Vrijdag hebben wij een pret-echo, maar wel een 2D want ze zei dat een 3D nu nog niet zo mooi zal zijn, dus die doen we dan later in de zwangerschap. Ben zo beniewd wat het zou worden, denk zelf al de hele zwangerschap een jongen en mijn vriend een meisje dus een van ons heeft gelijk alleen de vraag wie? Juud veel plezier morgen! Liefs, misspuma
hoi allemaal en bedankt voor het hartelijk welkom hier!! Nee hoor Suusje, ik heb HELEMAAL GEEN last van misselijkheid gehad, gelukkig. Maar daarvoor genoeg andere kwaaltjes, in totaal heb ik al 6 weken in het ziekenhuis gelegen... Maar NU gaat het prima en dat is het belangrijkste! In principe ben ik ook al halverweg nu: vandaag precies 19 weken en bij 38 weken mogen ze de sectio gaan doen, dus...
Hoi Meiden. Bof jij even cherda dat je niet misselijk bent geweest hier aan deze kant was dat wel anders, succes morgen juud veel plezier met je echo ik hoop dat hij/zij gunstig ligt liefs jacoba
Dank jullie wel allemaal, jullie zullen het snel horen...... Als het niet goed ligt ga ik gewoon een keer springen en koprollen......nog 3 uurtjes..... knuf juud
mijn man heeft van het weekend ook de kleine gevoeld hihi. hij was wel helemaal beduusd dat het zo vroeg al was. De kids maken al ruzie over wat het wordt. de ene wil een broertje de ander een zusje. hahahahaha. wel leuk. Ze helpen ook en haal af en toe de babyboeken te voorschijn zodat ze toch wat begrijpen van wat er allemaal gebeurd. Ze zijn 3 en 4 jaar en zien toch wel dat ik wat dikker begin te worden en dat vinden ze wel leuk. heb wel tegen hun gezegd dat de baby er nog niet uitkomt en dat dat pas zo zal zijn als mama 30oktober en mn zoontje 4nov. jarig zijn. vooral de kinderwagen vinden ze te gek. kunnen ze mee spelen. mn dochter legt er haar pop in en zegt dat het haar zusje is.
Welkom Cherda. Leuk zeg dat we hier nu ook a.s. tweeling mama hebben. Juudje succes met je 3d echo, ben erg benieuwd hoe het gegaan is! Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag lekker een dagje vrij en dat zijn de betere dagen. Lekker rusttig op gang komen. Hoe zit het met jullie buikjes trouwens? Ik ben een late oktober mama, namelijk de 31e en begin een klein buikje te krijgen, maar voor mensen die het niet weten is het nog niet echt zichtbaar. Ik zit net tussen mijn eigen kleding en de positiekleding in, beetje hopeloos dus. Ben nu 3 kg aangekomen, is dat veel? Liefs Sämira
Gefeliciteerd wat leuk een meid! Als het goed is weten wij het vrijdag...spannend!!! Ga jij nu maar lekker op je roze wolk zitten! Liefs, misspuma
Wat leuk zeg Juudje! Een meid! Opvallend hoeveel vrouwen willen weten wat het worden gaat. Mijn man en ik hebben dat helemaal niet. Vandaag te horen gekregen van onze verzekeraar dat we de 20 weken echo vergoed krijgen en dus meteen een afspraak gemaakt. En 15 juni is het zover! Als we aangeven dat we niet willen weten wat het wordt, komen we het dan ook niet per ongeluk te weten doordat we dat zelf zien? Liefs Sämira
kan wel.... Ze zette dat apparaat op mijn buik en meteen waren de billen zichtbaar en zag ik dus dat er niks tussen de beentjes hing. Maar is wel ff zoeken hoor...... Als je zegt dat je het niet wil weten, zal ze het ook echt niet zeggen of kenbaar maken Knuf juud
Wat leuk Juud!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte. En nu maar op roze kleertjees jacht hahahaha! Wij moeten morgen om 11.00 uur voor de 20 weken echo. Kan bijna niet wachten. Dan zullen we waarschijnlijk ook weten of het een broertje of een zusje voor m'n dochter wordt. Wordt vervolgd!
Hallo allemaal! Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gekregen. Alles was goed. Als de echoscopiste net iets wilde gaan meten dan floepte die kleine weer heen en weer, hahaha! En het geslacht heeft ze ook kunnen bekijken. (Niet met 100% garantie natuurlijk) Het wordt weer een meisje!!!!!!!!!! Super gaaf. Nu de naam nog.........dat wordt moeilijk. Maar we hebben nog even de tijd gelukkig. Volgende week donderdag gaan we voor de pret echo.
ooooh, leuk zeg, ook een meisje....ik weet sinds gisteren ook dat er een klein meisje in mijn buik groeit.....volgende week heb ik nog de gewone 20 weken echo en dan zal het wel 100% zeker zijn, als daar uitkomt dat het een meisje is...... Vanavond komt het kamertje..... knuf Juud
Wat leuk zeg dat jullie een meisje krijgen . Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel nieuwschierig word mijn mannetje is druk bezig met de baby kamer de vloer word gelegd dus volgende week kan ik beginnen met inrichten kan bijna niet wachten . liefs jacoba
Pfff ik ben nog niet bezig met de baby kamer, daar wacht ik nog ff mee. Hebben ook nog geen kamertje gekocht...maar dat komt allemaal wel goed! Liefs, misspuma
Ja we hebben de echo gehad en het word een jongen!! We zijn zoooo blij!!! Ga lekker op mijn blauwe wolkje zitten! Liefs, misspuma
Wat leuk zeg een jongen. Jullie maken het wel moeilijk voor mij want nu wil ik het ook weten Ik vermoed zelf dat het weer een meisje word. afwachten maar. liefs jacoba
Heej meis.......Van harte gefeliciteerd........ hartstikke leuk een jongen......lekkere stoere kleertjes en mini nikes....haha We zullen het blauwe en roze wolkje naast elkaar leggen en er lekker op gaan zitten/hangen/liggen en genieten van onze zwangerschap..... Knuf Juud
Wat gaaf Miss Puma!!!!! Een knulletje Gefeliciteerd ermee Hier gaat alles prima!! Mn melkfabrieken zijn flink bezig haha!!! Heb al voormelk en tja...in de nacht lekkende borsten haha!!! Vanmorgen had mn vriend wat melk op zn zij hahaha!!!! OOPS Verder is de kleine meid lekker druk en als ik lig en ze schopt dan zie je aan de buitenkant de buik bewegen hihi!!! Zo gaaf!! Ook reageerd ze op mn handen als ik die op mn buik leg,ze komt er echt op af haha! Heerlijk is dat! Liefs!!!