oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    He wat vervelend dat je nu al voormelk hebt, ik gelukkig nog niet!
    Ja we zijn echt super blij met ons knulletje!!!
    En onze knul komt ook lekker op mijn warme handen af, en schoppen kan hij ook nog steeds heel erg goed...word vast een voetballer ;)

Liefs, misspuma

2. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb mijn 20 weken-echo ook gehad. En ik weet het geslacht niet!! Wilde ik ook niet.........wil graag verrast worden. Ik heb wel een druk smurfje in mijn buik. Ik kan nu al een soort ritme onderscheiden. Zo rond 22.00-23.00 uur is hij/zij heel erg druk. En 's ochtends rond een uur of negen. Als de kleine nou ook doet als hij geboren is vind ik het prima.
    Gina

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wat grappig Gina, dat je baby al een soort van ritme heeft. En inderdaad als hij/zij het ook zo doet als hij/zij geboren is dan is dan niet gek hé!
    Leuk hé weer zo een echo, ik vond het ook prachtig. En het is inderdaad ook leuk om het als verassing te houden, wilde ik zelf in eerste instantie ook maar ja de verleiding werd me te groot :oops: .

Met mij is voor de rest alles prima in orde, voel me prima, nergens last van gelukkig. Ben alleen nog wel snel moe eigenlijk, maar ja ik heb het ook best druk. Als het goed is ben ik bijna afgestudeerd :D en dan ga ik lekker rust nemen en van mijn zwangerschap genieten, wat me nu nog niet altijd lukt, door de drukte.

Nou dat was weer ff een update van mij!
    Tot horens meiden,

Liefs, misspuma

4. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Goeiemorgen allemaal!!

ik zit vandaag op de helft!!! Alhoewel.... ik ga er eigenlijk van uit dat ik de 40 weken zowiezo niet haal met een tweeling.... Ik voel af en toe een vaag gerommel en geflatter in mijn buik, maar nog geen duidelijke schopjes.
    Heb zometeen weer een echo (ik mag alle 14 dagen!!) en een suikertest. Ben benieuwd!!

Tot later!

CHerda

5. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik heb echt een schoppertje in mn buik wel heel leuk natuurlijk. ook heb ik last van voormelk. moet de bh al omhouden snachts anders heb ik van die rare stippen in mn bed.

6. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb nog geen voormelk.......gelukkig. ;)

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik ook niet gelukkig ;)

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ik ook niet, maar niet iedere zwangere voruw heeft daar last van....

Mag morgen weer naar de VK, hartje luisteren en vrijdag heb ik de echte 20 weken echo.......

Voor de rest doe ik de hele dag niet veel....Hond wordt een beetje moe van me...zoveel wandelen op een dag....hij is blij als ik een paar uur de deur uitga.....rust....haha....

Verder heb ik gisteren haar eerste schoenen gekregen.....Nikes, maatje 15.....echt heeeeeeeel mini, maar wel heel gaaf en stoer....

Ga nu koffie drinken bij een oud collega van me......

Fijne maandag allemaal verder...

knuf juud

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb ook gelukkig nog geen last van voormelk.
    gister heb ik voor het eerst de kleine echt gevoeld en als klap op de vuurpijl begon ook nog te vloeien gelukkig niks aan de hand was waarschijnlijk een gesprongen vaatje gebeurt nu wel vaak deze zwangerschap iedere keer ongerust om niks eigenlijk.

liefs jacoba

10. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Goeiemorgen !!

HA, ik ben de eerste!!
    Gisteren was ik dus weer voor controle. Helaas toch geen echo, omdat ik volgende week al een afspraak heb voor de 3D-echo.
    Wel de glukosetolerantietest gedaan.....: NIET GOED !!! Alle 3 waardes waren aan de hoge kant, SH...!!! Nu heb ik zo'n apparaatje meegekregen en moet mezelf dus 6x per dag (voor-en na het eten) prikken en de waardes opschrijven. Wat een gedoe zeg!! Vandaag heb ik nog een afspraak bij de dieetassistente over mijn eetgewoontes... maar de zoetigheden moest ik alvast maar weglaten.
    En nu had ik net bezoek uit NL gehad en die hadden weer lekkere vla en hagelslag enzo meegenomen.... BALEN!!

