In het ziekenhuis is mij verteld dat ik daar eerst even naar moest informeren. En mijn zorgverzekeraar (menzis) beaamde dat ook..... Voorheen zat ik bij PWZ Achmea en die vergoeden die 20 weken echo dus niet. Dus het kan wel verschillen.....
zooooo....juudje is weer terug van een "gezellig" weekendje luxemburg..... mijn nichtje trouwde.....echt een saaie bedoeling....zij 26 hij 41......maakt natuurlijk niets uit.....geen feest....kennen ze daar niet, saaaaaaaai......we hebben van half 8 tot zeker 1 uur aan tafel gezeten en eten gekregen wat eruit zag als kots.....alleen het stukje biefstuk was lekker.....het zit er gelukkig weer op..... dadelijk hondje ophalen en lekker banken......vanavond komt the womb op tv, dus lekker kijken....jullie een fijn weekend gehad??? knuf juud
Het lijkt wel of ik hier helemaal alleen ben.... tis inmiddels woensdag en volgens mij heeft geeneen oktober mama iets gedaan van het weekend.... Dadelijk komt mijn papa de kast van de babykamer halen en dan ga ik vanmiddag schilderen en de spulletjes halen.... Kan eindelijk iets gaan doen, want van 24 uur per dag thuis zitten word je ook een beetje gek. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.... Heb net 2 mega mega mega grote beren gekregen, echt niet normaal....leuke aankleding voor op het kamertje..... knuf juud
Hallo allemaal, Het is inderdaad erg rustig bij de oktobermama's. Allemaal druk aan het werk of misschien wel juist baby spulletjes aan het inkopen? Met deze oktobermama gaat het prima. Morgen naar de VK, dus weer naar het hartje luisteren. Kijk ik erg naar uit! Vanmorgen was ik lekker vrij, moet straks vanmiddag nog gaan werken. Wel lekker hoor om 's morgens even rustig aan te doen. Nou ik hoop dat het hier weer snel iets levendiger wordt. tot gauw! Liefs Sämira
Nee hoor jullie zijn hier niet alleen heb het gewoon een beetje heel erg druk . Alles komt tegelijk wc verstopt moest iemand bij komen . kinderen en manlief ziek, En geshopt voor de kleine want volgende week gaan we de babykamer doen is mn mannetje lekker een paar dagen vrij.
Joehoe meiden waar zijn jullie slapen jullie nog nu krijg ik het gevoel dat ik hier alleen zit Ik word net gebeld dat ik vanavond moet werken heb ik best wel weer zin in even wat anders doen en lekker bijkletsen. En ik ga een bijzonder saai weekend tegemoet mijn mannetje moet morgenochtend werken en morgenmiddag gaat hij weg omdat hij een concert heeftdus die komt weer laat thuis. Dus ik zit alleen met de kids . Mijn oudste dochter heeft alvast een cadeau gekregen voor haar verjaardag van mijn ouders maar ze is pas 29juni jarig. Ze heeft een gigantische trampoline van 3m doorsnee gekregen. En de groten hadden nog meer lol dan de kleintjes Ik hoor jullie wel weer
Hallo oktober mama meld zich weer even, Met mij gaat alles goed, buikje begint nu te komen. Verder zit ik met spanning te wachten wanneer ik de 20 weken echo krijg...kan ik weer even van ons kleine wonder genieten. Maar nu is alleen de vraag wanneer ik hem krijg, heb pas met 22 weken weer een afspraak met de verloskundige , maar weet niet of ik zo lang kan wachten, misschien bel ik ze maandag even op! Nou tot lezens!! Liefs, misspuma
met dit (rot)weer is het echt weer ff een internetdagje, hihi. Mijn buik begint nu ook echt te komen...we hebben gisteravond de kinderkamer geverfd dus daar is ook al een begin mee gemaakt. Wordt voor mij een lekker rustig weekendje, morgen ff voor gordijenen kijken en voor de rest lekker rustig aan! Fijn weekend allemaal..groetjes brennie
Mijn babykamertje is gisteren geschilderd en nu gaan mijn papa en ik, als het goed is, een dezer dagen het kamertje halen... Kan ik dat mooi van de week in elkaar gaan zetten en in gaan richten... Morgen ga ik uiteten met 4 oud klasgenootjes.....3 ervan hebben al een kindje en 1 is ook zwanger.... best raar om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien.... heb er wel zin in.... Nou oktober mama's, fijn weekend en maak er iets moois van, ondanks het mindere weer.... Knuf Juud
