groeit al hebben we het hartje al wel gehoord. Ben zo benieuwd hoever ik ben, maar maandag weten we meer. Krijg je altijd een foto mee van je echo?? En op wat voor gevoel in mn buik moet ik een beetje letten om het kindje te gaan voelen? Nu begint mn buik te groeien, mijn man is ook een weekje weg voor werk, maar ik denk dat hij erg verrast is als hij mij morgen na een week weer ziet en ziet in hoeverre ik gegroeid ben. Dinsdag lekker positiekleding shoppen. Succes allemaal ennuh..........schrijven he!!!!! Liefs Zaphra
Als het goed is krijg je foto's mee ja. Ik heb daar nog om gevraagd, voor het geval ze het mocht vergeten, haha. Dus gewoon ff vragen. Spannend hoor eerste echo. Maar scheelt veel denk ik, dat je het hartje al hebt gehoord, dus al weet dat er iets groeit. Ik heb eerst een echo gehad en pas afgelopen week het hartje gehoord. Vond het hartje horen net is specialer dan de echo. Hoor graag hoe jullie dat vonden. Veel succes maandag, geniet ervan. Knuf Juud
Ik hou jullie op de hoogte over mijn eerste echo morgen, kan bijna niet wachten, om 1350 ben ik aan de beurt. Groetjes Jill
Hoi jill succes morgen. Hoi juudje ik vond de echo en naar het hartje luisteren beide heel speciaal, weet niet precies hoe ik het moet zeggen je hebt het gehoord en gezien toen werd het voor mij toch wat wezenlijker. Maar iedere keer als ik het hartje hoor is het een feestje het mooiste geluid wat er bestaat .
Het is zeker mooi om het hartje te horen. Lag ook echt met dikke tranen in mijn ogen te luisteren, aangezien ik helemaal alleen was en niemand had om het mee te delen. De vk deed helemaal bezorgd. Erg lief. Nou Jill, vanmiddag is het zover. Ben erg benieuwd. Laat je ons wat horen? Knuf Juud
Het hartje horen was echt fantastisch (zeker na MK waar geen hartje kwam). Onze echo's zijn opvideoband gezet en dat is zonder geluid. Dat vond ik wel heel spijtig, maar ja, we zien ons manneke dan toch ! LiefsKitty
Volgens mij moet ik mij hier ergens aansluiten bij de oktober mama's. Ik ben uitgeteld op 30 oktober. Liefs Danielle
Worden julie ook zo vrolijk van dit prachtige weertje? Heb gisteren lekker de hele dag in het zonnetje gelegen. En het leuke is, als je zwanger bent wordt je veeeel sneller bruin. Nou ik ga gauw weer lekker op m'n ligbedje in het zonnetje liggen. 8) Tot later!
Ja ik vind dit weer super zit alleen in de schaduw . Ik ben bang voor een zwangerschapsmasker als ik te lang in de zon zit. Maar ik geniet er welvan.
ik kan niet zolang inde zon. krijg ik uitslag van. heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. heb gisteren wel in de zon gelegen maar heb op mn bovenarmen overal droge plekken. mn zoontje is al poepiebruin. heeft ie van mn man. en mn dochter is nog wit. heeft ze van mij. heb al sproeten op mn gezicht van in de zon liggen hahaha. heb ik altijd wel hoor maar nooit zo snel.
Nou, aanstaande oktober mama's, zijn jullie in slaap gevallen?? Tis erg rustig.. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan van het weekend of gaan jullie nog leuke dingen doen?? Ik zou eigenlijk dit weekend naar de formule 1 in duitsland gaan, met een jongen die ik dus in scheveningen heb leren kennen, een paar weken geleden. Dit is dus niet door gegaan, boehoe. Hij is daar nu wel en ben erg benieuwd hoe hij het heeft..... Dus ik ben gisteren lekker bij een vriendinnetje wezen barbiequen, zoals haar dochtertje zegt..... Vandaag lekker rustig dagje voor de boeg. Lekker beetje fietsen met de hond... Mijn buik begint nu eindelijk een beetje te groeien.... Mensen die me niet kennen zien zelfs nog helemaal niets. Mag nu wel beginnen hoor. Volgend weekend zit ik in Luxemburg, trouwerij van mij nichtje, ga dan voor het eerst een zwangerschapsbroek aandoen, die ik een paar weken geleden heb gekocht, voor het geval, maar trek hem toch maar aan, anders moet ik weer waggelend door de stad.. Dus..... hebben jullie iets leuks gedaan of gaan jullie nog iets leuks doen?? Knuf Juud
Hoi oktober mamaa's jullie moeten jullie naam en vermoedelijke geboortedatum nog invullen op de bevallingslijst.
heb me ook toegevoegd. staan er inderdaad nog niet zoveel. ben van't weekend lekker in de bossen gaan wandelen, kan nou nog hahaha. straks met vocht inde benen wordt het toch wat lastiger. maar dat moet ik nog bekijken. en naar het strand geweest. waren ook binnen het uur weer weg vanwege de wind.
Mijn zus komt dadelijk mijn auto wassen, hahaha, ze kon het niet meer aanzien..... Daarna gaan we een kledingkast uit elkaar halen. Ze heeft ook al aangeboden om de babykamer te komen schilderen, whaha. Die geur was niet goed voor me, ik vind dat juist lekker ruiken. Nou ja, als ze het wil doen, mag best. Dan verhuizen de katten naar beneden en kan het kamertje gebracht worden. Heb nog alle tijd, dus alles op zijn tijd. Hoe is het bij jullie oktober mama's?? Al klaar met de babykamer?? Knuf Juud