Oja, 'k heb ook eindelijk es een buikfoto (van gisteren, dus precies 20 weken):

liefs Cherda

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    He wat vervelend dat je jezelf moet prikken meid!
    En jammer dat je echo niet krijgt, maar je krijgt gelukkig al een 3D echo dus weet je al weer hoe het daar binnen gaat!
    Wat heb jij al een mooie grote buik zeg, daar kan ik nog wat van leren ;) ben nu bijna 21 weken en bij mij is ie nog niet zo groot hoor!
    Nou geniet van je zwangerschap meid!

Liefs, misspuma

12. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Jemig wat een buik, mooi hoor..... die van jou trouwens ook misspuma.....voel me echt niks vergeleken bij jullie.....mensen zien het nog steeds niet.....

Ga nu naar de VK....

knuf Juud

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Veel plezier bij de VK juudje, ik mag volgende week weer :D

Liefs, misspuma

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Whauw wat een mooie buik zeg Cherda!
    Juudje ik kan met je meepraten dat andere mensen nog niet echt zien dat ik zwanger ben. Zelf zie ik het wel en pas alleen mijn te grote broeken nog maar. Zit nog net niet in de positiekleding, dus een beetje hopeloos.
    Over een week heb ik de 20 weken echo al, een weekje eerder dan gepland dus. Dan kon het op een avond, en dan kan mijn man er bij zijn. Dat wilde ik toch wel heel graag. Benieuwd wat ze dan kunnen zien. We wilen zelf niet weten wat het gaat worden....al begint het nu wel te kriebelen hoor nu de echo dichterbij komt!
    Vandaag lekker dagje vrij. Daar geniet ik echt van. Fijne dag verder allemaal!

Liefs Sämira

15. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik zie het al. Ik ben niet de enige met zo'n dikke buik. Er zijn al heel wat mensen die vragen wanneer de kleine komt. En dan moet ik zeggen dat ik net op de helft zit. Hahaha ;)

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik zie het al. Ik ben niet de enige met zo'n dikke buik. Er zijn al heel wat mensen die vragen wanneer de kleine komt. En dan moet ik zeggen dat ik net op de helft zit. Hahaha ;)

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Zo mijn kids liggen in bed en nu lekker onderuit op de bank .
    Nu dat jullie over buiken beginnen die van mij begint steeds harder te groeien je kan het echt goed zien nu vind ik wel leuk trouwens .
    Wat hebben jullie vandaag gedaan ik heb de kinderkamer geschilderd en morgen ga ik hem behangen en dan het leukste alles inrichten .
    ik hoor jullie wel weer :D

liefs jacoba

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb vandaag gewerkt.
    Toen ik thuis kwam had mijn mannetje al gekookt en nu lig met de voetjes hoog op de bank.

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ben nu druk met wassen van alle kleine kleertjes en babyspullen.... poe poe...nog best veel zeg...haha.. wel leuk om te doen...kamertje is zo goed als klaar....nu kan ik gaan inrichten....volgende week lekker shoppen, dingen kopen die ik nog niet heb...niet vervelend...

Bij de vk was alles goed gisteren....hartje gehoord, waar de kleine meid het volgens mij niet mee eens was....ze gaf toch een trap tegen de doptone....best grappig...alles was goed....bloeddruk van 110/60

knuf juud

20. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi allemaal!

Had al ff niet meer op de site gekeken, maar ben weer helemaal op de hoogte.

Wij hebben morgenavond de pretecho om 19.30. Heb er veel zin in. We weten inmiddels wel dat we een meisje krijgen, maar het blijft toch weer spannend. Stel je voor dat ze morgen zeggen dat het een jongetje is........Dan kan ik m'n zuurstokroze maxi-cosi wel weer de deur uit doen :(
    Heb vandaag een Lodger doek gekocht. Dat is een soort wikkeldoek/dekentje waar je je hummeltje lekker in kan doen vlak na de geboorte en nog een hele tijd daarna. Ideaalvoor als de kraamvisite komt, dan blijft de kleine lekker warm.

Begin nu al wel ongeduldig te worden nu ik al wat spulletjes heb gekocht voor de nieuwe baby. M'n dochyter trouwens ook, die gaat de hele tijd in de maxi cosi liggen! :D

Ik hou jullie op de hoogte van de pretecho van morgen!

Deel Deze Pagina