Mijn babykamertje is gisteren geschilderd en nu gaan mijn papa en ik, als het goed is, een dezer dagen het kamertje halen... Kan ik dat mooi van de week in elkaar gaan zetten en in gaan richten... Morgen ga ik uiteten met 4 oud klasgenootjes.....3 ervan hebben al een kindje en 1 is ook zwanger.... best raar om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien.... heb er wel zin in.... Nou oktober mama's, fijn weekend en maak er iets moois van, ondanks het mindere weer.... Knuf Juud
Hoi Allemaal! Deze oktobermamma is er een mid-weekje tussenuit geweest naar Landal Greenparks in Hoog Vaals Limburg. Ben vandaag weer terug gekomen. Was heerlijk. Lekker naar Duitsland geweest en geshopt in Aken. Lekker uit eten geweest en in het zwembad vertoeft met m'n dochter. Dagje naar Maastricht geweest, kortom een echte aanrader. Er liepen ook heel veel aanstaande mamma's op het park dus ben blijkbaar niet de enige die het briljante idee had. Mijn buikje begint nu ook wel aardig te groeien, in een week tijd 2 cm gegroeid! Maar nog steeds makkelijk m'n eigen broeken aan.(heupbroeken) Die kan je de hele zwangerschap wel aan. Broeken met stukken "tentzeil"wordt ik niet vrolijk van. Kan me voorstellen dat m'n mannetje daar ook niet warm voor loopt Maar heb al wel 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Hele lage modelletjes, super hip van het merk Mama-licious. De ergste misselijkheid is nu wel over, alleen van de week maar 1 keer gespuugd! Dus de zaken gaan vooruit. Begin nu ook al meer honger te krijgen. Heb van de week Quarter Pounder menu en 2 cheeseburgers op zitten peuzelen en moet zeggen dat ik toen wel aardig vol zat Maandag voor de 2de keer naar de vlk en woensdag de 20 wkn echo in het ziekenhuis. Spannend!!!!!!!! Zijn er nog meer oktobermamma's die er vreemde zwangerschapslusten op na houden????
Hallo allemaal, Ook lekker aan het genieten van het weekend? Mijn mannetje en ik hebben net lekker uitgebreid ontbeten/gelucht en doen lekker rustig aan vandaag. Vanavond even met wat vrienden uit eten. Heerlijk hoor zo'n weekend. Afgelopen donderdag weer het hartje van dat kleine wondertje in mijn buik kunnen horen bij de VK. Dat was allemaal prima in orde. Oh zo mooi om dat weer te horen! Nog even geïnformeerd naar de 20 weken echo, maar helaas vergoed mijn verzekeraar die niet. Het tarief is door de overheid nog niet definitief vastegesteld, waardoor mijn verzekeraar het nog niet vergoed. Misschien laten we over een paar weken nog een pretecho maken, want ik wil die kleine toch wel heel graag zien! Verder heb ik een behangrand, gordijntjes en dekbedovertrekje besteld allemaal in het lime groen met in verschillende talen de tekst "weet dat ik van je hou" er op. Echt leuk, om daar mee bezig te zijn! Nou fijn weekend allemaal! Liefs Sämira
Het eten was erg gezellig, zijn bij een tapas tent geweest, erg leuk.....Daarna nog even wezen stappen en deze as mama lag om kwart voor 2 in bed...... helemaal kapot, dat wel.......ga nu lekker op de bank liggen..... Knuf Juud
Hoi allemaal!! bijna halverwege in de zwangerschap en NU PAS heb ik jullie ontdekt..... mag ik me nog aansluiten?? Ik ben uitgerekend op 16 oktober van onze eerste TWEE kindjes!! In het begin van de zwangerschap ging het helemaal niet goed met mij, maar momenteel voel ik me prima! Ik mag alleen niet veel doen: niet werken en "rustig aan" met beweging, maar ach, je moet er wat voor over hebben hè? Ik krijg 2x per maand een echo en daar verheug ik me altijd enorm op! Echt leuk om die 2 wurmpjes te zien groeien! Op 6 juni krijgen we een 3D-echo en daar hopen we dan ook het geslacht van onze 2 kleintjes te zien! groetjes Cherda
Natuurlijk mag je je aansluiten bij de Oktober mama's! Welkom en succes met je zwangerschap van je tweeling! Liefs, misspuma
Morgen om 13.00 uur heb ik mijn 3d echo en weet ik wat het wordt.....spannend.... ben beetje nerveus,haha..... Knuf Juud
Hoi Cherda, welkom bij de oktober mamma's!!! En gefeliciteerd met de tweeling. Volgens mij ben je hier de enige met een tweeling. Ben je ook twee keer zo beroerd geweest???? Succes en veel plezier morgen met je echo Juud, gaat je vriendin ook mee?(daar kreeg je die echo toch van?) Ik ben vandaag naar de vlk geweest. Alles is goed. Woensdag om 11.00 uur de 20 weken echo. Kan niet wachten!!!!